Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 17:21
Alexander kommer langsomt men roligt gående igenem det lange net af gange, i hans venstre hold holder han et brev, hårdt, fast og helt knuget ind i sin hånd, i brevet var han blevet bedt om hurtigtst muligt at komme hen til Alwyns kontor, og han var der næsten, han mærkede et par enkelte sveddråber løbe ned ad sin nakke, han vidste ikke hvad han skulle tænke om situationen, det var første gang han var blevet kaldt direkte ind til at snakke med Alwyn, tidligere havde han blot modtaget et brev hvorpå der stod hvad hun nu engang ville sige til ham, og dog den ene gang hvor han og Spike næsten var røget i totterne på hinanden ude foran.
Han gik roligt hen og stoppede foran Alwyns kontor, han tog sig en dyb indåndning inden han lod sin hånd nærme sig Alwyns dør, et par enkelte bank lød idet Alexanders knuger mødte den, han lod sin hånd køre ned ved siden af hans krop og stod honør indtil hun åbnede døren.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 08.11.2010 17:46
{...} Jeg har tilbragt utallige dage med artefakten. Eller har det været uger? Måneder? Jeg er ikke længere sikker... De andre kommer ind til mig fra tid til anden; tilbyder mig mad eller forstyrrer. Alwyn siger at jeg blot skal glemme det. Opgive det. Men jeg er ikke klar til at vende ryggen til det! Jeg vil forstå det. Jeg er nød til det... Er det et våben? En guide? Måske begge dele? En klog mand sagde engang, at den som øger sin visdom, øger sin smerte. Jeg forstår det meget bedre nu... Men er det den virkelige sandhed? Kan man kæmpe med idéer og information, i stedet for sværd og stål? Det er simpelt. Elementært. Kontrol... Den vil give mig alt. Tilbyder mig alt. Det eneste den vil have tilbage er total lydighed. Og hvem kan sige imod? Den uendelige fristelse. Jeg kan selv huske mit eget øjeblik med ---

Det bankede. Alwyn rettede sig straks op og lagde bogen fra sig på bordet. Hun kunne mærke hvordan hjertet hamrede afsted. Forvirringen stod malet i hendes ansigt. Hun kastede et blik ned på den slidte, brune bog. En massiv række spørgsmål voksede i hendes forstand. Hun gemte bogen væk under nogle dokumenter, og gik hen for at åbne døren.

Hun så temmelig overrasket ud da hun mødte den unge væbners ansigt. Hun stirrede på ham med sine kolde øjne, som hvis hun ønskede at trække informationer ud af hans glatte hud.
"Schwartz? Hvad gør du her, dreng?" stammede hun og missede med øjnene. Hun kastede et blik over drengens skulder, for at se om Spike var med ham. Det overraskede hende, at han var alene.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 18:04
Alexander undrede sig, hvordan kunne hun ikke vide hvad han ville? det brev han havde var trodsalt underskrevet af Alwyn selv, men så igen han kunne også kun forestille sig at Alwyn havde en million ting at lave.
Han gav Alwyn brevet i hånden og rettede sig derpå op, hans ansigt vidste at han lyttede til ethvert ord som ville forlade hendes mund.
"Jeg har dette brev fra dem af, de bad mig om at komme med det samme"
Sagde Alexander med et autoritært udtryk.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 08.11.2010 18:10
Alwyn betragtede den unge mand med et indgående blik og vendte derefter blikket imod den lille papirlap som hun fik stukket i hånden. "Fra mig?" Hun så endnu en smule forvirret ud, men gemte det væk bag sin neutrale facade. Hun læste brevet igennem, uden at trække en mine.
"Ah, ja. Kom indenfor. Vi skal snakke sammen." sagde hun derefter tonløst, og trådte til siden, så han kunne træde ind i kontoret. Hun lukkede døren efter ham og gjorde en gestus med hånden, som indikerede at han blot kunne sætte sig til rette foran skrivebordet. Hun fulgte sit eget råd og satte sig i stolen på den anden side. Hun lagde brevet foran sin "gæst" og puffede bøger og papirer lidt til siden, så der var plads på den fyldte arbejdsplads.
"Har du nogen anelse om hvorfor jeg har bedt dig møde op, dreng?" spurgte hun, efter et minuts stilhed. Hun betragtede igen drengen indgående og satte sig ret op i stolen.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 18:14
Alexander prøvede at læse hendes ansigt, efter eventuelle hints, men ikke et eneste tell forlod Alwyns ansigt, hun stod blot fuldstændig neutralt, og Alexander kunne intet andet end at parere ordrer og bevæge sig indenfor i det relativt store kontor, han satte sig derpå ned på den ene side af bordet. Han sad så ret som han kunne, han skulle ikke vise den mindste form for urespekt overfor hende, han var trodsalt nød til at bevise at det havde været et godt valg at lade ham arbejde for Spike.
Alexander rystede blidt på hovedet, han havde ærlig talt ikke den mindste ide omkring hvad hun ville ham.
"Beklager meget Frøken, men jeg har ingen ide, jeg er dog ikke i tvivl om det er vigtigt eftersom det krævede personlig audiens"
Sagde han roligt og fattet.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 08.11.2010 18:25
Alwyn stirrede på ham og trak på smilebåndet. Hun lænede sig lidt tilbage i stolen og kastede et blik rundt i rummet. Hun var jo nød til at teste ham, før hun tog nogle beslutninger. De lange, røde gardiner var kastet til side, og solens sidste stråler oplyste rummet. Stearinlys på væggene, med spejle bag sig, var en alternativ lyskilde. Ja - kontoret var stort og langt fra lige så dystert og dødt som samtlige andre rum i denne borg. Hun strakte armen og lod fingrene glide henover gardinet. Det var blødt - selvfølgelig.
"Det reneste silke fra Medanien." mumlede hun. Derefter vendte hun blikket imod en lang sabel, som hang på væggen. Den var ny. "En sabel fra en mægtig ørkenkriger i Syden." Hun slog ud med armene, for at drage opmærksomhed på de farvestrålende værker som beklædte væggene. "Malerier fra de bedste malere i landet."

Pludselig lo hun. "Da jeg var en lille pige, havde jeg aldrig troet at jeg skulle eje sådanne ting. Og nu sidder jeg her og ved snart ikke hvad jeg skal gøre af det hele. Det er underligt, ikke sandt?"
Hun lænede sig ind over bordet og studerede drengen. "Slap af, kære ven. Du behøver ikke bevise noget overfor mig. Sig mig, frygter du mig? Hvis jeg beordrede dig til at gå dérud, og myrde 10 mennesker, som du ikke kender, ville du da gøre det? Og hvorfor? Fortæl mig dit svar, Hr Schwartz, men tænk dig nu godt om først."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 18:31
Alexander lyttede til hendes fortælling, ikke fordi det betød særlig meget for ham, men han vidste det ville være det rigtige at gøre, han tog derfor hvert ord til sig, og hvert enkelt detalje som hans øjne tilregnede sig, hvis han var blevet bedt om det ville han kunne fortælle præcis hvad hun netop havde fortalt ham til enhver.

Alexander grinede en lille smule, ikke så det virkede nedladende, men bare som i at hendes lille historie fascinerede ham.
"Jeg frygter dem ikke, jeg nærer dem bare dyb respekt, og ja, jeg ville gøre præcis som deres ordrer bød mig, og hvorfor er mig ligegyldigt, jeg er en soldat, det er ikke mit lod at vide hvorfor jeg får en ordrer, eller hvad formålet er med det, det eneste jeg skal er at parere ordren til perfektion." Svarede Alexander roligt og sad stadig helt ret op selvom hun havde sagt at han kune slappe af.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 08.11.2010 18:42
Alwyn betragtede ham og lyttede til hans ord. Hun håbede næsten at han ville bryde ud i latter og erklære at han lavede sjov, men det gjorde han ikke. Han afsluttede sin sætning og så blot afventende på hende. Nu skulle hun så spille bolden videre. Hendes hjerte sank en smule. Han var ikke værdig... Ikke i hendes øjne. Han skulle tjene Herren.

"Jeg forstår," sagde hun tonløst og rejste sig. Hun vandrede lidt rundt i rummet, imens hun hvileløst betragtede billederne på væggene. Hun brød sig i grunden ikke om dem, men alt var bedre end en nøgen væg.
"Jeg har kaldt dig hertil for at tage dig ind i Herrens tjeneste... Spike hader dig, og for din egen sikkerheds skyld, har jeg valgt at opgradere dig. Herren mangler mænd på gaderne, til at kontrollere de vilde flokker og pøbler. Du vil deltage i krig og henrettelser, og du vil følge dine overordnedes ordrer... Blindt... Du kan hente din uniform og dit udstyr i Riddersalen. Jeg har sendt nogle vagter op med det. Tillykke..."
Alt dette sagde hun imens hendes ryg var vendt imod ham. Tydeligvis ønskede hun ikke at se på den unge mand. Hun var skuffet over hans svar. Han var ligesom alle andre. Uoplyst. Hun knugede begge hænder og stod et par sekunder i tavshed, før hun strakte den ene arm og udpegede døren.
"Du kender selv vejen."

Gå ud og spred vanviddet...

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 19:49
Alexander mærkede en varm følelse i sin krop, han mærkede en kæmpe glæde ved endelig ikke at behøve at arbejde for nogen som en simpel væbner men derimod selv være i stand til at tage flere valg, det betød trodsalt også at han kunne blive ved med at stige i graderne hvis han gjorde det godt, og det kunne jo eventuelt ende med en højt rangeret post i hæren, så han pludselig ville være den der udgav ordrerne.
Men noget var inderligt galt, der var noget der fik et faresignal til at blinke i Alexander, det var nærmest som om at det ikke havde været Alwyn havde forventet at høre fra ham, han havde jo blot sagt hvad praktisk set enhver hærfærer ville elske at høre? en soldat som ikke spurgte hvorfor, men blot gjorde som han fik besked på.
"Tak for deres tiltro Frøken Alwyn, men undskyld jeg spørger men er der noget galt? De virker nærmest... skuffet?"
Sagde Alexander og rejste sig op og stirrede hårdt på hende.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 08.11.2010 19:58
Alwyn stirrede på maleriet foran sig. Hun hadede det maleri. Et hvert penselsstrøj var først med en mesterlig præcision, menneskerne på billedet var perfekte i udstråling og opbygning. Scenen var sat perfekt op, lyset faldt næsten pinligt korrekt. Men det manglede sjæl. Vilje. Billedet ønskede ikke at leve, så det var blot døde farver på et dødt lærred.
Generalen vendte sig en smule og betragtede den unge mand. Hun overvejede om et svar ville være klogt. Hun kunne belære ham med sin visdom. Fortælle ham hvordan han skulle tænke, men hvis hun gjorde netop dét, så handlede hun selv forkert. Desuden så kunne hun ikke stole på denne unge knægt. Hun havde kun forfremmet ham, for at få flere soldater på gaden. Som Herren havde befalet. Han ville ikke holde en uge.
"Tænk ikke på det. De har fået hvad De ville have, har De ikke, Kriger?" spurgte hun, i en anderledes tone end før, for at understrege at han havde mere autoritet nu.
"Det er Deres arbejde at holde gaderne rene. Sørg for at skatterne bliver betalt. Straf snylterne. Vis ingen nåde. Jeg er sikker på at De har lært lidt af at være i Spikes tjeneste."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 20:21
Alexander kunne stadigvæk mærke alarmlysene blinke for fyld lys, han kiggede på det maleri som alwyn stod og studerede så kraftigt, det var smuk lavet men sagde nu ikke Alexander så meget, smukt ja det måtte han da indrømme og det var tydeligt at kunstneren var dygtig, men den slags kunst havde simpelthen bare aldrig været været ham.
Han rejste sig op og kiggde på hende.
"Frøken er de sikker? Det virker som om der er noget grueligt galt, og tja jo jeg er ihvertfald trådt det første skridt imod mit endelig mål"
sage han og stod afventende, en direkte ordre ville han selvfølgelig tage imod, men stadigvæk virkede det som om noget var grueligt galt, han havde også fundet det startende spørgsmål underligt, mon det havde noget med det at gøre?
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 08.11.2010 20:32
Alwyn vendte sig imod den unge dreng og missede med øjnene. Et skævt smil gled over hendes røde læber og kun placerede begge hænder på ryggen. Hun lod sine øjne analysere ham igen. Hun tog en dyb indånding og sukkede højlydt. "Dit mål siger du?" Hun vendte blikket imod vinduet og betragtede mørket, som lagde sig over dagens lyse timer. Klokken var ikke engang mange. Dagene var blevet så korte.
"Ønsker du at have magt en dag, Hr Schwartz?" spurgte hun roligt, "Ønsker du at kommandere med andre? At sende dem i døden?"
Hun stod selv med et stort ansvar på sine hænder. Mere end de fleste anede. Hun vendte blikket imod loftet og lukkede øjnene. Endnu et suk forlod hendes læber. Hun forholdt sig dernæst tavs i et minuts tid. Det var tydeligt at hun tænkte. Det var en vane for hende - selvfølgelig. Det virkede blot som om de fleste ikke havde prøvet det før, erfarede hun. At tænke. Nogle var så dårlige til det.
"Du skal nok nå langt." mumlede hun, "Det gør alle, som følger ordrer blindt. Enten dør de, eller også når de langt."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 20:40
Det var åbenbart lykkedes Alexander at skaffe Alwyns opmærksomhed, selvom han dog stadigt syntes der var noget rimeligt off omkring hende, hun var ikke helt hvad han havde forventet af en der var så højt rangeret i hæren, men det viste jo bare at man ikke skal skue hunden på hårene.
"Ja jeg ønsker mig magt, og at kommandere over andre, men ikke at sende dem i døden, tværtimod ville jeg gøre mit bedste for at det kunne undgås"
Svarede han og stirrede Alwyn i øjnene, hendes sidste lille kommentar, virkede besynderlig, det virkede nærmere som om hun var imod den slags adfærd?
"Alwyn.... det lyder nærmest som om de fraråder mig at følge ordrer blindt? ret mig hvis jeg tager fejl, men er det ikke netop sådan nogen de og herren søger?"
Sagde Alexander roligt, og var mildest talt forvirret.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 08.11.2010 21:05
Hun smilte og slog blikket ned. Jo. Det var sådan noget folk skulle tro om hende, var det ikke? Hun skulle passe på. Hvis denne snushane blev for klog, kunne han volde problemer. Hun måtte afværge et muligt problem. Hun slog derfor en mild latter op.
"Selvfølgelig. Styrke er vejen frem," sagde hun og en gnist blev tændt i hendes øjne. Hun fjernede hænderne fra sin ryg og lagde dem over kors. Hun stirrede på drengen med sine isnende øjne.
"Herren ville aldrig være nået så langt som han er nu, havde det ikke været for os. Os alle. Ikke kun dig og mig, min ven, men alle der har tjent ham. Krystallandet er i vores hule hånd, og vi har chancen for at forme det. Ændre det. Forbedre det. Hvis du arbejder hårdt så får du måske chancen for at gøre nogle af disse ting. Du får chancen for at skabe dig et navn. Ikke blot som en simpel kriger, men som en hærfører. Kaptajn Schwartz."
Et lille fnis forlod hendes læber, og hun rømmede sig straks efter. Han kunne da umuligt modstå den tanke. Det kunne hun ikke selv da hun hørte den smøre. Og den dag i dag var hun landets mægtigste kvinde.
"Men hør min ven, jeg har et råd til dig..."
Hun gik med rolige skridt hen til vinduet for at beskue sit mørklagte land.
"Følg aldrig en ordre blindt... Du kan ikke stole på nogen. De vil såre dig. Udnytte dig. Pas på derude, Schwartz, så skal du nok nå langt. Du har hjertet på det rette sted."

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 08.11.2010 21:27
En skygge passerede vinduet. det kunne såmænd lige så godt have været en gren fra et træ. En tyk gren godt nok, men du kunne også lade sig gøre med den vind. Venus havde virkelig problemer med at navigere ordentligt, men hun var vandt nok til den slags. Fra jorden så det ud som en leg. Nå, men tilbage til det med grenen. Det kunne have været en gren, hvis der altså havde været nogen træer i nærheden.
Venus placerede sig ud for Alwyns kontor vindue. Hvordan hun havde undgået vagternes blikke overraskede Venus, men en tydelig snorken oppe fra bogmurren gav en rimelig forklaring på hendes held. Der var mørkt inde bag ruden, og hendes rimeligt skarpe øje opfangede ingen bevægelser. Hun antog der var tomt og lirkede vinduet op og svævede stille ind for at lande på gulvet. Det lille hyggebesøg havde været en spontan idé. Hun havde jo ikke set sin bedste veninde længe, og da hun var på temmeligt god fod med Mørkets Lord, regnede hun besøget for sikkert.

Forsigtet lukkede hun vinduet efter sig i den muntre tro, at hun ikke var blevet opdaget endnu. Så vendte hun rundt på hælen, blinkede med øjnene for hurtigere at vende sig til den dunkle belysning, og så fik hun øje på Alwyn og Alex. Hun stod lidt og gloede forbavset på dem begge. Så grinede hun lavt. "Det havde jeg ikke lige forventet. Skal jeg gå igen?" spurgte hun muntert, tydeligvis fuldstændigt upåvirket af de tilstedeværende i rummet. Alwyn, måske ikke så skræmmende umiddelbart, men hendes omdømme kunne gøre op for det, og Alexander, som hun for ikek så længe siden havde et mindre sammenstød med, hvis man da kunne kalde det det.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 21:39
Alwyns latter virkede malplaceret, hun var gået fra en direkte neutral fremgang til pludselig at vise en form for følelser, det gjorde ham ikke ligefrem utryg, han blev dog rimelig beæret over hendes ord, han ville da bestemt ikke have noget imod at få en højt rangeret post, og han så da også frem til at bære Mørkets kriger uniformen med ære, men derfor var der stadig noget foruroligende galt.
"Jeg har altid fået fortalt at en soldats opgave er at følge sine overordnets ordre blindt, men tak Frøken jeg skal huske deres ord og følge dem, det er en ære at få tips fra en så højt stående kvinde som dem"

Alexander skulle netop til at sige noget idet han så en skikkelse træde ind ad vinduet, og indenfor et par sekunder havde han trukket sin kårde og placeret sig imellem Alwyn og vinduet, hans afmærkninger lyste rødt op og hans øje var i sin transformerede form, hans venstre arm var også dækket af den rødlige substans som med det samme var størknet og lignede du nærmere en arm fra en rustning, han blev overrasket over at se en han genkendte, Venus... Deres sidste møde var ikke ligefrem gået godt og det var temmelig tydeligt at han ikke just var himmelryk for at se hende, dog da hun spurgte om hun forstyrede virkede det som om hun kendte Alwyn, han lod dog stadig sin kårde være trukket og begge hans arme var fuldstændigt spændt, han lod ikke sine øjne trække væk fra Venus et eneste sekund, selvom han anså dem for venner så var hans opgave stadigvæk at beskytte en højt rangeret leder.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 08.11.2010 21:50
"Det du får fortalt er ikke altid sandheden, min ven." mumlede hun hæst og spændte musklerne da hun hørte rumstering bag sig.

Alwyn stod delvist med ryggen til da Venus kom ind. Hun rykkede sig ikke, idet Schwartz pludselig trak sit våben. Alwyn selv havde selvfølgelig genkendt stemmen og straks noteret at der ikke var nogen grund til at haste sådan frem med flagrende pinde og vilde bevægelser. Især ikke når gæsten der nu var ankommet var en nær ven af ejeren af lokalet. Generalen - som bar sin helt særlige hvide uniform (og ikke en kjole, som man kunne fristes til at tro) - vendte sig derfor om, så hun stod ansigt mod ryg med sin nyansatte ven, trak derefter sin daggert fra bæltet om livet, og rettede den imod Schwartz strube. Hun smilte mildt, tilfreds med hans hurtige reaktion og lyst til at forsvare.
Hun måtte vippe sig op på tæer for at kunne nå hans øre; hun hviskede: "Flot defensiv position. Ret ryggen lidt mere og så er det perfekt. Og få så din lille pind væk fra min kære Venus,"

Med disse ord skråede hun forbi ham, skubbede daggerten tilbage i bæltet og omfavnede sin veninde. "Åh Venus, kære Venus. Du skal altid havde en indgangsscene, skal du ikke?" lo hun og priste sig lykkelig for at den foregående, lettere akavede situation var blevet afbrudt af en flyvende, rødhåret ballademager.
"Hvad gør du da her, og på denne tid? Og så vil jeg også fortælle dig om denne helt fantastiske ting jeg har anskaffet mig. Den er meget moderne og jeg tror virkelig at den bliver et hit i hele landet. Det kaldes en dør... Med tilhørende klokke og det hele."

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 08.11.2010 22:35
Venus så næsten skældøjet ned på spidsen af Alexanders kåre, der var faretruende tæt på hendes mave. Så kiggede hun op på Alex. "Ehm... Ville det ikke være en idé at lægge den væk. Jeg troede ikke jeg havde gjort dig så vred." Hun var stadig lidt forbavset over, at han overhovedet var her, men ud fra sin venindes ord, gik hun ud fra, at han ville være mørkets ridder. Hun smilede, ikke ondskabsfuldt på nogen måde, da Alex blev fanget bag fra. Der var to ting, der morede hende lidt. For det første at Alex overreageret temmeligt voldsomt uden at overhovedet at have været klar over det. Hun antog nu, at han bare havde forsøgt at beskytte sin nye arbejdsgiver. Det andet var at hun selv tilsyneladende befandt sig bedst i skidt selskab.

Hun gengældt glad Alwyns hilsen og grinede varmt. "Jeg havde en idé om, at vagterne måske ikke ligefrem havde fået ordre om at lade mig passere," svarede hun smilende og gik lidt tilbage, så hun kunne smile venligt til både Alexander og Alwyn. Hun undrede sig lidt over, at Alwyn ikke havde tænkt over vagterne. De blev i bund og grund kontrolleret af Mørkets Lord. Og Venus var ikke sikker på, hvor meget Morgoth havde uddybet det med Samson osv.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 22:42
Akexander mærkede en følelse som han kun meget sjældent havde prøvet, følelsen af koldt metal imod sin strube, han kiggede sig tilbage og så at Alwyn havde trukket en daggert og åbenbart var klar til at dræbe ham, han lod sin kårde glide ned i sin skede igen, hans øje gik tilbage til den klare isblå farve og stoffet der dækkede hans venstre arm blev langsomt suget ned i hans hånd, og inden længe så han helt normalt ud og smilede til den nyankomne gæst.
"Beklager Venus, og jeg er skam ikke vred på dig, men arbejdet kommer først"
Sagde han roligt og koldt, uden en eneste skygge af følelser, han ville ikke lade hende se at han faktisk havde savnet hende, og bestemt havde mærket et lille stik i sin krop idet han havde genkendt hende.
"Beklager frygteligt meget Frøken Alwyn, det var ikke in hensentation at true en ven af dem, det skal ikke ske igen"
Sagde han derefter og bukkede for Alwyn som en undskyldning.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 08.11.2010 23:04
Da det gik op for Alwyn at de to gæster der nu befandt sig på hendes kontor kendte hinanden, følte hun sig en anelse malplaceret. Ikke ligefrem en følelse hun brød sig om. Det var jo trods alt hendes kontor. Og hun foretrak hvis der ikke var andre end hende derinde. Alle andre var fremmedlegemer. De skulle destrueres.
"Og få dig et ordentligt våben, knægt. Du skræmmer ingen med en forvokset synål." sukkede hun opgivende og tog sig til hovedet. Hun vendte sig derefter imod Venus og lod blikket glide op og ned af dennes krop et par gange. Hvordan Venus slap forbi vagterne skulle hun ikke sige, men egentlig var det ikke noget der bekymrede hende. Men hun havde jo også sine grunde.
"Hvorvidt Morgoth ønsker at blive beskyttet eller ej er ikke noget jeg bekymrer mig om." brummede hun og trak på skuldrene. Hun så ham helst med et reb om halsen, ti fod over jordens overflade. Gerne blå i hovedet.
"Men hvis de er så nemme at liste forbi, at selv du - med dine flyvefærdigheder - kan komme forbi dem, så må jeg nok indkalde til et møde. Vi ville jo nødig ha' at en and ville kunne angribe Morgoth på et uventet tidspunkt."

Vagterne var til grin. Det havde de altid været ifølge Alwyn. "De mangler lidt disciplin. Det er der mange der gør."
Hun lagde armene over kors og betragtede Venus med et mistroisk blik. "Men hvad laver du så her? Fortæl mig ikke at du fandt dig selv i kedsomhedens greb og så tænkte 'Næh! Jeg tror lige jeg vil flyve forbi Alwyn og se hvordan hun har det'? Du er vel ikke fløjet hele denne vej for min skyld?"
Hun kastede et blik over skulderen og betragtede Schwartz. "Eller... Er du har for ham?"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 7