Ethelihn mærkede Cazador forsøge at flytte sig lidt og smilede triumferende. Hun var naturligvis sikker på, at han kun gjorde for sin egen skyld for at, se om han kunne komme op eller bare sidde bedre. Det passede hende udmærket at have overtaget. Meget lig den hunedderkop, som Cazador så fint beskrev.
"Det kunne jeg vel godt," svarede hun stadig med det lille og noget så irriterende smil på læben. Hun lænede sig lidt sidelæns og var meget forsigtig med ikke at rejse sig. Hvis hun mistede kontakten, røg forbindelsen, hvilket betød at hun ikke kunne opretholde sine elektriske impulser. Apropos det, så var hun også klar over, at det ikke ville være helt nemt for den stakkels fyr, som hun overhovedet ikke havde ondt af, at drikke selv. Hun holdt forsigtigt glasset oppe i en vinkel så Cazz kunne komme til at drikke uden at spilde. Ingen grund til at ødelægge en af hendes yndlingskjoler. Hun placerede vinen på bordet igen.
"Så, vær nu sød, som du lovede og ti stille," hvæsede hun blidt, hvis den lyd var menneskelig mulig, mens en pegefinger prikkede ham på læberne. Den berøring ville føles som hvis man fik statisk stød af at røre ved et aller andet. Hun advarede ham på en meget pæn måde efter hendes mening mod, at åbne munden igen før hun havde talt færdig. Endnu engang kunne man meget nemt få associationer til et vidst ottebenet kryb.
Nu talte hun i samme toneleje som Cazador. "For det første er jeg en kvinde. Virkelig dum idé at kappe en kvindes hår. Især hvis det er langt. For det andet fratog du mig min evne. Selv det må du kunne relatere til. Forskellen på dig og mig i den situation er, at jeg skulle vente i flere måneder før, jeg kunne få min evne igen. Du fik dine evner tilbage, da kampen var slut." Hun viftede engang med hestehalen. "Som du kan se, er det stadig ikke vokset helt ud. For det tredje ydmygede du mig foran det halve af krystallandet inklusiv min daværende herre. Og det er ikke engang det værste." Hun holdt en lille kunst pause. "Kender du grunden til, at der er vidste steder på kroppen, der er ekstra følsomme? Som fingerspidser." Igen prikkede hun ham i ansigtet med en finger for at give ham lidt stød. "Eller læberne." Hun lænede sig ind over ham og gav ham et lille kys, naturligvis lidt 'chokerende'. (we love that don't we... my apologies for the awful humour x3)
"Og ved du hvordan min evne fungerer?" Igen kom der bevægelse i hendes hår. Omkring ti, tynde hår, dog tykkere end normalt hår, kom mod Cazadors ansigt som små slanger. ethelihn skævede til dem mens hun talte. "I hver eneste af alle de hår er der nerver. Da du kappede mit hår af, kappede du i hundredvis af små nerver over. Er du klar over, hvor smertefuldt det er?" Mens hun talte havde fire af hendes hår strejfet Cazadors ansigt med større elektrisk styrke for hver gang. "Du kunne lige så godt have kappet mine arme af." Resten af hårene prikkede en gang hver Cazador på kinden med stadig større strømstyrke. Det sidste hår prikkede ham på læben, hvor man ville føle mest smerte, med størst styrke, hvilket sandsynligvis ikke var særligt behageligt.
Så var han færdig. Hun trak sin impulser tilbage så Cazador kunne bevæge sig og sad nu bare og så afventende på ham. "Forstår du nu, hvorfor jeg var vred?" un lød stadig ikke glad. Men det lød som om, hun havde fået afløb for noget af det.
"Sometimes darkness can show you the light."
—The Light af Disturbed
"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
—Ridder Asha Drakkari