Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:39
((Tak for lort XD))

Lee kommer flyvende ind i rummet på en brun, stenagtig sky der er hård som stål. Han standser midt i rummet og se sig undrende omkring. Så ser han spørgende på Alwyn. "Hvad er det her?"

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:47
Lee ser undrende på hende. "Du mener jeg skal bo her?" spørger han forundret. Han ser sig undrende omkring igen.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:50
Lee hører ikke hvad hun siger. Han bliver bare ved med at se sig undrende omkring. "Det er lang tid siden jeg sidst har sovet indendørs." mumler han lavt for sig selv. Så får han skyen til at flyve hen over sengen. Der opløses den og bliver til røg så Rey falder ned i sengen.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:56
((Ups :oops: Gammel vane :roll: ))

Lee ser tænksomt på hende. "Jeg klarer mig... Jo den virkede fint... jeg er bare lidt søvnig." Han gaber. Jeg tjener Mørkets Lord nu..... jeg hører faktisk til et sted. Han smiler svagt ved tanken. Det lykkedes. Han lukker øjnene og hæver sine arme, halvt for at strække sig, halvt af glæde. Sådan. Han ser på hende igen. "Forresten... hvad skal jeg lave som din page?"

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 01:02
Lee ser tænksomt på hende mens hun taler. Så nikker han. "Okay." Han læner sig tilbage og lukker øjnene. Lidt efter sover han.

((Nat =P))

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 06.04.2007 22:58
Lee blinker et par gange og vågner. Han ser træt op i loftet men spærrer så øjnene helt op og sætter sig op i sengen mens han ser sig forvirret omkring. Han komm i tanke om hvad der er sket og lægger sig ned med et bredt smil. Så ser han rundt i rummet og for øje på ringbrynjen, kappen og sværdet. Han rejser sig op og går hen til det. Så betragter han det undrende. Efter lidt tid trækker han ligeglad på skuldrende og tager sin trøje af. Han tager ringbrynjen og kappen på. Så spænder han sværdet fast om sit liv. Sådan. Så går han.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 11