En lang gang.. Med døre på alle sider..

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 22:26
Lee kommer gående efter hende mens han ser sig undrende omkring. Han gyser kort. Hyggeligt sted. Han ser spørgende op på Alwyn. "Hvad skal vi her?" Det lykkedes ham ikke helt at skjule sin nervøsitet.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 22:32
Lee ser vantro på hende. Hvad!? Jeg har jo ikke en chance i så lille et rum... slet ikke når jeg ikke må bruge magi. Han trækker irriteret sin bue og en pil og ser afventende på hende. Ikke om jeg giver op.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 22:38
Lee ryster stædigt på hovedet. "En bue vil være mere nyttig i mine hænder end et sværd." Han ser roligt på Alwyn. "Du skal ikke bekymre dig for mine chancer. Jeg skal nok klare mig."

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 22:42
Lee nikker tavst. Han lægger pilen på strengen og sigter på hendes hjerte. "Og du er sikker på at du kan nå at undvige på så kort afstand?" spørger han koldt.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 22:47
Lee ser irriteret på hende. Arrogante narhoved. Han flytter hurtigt buen og skyder imod hendes ben i stedet. Bagefter hopper han hurtigt bagud mens han trækker en ny pil. Jeg skal give hende putte.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 22:53
Lee ser overrasket på hende. Wow! Så bander han lavt. Han skyder imod hendes fod samtidig med at han går bagud. Det her er alt for besværligt... hvor pokker kan man ramme uden at hun blokerer med skjoldet eller dør? Hvis jeg kunne bruge magi var det let nok.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 22:58
Lee skuler ondt til hende. "Det kan du sagtens sige. Det er halvsvært når jeg ikke kan kæmpe for at dræbe." Han trækker endnu en pil og sigter imod hende samtidig med at han stadig går bagud.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 23:18
Lee hopper overrasket op i luften men bliver ramt af faklen. Han udstøder et skrig da der går ild i hans trøje. Han lander hårdt på gulvet og taber sin bue og pil. Han begynder hurtigt at rulle rundt for at slukke ilden.

((XD))

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 23:25
Lee standser op da ilden slukkes. Han rejser sig og ser rasende på hende. Han holder den ene arm om bag ryggen og samler lydbølger rundt om dem. HAn lader dem dog forsvinde igen. Nej... hun sagde uden magi. Han bukker sig ned for at tage sin bue op men i stedet hopper han pludselig imod hende og slår af al kraft imod hendes hage i håb om at hun ikke når at reagere.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 23:36
Lee smiler kort da han rammer. Smiler forsvinder dog da hun går til modangreb. Han hopper bagud og undviger hendes angreb. Det tvinger ham dog væk fra sin bue og pil. Han ser irriteret ned på dem. Pokkers... og med hendes våben har hun en meget længere rækkevidde end jeg har. Han knytter sine hænder i vrede. Pis og lort. Hvordan pokker klarer jeg det?... jeg kunne... nej. Jeg er ikke stærk nok. Han lægger mræke til ehdnes fakkel og spærreer øjnene op. Så ser han hen på en anden fakkel. Det kunne virke... det skal virke. Det er min eneste chance.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 23:47
Lee ser undrende hen på hende. Da hun løber imod ham tager han hurtigt faklen. Tak for advarslen. Han løber ind i saksen med et beslutsomt ansigtsudtryk og hamrer af al kraft faklen imod hendes hoved. Det at hun havde begge sine arme ud til siden så hun ikke kunne beskytte sig gjorde det en hel del lettere for ham. Han var dog fuldt ud klar over at hvis han ikke ramte var han færdig. Knald eller fald.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 03.04.2007 23:59
Da Lee har omkring ligeså store chancer for at undvige angrebet som en fisk har for at overleve i Sahara bliver han ramt af både sværdet og faklen. Sværdet rammer ham i den ene side og giver ham et stort sår og faklen rammer ham i den anden og sætter ild til hans tøj. Han falder baglæns gennem luften med et lille skrig før han rammer gulvet med hovedet og alt bliver sort. Han bliver liggende på gulvet mens ilden breder sig.

((Ville ikke have noget imod hvis nogen redder ham =P))

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:02
Lee bliver tavst liggende. Det er tydeligt at han ikke kommer til sig selv lige med det samme. Kampen har taget alle hans kræfter.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:09
((Det er op til dig XD Btw. God kamp =P))

Han bliver liggende uden at reagere på det hun gør.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:15
((Jamen hurra da... eller XD Hvis drikken giver ham energi kan den vel også få ham til at vågne?))

Han drikker uden at gøre modstand... muligvis fordi han er besvimmet.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:22
Han åbner langsomt øjnene og blinker et par gange. "Hng.... av." Han lukker øjnene et kort øjeblik på grund af smerterne fra sårerne. Så ser han på Alwyn. Han ser irriteret ned i gulvet. "Jeg tabte." mumler han lavt. Han bider tænderne hårdt sammen. Selv om jeg gjorde alt hvad jeg kunne...

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:28
Lee ser overrasket på hende. "Øh...Hvad?" Han kan slet ikke genkende den mærkelige, hånlige pige. Det går endelig op for ham hvad hun lige har sagt. "Øh.. okay." Han holder stadig øje med hende, usikker på den pludselige forandring af hendes opførsel.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:31
Lee skærer en kort grimasse. Aldrig i livet. Han tager et par skridt men må hurtigt støtte sig til muren. Han bider irriteret tænderne sammen og går langsomt frem mens han hele tiden støtter sig til muren. Han nægter dog at tage imod hendes hånd.

Lee

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lee 04.04.2007 00:37
Han skuler ondt til vagterne. "I holder jer væk." Så lukker han øjnene og der kommer en sky af røg frem. Skyen antager fast form. Den bliver brun, stenagtig og hård som stål. Han kommer op på skyen med en del besvær og flyver så efter Alwyn.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3