Må Mørket Omslutte Hjertet

Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 18.03.2023 12:32
Året var 2022, en januar vinterdag hvor frosten fandt hver en sprække den kunne kravle ind af, hvilket efterlod fæstningen forsvarsløs mod kulde og forfrosne tær og fingre. Neron havde talt fem mennesker, der var kommet og gået i healernes afdeling for enden at redde, eller amputeret forfrysninger. Der var en markaper interesse i at se de sorte sår der bredte sig altædende og ustoppelig.

Dæmonen havde nu været i mørkets klør i to år, måske en anelse længere end det, men lang tid nok til at Mørkets General havde formået at få nok af ham. I hvert fald var det hendes udsagn, han var langt mere villig til at gå med den overbevisning, at hun var begyndt at falde for ham. Det klædte ikke den hårde og ufølsomme kvinde, for hvem ville dog tage hende seriøst hvis hun gik rundt og kiggede med lange blikke efter en slave?
Nej det gik selvfølgelig ikke.

Så han havde fået sig en ny mester, en fin en af slagsen hvis han måtte ytre sig om den slags. Selvfølgelig måtte han det, han var trods alt langt højere hævede end de andre gik og troede. Men det var trods alt ikke hans skyld, at de ikke ville indse det.

Oh Laazeruus” kaldte han, som han gik rundt i gangene med hans hænder dybt begravet i hans lommer. Med tiden var hans korte hår groet ud i en lang manke, der gik ham til midt på ryggen. Det var sat op med fletninger og holdt væk fra hans ansigt.
Med hurtige og lette skridt, tråde han ind i træningsrummet, hvor et par få stod og slog ud efter træningsdukker. Fuldstændig og adeles spild af tid efter hans mening. ”Næ ser man der, der var du jo!” et stort tand smil bredte sig over hans læber, som han i et par hurtige kattelignede spring bevægede sig over mod Lazarus. ”Uha, du ligner en der vil slå mig ihjel mere end normalt, hvem er i problemer?

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 19.03.2023 07:54
Naturen og frosten var altid hård i dette område, på denne tid af året. Borgen var mangelfuld og frosten fes ind i hver en sprække, som den kunne komme igennem, hvilket var grunden til at man enten var klædt på i et tykt lag tøj eller at man hele tiden holdt sig i gang, for ikke at lade kulden komme for tæt på kroppen. 
Det var virkelig hårdt for tiden, flere var dårlige til at holde sig i gang eller holde sig varm nok, og derfor havde der endda været flere forfrysninger i hæren. 

Lazarus selv nød det koldere vejr. Han havde haft bevægelser i Norden, hvor han havde hjulpet med at bygge fortet i Norden op, så mørket ville have en lejr længere oppe, og dermed kunne holde et stærkere greb på dette område af Krystallandet. Han hadede varme og ville sjældent og nødigt bevæge sig længere ned. Tanken om at bevæge sig igennem Rubinien afskyede ham dybt, hvilket også var grunden til at han havde valgt Norden. 

Træningslokalet var på dette tidspunkt ikke overfyldt og egentligt burde han sidde og læse de seneste tilbagemeldinger som var kommet hans vej, efter at nyheden om at Sidkanys ath I'endrith  havde deserteret fra mørket, og dermed vendt dem ryggen. Hun havde allerede tidligere været i kølerne Lyset, og var det grunden til hendes forsvinding? Lazarus kunne selvfølgelig ikke have en af hans egne havde deserteret. Det lå ikke kun på hende, men bestemt også på ham.

Sværdet huggede igennem træningsdukken, som han aggresivt lod mærke sine aggressioner, da han blev afbrudt. Neron var en slave, som han havde taget imod eftersom Generalen ikke kunne bruge ham, og der var ikke gået længe før han havde fundet ud af hvorfor at hun ikke kunne bruge ham. Godt nok så havde han sendt bud efter ham.
"Du skulle blot vide" Kom det fra ham i en tone, som Neron kendte. Han var arrig, som han tørrede sveden væk fra panden. "Følg med ind på mit kammer" Der var ingen grund til at stå og tale om problemet i et åbent forum.
Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 19.03.2023 09:28
Trods den bryske tone der kom fra Lazarus, var det ikke nok til at fjerne det evige lumske smil på Nerons læber. 
Nå, nå—der er nok en som der fik det gale ben ud af sengen, røg det ned i pispotten fordi du glemte at stille den på plads?” bød den evig sarkastiske stemme med et forslag om, hvorfor at Lazarus var i sådan en lune. Nu var det dog ikke at Neron havde gemt sig under en sten, og forstod udmærket godt hvorfor Lazarus var i et dårligt humør.
Nyhederne om Sidkas lille flugt fra mørket, rungede i væggene som levede de der, i en symbiose sammen med mosset. 
Godt for hende, ud og find sig selv. Ikke at Neron faktisk bekymrede sig nok om nogen, til at synes det var godt for dem. Han kedet sig, og produktet af det, var at han var uudholdelig at være i nærheden af for de fleste. Ikke det gik ham på, han var arrogant nok til at elske sig selv. Hans øjne gled ned af hans næseryg til den lavere mand, følg ham til hans kammer? ”Åh Lazarus dog, hvis du gerne ville have haft mig alene, mens du var svedig og forpustet skulle du da bare have spurgt noget tidligere” smilet blev bredere, som han lænede sig forover så han kom i øjenhøjde med Lazarus. ”Vis endelig vej
Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 19.03.2023 21:57
Neron og Lazarus var som dag og nat, det havde han fundet ud dagen da han kom på hans hold. Neron havde altid et lusket eller slesk smil på læberne, han var altid parat med en kæk kommentar eller spøg når det mindst passede. Det var blot hans personliged, og på trods af at han ofte var uduelig og ugidelig, så var han faktisk til en hjælp.
"Som altid frisk på en kæk bemærkning, Neron?" Kom det anstrengt fra Lazarus. Humor eller kække bemærkninger var ikke noget som Lazarus havde meget af og nok aldrig ville få ret meget af, men han var dog ikke bleg for at indrømme at Nerons små bemærkninger, når de passede ind, af og til var sjove, "Du har måske ikke tømt min pispotte?" 
Det kom nok ikke bag på ret mange det der var sket, og det irriterede kun Lazarus endnu mere. Han havde ikke brug for at det halve af mørket havde hørt rygterne om at Sidka var forsvundet og mulig deserteret fra mørket. Det irriterede ham grænseløst, for det indikerede at han ikke havde styr på sine fodfolk og det var ikke noget han ville have hængende på sine skulder.
Det handlede egentligt ikke om Sidka, men kun om ham selv og det billede folk havde af ham, og samtidig så havde han selvfølgelig ikke lyst til at Sidka ville løbe til lyset og afsløre deres planer.
"Du har ikke engang set mig svede endnu" Lød det blot fra ham. Det her var intet. Men det var der selvfølgelig ingen grund til at gå i større detaljer omkring. 
Han åbnede døren ind til sit kammer, som de bevægede sig ned ad gangene og kom til rummet. De blev mødt af en lidt varmere temperatur, eftersom at brænde var blevet smidt på den lille pejs. "Tag plads" Hans arm gestikulerede at Neron blot kunne sætte sig foran bordet og Lazarus bevægede sig om på den anden side og satte sig, "Det handler selvfølgelig om Sidka" Mon ikke han vidste det.
Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 21.03.2023 19:46
Huslige pligter, at varte på andre: det var ikke noget Neron begav sig i kast med. Ej hellere at tømme nogens pispotte. Og selvom det nok var hvad Lazarus forventede hans slave gjorde, og det ville Neron også være tvunget til, var det ikke grundet hans sølvtunge. En sølvtunge der kunne få de fleste til at gøre præcis som han ønskede, især de andre slaver på fortet.

En let morende latter forlod Neron, da Lazarus bed igen, og sagde Neron endnu ikke havde set ham svede.
Med lette hop i hans skridt, kom Neron op på siden af Lazarus. ”Du skal bare spørger pænt, så skal jeg nok få dig til at svede rigtigt”, det var dog de eneste ord der nåede at forlade dæmonen, inden han blev ført ind i kammeret og bedt om at sætte sig ned. Med et kedsommeligt suk, lagde han det ene ben over det andet, og placerede hans hænder på hans knæ. ”Nååå, hvad handler om hende?” kom det næsten sukkersødt fra Neron, med et smil der viste hans perlehvide tænder.
Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 23.03.2023 11:07
Neron var bestemt sin egen type og personlighed, men Lazarus forventede heller ikke andet end at slaven ville brokke sig, over de huslige pligter, men de skulle gøres og heldigvis var det heller ikke det som var alt overskyggende ved Nerons arbejde, det var kun en lille del af det som Lazarus satte ham til. 
Lazarus havde andre vigtigere og mere presserende opgaver, som Neron skulle vise sig selv at være nyttig i, og selvom han til tider var ugidelig og hans humor og dårlige jokes og kommentarer overskyggede alt, så vidste Lazarus også at han inderst inde godt kunne, når han gad. 

Selvom humor ikke var Lazarus stærkeste side, så havde han da lært af Neron og lært at give lidt igen, og af en eller anden grund, så virkede det til at Neron nød denne side af Lazarus. Det var meget fornøjeligt. Et lille kækt smil formede sig i hans mundvig over slavens forsøg på at skabe lidt mere spas. Det var nok ikke helt den opgave, som Lazarus forventede af sin slave, hvad ville Neron ikke også sige til sådan en opgave? "Det er godt at vide" Lød det dog, inden de trådte ind i hans kammer og blev mødt af varmen. 
"Hun er væk, det ved du vel" Det irriterede ham inderligt, han vidste ikke helt hvad hun ville opnå med dette, men han tvivlede alligevel på at hun ville gå til lyset igen, "Planen var at sende dig ud i landet og opsnappe informationer, om hvor hun kunne gemme sig" Lazarus havde måske ikke så mange informationer, om hvor hun var blevet set, men havde ideer om det.
Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 26.03.2023 10:02
Udtrykket på Nerons ansigt, talte deres tydlige sprog, da Lazarus fortalte om hans plan. 
Han, Neron, var blevet degraderet til stikkerent dreng? Ikke at det burde komme som en overraskelse for dæmonen. Men når man havde valgt at tage denne fornøjelse, af at blive lukket ind på et klamt, ildelugtende fort. Ja, så kunne man jo tænke at man måtte få det bedste ud af situationen. I mellemtiden, gik Neron over og satte sig i sengen, fjernede med et lettere væmmelse på en pude, før han lænede sig tilbage mod væggen.
Trods for at Neron var blevet snydt, bedraget og trukket ind i slavearbejde fordi hans navn var blevet kendt. Så var han ikke en der knækkede nemt, og der skulle meget til, før han faktisk adlød en ordre. Men denne ville være svært at undgå. "Så du har tænkt dig, at jeg skal rende rundt i hele krystallandet, og lede efter én undsluppen mørk elver?" Neron rullede med øjnene, Sibal måtte da være en bedre kandidat til at finde deres løssluppen tvilling.
"Forklar mig, hvorfor at du ikke sender hendes bror ud efter hende? Hun har sikkert forelsket sig, eller noget andet dumt, og tænkt hun kan lade som om hun er noget, hun ikke er" Neron gabte, tydeligt tegn på, hvor kedeligt han fandt alt det her. Der måtte da være noget mere interessant han kunne sættes til. 
Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 26.03.2023 12:31
Udtrykkede som formede sig på Nerons ansigt, kendte Lazarus alt for godt. Det var han næsten vant til. Der var et eller andet over den udulige slave, som både fornøjede og irriterede ham grænseløst. På den ene eller anden måde skulle Lazarus nok få Neron til at forstå en orde, det plejede han. 
Han havde ofte oplevet denne ligegyldighed fra ham, Neron gjorde ofte hvad han selv ønskede. Selv denne gang. Lazarus fulgte ham med øjnene, som han satte sig på hans seng og lænede sig tilbage, efter at have fjernet puden. Han kunne lige så sgodt lade være med at kommentere, det ville ikke lede noget nyttigt med sig. 
Lazarus havde alligevel respekt for Neron, selvom han var en slave og en irriterende en. Han var ikke nem at knække eller få til at lystre en ordre, men når han først valgte at gøre sig job, så plejede det at være et hæderligt arbejde. 
"Det kunne være sjovt ikke? Du får set noget af landet" Lazarus kunne også være morsom, eller i det mindste ironisk. "Jeg har selvfølgelig nogle rygter og et par ledetråde af gå efter, for at finde hende" Nu havde han studeret hende og gjort sig tanker om hendes liv, og hvem der havde en betydning omkring hende. Sibal var uden tvivl en stærk karakter, som havde en tæt forbindelse til hende. Han ville være et nemme valg, at sende efter hende, men det ville også være et usikkert valg. De havde et alt for tæt forhold. "Fordi at de har en al for tæt forbindelse. Jeg har blot brug for at vide hendes præcise lokalitet, og så skal jeg nok gøre resten. Jeg er usikker på at Sidka vil give mig den" Sidka var vel klar over hvad Nael havde gjort ved hans søster? 
Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 27.03.2023 15:50
Nerons læber løftede sig op, og kunne til dels forveksles med en ulvs snerren. Den måde hans tænder blev blottet, som han vendte blikket væk fra korporalen der sad ved siden af ham. Se noget af landet, hvor ung troede denne ærtehjerne lige han var?
Det var heldigt at manden var så køn, ellers var han nok ikke kommet så langt i livet. Hvilket var løgn, det vidste dæmonen uden mærket godt, men det stoppede ikke Neron fra at tænke præcis disse tanker.
Åh se, korporalen har faktisk gjort noget selv den her gang, hvilket vidunder” kom der en anelse tørt fra dæmonen, hvis smil blev en anelse mere kækt end irritabelt.

Igen rullede Neron med øjnene ”Det er derfor du sender broren afsted, også sender en efter broderen” kom der fra Neron, som var det, det mest logiske i hele verden ”jeg giver mig ingen værdig som sporhund, men fint, hvis du ikke tør sende Sibal efter Sidka, så må jeg vel træde til” Neron rullede dramatisk med øjnene, som om han faktisk havde haft et valg.

Så, var det dét? Eller har du måske noget mere spændende at dele med mig?” spurgte Neron, hvor efter han tog et ben op på sengen og lænede sig endnu mere mageligt tilpas.
Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 28.03.2023 07:05
Det var tydeligt at hans kommentar om at se landet, ikke faldt i jord. Utroligt nok når Neron, selv var en som nød sig af jokes og dårlige kommentarer - måske var Lazarus bare ikke lige så god, til humoren. Hvilket Neron bestemt heller ikke var, så den måtte vel stå 1-1 nu. 
Det var vel samme problemer som han stillede for Ethelihn, og Lazarus hang på ham. Lazarus kunne dog se igennem og ved siden af mange af de kommentarer som Neron kom med, eller i det mindste svare lidt igen. Der var næsten noget sjovt, over det. 
"Selvfølgelig, Neron" Svarede han blot tørt, sådan som den andens smil fandt frem til dets rette element, "Du er vel klar over at jeg godt kan finde ud af mit job?" Han løftede den ene mundvige i det der kunne antyde et lille smil. Neron ville næsten ikke være Neron, hvis han ikke havde sin kækhed, "Hun burde bevæge sig omkring Elverly"

Han kiggede over på Neron, og kunne godt se hvad han mente, men hvorfor sende to afsted, når man kunne sende en afsted? "Så du vil hellere efterfølge Sibal, som leder efter Sidka? Kan du ikke selv se det?" Hvis det var det han hellere vil, så kunne han da sagtens række ud efter Sibal, det var vel også ved at være længe siden han havde set sin søster. "Du må også gerne blive og sørge for min pispotte og gøre mig til anden nytte" Mundvigene bredte sig svagt igen. Lazarus skulle nok finde på et eller andet.

"Rhoslyn.." Kom det roligt fra ham, som blikket mødte Neron siddende i sofaen, "Det var pænt af dig at videre give brevene" Det var næsten hårdt at sidde og rose en anden på den måde, men han satte dog pris på det. 
Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 01.04.2023 15:50
Neron løftede drilsk et bryn "er du sikker? For jeg er altså ikke altid sikker på, at du kan finde ud af dit job, med mindre det er uddelegere dit arbejde, det er du ret god til—hvis det bare er sådan man stiger i graderne her omkring, burde jeg da også snart kunne tilegne mig sådan en fin title" dog fik det et overrasket udtryk frem på Nerons ansigt, da Lazarus forklarede, at Sidka kunne findes ved Elverly. Var hun blevet en inkompetent idiot i mellemtiden? Hvad troede hun fandt der, elvervin og en lækker elverdreng hun kunne bruge som hun ønskede? Eller i værste fald, var hun forelsket sig. Bare tanken om det, fik det til at løbe koldt ned af Nerons ryg. 

Neron rullede med øjnene og rejste sig fra sengen, hans høje slanke skikkelse der næsten tornede over Lazarus. "Nej, jeg skal nok gøre som min herre befaler, bare husk, skulle nogen påkalde mig, kan jeg ende med at miste hende af syne, men de har du selvfølgelig allerede tænkt over" kom der en anelse hoverende fra dæmonen, der ikke var helt sikker på om Lazarus var klar over, hvor meget magt Neron stadig havde over sit eget liv, på trods af at han var fængslet med hans navn hos nogle andre. Neron nikkede og et skævt smil dansede over hans læber. "Hmm, jeg er stadig meget interesseret i at vide, hvorfor hun påvirker dig som hun gør, måske jeg en dag vil finde ud af det igennem jeres breve" dæmonen lagde ikke engang skjul på, at han læste de prøve som Lazarus fik. I hvert fald dem, som han stadig kunne komme i nærheden af. 
Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 03.04.2023 07:02
Blikket gled over på Neron, og den drilske kommentar, "Hvis jeg ikke havde en delegation at tage mig af, så ville jeg kunne give dig min fulde opmærksomhed og holde dig i hånden, Neron" Kom det skarpt igen fra ham, igen med en lille snært af drilleri. Neron var ikke typen som tog ting tungt, ikke hvad han havde oplevet. Humor og dril var hvad der tegnede Neron.
Han lagde godt mærke til det overraskede udtryk på slavens ansigt, og han havde tænkt præcist det samme, for det var bestemt ikke det bedste træk af hende, men igen, det var kun rygter og han kunne ikke være sikker, men tegnene var mange. "Jeg har igennem Nael fået at vide, at hun i sine drømme kan tage kontakt til andre, med samme evne og af hvad jeg ved, så har hun talt meget med en i Elverly, så chancerne for at hun er taget dertil er store" Hvor ellers skulle hun tage hen?

Lazarus fulgte Neron med øjnene, som han hævede op over ham, som han rejste sig fra sengen og gik imod ham. "Selvfølgelig har jeg det. Så længe du gør dit job, så skal jeg nok tage mig af resten" Det var tydeligt at Neron nød meget godt af at han havde mere kontrol over sin egen krop, på trods af at han var slave. 
Neron havde uden tvivl gjort Lazarus en tjeneste ved at give brevene videre, og ikke mindst fortælle Rhoslyn hvor brevene kunne sendes til. Det var han taknemmelig over. 
Han løftede et øjenbryn over hans ord, og kiggede over på ham. Læste han brevene? "Læser du mine breve, Neron?!" Kom det skarpt fra ham. Ikke at der stod noget banebrydende i dem, men de var private og personlige, "Du er vel ikke så jaloux at jeg har lagt min opmærksomhed på en anden?"  
Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 05.04.2023 10:45
Et stort, men skævt, tand smil bredte sig hen over Neron. Se, Lazarus kunne jo godt være sjov, når han bare prøvede. Dog valgte Neron ikke at kommenterer på det med at holde i hånd, selvom han kunne have fundet på mange sjove tilføjelser. 
Jaja, gør dit job Neron, mon man kunne blive rig hvis man høre den samme udtalelse igen og igen?” Kommentaren var mest til ham selv, og det var ganske tydeligt at han ikke forventede at Lazarus skulle svare på det.

Smilet blev, hvis det overhoved var muligt, en tand bredere. “Selvfølgelig gør jeg da det, jeg må jo sikre mig at hun ikke prøver at vende dig mod lyset. Smukke kvinder har jo tendenser til at fordreje hovederne på mænd” hviskede han, som han lænede sig tættere mod Lazarus. Var han jaloux? Nej, det var vidst ikke en følelse som han kendte til, eller følte. Han kunne trods alt for hvad han ville have, når han ville have det. 
Du, er det ikke noget med at Dorian Deloras Solace har en lille fin spion i Isari kirken i Dianthos? Måske du skulle forhøre dig, om denne Rhoslyn har fordrejet andres hoved” der var sjældent noget som gik forbi Nerons næse, han levede trods alt af at samle information. Og man kunne høre de mest fantastiske rygter, når man blev kaldt ud på krydsvejende hvor folk indgik aftaler med ham. De krydsveje lå trods alt tæt på Dianthos, hvor han tog sig frihed til at drage ind og snuse rundt. 
Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 06.04.2023 11:29
Kommentaren var tydeligt til ham selv, og Lazarus kunne tilføje mange ting eller komme med flere svar til de ord, som  Neron kom med, men eftersom at det var til ham selv, var der ingen grund til at kommentere. Lazarus vidste ikke hvordan det var at være slave, han vidste hvordan han brugte dem. Men Neron var alligevel en person, som oftest gjorde hvad han ville, samtidig med at han gjorde sit arbejde, så havde han det i det hele taget så hårdt? Han havde en stærk og vigtig position inden for mørket.
"
Han kunne ikke andet end at fnyse over Nerons ord. Lazarus var født og opvokset i mørket, han så intet holdbart i lyset, men han vidste samtidig godt at den andens ord ikke havde været seriøse, men blot endnu en joke. Lazarus var en loyal mand og ville ikke se væk fra mørket, omend at han af og til tog tingene i egen hånd og løste problemer og opgaver, som han selv ønskede det - mest fordi at han så den som den bedste løsning. Hans ego var stort, og på trods af at han en gang i mellem tog fejl, så var det ikke noget han ændrede på. "Smuk? Bestemt. Men der skal alligevel mere til, for at tage min fulde opmærksomhed og loyalitet, Neron" Svarede han roligt og kiggede over på ham, med en løftet mundvig. Lazarus gjorde sig ikke meget i den slags, og det var længe siden at han havde lagt med en kvinde. Hvilklet muligvis var hvad Neron fandt morsomt, når han kom med sine jokes.
Lazarus lænede sig mere op og kiggede over på Neron med et bestemt udtryk i ansigtet. Det var sandt, Dorian havde en af deres egne i Dianthos. "Hvad har du hørt, Neron?" Hans nysgerrighed var vækket og udfordret, "Jeg ville næsten vædde mine penge på at det er den unge fine spion og hans behov, som kunne vende en kvindes tro" Han kendte de unge mænd i mørket.
Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 08.04.2023 20:32
Lige så stille krøllede hans læber sig op i et skævt smil. 
Hvad havde han ikke hørt? Neron vidste alt der var værd at vide. Hvordan? Fordi at folket snakkede i krogene, det handlede bare om at lytte. Afkode og forstå hvad der blev sagt. 
"Nå, så blev du interesseret alligevel?" kom der ganske køligt som Neron stod, og lænede sig op ad døren, der førte ud af det lille kammer. 
"Nu er det jo ikke noget voldsomt, ved ikke en gang hvad han ville få ud af det—men han er jo loyal til Dorian, så hvad end der sker, ender det jo blot med den lille piges hjerte i stumper. Ærgerligt, men så kan det jo være hun tillægger dig samme udgangspunkt i guderne" kom der køligt fra Neron, ikke fordi at smilet var forsvundet. Nej, der va blot ingen følelser for Neron i dette. Han kunne trods alt ikke være ligeglad, med hvad der skete med denne lille Rhoslyn, som Lazarus synes så umådeligt meget om. I hvert fald mere end Lazarus nok ville indrømme, hvilket var—overraskende. 
"Måske en dag, vil du møde en person, der får dig til at tvivle, lige som alle andre" ingen kunne have en ubrydelig loyalitet, ikke at Neron nogen sinde havde mistet det i sig selv, men i andet? Selv Neron måtte indrømme, at han ikke kunne lægge sin fulde tro og sjæl hos andre.
Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 09.04.2023 21:39
Det der kække smil, som Neron af og til kunne frembringe på sine læber, betød at han vidste noget, som Lazarus ikke gjorde. Sådan var det ofte, han havde informationer og viden, som de fleste gerne ville have. Neron havde en personlighed og en fremgangsmåde, som kunne åbne de fleste mennesker.
"Selvfølgelig er jeg interesseret, Neron" Kom det rolig fra Lazarus med et lille smil på læberne. Der var mange ting som Lazarus var interesseret i.
"Det er sandt.." Lød det roligt og studerende fra "Hvor loyal er han til Dorian? Han har været i hans hænder længe, har han ikke?" Drengen måtte uden tvivl have været forbi Nael først og derefter sendt til Dorian, eller var han vel ikke oplært som spion i mørket? Men han var nysgerrig på hvor tæt dette forhold var. Men uden tvivl så var den unge mands behov for den slags større end Rhoslyns. 
Af en eller anden grund, så var der et eller andet som gjorde Lazarus nysgerrig på Rhoslyn også.
Han kiggede over på Neron med et smil på læberne. Lazarus havde ikke samme behov for den slags, som andre nu havde. Og slet ikke som Neron havde. Man kunne aldrig sige aldrig, alligevel. "Godt nok er jeg halv menneske, men den slags behov er ikke noget der ligger først på mit hjerte. Men man skal aldrig sige aldrig." Det kunne sagtens være at der ville være en kvinde, som ville kunne give ham et eller andet.
Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 11.04.2023 12:15
Det var altid en fornøjelse for dæmonen, når at han så smilet danse hen over Lazarus læber. Især når dæmonen vidste, hvor svært det kunne være at få det frem. Selvfølgelig kunne Lazarus ødelægge det for dæmonen, og huske ham på, at Lazarus var et halvskravl, hvilket fik Neron til at rulle med øjnene.
Men de skulle tilbage til spørgsmålet om, hvor længe Ethian havde været i Dorians hænder. "Hah, jeg er ganske sikker på, at drengen ikke længere ved hvor dårligt et forhold det er—så loyalitet tror jeg ikke en gang man kan kalde det længere" Neron trådte et skridt tættere på, og lænede sig ned mod Lazarus med et skævt, næsten ondskabsfuldt smil på læberne. "Hvad Dorian gør, er hvad dæmonerne gør bedst" tungen skilte hans læber, før han rejste sig op igen og placerede hans hænder dybt i hans lommer. "tro mig når jeg siger, at hvis Rhoslyn skulle falde for Ethians udskyldige nummer og han bliver bedt om at vælge mellem hende og Dorian, bliver Rhoslyn placeret på blokken og glemt" det morede næsten Neron at vide, hvor lidt Ethian ville kæmpe. Selv hvis der skulle eksisterer reelle følelser for den unge pige, ville Neron ikke tvivle på at hun ville betyde intet i forhold til den unge mands følelser for Dorian. Hans loyalitet og hengivenhed, var blot for blind.
Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 17.04.2023 08:36
Lazarus kendte ærligt ikke meget til situationen i Dianthos mellem denne Ethian og Dorian, så det at have Neron, som altid vidste et eller andet vigtigt, ved siden side var guldværd. 
Var den unge fyr blevet så blind i sin tid hos Dorian, at han kun så hans vej? Dorian var bestemt en mand af kvaliteter, det vidste Lazarus godt, så det kom ikke bag på han at han havde gjort et godt stykke arbejde med drengen, efter at han var kommet i hans varetægt. Men samtidig så var det også det som Mørket gjorde bedst, hjernevasket folk i sådan en grad, så de ikke kunne se andre veje end mørkets. 
"Så må man jo sige at Dorian er lykkedes med hans arbejde, hvis drengen er hjernevasket nok til at se at mørkets vej er den rigtige. Med mindre, at det er Dorians vej som er den rigtige" Det kunne man selvfølgelig også frygte, at Dorian var i gang med et eller andet i Dianthos.
"Det tvivler jeg slet ikke på. Dorian har jo altid været et godt aktiv her i mørket" Det kom slet ikke bag på ham, at han gjorde det han skulle og gjorde det godt.
"Nej, det ville ikke komme bag på mig" Det irriterede ham næsten lidt, at han havde fået sådan et blik på Rhoslyn, for han havde aldrig rigtigt kæret om andre, så hvorfor fandt han Rhoslyn så interessant? Var det hendes uskyldighed i denne verden? 
"Det kunne være vi skulle gøre mere ud af at finde denne portalmagere, så vi kunne besøge Dianthos?" Det ville alligevel være spændende at se sagerne an på egen hånd.
Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 05.05.2023 17:31
Der var et snert af irritation i Lazarus stemme, som Neron meget hurtig bed mærke i. Det blev mere og mere interessant for ham, hvor meget denne unge præstindelærling betød for mørkets korporal. Men hvad det lige var, som denne blonde kvinde kunne, det var ham næsten et mysterium. Måske hun var en heks, og den uskyldige facade hun havde påtaget sig, var den bedste skuespil en kvinde kunne gøre. Det ville ikke undre ham, eller komme bag på ham, hvis det vidste sig at Rhoslyn var meget mere end man regnede med. 
"Jeg skal da straks finde ud af hvad jeg kan, og sikre at herren kan komme til Dianthos og se hans nyeste besættelse" han rejste sig op og gav Lazarus et lille skævt smil før han bukkede for Lazarus "hvis det var alt, vil jeg nu sikre mig, at jeg kan finde ud af hvor Sidka er, finde ud af hvor vi kan finde denne portal mager, og sikre mig at du kan komme til Dinathos—skal jeg tage din pissepotte med ud, nu hvor jeg er igang med at bære dig på hænder og fødder?" kom der sarkastisk fra den dæmoniske slave, der burde vide bedre end at tale sådan til Korporalen. Men der ville aldrig komme en dag, hvor at Neron faktisk ville opføre sig, som om han var blevet slavebundet. 
Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 07.05.2023 22:58
Lazarus havde talt med præstindelærlingen i så kort en tid, og alligevel havde hun fanget hans interesse. Måske var det han irritation over guderne og folkets tro, som satte sig i ham og han nu kunne vende en person imod det - men sådan var det ikke, for om folk var troende eller ej, hverken bekymrede eller gav ham nogen interesse. Han forstod det bare ikke. Men Rhoslyn havde måske var den første, der havde forsøgt at forklare ham.
Men det var tydeligt at Neron, fandt det umådeligt interessant at Lazarus nu havde fundet noget at gå op i, forude  de mange andre ting som han gik op i.
Tonen i Nerons ord var ikke overraskende, for den flabede og legelystne tone var hverdag for Lazarus, "Det vil jeg da glæde mig til. Det virker jo næsten til at du har for travlt, til at finde sig selv en besættelse" Med mindre det var Lazarus selv, med al det arbejde. Men det var hans job. "Det lyder godt. Jeg vil nu mene at finde portalmageren, og skaffe mig til Dianthos er samme opgave. Men jeg går vel ud fra, at du gerne følger med til Dianthos?" Det kunne næsten gøre mere skade, end gavn, "Men nej, pispotten må du gerne lade stå"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10