Corinth Lochtree

Corinth Lochtree

Adelig | Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 182 cm

Lux 28.02.2023 21:13
Mumlende, summende stemmer i baggrunden, klirrende glas og dæmpet men varm belysning. Den lejlighed Corinth havde fået erhvervet sig, var ikke nødvendigvis velbesøgt normalt - ikke i denne kaliber, og gæster var noget han både nød og fandt anstrengende. Men rollen som vært var en han trivedes i, og i dette øjeblik - også en han med sitrende selvtilfredshed tog imod. Og de virkede da til at hygge sig. 'De' værende hans gæster. 

En broget flok, helt sikkert  - men alle med den fællesnævner der lå i at bevæge sig i mere artistiske kredse, og med en interesse for kunstens verden. Enkelte af Corints egne malerier hang selvfølgelig oppe, selvfølgelig kun dem der virkede mere proper i deres motiv, til så flygtige bekendtskaber, som langt de fleste af de her mennesker var. Men ikke desto mindre en fin reklame. Sammen med hans egne, kunne man dog også finde fragmenter af hans gæsters værker, der med farver og blide penselstrøg skildte sig en smule ud fra de blæksorte naturværker han selv fremviste. 
Og lige præcis et af dem, bevægede han sig med bløde skridt nærmere, da han til sin egen glæde faktisk fandt kunstneren af værket stående og betragte sit eget billede - pænt rammet ind imod de bordeux, tæppeklædte vægge. 

Edeborg. Navnet summede på hans tunge, og adelsmanden så sit snit til stilfærdigt at glide om på siden af hendes lillahårede skikkelse, et mageligt smil om de bløde læber som han endelig skilte. "Det ser pænt ud, jah? Jeg var bange for at farverne i dit maleri ville dyste med farven på væggen, men... jeg blev modbevist" og han hævede sit glas i et lille hilsende klink, imod den blege kunstner. Havde hun et lille øjeblik?

"We don't make mistakes - we just have happy accidents"
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 01.03.2023 17:05
Tiden i branchen havde taget til og tingene havde ændret sig markant fra den tid hvor hun bare havde stået i tusmørke og malet til nu rent faktisk at være et navn som folk kendte og et navn der havde gjort hun blev inviteret til arrangementer, som her og nu. Hun havde kigget glædeligt rundt da hun var dukket op, heldigvis var der ikke mange forslåede og sårramte personer, når man kom ind i så fin en beboelse som den de var inviteret ind i, men alligevel kæmpede hun for at holde sig i skindet. Hun var stadig ny vampyr og havde meget at lære, nu mere end nogensinde.

Som hun var gået rundt lidt, stoppede hun op med en velkomstdrink i hånden og så til sin overraskelse sit eget værk, et værk der var fuldt af passion og engagement. Hendes værk var fyldt med passion og blodtørst, hvilket hun virkelig havde malet ind i værket, det var et hjerte der bankede og pumpede blodet rundt, men gemt inde i et lille barn, der lignede et der legede. Hun havde fundet en måde at gemme sin blodtørst i malerier af folk der havde det godt og hun syntes selv det så godt ud.

Overrasket så hun mod stemmen med et smil og lavede en gestus med glasset som skål. "Det falder virkelig i god jord med væggen, hr. Lochtree, jeg er virkelig imponeret," sagde hun smilende og med en smule forlegenhed over han vidste hvem hun var, det var hun på ingen måde vandt til. "Alt ser ud til at have en sammenhæng her, det er virkelig flot."

Corinth Lochtree

Corinth Lochtree

Adelig | Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 182 cm

Lux 02.03.2023 11:12
Man var ofte sin egen største fan, og på det punkt håbede Corinth da at langt de fleste elskede deres egen kunst. Ønskede at fremvise den, og samtidigt se andre forundres af den. Og selvom det af og til kunne være svært, hvis man havde et mere vovet penselstrøg end det som den almene befolkning ville foretrække, havde adelsmanden altid fundet sig draget til lige præcis dét. Vovethed. Gerne lidt atypisk, og når det gjaldt det maleri de stod foran nu, gerne lidt blodigt. Hjertet var et spændende motiv, og kunne have mange betydninder. 
Men analysen af hvad det hele kunne betyde, var ikke ligeså interessant som selskabet i nutiden. Med et sigede lille smil tog han imod komplimenten, et kort blik ude omkring de dekorerede omgivelser, førhen det fandt tilbage på kvinden ved siden af ham. "Jeg takker. Det er med inspiration hjemmefra" løj han uden meget bagtanke, fortet så slet ikke sådan ud længere. Men inspiration var et dejligt bredt begreb. 

Inviterende slog han hånden en smule ud foran sig, hovedet lidt lyttende på skrå. "Alt siger du? Jeg har selvfølgelig haft tanke på hvad jeg købte, men det gør mig glad, at intentionen skinner igennem" der var lidt løs humor i ordene, og han sippede lidt af den røde væske i krystalglasset. "Jeg er glad for at du fandt tiden til at komme hele vejen herhen. Tusmørkely er alligevel lidt af en tur?" konverserede han imens de gik. 

Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 06.03.2023 09:22
Der skulle ikke meget omtanke til, Corinth var virkelig drømmen for hendes fremtid og en der virkelig kunne udvikle hende, det kunne hun mærke. Mange kunstnere havde deres eget præg, men hun havde været interesseret i Corinth siden hun så hans første værk og nu var der endnu mere til det. Hun gik med glæde i blikket ved siden af ham, hun var slet ikke så glad normalt, men han gjorde noget ved hende, skabte nogle følelser selvom hun normalt var følelseskold og hun kunne mærke hvordan han skabte en humor uden hun helt kunne finde ud af hvad det var der var i sjov og hvad der var virkeligt.

"Tusmørkely ligger langt væk, især når man kun kan rejse om natten, men jeg klarer mig," sagde hun roligt og fulgte med i hans tempo, mens hun let ud af øjenkrogen studerede de andre værker han havde købt. Det var virkelig en god smag han havde, man kunne godt fornemme han selv var kunstner. "Inspiration hjemmefra er en fantastisk måde at starte det op på, jeg holder mig bare til at male efter mine følelser og tanker, det skaber virkelig intensitet," sagde hun bestemt og så op på ham med et drømmende blik. Interessen for det han lavede, holdt hende i skindet.

Corinth Lochtree

Corinth Lochtree

Adelig | Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 182 cm

Lux 06.03.2023 15:18
Et enkelt bryn gled spørgende op over ordene, men han snagede ikke, og affandt sig med hvad det kunne betyde. Jaja, et utal af ting, uden tvivl. Selvom han selvfølgelig vidste hvilket selskab han ikke afviste i døren, var det nemt at glemme, når de færdedes i så... menneskelige situationer som dette. Hun kunne kun rejse om natten. Han misundte hende ikke. 
Læberne ramte glassets kant, og han følte et lille smil trække op, efterfølgende. "Jah? Intensitet er en fantastisk følelse" bifaldt han, og drejede hovedet interesseret imod hende. 

Hvor andre fandt inspiration fra, var et mysterie. Han kunne nok aldrig - ville nok aldrig - helt sætte sig ind i deres sted, det ville udvande det for ham selv. Hvis man da overhovedet kunne sige det. Læberne skiltes i et lille smil. "Jeg finder det nogle gange svært at samle mine tanker... men alligevel føles abstrakte malerier for fjerne, giver det overhovedet mening?" fulgte han lidt spørgende op med, og stoppede op foran et pænt værk af diverse nuancer af blå. Enkelte steder changerede det over i en form for violet, men ellers var det ikke, eh... meget mere end det. 
Kunne han li det? Nej, det var nok en af dem der vippede. Det føltes tomt. 

Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 07.03.2023 20:08
En rolig nikken kom fra hende, som hun gik i deres walk and talk, hun var interesseret i det han sagde, interesseret i at lære en anden kunstner og hans tendenser at kende. Det var virkelig spændende at lytte til hvad det var han havde at sige. Hun kunne sagtens se hvad han mente, men vidste ikke helt om hun kunne sige ham imod uden at han ville blive sur, hun kendte ham jo ikke, men abstrakte malerier kunne også noget, hvis man bare kunne mærke kunstneren i maleriet.

Hun stoppede op og fulgte hans blik med et hævet øjenbryn. "Det er... blåt og lillat..." Hun forstod sig ikke rigtigt på det med at lege med farver, hvis der ikke var meget mere end farver i det. Var det så noget overhovedet? Hun så vurderende på ham, måske hun kunne tolke hvordan han havde det med hun snakkede.

"Altså spørger du mig, så handler det om at leve sig ind i maleriet og fortælle en historie, men det er nok bare mig." Hun var ved at bide sig i læben, men stoppede ved tanken om hun kunne komme til at blotte sin hugtand og lukkede så munden igen.

Corinth Lochtree

Corinth Lochtree

Adelig | Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 182 cm

Lux 08.03.2023 13:14
Det var altid rart at finde nogle man var enige med, og Corinth var slet ikke hævet over det. Den tvivlende tone var en han genkendte fra sig selv, da det ikke var langt fra hvad han havde tænkt, første gang han så det. Blåt og lilla. Alligevel havde han købt det, og hængt det op. Variation, og alt det. Nogle forbindelser, var bare gode aat skabe på grund af navn og titel alene - kunstneren af det her billede, havde en hvis omtale så vidt som han forstod. 
Han forstod bare ikke hvorfor, var det virkelig talent?

Han rystede lidt på hovedet over hendes ord, men ikke i uenighed. Tværtimod. Enig, og lod ret skødesløst det behandskede fingrer glide over lærredet, lidt apatisk for hvorvidt han sled på det. Det var der bare, for at være der. "Du har ret, jeg tror ikke det bare er dig.." Corinth rettede sig mere op igen, et lidt hånende, skarpt smil om læberne. "Det er horribelt, er det ikke?" fordømmende som bare pokker, kunstneren af værket var ikke i nærheden. Men ligeså meget for at finde fælles lattergrund, og han trak hånden mere til sig imens han talte. Hun behøvede i hvert fald ikke at lyve, hvis hun ikke forstod meningen med det. 
Hvilket selvfølgelig kunne være Corinths eget bias, da han slet ikke formåede at bruge hverken farver eller udefinerede motiver, bare uden videre. Så hvis man ikke kunne lave det, kunne man i det mindste hade det. 

Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 10.03.2023 11:38
Et let hånligt grin fløj ud af hendes læber, som hun smilende så på ham, det var virkelig rart med en der også havde en hvis skeptisk for andres kunst og ikke bare tog alt for gode varer, så hun nikkede latterfyldt. "Det er virkelig horribelt, jeg ved ikke hvorfor man vil vise den slags, jeg er sikker på alle kan meget mere." Hun trak på skuldrene og så over mod et andet maleri der hang på den anden væg. "Se nu det der, der er charme."

Hun trådte et par skridt nærmere det hun så på og studerede det. "Her kan man mærke sjælen fra kunstneren, det er i hvert fald meget mere mig." Hun så overvejende på det og så tilbage på Corinth, hun ville ikke træde ham over tæerne hvis han havde en anden mening, men der var virkelig forskel i kvaliteten.

Corinth Lochtree

Corinth Lochtree

Adelig | Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 182 cm

Lux 13.03.2023 13:57
En vellidt varme bølgede frem i Corinths mørke øjne, da han hørte den pæne latter. Hånende, blød og alligevel let - stemningen bød ikke ind til tunge emner, til trods for at det måske bevægede sig i en mørkere retning. Interesseret, enigt, nikkede han imens hun talte, og fulgte hendes blik imod det andet maleri. Ah, det var et interessant værk også. 
Sjælen fra kunstneren. Ordet resonerede med nogle af Corinths egne overvejelser, sjælen, dem der altså stadigvæk havde den, og med nogle så godt som lydløse skridt bevægede adelsmanden sig nærmere billedet og Edeborg. "Jaså? Jeg må indrømme at jeg kan se hvad du mener" med en lidt mere øm tone betragtede han det skarpe motiv, førhen det gled tilbage på den lillahårede kvinde. "Sjælen er et sjovt ord at bruge - er indlevelse nok til at bringe sjæl i et billede, eller sker det af sig selv?" ordene havde en filosofierende kant til sig, og afslørede at han nppe forventede løsningen på så abstrakt et spørgsmål. 

Men alligevel blev det stillet. Hvad kunne en sjæl overhovedet, hvis den ikke kune hjælpe ens arbejde? Imens han ikke ligefrem vægtede den højt, var han stadigvæk taknemmelig for at have sin egen. Tænkt med et let smil. Ingen tunge emner, som sagt. 

Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 15.03.2023 11:57
Et let grin kom frem igen og hun så på Corinth med en blanding af beundring og chokerende overvejelser, han var virkelig dyb, han var interessant at snakke med, han havde de rette overvejelser og han skabte nogle tanker i Quenyeve. Det var virkelig spændende at høre hans tanker på tingene også og det var lidt sjovt han spurgte ind til det med sjælen, for vidste han at hun var vampyr og ikke havde nogen eller var det egentlige overvejelser han bare gjorde?

"Det er jo så det, jeg tror på når du har sjælen i noget, så kommer det automatisk og bliver ikke fremtvunget, hvorimod passionen vil kunne ses i værket på en anden måde." Om det gav mening for ham vidste hun ikke, men hun var helt besat af, at man altså godt kunne have sjælen i noget. I hendes værker var der ingen sjæl, for det havde hun ikke, men i hendes værker kunne man se forstærkede sanser, der var altid noget og hvis ikke hun tog meget fejl ville dette værk være fra et menneske.

Corinth Lochtree

Corinth Lochtree

Adelig | Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 182 cm

Lux 18.03.2023 22:55
Passion og sjæl. Det var selvfølgelig ord af en anden vægt, til det her selskab - og det ville overraske ham hvis nogle ikke vendte sig imod de to elskede muser, omend der nok var nogle der var uenige. Men ikke her - ikke imellem dem. Nej, her var ekkokammeret dog også velkomment, og Corinth hoved vippede interesseret en smule på skrå imens hun talte. "Ah, og hvor finder man så sjæl og passion, hvis man føler det er blevet væk?" forsatte han, stadigvæk abstrakt. 

Men hvor. Jah i sandhed hvor. 

Selvom det let kunne tænkes med en bagtanke, vampyrisme eller ej, handlede det faktisk ikke så meget om Edeorg, som det handlede om generaliseringer. Han mistede da selv pusten en gang imellem, og fandt den så altid igen, når han vendte sig imod sine muser. Men nu var hans muser også... af speciel karakter - hans inspirationer en anelse, eh, eksplicitte, i deres motiver, og gerne voldsomme nok til at sende chokerede hænder op foran beskuerens munde. 
Allerhelst. De 'værste', af hans egne, var dog ikke at se ophængt her til aften. De var lidt gemt væk. 

Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 22.03.2023 11:30
Brat stoppede Quenyeve op og så overrasket på ham. Vidste han noget eller havde han heller ikke selv nogen sjæl? Det her var dystert og dybt på samme tid og hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv, hvad var det dog for en snak hun var endt ud i og hvad var det han helt præcist tænkte på? Det var så underligt dybt at hun ikke vidste hvor hun skulle gøre af sig selv, alligevel rømmede hun sig og så på ham.

"Jo altså... Det ved jeg faktisk ikke." Hun grinede let og så på ham med et smil uden at blotte hugtænderne. "Jeg tror man finder passionen ved at tage ud og opleve noget, men sjælen kan man nok miste for evigt?" Hun smilede let og tandløst til ham, hun ville ikke skræmme ham væk, ikke nu.

Corinth Lochtree

Corinth Lochtree

Adelig | Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 182 cm

Lux 28.03.2023 07:55
Han var ikke i tvivl om, at fragmenter af hans sjæl nok stille og roligt forsvandt. Havde alle mennesker en, var hans vidst næring for den dæmon han (fysisk) levede med, og samtidigt også et tag-selv-bord for enhver der kunne bare en grad af manipulation. Nogle gange, så var det ikke engang fordi han vidste at han blev manipuleret, men opdagede det først i tomheden efter drastiske.. beslutninger. Voldelige beslutninger, var det med til at kvæle sjælen? Han måtte vidst finde en præst til de samtaler. 
Mørkebrune øjne gled over hende, lyttende i deres opmærksomhed, og blikket mildnedes i sin ellers intense opmærksomhed, da han fik hendes svar med; selvfølgelig. 

Oplevelser var modgiften for dødvande, oplevelser var hvad man måtte skabe, hvis man var på vej til at fare vild i manglen på passioner. 

Han rystede en anelse på hovedet. "Ah, et godt svar igen frøken Edeborg" smilede han, og hævede sit glas i en lille, nok lidt mere drilsk skål. Hun havde alligevel et skarpt hoved, den kvinde, men havde han forventet mindre af sine højtærede gæster? Næppe. "Jeg søgte faktisk selv ud, da jeg flyttede væk fra vores familieborg - mest for at finde passionen igen. Jeg fandt en deel af dem, tilbage i Dianthos!" sagt med et overraskende drømmende smil, trods sandheden var en anelse mere dyster. 
At hans passioner fandtes i andres afmagt, ydmygelse, håbløshed eller begær, var en hel samtale for sig selv, skulle man for krattet sig nok ind på overfladen. 

Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 09.04.2023 18:57
Det var underligt, sammen med Corinth var hun rolig, hun havde en følelse af de kom godt ud af det med hinanden og hun havde ikke den samme blodtørst for at angribe. Egentligt havde hun været bange for at være samlet så mange på samme sted og så især folk med så mange følelser og passioner, men hun følte sig ganske rolig og det var som om han talte til hendes hjerte - hvis hun da havde haft et.

Passioneret fulgte hun hans blik og gik hvor han gik, der var så meget intenst over denne samtale og hun følte sig godt tilpas i det. Ganske roligt og med blikket fæstnet på hans næse, studerede hun ham. "Fortæl mig mere. Jeg ville aldrig tro man kunne finde passion i en storby..." Hun var selv fra Tusmørkely og havde først for nyligt bevæget sig væk fra området, så var der virkelig så meget at finde i storbyen?

Corinth Lochtree

Corinth Lochtree

Adelig | Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 182 cm

Lux 22.05.2023 10:19
En lille latter forlod adelsmandens læber, da han hørte spørgsmålet. Akkompagneret af studerende øjne, og Corinth mødte blikket med et lille smil, imens de gik videre. Blidt rykkede folk til siden for selskabet, og han skrånede selv udenom større grupper der virkede til at være gået i stå ved nogle andre malerier. "Virkelig?" hørte han sig selv sige, men var faktisk ganske oprigtig omkring den undren der hvilede i ordene. Storbyen havde sit at byde på, og overvejende søgte de mørke orber opad imod loftet, imens han vurderede hvor man dog kunne starte på at svare det spørgsmål. 

"Lad os bare sige, at der som en start, er mange flere mennesker. Og hvert lille menneske.." Corinths ene hånd gled ud i luften foran dem, og greb noget i luften, som ikke eksisterede. Men i overført betydning... ".. har hver deres ting at byde ind med. Nogle gange, formår jeg at samle 'det' op. Og nogle gange, formår jeg i stedet at ødelægge 'det'.." han lød ikke synderligt påvirket af det, men virkede næsten til at... romantisere det? Corinths smil blev blot en lille afart at mørkere. "I sidste ende, kan det være meget, eh, inspirerende" klukkede han. 
'Det' kunne være mange ting. Men for det meste, var det en form for gnist, en form for grænse eller noget helt tredje, som Corinth med årene fandt mere og mere fantastisk at grave frem til overfladen. Selv når de ikke ville, og selv når det ikke var frivilligt. 

Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 12.06.2023 13:04
Som de gik mere og mere rundt åbnede sig en helt ny verden, Quenyeve kunne se alt det flotte han havde fået frem, hun kunne se han virkelig viste noget frem med det, hun var meget imponeret over det der var at se, hun elskede det virkelig. Det var så smukt at se hvordan verden formede sig for hendes øjne og samtidig lyttede hun til hvad han havde og sige. I starten var det meget... forvirrende, men som han kom videre til en pointe følte hun, at det var til at forstå og der var noget spændende i det han fortalte. Hun havde aldrig tænkt over det sådan før, men så på ham med spænding i ansigtet. "Jeg forstår hvad du mener, jeg tror jeg inspireres af det samme i Tusmørkely, uden egentligt at tænke over det." Hun smilede let, hun var ikke sikker, hun malede jo bare, men det kunne da godt være der var mere inspiration end den hun tænkte over.

Corinth Lochtree

Corinth Lochtree

Adelig | Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 182 cm

Lux 22.06.2023 18:11
Med retning imod andre steder at opholde sig, fandt de sig langsomt gående i retning af udenfor. Selvom stedet ikke nødvendigvis var stort, var der en form for 'baghave' man kunne benytte sig af. Og måske ligeså meget for at få en luftforandring, som en sceneforandring, gik han i den retning. Øjnene gled tilbage på den anden kunstner, et nysgerrigt glimt i dem. Og Corinth nikkede lidt lyttende, da han hørte hendes svar. "Jah?" 
Spørgende nikkede han kort imod døren ud, hvor at man kunne høre en smule dæmpet snak fra dem der sad udenfor og drak deres alkohol, inden at han trak den op for hende. 

"Fortæl mig... du sagde tidligere at du malede dine følelser, og tanker. Du er aldrig bange for at dele for meget af dig selv, i et værk?" og han tippede hovedet lidt spørgende på skrå. Det blev meget intimt, sådan at dele sine følelser via et lærred, men måske det egentlig var meningen? 

Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 26.11.2023 01:12
Det var med en tung fornemmelse, at de gik mod baghaven, var solen nu helt nede og var der behageligt udenfor? For jo, hun var i den grad bange for at dele for meget af sig selv, hun tænkte bare ikke at folk ville forstå hendes malerier, eller? Hvad skulle hun nu tænke? Det var som om han satte en kæmpe tankestrøm igennem hende og hendes nervøsitet steg, det var jo ikke fordi hun som sådan var hemmelig om hendes race, men blodtørsten, den var hun super flov over. Hun skævede let mod døren og gik ud af den, for at se om han fulgte med. "Joh selvfølgelig er jeg bange for at dele for meget, men nogle gange skal man også bare dele det man har behov for og jeg har behov for at dele mig selv." Hun smilede let og måtte grine for sig selv. Hun kunne jo godt forstå hvis folk ikke helt kunne forstå hendes tilgang til tingene, men det var sådan hun havde det og hendes følelser var dystre langt hen af vejen, det vidste folk der købte det nok ikke, men måske man kunne føle det gennem malerierne og se sig selv i dem, det var da det Quenyeve håbede på.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2