Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 28.01.2023 20:18
Det var ikke ofte at Lily befandt sig på kroer som denne, selvfølgelig havde hun været der før, men der var så mange andre ting som hun fandt sjovere og hellere ville bruge sin tid på. Men nu var hun taget i byen med nogle venner og veninder, og dermed befandt hus sig på "Det halve svin" sammen med disse. Blot en hyggelig dag på kro, hvor de kunne nyde god selskab og drikke et par øl. 
De havde haft en lang da på teateret, hvor de havde øvet det nyeste skuespil som de skulle opføre, og nu skulle al dette fejres. Hun var iført en flot og nydelig kjole, som smøg sig fint om hendes krop og hendes hår var opsat. Hun så næsten for fin ud til denne kro, lige som de andre gjorde. Hele flokken lignede nogle som ikke hørte til her.

Grinende og leende forlod hun bordet som de andre sad ved, for at gå op i baren. Her var mange mennekser denne aften, så der var højt humør, sang og en masse snak. Lily fandt en plads i baren, ventede spændt på at det kunne blive hendes tur til at bestille en øl, som hun kunne nyde. 
"Undskyld?" Det virkede ikke til at bartenderen lyttede i første omgang, "Undskyld, kan jeg bestille en øl?"
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 28.01.2023 22:55
da det hadet været en  været en lang dag for alle og folk ville more sig lidt og slå sig løs det så mange mennesker hadet fundet på at gå på bordel eller kro folk moret sig og sang mens Ander snakket stille  og rolige og spillet  det var et Vejer hvor man  kunne få tørsten stille  en halv ulv kom stille op og spillet på en violin for at få folk i beder stemningen og en spille på Tromme  men mens  der var gang i den kom en lever mand ind af døren med lagt sølv agtigt hår   han kikket lidt rundt med sine Elver øjne han så ikke grim ud overhovet  hans øjne kikket på de folk der var her   der så ud til at være godt gang i den. han stillet sig ved bar tenderen og  men så stoppet han stille op da han så en kvinde prøve at få person bag disken til at lytte han hævet et øjne bryn gad vide om manden var døv stille kikket han på kvinden og sagde med en ung stemme " har du brug for noget Hjælp " svaret han og kikket hen på manden som kikke kunne kunne vende sig om eller høre på om at der stod en og ville have en øl " UNSKYLD MIG HR MEN VILLE DE GIVE DEN UNGE SMUKKE DAME EN ØL ! eller de kan give to " råbet han lidt højt så   Djaco var vand til at bruge stemmen han hadet stadige sit pæne Elver agtig tøj på grøn med vidt i  og guld kanter om Kring  sig på panden hang en smykke som frem hævet hans Elver træk 

mens han stod og venteder på at manden ville reager sagde han med høj stemme " der er godt gang i den i dag var

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 29.01.2023 01:24
Lily smilede til den fremmede som kom hende nær, "Nej, det skal nok blive min tur på et tidspunkt" Svarede hun roligt. Lily havde ikke travlt og der var andre foran hende i køen, så det skulle nok blive hendes tur.
Hun så dog alligevel hvordan han lænede sig ind over baren, og råbte på bartenderen for at få ham til at arbejde hurtigere. Det var måske ikke den taktik hun ville have valgt, men nu var det jo gjort.
"Jamen tak for hjælpen" Kom det roligt fra hende. Det var pænt af ham, men hun havde noget fået det hun skulle have, på et eller andet tidspunkt, men nu gik det da lidt hurtigere. 
Der gik da heller ikke længe, før de to øl blev placeret foran dem. Lily rakte bartenderen en mønt for at betale for sin øl og sendte fyren et lille smil, inden hun drak af den.

"Ja, der sker virkelig meget herinde" Svarede hun roligt, som han startede en samtale mellem dem, "Det er normalt ikke herinde jeg kommer, men det er meget hyggeligt. Hvorfor er du her i aften?" 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 29.01.2023 14:29
Draco stod der og ventede på der kom to øl til dem han lage selv en mønt og tog en tår af sin øl men måtte stoppe da hun begyndte at snakke igen til ham " det var skam så lidt og man skal bare bruge stemmen her ellers kan man stå her i timer " svaret han med et stille smil hans Elver kikket lidt op og ned af kvinden som stod for an henden fra hvad han kunne se så var hun Adelige han nikket forstånde til hende som hun sagde det var første gang hun var her og måtte smile lidt støre han kunne godt se hun ikke helt passet ind i det her billede overhovet  så han sagde "nå jamen så få du noget nyt at se opleve er de her for dem selv eller er de sammen med nogle de kender " svaret han og kikket sig lidt rundt det var nu underlige at snakke med en unge dame som hende ham selv var flere 100 år gammel dog var han holdt op med at tælle d em dem  men han vidste det var lagt der oppe han  hadet set venner komme og gå og forlade som tiden gik. 

Draco bukket igen hovedet og præsenteret sig så stille " mit navn  er Daco " svaret han blidt og lod øl gruset stille løfte sig op for  en lille skål for hende hun så ud som om hun ikke var dårlige stillet og hendes former kunne draco godt nok også lide 

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 29.01.2023 18:54
Lily smagte på øllen, som han gjorde det samme. "Det kan der selvfølgelig være noget om. I dag er der jo også ekstra travlt, så han har nok at se til omme bag baren" Hun kiggede på fyren ved hendes side, og tog endnu en tår af øllen, "Ellers så skal man bare have et godt udseende, så man skaber lidt opmærksomhed" Hun kom med et lille grin, men man skulle gøre noget for at få opmærksomhed og for at få den øl man ønskede.
"Ja, jeg oplever virkelig noget nyt, hertil aften" Hun kiggede lidt i rummet, over til bordet hvor hendes venner sad, "Jeg er her sammen med en venneflok. De sidder dernede" Hun pegede derned og sendte dem et smil, og kiggede tilbage på Draco.

"Dejligt at møde dig, Draco" Kom det varmt fra hende, som hun løftede kruset og skålede med ham og smagte på øllen, igen. "Jeg hedder Lily. Er du her alene eller kender du nogen herinde?" Der var mange der kom her alene, for at skabe nye venner. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 03.02.2023 15:24
Draco  smilte svagt til kvinden og drak lidt af sin øl mens han så sig omkring da hun spurte om han var her for sig selv nikket han blidt " ja det er jeg jeg er lige ankommet til byen og overvejet om jeg skulle finde et sove sted jeg kommer meget langt " sagde han med en blid  under tone han kunne godt mærke den varme hun hadet i stemmen den var rag hun hadet måske også foget lidt at drikke i forhold til ham  så  han kunne self ikke vide noget hans blik kikket lidt op og ned af hende da hun sagde hun skelte sig lidt ud kunne han ikke lad være med at brige et støre smil på læben " tja nogle gang er det beder at prøve noget nyt Lily " svaret han an blidt  og lændte sig lidt ind mod hende  for beder at kunne høre hvad hun sagde hun kikket over mod hendes venner som de snakket " det lyder som om du more dig så "  grinte han blidt og lod sin hånd gå gemmen håret blidt han vidste ikke helt om han kunne  stole på hende men hun virkede til at være den form for person hans mærkede hans hjerte slå lidt hurtiger.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 03.02.2023 17:50
Lily drak lidt mere af sin øl og kiggede over på Draco. Lige nu kunne hun godt blive stående, og tale lidt med ham. Bordet med vennegruppen kunne vente. "Du er lige ankommet? Hvorfra?" Spurgte hun roligt som hun sendte ham et smil, "Kroen her har værelser man kan leje og ellers er der mange andre kroer, som har gode værelser" Hun kunne lige så godt være venlig og fortælle hvor han kunne finde værelser, hvis han ikke var kendt i byen eller vidste hvor han skulle gå hen.
Selvfølgelig lagde hun mærke til hvordan han kiggede op og ned ad hende. Lily var forfængelig, hun vidste godt at hun var smuk og attraktiv i manges øjne, det kunn hun altid bruge til hendes fordel. "Hvad mener du med det?" Grinede hun, "Det er selvfølgelig altid godt at prøve noget nyt" Men hun var mere vant til en anden bydel hvor det var større baller som hun deltog i. 
"Selvfølgelig morer jeg mig, Draco. Gør du ikke det?" Grinede hun, "Vi er på kro og vi skal være fulde, selvfølgelig morer du dig" 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 04.02.2023 12:12
Draco måtte le lidt at drikke ham fuld med menneske øl  ville nok blive lidt svært men han ville godt se hende prøve at drikke ham under boret han grinte lidt  igen " tja vi må se hvem der  falder under boret til at starte med " sagde han og blinkede til hende med et skævt smil på læben  hun virkede til at være med på det hele men det var vel også fordi hun var lidt halvfuld i forvejen Draco kikket hen mod et bord måske ville det ikke være dårlige at more sig med hende lidt og se hvor langt hun kunne komme Draco smilte lidt 

" ja det gør jeg skam i sær når man er sammen med en skøn kvinde som dem " svaret han charmene til hende  han grinte og puffet lidt til hendes skuler med hans folks øjne kikket dog også på hende og det fornærmet han lidt hun virkede kendt i byen hans Elver øjne søgte så hen mod lily igen og svaret blidt " hvad arbejder du med når du ikke på en kro " svaret han mens han tog en tår af sin  øl igen han  ventede lidt på at lily ville fortælle lidt om sig selv 

" det lyder godt jeg bliver måske i byen i et par dage inden jeg tager til elver land igen " svaret han med et stille grin han løfte sit grus og tog en tår der begyndte at komme musik han kunne godt lide at danse det gav sådan  en sus i ham måske ville  lily selv danse på et tids punkt hun så ud til godt at kunne det men han kunne jo tage fejl  

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 04.02.2023 19:55
Hun kiggede over på ham, som han lo. Der var vel godt nok et eller andet med at elver, ikke blev fulde på samme måder, som mennesker og andre racer gjorde, så var det nok en dum idé at holde en drikke konkurrence med ham, "Hvis det er imod dig, så gør jeg nok uden tvivl. Det tror jeg ikke vi skal ud i" Grinede hun drillende. Det ville være dumt at sætte noget op imod ham, efter som at hun ville tabe og hun havde ingen planer om at være al for fuld, lige nu var hun småt beruset.

"Dejligt at du hygger dig, Draco. Tak" Kom det fra hende med et venligt smil. Hun klukkede og kom med et lille grin, som han puffede til hende. "Du får det til at lyde som om at jeg ofte går på kro" Grinede hun videre, "Jeg er skuespiller. Hvad med dig, Draco?" Spurgte hun interessant og kiggede over på ham. Siden han rejste så meget, og ikke havde fortalt hvor han var ankommet fra, så var det svært at gætte hvad han lavede.

"Ja? Er der noget specielt du skal i byen, Draco?" Spurgte hun nysgerrigt og kiggede over på ham, som hun drak af øllen.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.02.2023 21:16
Draco smilte lidt og lage munden mod hendes øre blidt og sagde " jeg er kriger i Elver skoven og så rejser jeg når jeg kan og har tid " svaret han blidt og lænde sig stille tilbage og kikket lidt med opmærksomhed mod alle de Ander mennesker som var her igen der var mange  her lige pt han underet sig ikke at folk var blevet fulde to mænd danset i fuld og faldt  bagover Draco kunne ikke lade vær med at grine lidt mens blikket vendte sig mod Lily igen da hun snakket om sit arbejde han grinte lidt igen " jamen det må da være spænde at være det tænker jeg  og så må du også møde mange spænde mennesker rundt omkring lige som mig " svaret han med et stille smil på læben han ville hive sit grus op til munden men opdaget af den var tom han hiv lidt i skjorten i kro fatter og sagde han ville have to mere på boret 

lily fox det lød godt i hans elver øre  han smilte dog bare svagt da hun spurte om hvorfor han var her lændte han sig igen frem for at sige noget i mod hendes øre " jeg kommer bare for at se noget andet ind skov jeg elsker mit hjem mere ind noget andet men det godt at se andet en gang i mellem så man ikke få pip overhovet " svaret han med et stille og rolige grin på læben 

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 10.02.2023 12:27
Hun kiggede roligt over på ham, og blev lidt overrasket over hans svar, "Du er kriger, simpelthen? Det er ikke hverdag man møder sådan en" Der var selvfølgelig brug for dem, men hun mødte sjældent hans slag, i det miljø som hun kom og befandt sig i normalt.
Der var godt gang i kroen denne aften, så de var nød til at tale lidt højere, især når der var musik og dans også. Lily nød blot af folk hyggede sig, som de gjorde. 
"Jo, det er meget hyggeligt" Kom det roligt fra hende, som hun sendte ham et smil, "At være skuespiller er meget interessant og spændenede. Jo, jeg møder skam rigtig mange mennesker, igennem mit arbejde" At være skuespiller var noget hun elskede og noget hun brugte meget tid på, det var hendes ting. 
Hun kiggede over på Draco som han tog fat i krofatter, det var måske en lidt voldsom måde at få fat i to øl på, men de kom da.

"Hvor rejser du så ellers hen?" Det var meget spændende at vide hvor han rejse hen og hvor meget han rejste. "Det er selvfølgelig altid rart at opleve noget andet, end blot ens hjem. Nu er jeg også fra Medanien af, så det her er jo noget andet" 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 13.02.2023 16:46
Draco stod og tænke lidt over sit svar mens han kikket lidt op og ned af hendes krop men smilte skævt " jeg Rejser hist og her dog ikke så langt for jeg skal også holde mig klar vis der sker noget " svare  Draco med et skævt smil på læben han håbet lidt på hans kønne elver træk var nok til at hun også syntes han var køn at se på dog kikket han hen mod det bord de ander stod ved " såå hvad er det i fejer enlige " svare han blidt og vendte opmærksomheden i mod kvinden igen det var rate bare og stå og snakke med folk lige nu uden  han hadet dog  stadige en lang vej hjem men det betød jo ikke han ikke kunne hygge  med ander ind ham selv han var ikke fast bunde i nu og det hadet han ikke tænk sig at være han var ikke fange men fri elver stille støj han sin hånd hen over lilys kind med et blidt smil på læben de skulle more sig så godt  som de nu kunne han mærkede varmen dog tog han blidt hånden til sig og lage den på boret mens han så rundt igen for at finde noget at snakke om dog var det pt svært fordi der var så meget musik 

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 14.02.2023 07:45
"Så du rejser blot rundt og oplever ting?" Spurgte hun roligt og smilende og kiggede over på ham, "Hvad tænker du at der skal ske?" Spurgte hun videre. Det var længe side at der havde krig eller lignende, så Lily frygtede ikke selv at der skulle ske noget i lige og her. Hun havde den opfattelse at Lyset havde godt styr på mørket, og havde holdt dem tilbage.
"Vi fejre skam ikke noget" Hun smilede roligt og lod glasset bevæge sig op til munden og drak lidt af øllen deri, "Vi er bare ude og nyde og hygge os, der er skam ingen fejring" Der havde ikke været nogen grund til at fejre, det hele handlede blot om at komme ud og nyde og hygge, få et par øl og ikke så meget mere end det. 
Hun smilede som han lod sin hånd ae hendes kind, hun var dog ikke helt sikker på hvorfor han gjorde det. De havde lige mødt hinanden og Lily var ikke interesseret. Lige nu var hun ikke interesseret i nogen, det var ikke noget hun manglede lige nu. Hun lod blikket glide tilbage til bordet med vennerne, og sendte dem et smil. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 15.02.2023 23:07
Draco var en venlige sjæle han grinte ldit da hu sagde de ikke hadet noget at fejer for man hadet altid noget at Fejer for han kikket hen mod det bord hun kikket på han løfte et gals for dem og nikket til dem  da Lilly snakket om hvad der skulle ske med hans rejste slog han bare skulderen lidt op og sagde blidt " det ved jeg ikke jeg har ingen planer når jeg Rejser rundt jeg føler mig fri som sagt. ikke bunde til regler som Ander mennesker eller for den sags skyld elver .. der sker det som sker " svaret han blidt og så lidt drømmen ud mod døren men rystede det blidt af sig igen og tog en tår mere han satte den så stille og bukket sig ned for and hende " når kære Lily ville du give den første Dans med mig så vis det er den første " svaret han med et grin og kikket ned mod gulvet lidt mens han tog hånden frem han var ikke bange af sig på nogle måde   folk kikket lidt mod ham men han var lige glad Draco mærkede sin hjerte slå så længe han buket sådan han vidste han måtte se sjov ud for ander men det måtte også være sådan han måtte ud more sig lidt og han håbet lily sagde ja til det dog kunne han godt mærke Alkoholden stige i ham 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 16.02.2023 17:33
Lily og vennerne var egentligt blot taget i byen for at more sig og drikke lidt, inden de ville tage hjem igen. Hun havde intet at fejre lige i øjeblikket, så skulle det kun at være glad for livet? Det kunne man selvfølgelig også fejre. Hun smilte blot som han hilste på hendes venner. 
"Ah okay, så du rejse bare rundt, hvor livet nu bringer dig?" Det var vel også en måde at rejse på, så fik man måske set noget som mange andre ikke ville se. Det kunne hun jo godt se det sjove i. Udne tvivl. 
Lily havde aldrig selv været nogen rejselysten person, men blev gerne der hjemme og nød livet, familien og vennerne som hun havde omkring sig. Selvfølgelig også arbjedet. Der var ikke meget liv uden det.
"Åh, er det tid til at danse?" Kom det små leende fra hende, som hun satte øllen ned på disken, "Tjo, hvorfor ikke? Det er jo uskyldigt nok" Svarede hun med et smil. 
Hun kunne vel sagtens tage en dans med ham, inden at hun burde vende lidt fokus tilbage mod sine venner. Hun tog hans hånd, som han rakte ud til hende, "Du må hellere føre an" Smilede hun roligt. Selvfølgelig kunne hun danse, hun var adelig og var oplært i den slags, men det var manden som førte an. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 22.02.2023 15:32
Draco smilte lidt og lod sin hånd glide om hendes hofte og den anden i hendes hånd man ventede på taken til musikken og begyndte at danse i tak med de Ander. Draco grinte lidt og svinget hende lidt rundt der  han hyggert sig godt og grundte han mærked varmen fra dem bække to og smilte svagt til lily hun virkede ganske sød nok og meget meget i møde kommen  

han var sikker på de nok skulle få en god aften sammen Draco kunne godt mærke øllet virkede mere og mere men han sagde ikke noget til det hans korp bliv kørt  lidt fra siden til siden mens han svang lilys krop noget mere men hans elver blik var stift rette sig i mod henden han ville ikke give slip som sådan bare sådan uden videre lige nu føltes det kun som de to og hele verden han vidste ikke om det var alkoholket der fik ham til det at syntes sådan noget 

" det et godt musik "  svaret han i  et råben til henden men han mærkede musikkens toner i gulvet han grinte lidt igen og beævget sig rundt 

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 23.02.2023 10:05
Lily så ingen grund til ikke at give ham en uskyldig dans og hun var glad for den aktivitet. Hun havde lært at danse igennem sit liv og vidste hvordan man gjorde, men det var ham der var fyren og ham der skulle føre an. Det virkede også til at han havde den plan, som han tog fat i hendes hånd og lod den anden bevæge sig om hendes hofte og lod dem bevæge sig ud på danse gulvet. Godt nok havde hun vennerne siddende ved bordet og vente på hende, men det virkede til at de godt kunne unde hende denne dans. Draco var en fin fyr og at bruge tid på at lære andre at kende, havde aldrig været noget dårligt.

Lily lod sig blot føre med, som de dansede på gulvet og nød musikken og rytmen. Det var bestemt hyggeligt, at tage denne dans med ham. Alkoholen lå i blodet og hun var ikke fuld, men det kunne langsomt begyndes at mærke at hun var påvirkert - hvilket kun gjorde alt meget bedre.
"Ja, det er bestemt god musik" Svarede hun smilende og bevægede sig rundt med ham i dansen.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.03.2023 17:45
stille lage han sin mund mod hendes øre mens de danset og sagde stille og rolige " så vor længe har du været skue spiller jeg kunne godt tænke mig at se dig optræde en dag " svaret han blidt mens han mærkede vor varm han bliv han danset stille og rolige med hende nu hvor musikken også bliv roligere han kunne ikke helt forstå hvorfor Ander Elver ikke kunne lide mennesker han syntes de var oki self var der nogle som  var så onde nogle kunne blive men der var også elver der var lige så han kunne ikke huske hvornår han sidste hadet hygget sig så meget som han hadet stille nusset han hendes ryg blidt mens han grinte lidt det var rat at være tæt  han sukket lidt han kunne godt bruge en øl mere han vidste ikke hvordan hans aften skulle ende men han vaar sikker på det nok skulle blive godt 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 13.03.2023 20:56
Det var en meget uskyldig dans som de havde gang i. Draco havde vist sig være en fin fyr, som hun uden tvivl godt kunne få en god aften med. Hun havde dog også hendes venner, som uden tvivl gerne ville have at hun brugte noget tid sammen med dem også, hvilket hun bestemt også selv gerne ville.
"Det har jeg egentligt ikke været så længe" Svarede hun roligt, som han lænede sig ind imod hende. Hun kiggede roligt på ham, som hun trak sig hoved tilbage, "Jeg har været det i et par år. Så det hele er stadigvæk meget nyt" Hun havde ikke været i gang længe, men følte at hun var blevet bedre og gjorde det godt. Hun elskede det arbjede og ville for alt i verden ikke slippe det igen. "Du skal være velkommen til at komme forbi, der er jo åben for alle" Hun smilede roligt til ham. Hun elskede når folk, kom ned og så hende og de andre optræde.
Når dansen var ovre, kunne hun bestemt også godt tage en øl til.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 14.03.2023 09:51
Draco kunne ikke lade være med at le lidt han kikket lidt hen mod hendes venner de kunne bare sætte sig der over sammen med dem han hadet ikke noget i mod bare at hygge draco ville elske at have lidt selv skab i sin tid i byen i han lod hånden nusse hende om livet lidt mens han bævet sig rundt musikken stoppet lige så stille og han bukket for Lily høflige mens han mærket den varme hun hadet givet hans krop han rømdet lidt  men vidste ikke helt  hvordan han skulle takle det i nu måske var det bare øllet der snakket 

Draco kom så stille med " vi kan gå over til dine venner vis de altså har lyst til at få en Elver ved deres bord " grinte han lidt og peget stille hen mod dem  han vidste godt det ikke lige frem var alle der hadet det godt med  elvere men han ville more sig og det skulle folk ikke forhinder og lige nu var morskaben lily han sukket lidt og rejste sig blidt og stille mens et varmt smil kom over ham 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat