Er De sikker på det her er en god ide?

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 12.12.2022 00:53
Skyler havde haft en god jagt og havde en masse gode ting med til kroen, nogen gange havde hun ikke så meget og andre gange som nu var hun heldig og havde en del med som hun kunne sælge.
Denne dag havde vært god, hun havde vært ved forskellige kroer med sin lille vogn med forskellige dyr hun havde skudt, men selvfølgelig skulle denne kro ikke snydes.

Skyler kom ud i krostuen efter at ha fået nogen krystaller af kromutter for kødet, hun takkede for handlen og ville enlig vende næsen hjemover, da hun kom i tanke om at hendes mor havde bedst hende om at holde aftenen fri og prøve at leve livet som en ung pige normalt ville gøre.
Skyler anede ikke hvad det betød, men hun ente med halvvejs ude af døren at vende rundt og sætte sig op i baren. Skyler bestilte et krus mjød og sad alene i baren med det.

Skyler var ikke så god til det med kroer, hun ville hellere være i skoven, og man kunne sikkert se på 1000 kilometers afstand at hun normalt aldrig kom der for at drikke.

Alle omkring hende grinede, snakkede, drak, musikken spillede og folk hyggede sig rundt omkring, både med hinanden og flere forsvandt på værelserne i løbet af aften.
Skyler der i mod, sad bare og så ned i sit krus mjød og forsøgte at holde sig lidt i ro, hun endte med at tage sin tegne blok op som hun begyndte at sidde og tegne i, hun tegnede hvad hun så, så hvis hun fik øje på en kvinde hun syntes fangede hendes blik, så begyndte hun at tegne hende, og lige nu tegnede hun en af gæsterne i kroen.
Skyler var utrolig talentfuld når det kom til at tegne.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 12.12.2022 01:19
Det var med rolige skridt, at Margareta fandt ind på kroen denne dag, hun havde egentligt ikke tænkt over hun skulle indfinde sig på en kro, men arbejdet stod stille og der skulle findes nye kunder, kunder man kunne gøre noget med, aktivere på en måde. Hun smilede let, som hun tog plads i baren, men hun sad der ikke længe, før hendes blik faldt på en ung og smuk kvinde. Normalt var hun ude efter mændene, men der var noget magisk ved denne kvinde, noget uforklarligt, så hun gik over til hende og strøg hendes hår om bag øret og så på hende.

Et par kærtegnelser mere blev givet, inden hun satte sig ved siden af tegneren og så på hende. "Du ligner en der kunne bruge en magisk aften med mig." Hendes stemme var sirlig og blid, som hun rullede på s'erne og virkelig gjorde sit for at gøre sig til. Hun ville virkelig gerne være noget for denne kvinde, hvorfor vidste hun ikke endnu, men måske fordi hun var anderledes end dem hun normalt havde fat i.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 12.12.2022 01:28
Skyler var meget optaget af sin tegninger, hun var ved at lave de sidste linjer da noget eller nogen ramte hende, og der nærmest gik kuldegysninger gennem kroppen på hende, og hun forskrækket kiggede op fra sin tegneblok og fik øje på en ung kvinde og hun ville lyve hvis hun sagde at kvinden ikke var smuk.

Skyler blinkede et par gange med øjnene for at komme sig over forskrækkelsen fra kvindens berøringer "øhm, jeg er ikke sikker på hvad du mener, men du skal være velkommen til at sidde her... jeg sidder bare og tegner" sagde hun roligt og var tydeligt helt blank for hvad denne kvinde mente med en magisk aften, måske kunne kvinden noget magisk, det kunne jo være hun fandt ud af det.
Skyler smilede roligt til kvinden inden hun så på sin tegning igen for at få de sidste linjer på og derefter kigge lidt på det og op på kromutter som hun havde tegnet og smilede lidt stol ind hun begyndte at pakke sin tegneblok væk igen.
Skyler tog lidt af sin mjød inden hun ville pakke tegneblokken helt sammen.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 12.12.2022 10:39
Med et roligt smil, rykkede Margareta tættere på Skyler og så intimiderende på hende, hun var meget interesseret, hvorfor vidste hun ikke, men der var bare et eller andet over Skyler. Hun rykkede interesseret endnu tættere på, nu så tæt at hendes hud ramte stolen hvor Skyler sad. Hun smilede, hvilede armen på disken og så interesseret på hende med et blik der nærmest spiste hende.

"Margareta Norleen." Præsenterede hun sig selv og sendte et luftkys og et vippende øjenbryn, hun var helt klar på at rykke tættere på hende, hun havde lyst til at sætte sig på skødet af Skyler, det ville virkelig være spændende at komme tættere på, men kunne hun tillade sig det? Hun så studerende på hendes tegning og tilbage på hende. "Det er flot, men vil du ikke hellere... være sammen med mig?" Hun blinkede let.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 12.12.2022 10:55
Skyler kunne se ud af øjenkrogen hvordan kvinden rykkede sig tættere og tættere på, hvilket kort fik hende til at smilede lidt nervøst for sig selv.
Hun kunne mærke hun kom tættere og tættere på igen, men fokuserede roligt på sin tegning som næsten var færdig.

Skyler så på kvinden som hun præsenterede sig, hun smilede roligt "Skyler Strand, men du kan bare kalde mig Sky, det gør alle andre" sagde hun roligt og smilede lidt til hende inden hun så på tegningen igen, Skyler smilede lidt over den næste kommentar der kom fra Margareta "tak, og jo jeg vil gerne tale med dig, jeg har det bare med at jeg kan ikke lægge et ufærdig projekt væk, men jeg er næsten færdig" sagde hun roligt, og rigtig nok, de sidste to til tre linjer og så var hun færdig og pakkede sine tegne ting væk. Hun havde lavet en portræt tegning af kromutter mens hun arbejdede, og man var ikke i tvivl om hvem hun havde tegnet.

Sky tog sit krus med mjød og drak lidt af det inden hun vendte sig lidt mod Margareta og så lidt på hende "noget at drikke?" spurgte hun roligt, det ville da ikke gøre noget at sidde og få en drink sammen, hendes mor havde jo sagt at hun skulle ha en hyggelig aften, og hvad var bedre end at snakke med andre og få nye venskabet? 
Sky så lidt på Margareta og smilede roligt til hende, hun virkede som en venlig person.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 13.12.2022 11:08
Let smilede hun af hendes arbejde, inden hun kærtegnede Skylers lår, det var virkelig blevet fint, men alt Margareta havde i hovedet var at løsne lidt op i denne lidt for stive pige. Hvorfor hun havde fanget Margas blik, kunne Marga ikke forklare, men hun var spændende og der skulle gøres noget. Det havde hun gjort til sin mission og sådan skulle det være. Hun studerede kækt Skyler som hun pakkede sammen og smilede så oprigtigt, da opmærksomheden endelig var hendes. 

Det kom lidt bag på Marga, at hun blev tilbudt noget og drikke, først overvejede hun at afslå, for hun drak jo faktisk aldrig, på den anden side kunne hun måske også godt trænge til noget nyt, så hun nikkede stille. "Jo det vil jeg da gerne, bare det samme som dig, du virker til at have god smag." Hun gjorde sig virkelig umage for ikke at lyde usikker, det var virkelig ude af hendes komfortable zone, men hun håbede ikke der ville blive lagt mærke til det, så hun smilede bare akavet og klappede Skyler på låret.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 13:01
Sky mærkede hvordan Margareta ramte hendes lår hvilket gav hendes en underlig kuldegysning igennem hele kroppen, men hun sagde ikke noget.
Sky var ikke helt sikker på hvorfor Margareta så på hende på den måde, og hvorfor hun blev ved med at have fysisk kontakt til hende, men hun virkede som en sød person og det hun var da også en smuk ung kvinde, så det gjorder jo enlig ikke så meget.

Sky smilede over hendes kommentar med at have god smag "Det høre jeg ikke så tit" sagde hun stille og smilede roligt til hende inden hun så på kromutter og bestilte to kurs mjød som blev sat foran hende, hun tømte sit gamle krus inden hun tog de to nye og satte det ene over til Margareta og tog selv det andet.

Sky vendte sig lidt mod hende som hun hvilede albuen på barbordet og lå sit hoved i sin hånd og så på Margareta med et roligt smil på læben "så, er du tit her på kroen?" spurgte hun roligt, det var hun ikke selv, og det lød nok ret plat, men hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige for at holde en samtale kørende med hende, hun forsøgte at gennemskue hvad hun var ude på, men Sky var blank, var hun ikke bare venlig? eller havde Sky misforstået fuldstændig? 
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 14.12.2022 16:31
Marga sad stille lidt og vurderede hende, som kruset med mjød blev sat foran hende. Hun tog det usikkert op og tog en lille tår, rynkede på næsen og satte det fra sig. Det var ikke fordi det smagte grimt, men ej heller godt. Hun havde ikke prøvet det før, hun var vant til vin og hvad kunderne ville have, men aldrig havde hun smagt mjød. Det var... interessant.

Tankerne fløj rundt om mjøden, lige indtil Skyler spurgte hende, om hun kom der tit. Hun kom til at fnise, ikke på en hånlig måde, mere usikkert. "Jeg har aldrig været her før... Det passede bare ind i mit arbejde. Hvad med dig?" Det var måske ikke den rigtige tid og sige hvad hun arbejdede med, så den del holdt hun lidt for sig selv.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 00:04
Sky så hvordan hun rynkede på næsen og så lidt på hende "er der noget andet du hellere vil ha end mjød?" spurgte hun roligt da hun så det, hun havde helt glemt at spørger om hvad hun ville ha og havde bare bestilt, det var nok lidt dumt gjort men hun kunne da nå at bestille noget nyt til hende.

Sky så lidt på hende inden hun rystede lidt på hovedet "jeg har vært her en gang imellem med mit bytte, men jeg sidder her sjældent om aften, nogen gange en enkelt drink og så hjem igen" sagde hun roligt og smilede lidt til hende "hvad arbejder du med...hvis man må spørger?" sagde hun roligt og smilede til hende, Sky var født nysgerrig så selvfølgelig spurgte hun ind til tingene.

Sky holde sit fokus på kvinden og smilede til hende, det var ikke gået op for Sky hvor usikker hun var, tværtimod virkede hun for Sky som en meget selvsikker kvinde og viljestærk, hvilket Sky beundrede rigtig meget.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 18.12.2022 11:11
En let rødmen formede sig på hendes kinder, som der blev spurgt om hun ville have noget andet, men hun rystede let på hovedet med et smil. "Jeg skal bare lige... vænne mig til smagen." Hun tog en tår mere, og prøvede ikke at lave et ansigtsudtryk igen, som hun mærkede varmen i halsen. Det var en virkelig speciel drink, den var ikke så slem igen, den var bare... Anderledes.

Et lettere overvejende blik studerede hende, som hun fortalte om sig selv og hvad hun lavede på kroen, det lød spændende og hun lød virkelig som en kvinde med ben i næsen, en Marga rigtig gerne ville have kløerne i, men da hun blev spurgt om hendes eget erhverv rødmede hun og blev lettere usikker. Hvis hun sagde det her, ville det så skræmme kvinden væk? Nej, hun var stolt af det hun lavede, det skulle ingen ændre på, så hun rankede ryggen og sagde kækt; "Jeg er lystpige, altså jeg... sælger mig selv kan man vel sige, eller rettere jeg sælger glæde til folk." Hun smilede let for sig selv og så drømmende på hende.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 18.12.2022 12:41
Sky nikkede kort omkring det med drinken, det var okay hvis hun ville beholde den, men hun kunne også få en ny, hun var ikke helt sikker på hvorfor hun rødmede over det, men Sky sagde ikke noget, hun tog bare lidt mere af sin mjød.

Sky lyttede roligt til hvad hun sagde om hendes arbejde og nikkede roligt "Det lyder som et hårdt job" sagde hun roligt og med et roligt smil på læben.
Sky viste godt at der fandtes nogen som solgte sig selv, men som Sky så det, så længe de havde det godt, og de kunne li hvad de lavede så var det jo godt nok, hun ville nok ikke selv vælge det erhverv, men hun havde respekt for dem der gjorder det uden tvivl.

Sky så på kvinden, hun havde alt Sky's fokus, som Sky sad roligt og drak sin mjød.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 19.12.2022 16:32
Endnu en tår mjød blev taget og Margareta var ved at spytte det ud igen ved reaktionen, men tvang sig selv til at synke tåren, inden hun alvorligt så på Skyler og nikkede. Havde hun ret? Var det hårdt? Margareta havde altid tænkt håndarbejde og den slags var hårdt, alt hvor man skulle løfte og den slags, hun havde egentligt aldrig tænkt på at det hun selv lavede var hårdt og det fik hende til at se rundt på kroen mod andre nedslidte kroppe, inden hun trak på skuldrene.

Som fokusset kom tilbage på Skyler nikkede hun let. "Det er det vel eller det ved jeg ikke, jeg har jo aldrig rigtigt lavet andet." Hun sukkede let, hun kunne ikke engang huske livet før tiden som lystpige og hun havde aldrig tænkt på hun kunne lave andet, hun var vandt til at forkæle andre og forgude andre, var det ikke meget normalt? Hun sukkede og så på hende. "Jeg ved ikke, det er jo bare at give kærlighed til dem der ikke har det selv, selvfølgelig er der nogen der er grove og voldelige, men jeg har aldrig tænkt over det var hårdt."

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 16:41
Sky så lidt overrasket på hende da hun var ved at få mjød galt i halsen og smilede lidt over det, var hendes spørgsmål så underligt?
Sky viste intet om hendes arbejde, hun kunne jo kun spørger.

Sky lyttede til de ting hun sagde og nikkede lidt "Det er faktisk en god måde at se det på, selvom jeg ved at nok ikke alle ser dit arbejde på den måde gætter jeg på" sagde hun roligt og tog noget af sin mjød og smilede til hende "jeg syntes det er et imponerende erhverv at ha, ikke et jeg selv ville kunne arbejde med, men jeg har stor respekt for jer der gør det" sagde hun roligt og håbede ikke hun fornærmede hende, for det var ikke hensigten i hvert fald.
Sky havde stor respekt for de mænd og kvinder, nok mest kvinder som arbejdede med at give kærlighed og nydelse til de folk som ikke selv havde muligheden.
Sky var nu ret glad for sit eget job og det var trods alt ret hårdt, men hun kunne nok ikke arbejde som lystpige, men derfor generede det hende ikke at andre gjorder det.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 20.12.2022 23:17
En let rødmen kunne anes på Margaretas kinder, som hun sad der. Det var ikke fordi hun syntes det var pinligt som sådan, men det var første gang hun sådan rigtigt hørte en der anerkendte hendes arbejde. Det var virkelig en uvant situation, hun havde hidtil kun oplevet en person der behandlede hende godt, for alle andre handlede det kun om en ting, sex, det var ikke kun det hendes erhverv handlede om for hende, men for mange kunder så var det det eneste de kom efter.

Hun sukkede let og tog Skylers hånd. "Jeg er sikker på dit erhverv er meget mere krævende end mit, men jeg føler selv jeg er god til mit erhverv og det er vel det det handler om? At gøre noget man er god til." Det kom lidt bag på hende, at de vise ord kom ud af hendes hoved, men det var vel lidt rigtigt? Det var vel sådan det var. At hun var god til det hun lavede, var det ikke?

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 20.12.2022 23:24
Sky så kort ned på hendes hånd da Margareta tog den, inden hendes blik førtes op på hendes øjne igen, hun havde godt set den smule rødmen, men hun kommenterede det ikke, Sky gik ud fra at hun nok ikke lige frem var van til det synspunkt på hendes arbejde.

Sky nikkede lidt "jeg ved ikke om det er mere krævende, men det er anderledes. Jeg har altid haft det sådan at man skal gøre det man er god til, men også det man godt kan li at lave" sagde hun roligt, og det var sandt, hun havde det synspunkt, uanset om man var jæger, ridder, lystpige eller pirat, så længe man kunne li det man lavede og man var glad, hvad skulle problemet så være i det? 
Sky flyttede ikke sin hånd, hun lod den i stedet give hendes hånd et blidt klem og hun smilede lidt til hende, inden hun tog sit krus op for at drikke af det, men lige inden så hun kort op og ned af Marg og tilbage til hendes øjne "jeg er ikke i tvivl om at du er god til dit erhverv" sagde hun roligt og nok lidt mere flirtende end det enlig var planlagt og uden selv at lægge mærke til det, inden hun tog en tår af sit krus og satte det på bordet igen bagefter, hun fokuserede stadig på Marg, hun havde hendes fulde fokus.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 21.12.2022 19:52
Der kom en let nikken fra Margareta, som hun lyttede til det Skyler havde at sige, det var jo rigtigt nok, men sandheden fyldte også meget i Margareta, for hun vidste egentligt ikke om der var andet hun bedre kunne lide at lave, hun havde jo aldrig prøvet andet og det fik hendes øjenkanaler til at fyldes med vand, så tårerne begyndte at trille.

"Undskyld, undskyld," jamrede hun let og tørte dem væk. "Det rammer bare så stort, for hvordan ved man egentligt om det er det rette, jeg har personligt aldrig prøvet andet, jeg kan huske jeg blev erhvervet til bordellet som ganske ung og lige siden har jeg siddet fast i det." Hun hulkede let og prøvede at se på Skyler gennem tårerne. "Det er ikke fordi jeg ikke kan lide det, men jeg ved bare ikke om det er det rigtige, for jeg har jo ikke prøvet andet."

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 21.12.2022 20:07
Skys smil falmede lidt som hun så tårene komme frem i øjnene på hende. Hun satte kruset fra sig og vendte sig mod hende "hey, det er okay, du behøver ikke undskylde" sagde hun roligt, hun så lidt rundt, måske dette ikke var det bedste sted at sidde og græde, slet ikke hvis hun havde et ry hun skulle opretholde, Sky så på hende igen og uden rigtig at tænke sig om lå hun roligt armene omkring hende i et kram, og hviskede stille i hendes øre "tror du det er bedst vi finder et andet sted hvor der ikke er så mange folk omkring os?" spurgte hun stille så kun hun kunne høre hende. Sky ville gerne lytte og se om hun kunne hjælpe, men det var måske ikke det bedste sted at gøre det hvis det fik hende til at græde.

Sky viste hvordan fulde folk kunne være, især hvis en køn pige græd, derfor forsøgte Sky også at skjule Margaretas tåre og hulken ved at kramme hende, dog ikke så hårdt at hun ikke kunne komme fri af det hvis hun ikke ville ha det.
Sky holde stadig om hende og kørte trøstende en hånd op og ned af hendes ryk "hvis du nogensinde vil prøve noget andet, bare for at prøve, så hjælper jeg gerne" sagde hun stille stadig så det kun var de to der kunne høre det, der var ingen grund til at alarmere hele kroen og drage sig unødvendig opmærksomhed, det var nok ikke lige frem den opmærksomhed som Margareta havde lyst til, men Sky kunne selvfølgelig kun gætte, hun kunne jo ikke vide det med sikkerhed.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 22.12.2022 10:24
Det var en ekstrem varme der spredte sig, som krammet blev givet og Margareta kunne ikke lade være med at knuge Skyler ind til sig, hun var virkelig lavet af krystal, måske ikke sådan rent betalingsmæssigt, men hun var virkelig alt værd. Det varmede så meget at få krammet og hun kunne ikke andet end at nikke, det var måske ikke stedet at græde. Faktisk græd hun sjældent i offentligheden, men Skyler havde ramt et ømt punkt, et virkelig ømt punkt og for en gangs skyld vidste Margareta ikke hvad hun skulle gøre.

Roligt tørrede hun øjnene, stadig gemt i krammet, mens hun snøftede lidt og spurgte; "Virkelig?" Hun var noget overrasket, kunne Skyler virkelig hjælpe hende til at prøve noget andet? Det var ikke særligt ofte man hørte den slags og slet ikke fra stort set fremmede. "Jeg ved bare ikke om jeg nogensinde kan komme ud af det," snøftede hun og så alvorligt på Skyler. Det var jo rigtigt nok, hun var på en måde bundet og hun vidste ikke om der ville være en gæld for at købe sig fri.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 22.12.2022 16:57
Sky kunne godt mærke hvordan Margareta knugede sig til hende, og hende nik fortalte at Skys ide ikke var helt dum. Sky holde om hende i krammet med den ene arm, mens hun brugte den anden til at kontakte kromutter og betale hende for et værelse. 
I stedet for at få det til at se ud som om der var noget galt, så fik hun det mere til at se ud som om Sky havde scoret, på den måde vagte det ikke ligeså meget opsigt.

Sky nikkede kort som hun fik nøglen til værelset "selvfølgelig" sagde hun roligt da hun spurgte om det var virkelig.
Sky så på hende og tørte nogen tåre væk med sin tommelfingre, hun smilede lidt beroligende til hende "vi ser på det okay... lad os starte med at gå oven på, der er lidt mere ro til at snakke" sagde hun roligt, hun tog sin taske over den ene skulder og var enlig klar til at gå op, hun skulle bare lige ha Margareta med og få det til at se ud som om det var normalt og ikke noget mystisk eller noget.

Sky ville gerne hjælpe hende hvis hun kunne, og hvis ikke så kunne hun i det mindste lytte til hende, Sky var altid klar til at lytte, snakke eller hvad end hun havde brug for, det virkede til hun havde brug for en der kunne hjælpe med den slags.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 23.12.2022 22:42
Det var med et smil hun trak sig tilbage og nikkede, selvfølgelig skulle de op på det værelse der nu var bestilt. Det gav et sæt i hende, at Skyler tørrede hendes tårer væk, men hun smilede af det og tog hende blot i hånden, med en fast mine og gå-på-mod. Hun ville rigtig gerne væk fra trængslen, normalt fandt hun sig veltilpas blandt mange mennesker, men lige nu følte hun sig lille, meget lille og det var ubehageligt, så hun rejste sig fra sin plads og knugede Skylers hånd.

"Lad os finde vores værelse," sagde hun kækt og gav nu Skylers hånd et mere selvsikkert klem, de skulle væk fra denne mængde af mennesker, til et sted hvor det bare var de to. Normalt var det for et noget andet formål end det de var på vej til, men måske var det okay? 

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 4 | I dag: 8