Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 03.12.2022 14:09
Lily elskede at bevæge sig rundt i Diamantstrædet, det var her man fandt de lidt mere ekstravagante og dyrere butikker at shoppe i, og det var også det der gjorde det spændende at besøge gadens mange butikker; de dyrere juvelerer, de fine skræddere og ikke mindst butikkerne med de mange dufte. Ja, der var rigtig mange spændende butikker at besøge, for en kvinde som hende, som gjorde alt for at hendes ydre fulgte med hendes personlighed. Hun var en forfængelig kvinde, som brugte meget tid på sit ydre og vise sig frem. Ikke for at se rig ud, men blot for skønhedens skyld. 

Lily var kun lige kommet ud af en af butikkerne, med et købt af nye øreringe. Hun stoppede op på gaden, for kort at gøre et stop, så hun kunne pakke den lille pakke ned i lommen, sammen med den lille pung, hvori hun havde krystallerne. 
Hun gik nærmest i hendes egne tanker, da hun fik gang i benene og bevægede sig ned ad gaden igen, for at besøge den næste butik. 
Tankerne strøg igennem hendes hoved efter de sidste uger begivenheder, hvor hun havde været tæt på Isaac og hun opdagede ikke kvinden som kom imod hende. "Det må De undskylde" Hun sendte kvinden et smil, efter deres skuldre stødte ind i hinanden. Det var klodset gjort. Kvinden var af et noget mere råt udtryk end Lily selv, og lignede ikke en som havde ofte kom i Diamantstrædet.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 03.12.2022 14:26
Maddie havde bevæget sig mod Diamantstrædet, det var bestemt ikke der hun kom mest, men nogen gange var det altså det perfekte sted at få fat i nogen gode ting og sager.

Maddie havde gået lidt rundt med hendes rolige og lydløse skridt, hun kunne ikke gøre for det hendes skridt var altid lydløse uanset hvor meget hun forsøgte at larme.

Lidt frem for sig så hun en kvinde som var ved at putte noget i sin taske, hun lignede en som ikke ligefrem lå mærke til tingene omkring sig, hvilket kun var et nemt offer for Maddie.

Maddie bevægede sig roligt mod kvinden og som deres skulder ramte hinanden brugte Maddie sine hurtige fingre til at gribe ned i kvindens taske og tage det første hun kunne få fat i.
Maddie så på kvinden da hun talte "beklager, det var min fejl" sagde hun roligt og gengælde kvindes smil inden hun fortsatte videre.

Maddie så lidt bag sig for at se om kvinden kiggede, hvorefter hun ville se hvad hun havde fået fat i. Maddie gik ind i en gyde og så på tingene, hun fandt sin lille taske frem hvor hun havde alle hendes tyvekoster i og disse ting blev lagt der ned i også.

Maddie lå sin lille taske væk igen og smilede lidt inden hun gik roligt ud blandt folket igen og fortsatte sit togt, hun var heldigvis lydløs og hurtig med sine fingre så hun var aldrig blevet opdaget før.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 03.12.2022 14:43
Lily havde slet ikke nogen tanker om sine omgivelser, ikke i det moment som hun stod der. Hun havde intet fokus på hvad der skete omkring sig, og det er der sådanne ting kan ske. Heldigvis skete der ikke noget da de to kvinder stødte sammen, hun havde ikke ondt, det havde ikke været noget hårdt slag. 

Hun forsøgte at fokusere lidt mere og koncentrere sig om hvor hun skulle gå, uden at skulle vade ind i andre endnu engang. Hun forsøgte, men tankerne lå stadigvæk helt andre steder, så derfor gik hun nu målrettet mod den næste butik, hun regnede med at skulle besøge denne formiddag. 
Som hun nåede døren stak hun hånden ned for at finde sin pung, blot for at have den klar ved hånden, hvis hun skulle blive fristet - det var nemt for en kvinde som hende, men den var væk? Havde hun tabt den? Hun kunne mærke hvordan panikken bredte sig i hende, for den kunne hun virkelig ikke undvære.

Hun gik tilbage til butikken og der hvor hun havde stået og pakket sine ting væk, og stedet hvor hun havde stødt ind i kvinden. Kvinden, selvfølgelig! Det var kvinden! Det gik hun hvert fald ud fra, det var den mest logiske forklaring, for den lå ikke på jorden, som hun gik koncenteret tilbage. 
Men hvor var kvinden blevet af? Hun skilte sig jo ud blandt de folk på gaden, så hun burde være nem at se. Lily brugte længe på at finde hende, men til sidst så hun en del af hende og satte i løb imod hende, blot for at indhente hende.

"Stop!" Råbte hun, som hun løb afsted, "Stoop! Vil du ikke godt stoppe?" Kunne hun ikke høre hende?
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 03.12.2022 14:49
Maddie gik rundt blandt folk og det var især nemt at stjæle når der var så mange omkring hende, hun skulle til at stjæle noget fra en ældre herre da en stemme fra tidligere lød.
Hun så op og rigtig nok, kvinden fra tidligere kom løbende mod hende, var hun blevet opdaget? 

Maddie skulle tænke hurtigt for ikke at blive opdaget af andre som var begyndt at kigge rundt.

Maddie så mod kvinden, som hun selv bevægede sig ind i en gyde, hun var ikke i tvivl om at kvinden havde sine øjne på hende og der ved kunne se hende forsvinde ind i gyden.

Maddie stoppede op inde i gyden og stalte sig roligt op af væggen som hun ventede på at kvinden ville dukke op, Maddie var ikke stolt af det liv hun levede, men ikke alle kunne leve et perfekt liv og hun skulle trods alt spise.

En hver anden tyv ville være løbet langt væk, men Maddie havde desværre stadig en samvittighed, og havde derfor valgt at stoppe og vente på at kvinden kom ind i gyden til hende, så var hun i det mindste væk fra folkemængden hvor alle kunne se og høre kvinden.

Maddie stod roligt op af væggen med den ene fod på væggen og med korslagte arme som hun bare stod og ventede på kvinden.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 03.12.2022 15:58
Det hele kunne være baseret på en misforståelse, men Lily ville jo meget gerne have fat i kvinden, bare for at set om den måske var havnet hos hende, selvom hun ikke helt kunne se hvordan det skulle være sket for hun var sikker på at den var blevet placeret sikkert i hendes taske, ved siden af øreringene.

Det virkede til at kvinden hørte hende, og stoppede op et kort øjeblik, for derefter at forsvinde ind i en gyde. Men hvis hun hørte hende, hvorfor stoppede hun bare ikke op, så de kunne tale sammen? 
Lily satte kursen mod gyden, og da hun endelig havde fået bevæget sig igennem alle de mennesker som var på gaden, kunne hun se kvinden stå op ad en mur. Stod hun bare og ventede?

"Undskyld, jeg har mistet min pung, efter at jeg stødte ind i Dem. De har ikke set den vel, eller om den skulle være røget over i din taske?" Hun vidste ikke om det vsr en misforståelse, men hun spurgte hende pænt og gik tættere på kvinden, bare så de ikke skulle stå og råbe af hinanden. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 03.12.2022 16:08
Maddie stod roligt og ventede, hun drejede hovedet da kvinden kom ind i gyden, hun rettede sig op og så på hende som hun fortalte at hendes pung var væk, det lød ikke til at hun mistænkte hende for noget, i hvert fald ikke endnu og det var vel en god ting.

Maddie rystede lidt på hovedet "nej, beklager, jeg har ikke set den, er De sikker på De ikke har glemt den i en af butikkerne måske?" sagde hun roligt, hun lød oprigtig, men hun var også ret god til at lyve, man skulle være opmærksom hvis man skulle fange hende i at lyve.

Maddie viste ikke hvem kvinden var, men ud fra hvordan hun var klædt og hendes holdning, og selvfølgelig de ting Maddie havde set i kvindens pung, så var Maddie ikke i tvivl om at hun var meget højerstående end Maddie selv var.

Maddie vidste ikke om hun ville slippe af sted med sin løgn, men hun kunne kun forsøge, og hvis ikke så måtte hun jo tage den med by vagterne igen, De havde kendt Maddie godt da hun var yngre for der blev hun altid taget, men med årene var hun blevet bedre, og hendes lydløse skridt hjalp selvfølgelig en del på det.

Maddie havde ikke synligt nogen taske på sig, hun havde dog sine knive hvis skaft stak op af hendes støvler, en i hver støvle som man kunne se i hvert fald.
Hendes medaljong hang om hendes hals, og som altid havde hun sit pandesmykke til at sidde i panden lige mellem øjenbrynene som hun havde altid.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 04.12.2022 12:34
Lily havde næsten altid troet det bedste i folk, selvom dette var en nåde naiv tilgang til livet og det at bevæge sig omkring folk og mennesker i byen, men hun havde sjældent oplevet noget ondt, selvom hun godt vidste det fandtes derude - men der var meget i denne verden som Lily på ingen måder kendte til, eller ønskede at kende til, det var sikkert.
Hun havde haft en god og dejlig opvækst og barndom, og det hårdeste hun havde været ude for var hendes forældre skilsmisse. Det havde været hårdt i sig selv.

"Er de helt sikker?" Spurgte hun opfølgende til hendes ord, hun troede hende selvfølgelig næsten, men hun kunne ikke forstå hvor den ellers skulle være endt, "Jeg er sikker på at jeg havde den med udenfor butikken, og pakkede den ned sammen med det jeg lige havde købt. Jeg vidste godt at jeg ikke helt var fokuseret, da jeg forsatte og gik ind i Dem" Det var sandheden, men hun var hundrede procent sikker på at hun havde den og at hun ikke havde glemt den. Det havde hun ikke.

"Men hvis de ikke har den, så må jeg heller gå til byvagten og melde den væk .. eller stjålet. Vil De ikke kigge deres ting igennem en endnu en gang, blot for at være sikker?" Måske var det naivt, og måske havde denne kvinde taget hendes pung og måske ikke. Men hun kunne ikke forstå hvad der ellers skulle være hendt.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 04.12.2022 13:20
Maddie ville ønske at hun havde haft bare en nogenlunde barndom, eller det havde hun vel enlig, i hvert fald ind til den nat hvor hun mistede alt.

Maddie så på hende og nikkede roligt da hun spurgte om hun var sikker, dog gik maddie i stå da kvinden nævnte by vagterne, maddie vidste at de ville komme til hende, de kendte hende lidt for godt på nogen punkter.

Maddie nikkede lidt "øhm jo det kan jeg godt, men jeg tror ikke der er nogen grund til at kontakte by vagterne, mon ikke de har nok at se til, jeg kan hjælpe Dem med at lede efter den hvis De vil?" Sagde maddie, hun forsøgte at holde sig i ro, men hun kunne godt mærke at hun begyndte at blive nervøs mens hun kiggede sine lommer igennem, hun havde nogen få ting, men hun var selvfølgelig ikke dum nok til at tage sin lille taske frem, så den lomme lod hun som ingenting ved, hun så på kvinden og træk lidt på skulderne efter hun havde haft sine hænder i sine lommer uden at vise indholdet af de forskellige lommer selvfølgelig. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 04.12.2022 14:19
Det virkede virkelig på kvinden, at hun ikke havde set hendes pung og det var også fair nok, men så var der ikke andet for Lily at gøre end at gå til byvagterne, så hun kunne få noget hjælp. Hun vidste ikke hvordan de skulle kunne hjælpe hende, for hun havde kigget og hun vidste med sig selv at hun ikke havde glemt den lille læder pung, i en af butikkerne. 

"Det er okay, De behøver ikke at hjælpe. Det er ikke Deres skyld at den er væk, det var mig som var klodset nok til at gå ind i Dem" Det var ikke sikkert at byvagterne kunne gøre noget, for hvis den ikke lå på gaden, så var der nok en anden som havde fundet den og taget den, hvilket ville gøre det umuligt for dem at finde den, for hvordan skulle de finde den? 

"Jeg vil ikke være til mere ulejlighed. Men jeg håber at det er i orden, hvis jeg fortæller byvagterne, at jeg har talt med dig om sagen, eftersom at det var Dem jeg gik ind og at jeg nu har talt med Dem om sagen?" Det kunne hun vel ikke have noget imod. Det kunne byvagterne ville tale med hende, om det der var sket og dermed kunne opklare denne sag, selvom Lily var sikker på at pungen nu var væk.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 04.12.2022 15:32
Maddie ville helst ikke tale med vagterne, de gennemskuede hendes løgne før hun sagde en, de kendte dem alle efterhånden.

Maddie så på kvinden "det skal De ikke tænke på, jeg hjælper gerne" sagde hun roligt, men kvinden pr fast besluttet på at hun ikke behøvede at hjælpe.

Maddie så på kvinden, der kom det, hun ville ha vagterne til at tale med hende, maddie så lidt rundt og virkede nok mere nervøs end hun burde som hun overvejede sine muligheder, hun kunne lukke munden på hende, men det krævede for meget arbejde, hun kunne tilstå og resikere at komme i fængsel, eller hun kunne stikke af, men hun vidste ikke hvor hurtig kvinden var, ville hun kunne fange hende måske? 
Maddie så på kvinden "helst ikke, jeg er ikke her fra, så de vil nok ikke kunne snakke med mig efter jeg er rejst hjem, så der er ingen grund til at fortælle dem om mig" sagde hun roligt, men blev også mere og mere nervøs som hun kiggede undt, hvordan skulle hun kringle sig ud af den her, hun vidste heller ikke om kvinden kunne gennemskue løgnen om at hun ikke var her fra byen, det kunne være kvinden havde set hende før, hun stak rimelig eget ud i mængden.

Maddie så rundt, mest efter en flugt vej, eller en idé til hvordan hun kunne slippe ud af det her rod.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 07.12.2022 07:21
"Vil De hjælpe? Det er næsten ikke nødvendigt" Altså hun havde jo blot afslået hjælpen eftersom at Lily havde kigget gaden igennem, den vej hun var gået og hun havde ikke fundet den, så endte så havde hun ikke tabt den og ellers så havde en anden været hurtig til at samle den op og taget den fra hende. 

Kvinden her var den person hun havde været tættest på hele dagen, så mon ikke at hun ville kunne hjælpe vagterne på en eller anden måde? Lily var jo usikker på om vagterne kunne gøre noget, eller om de gad at tage sådan en tynd sag op, men man kunne håbe. Håbe på at den ville dukke op. 
"Men hvornår rejser De?" Spurgte hun interesseret. Lily havde ikke set hende før, så hun kunne lige så godt være udenbys fra, "Hvis De går med, så kunne de være at vi kunne nå det inden de rejste?" Chancen for at hun skulle rejse lige nu, uden oppakning var nok minimal. 

Hvorfor kiggede hun sådan rundt? Ventede hun eller ledte hun efter nogen andre? Kvinden var svær at finde ud af, og hun virkede ikke til at have det samme venlige sind som Lily selv - måske et lidt naivt sind, hvis man spurgte andre. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 07.12.2022 10:30
Maddie nikkede så roligt som hun nu kunne da kvinden spurgte om hun ville hjælpe "man ved aldrig, fire øjne er bedre end to" sagde hun roligt, men samtidig også nervøst. Hun gik lidt rundt omkring i gyden og omkring kvinden som om hun tænkte over hvor den kunne være. Uanset hvor meget man lyttede efter så kunne man ikke høre hendes fødder ramme jorden, hendes skridt var fuldstændig lydløse, hvilket tit kunne være en fordel.

Maddie så på hende "jeg var faktisk på vej til at rejse da De kalde efter mig, jeg har en lang rejse foran på, så jeg vil gerne så tidligt af sted som muligt" sagde hun roligt og var lidt i tvivl om det enlig var til at stole på, hun havde ingenting pakket og hun havde ikke lige frem gået i retningen af udgangen til byen.

Maddie kunne godt høre at kvinden ikke gav op så nemt, og hvorfor skulle hun det var hendes pung som var væk, eller helt væk var den ikke, den lå jo i den taske som Maddie havde skjult.
Maddie overvejede sine mulighed, hun kunne snige den tilbage i hendes taske og så bare glemme den, hun havde jo så meget andet.

Maddie besluttede at det nok var den bedste løsning, så som hun gik rundt om kvinden forsøgte hun at snige hendes pung tilbage i tasken, hun var god til at tage ting op af tasker, knap så god til at lægge det tilbage, men med lidt held ville kvinden ikke opdage det for så var hun da i hvert fald fanget med fingrene i kagedåsen. Maddie ville bare aflevere den tilbage og lade som ingenting, hun var ikke i tvivl om hvilken pung der var kvindens, nu skulle hun bare ikke opdages som hun ville snige den tilbage i kvindens taske.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 08.12.2022 15:31
Det havde hun selvfølgelig ret i, hvis de begge to ledte, så ville det sikkert været muligt at finde den et eller andet sted. "Det er selvfølgelig rigtigt. Har De tid til det?" Lily havde muligvis også brugt nok tid af denne kvindes tid, og kvinden havde jo tydeligvis ikke set noget til hendes pung og sikkert også andet at tage sig til, end at stå og hjælpe Lily med at finde hendes pung. 
"Ja, okay." Svarede hun roligt og kiggede over på kvinden, men så var det jo klart at hun ikke kunne vente på vagterne, sammen med Lily "Må jeg spørge hvor de er på vej hen?" Spørgsmålet havde ingen relation til den forsvundne pung, det var af ren nysgerrighed. 

Lily havde svært ved at finde ud af hvad hun skulle gøre, måske skulle hun blot lade pungen være glemt. Det var ikke fordi at hun manglede krystaller eller penge, selvom mange af dem lå i pungen. Hun var jo ud af en fin og velhavende familie. Men det var blot tanken om at hun ikke kunne passe på sine ting som nagede hende. 
Hun følte altid at den slags skete for hende. 
Lily studsede over hvilken vej hun skulle gå og hvad hun skulle gøre, og vendte derefter rundt, med ryggen til kvinden og kiggede ud ad gyden og ud på gaden som stadigvæk var befærdet. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 09.12.2022 10:49
Maddie nikkede roligt da hun spurgte om der var tid til det "mon ikke jeg kan finde tid til at hjælpe Dem" sagde hun roligt og gik lidt rundt som om hun tænkte over hvor pungen kunne være.
Hun stoppede dog op da hun spurgte hvor hun var på vej hen "øhm jeg bor langt her fra, meget privat sted i skoven, ikke sikkert De kender det" sagde hun hurtigt og gik lidt videre rundt omkring.

Maddie gik lidt rundt og mens kvinden så ud til at kigge væk lå hun pungen tilbage i kvindens taske og gik lidt på afstand af hende igen så det ikke så underligt ud "så De har kigget rundt omkring på jorden uden at finde den, og De er sikker på den ikke er i en butik" sagde hun roligt som om hun tænkte over det "er De sikker på den ikke er i Deres taske og De måske har overset den?" spurgte hun roligt, men samtidig med et lille grin som om at det kunne være sjovt hvis det var sådan.
Maddie vidste jo at pungen lå i kvindens taske, hun havde selv lige lagt den tilbage.

Maddie håbede at det her ville gå godt og at kvinden ikke ville finde ud af at det var hende der først havde taget den og så lagt den tilbage igen, så måtte Maddie bare lige finde et andet sted hun kunne stjæle noget mere i stedet for, selvom hun nu hellere ville ha fat i den pung.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 09.12.2022 19:24
Det var vel ikke unormalt at folk ikke sådan fortalte hvor de boede eller hvor de var på vej, måske var det blot hendes naivitet som stadigvæk boltrede sig i hende, og troede det bedste om alle og at alle var lige så glade for at snakke som hun selv var. Lige på dette punkt var Lily utrolig uskyldig og naiv. "Nej, det ville jeg nok ikke" Svarede hun ærligt og kiggede over på kvinden. Lily var ikke særligt kendt i landet, udover Dianthos og Medanien, hvor gården lå, "Min viden omkring landet er ikke så stor" Igen var tonen og hendes ord ærlige.

"Jeg er sikker på at den ikke ligger i en butik, jeg havde den jo da jeg kom ud derfra og puttede den derefter i tasken" Dette her var hun helt sikker på, hun ville ikke glemme den i en butik - kun smide den væk åbenbart. 
"Det skulle jeg mene" Kvindens ord gjorde hende virkelig usikker, havde hun kigget godt nok efter? Det ville være pinligt og akavet, hvis hun ledte tasken igennem og fandt den, "Det ville være pinligt af mig, hvis den ligger dernede" Flovheden startede langsomt i hende, da hun åbnede tasken og lod en hånd glide ned, for at rode den igennem tasken, og stødte på pungen. Hun kunne græde, så flov var hun. "De må virkelig beklage.. Den.. Jeg har ikke kigget ordentligt efter. De må meget undskylde, at jeg har taget din tid. Nu ved jeg at De har travlt, men hvis De en dag ønsker det, så vil jeg gerne byde på engang mad i byen.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 09.12.2022 19:37
Maddie nikkede roligt "ikke mange ved så meget om det sted jeg kommer fra, så det er helt okay" sagde hun roligt og smilede lidt, det var jo enlig løgn, for hun boede jo enlig her i byen, bare i den nedre del af byen i stedet for.

Maddie vidste allerede at pungen lå i tasken, hun blev dog i tvivl om hun havde lagt alt tilbage i pungen også eller om der ville mangle noget, for så ville det nok prikke hul på hendes historie.
Maddie så på kvinden og rystede lidt på hovedet som hun begyndte at undskylde, Maddie smilede roligt "De behøver ikke at undskylde, det kan ske for alle" sagde hun roligt, men da kvinden nævnte mad tog Maddie sig lidt til maven som slog en knude på sig selv, både fordi hun var enlig sulten og havde ikke spist længe, men også fordi hendes samvittighed faktisk begyndte at ramme hende.

Maddie ville ikke afsløre sig selv, og hendes samvittighed burde ikke genere hende, hun havde jo givet pungen tilbage, Maddie rystede lidt på hovedet "det er meget venligt af Dem, men det er ikke nødvendigt, jeg er bare glad for De fandt Deres pung" sagde hun roligt og smilede lidt, selvom hendes mave sikkert ville være glad for at få noget og spise, men samvittigheden sagde noget andet, og tog hun i mod det mad så ville det jo være en stor løgn igen og det troede Maddie virkelig ikke at hendes samvittighed ville kunne klare, så hun ville hellere takke nej til maden, så måtte hun jo se om hun kunne finde på noget selv på en eller anden måde.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 11.12.2022 22:42
Selvom kvinden forklarede at hun ikke behøvede at undskylde, så var det virkelig ikke noget hun var stolt af. Hun havde jo tydeligvis ikke kiggede ordentligt efter, da hun var kommet ud fra butikken og derfor ikke lagt mærke til om pungen havde været i tasken eller ej, for den var der jo nu. Hvordan kunne hun være så dum? Så uopmærksom? 
Nu havde Lily opført sig så dumt, så burde hun også kunne give lidt igen, til denne dame, for at have opholdt hende og brugt hendes tid, nu hvor hun skulle rejse hjem. Lily kendte jo de ture, når hun selv red med hest, så tog det jo flere dage. "Selvfølgelig skal jeg undskylde, for at have opholdt Deres tid og været til en masse besvær" Det var jo kun ærligheden selv. 

Det var fair nok at kvinden takkede nej til hendes tilbud, selvom hun nu gerne ville have givet noget igen, men hvis hun ikke ønskede det, så vidste hun ikke helt hvad hun skulle give hende. "Er De helt sikker? Jeg vil nyde at kunne betale lidt tilbage, eftersom at De ventede på mig herinde, så jeg kunne spørge Dem om min pung" Hun ville gerne gære det godt igen, hvis det var muligt og det var ikke fordi at hun manglede pengene på nogen måder.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 11.12.2022 23:08
Maddie kunne tydeligt mærke den dårlige samvittighed der skyllede ind over hende, hvorfor skulle den her kvinde også være så sød og venlig.
Maddie forsøgte igen at ryste på hovedet "De behøver ikke undskylde, det var ikke til besvær" sagde hun roligt men kunne også godt mærke at hvis det blev ved så ville hun briste og ende med at afsløre sig selv.

Maddie troede lige det var slut, men nej, kvinden skulle være sikker og ville gerne tilbyde hende noget, Maddie tog sig lidt til hovedet og sukkede, hun kunne ikke holde sin samvittighed ud længere "De skal ikke undskylde, eller tilbyde mig noget..." sagde hun stille og tog sig igen til hovedet før hun fortsatte "De havde mistet Deres pung, da De gik ind i mig tidligere, tog jeg den fra Dem, da De opdagede det og kom her ind og snakkede med mig om det, lå jeg den tilbage i Deres taske uden De opdagede det.... så De behøver virkelig ikke at undskylde eller tilbyde mig noget, havde De ikke løbet efter mig, havde den vært væk endnu"  sagde hun roligt, men også tydeligt skyldbetynget, hun havde så dårlig samvittighed over at hun havde stjålet fra en kvinde der var så sød, venlig og godhjertet, hun tog sig igen til hovedet "så, ja måske vi bare skal gå til vagterne med det samme" sagde hun stille, hun var klar på at tage sin straf og begyndte roligt at bevæge sig forbi kvinden for at gå til vagterne, da hun var sikker på at det var det kvinden ville ha dem til at gøre nu, hvorfor skulle hun ikke ville det, Maddie havde trods alt forsøgt at stjæle hele hendes pung, dog ville Maddie faktisk kunne ha fået mad fra de penge, men nej samvittigheden tog selvfølgelig over.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 162 cm

Nao 12.12.2022 06:50
Hun ville grene være helt sikkert, det lå til hende opdragelse og ikke mindst hendes sind, at være venlig og imødekommende, men måske ikke at være så naiv som hun var, det var hun bare.
Lily blev en smule chokeret over de ord som, kom ud af kvindens mund og kunne ikke helt forstå det. Hun var måske lettere forvirret, for hvorfor indrømmede hun det? Det vsr selvfølgelig pænt af hende, men Lily vidste ikke hvad hun skulle gøre, nu havde hun jo været ærlig.
"Er det rigtigt? Var det dem?" Lød de første ord nu overrasket, som hun søgte hende blik. "Men hvorfor dog?" Det var et dumt spørgsmål, for selvfølgelig vidste hun godt for, eller der kunne selvfølgelig være mange grunde til det, men tyve stjal.
Det var tydeligt for Lily at hun var betynget at hendes handling, men var det bare noget hun viste for st komme ud af de problemer som Lily kunne  sætte i gang, hvis hun tog fat i vagterne? Var det blot for at spille på Lilys naivitet?

"Der er ingen grund til at gå til vagterne" Erkendte hun og kiggede over på kvinden. Måske havde det været det rigtige at gøre, det var det hendes far ville have gjort, men kvinden kunne blot have lagt pungen i hendes taske, uden at have sagt noget og så havde det været Lily som havde været den store idiot overfor kvinden, men kvinden stod ved sin handling. "De har været ærlig overfor mig, og det vil jeg ikke straffe dem for"
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 12.12.2022 11:07
Maddie så på kvinden og nikkede stille, men da hun spurgte hvorfor ændrede hendes blik sig til undring som hun så på hende "ikke alle har penge, råd til mad og fine klæder og smykker... så vi skaffe mad og klæder på andre måder" sagde hun stille og så på hende "og De virkede distraheret og derfor et nemt offer...men havde jeg vidst De var så...godhjertet, så havde jeg ikke gjort det" sagde hun stille og så stadig lidt skamfuldt ned i jorden.

Maddie der enlig var på vej til vagterne stoppede op og vente sig mod kvinden "vent...hvad?... De vil ikke sende mig til vagterne?" sagde hun forvirret og så på kvinden.

Var der ingen grænser for denne kvindes gode hjerte? hun ville ikke engang straffe hende? Maddie havde ikke oplevet det før og det forvirrede hende tydeligt vis, det var lidt underligt at stå der og ikke vide hvad man skulle gøre eller sige, men hun fik alligevel fremstammet lidt "øhm... tak" sagde hun stille, hun var da glad for ikke at skulle sidde i fængsel, selvom hun ikke helt viste hvorfor kvinden var så sød ved hende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2