Augustus Junior
Godsejersøn ( dvs. bruger krystaller og laver ingenting)
Kaotisk Neutral
Race / Menneske
Que 12.08.2021 21:49
En fremmed kvinde havde stukket en mystisk flaske med en ukendt væske i sig, i hånden på Augustus. Kvinden der nu stod foran ham, med hænderne sat mod de brede, fødedygtige hofter, så på ham med et lidt for sukkersødt udtryk. " Eh.. Jamen.. Tak skal De have? " lød det undrende fra den store mand, der betragtede flasken lidt. Det var ikke en specielt stor flaske. Man kunne sagtens holde den i en hånd, uden problemer. Halsen af flasken var lang, og havde noget tykt, brunt tråd snoet rundt om sig, mens korpuset var kantet. Flasken havde en grønlig farve, og væsken indeni virkede tyk.
" Det er en gave fra mig til Dem. Som De kan forkæle Dem selv med. " forklarede hun. Det gjorde det dog ikke mindre underlig for Augustus. Jovist var han da en mand af rank, som folk burde kende og se op til - mente han i hvert fald selv - men ligefrem at give ham gaver ud af det blå, det kom alligevel bag på ham. Hans forvirring over situationen fik det sukkersøde udtryk hos kvinden til at krakelere og hun virkede pludselig irriteret.
" Kan De slet ikke huske mig? " Ordene var fornærmede og snerpet, og hænderne flyttede sig fra hofterne, så de i stedet kunne folde sig under brystet. Augustus løftede det ene bryn en smule, og lod nu blikket glide ned over kvinden, i et forsøg på at komme i tanke om hvorfor denne kvinde mente hun kendte ham.
Augustus kom ikke frem til hvem kvinden var, men som blikket gled ned over brysterne der ubevidst blev presset lidt op af de korslagte arme, genkendte han dem. Eller, han vidste i hvert fald han havde mødt dem før. Han glemte aldrig et par bryster! Hvem hun egentlig var og hvad de præcist havde lavet det kunne han ikke helt huske.
" Jojo! Selvfølgelig kan jeg da huske dem! " Blikket fjernede sig en smule modvilligt fra brysterne, for at sende kvinden et betryggende, skævt smil. Kvinden rettede sig en smule op, og armene faldt ned langs siden.
" Godt! " Augustus vendte blikket tilbage til flasken og rystede den lidt, inden han løftede den op til ansigtet, og lagde den frie hånd mod proppen for at åbne den og lugte hvad det var.
" Nej! Da ikke åben den her! " Kvinden trådte et pludseligt skridt frem mod Augustus, med hænderne oppe, som var hun ved at gribe ud efter flasken og hans hånd. Hun stoppede dog sig selv, ligesom hun fik sagt sætningen færdig og rømmede sig lidt.
" Altså, jeg mener.. Det ville jo være en skam at De ikke fik muligheden for at nyde det helt for Dem selv, når De er alene! " Hun var ganske bevidst om at hendes første udbrud havde virket noget mistænkeligt, og for at få den tykke godsejersøn til rigtig at falde for hendes løgn, lod hun hånden der havde været ved at række ud efter flasken, lægge sig mod hans bryst, idet hun trådte tættere på ham.
" En mand som Dem skal da forkæles når ingen kan forstyrre Dem! " Kvinden lod hånden glide lidt længere op af Augustus brystkasse, noget der fik en tilfreds brummen frem hos godsejersønnen, og et slesk smil bredte sig om hans læber. Flasken kom ned at hænge langs siden igen, og Augustus var ikke længere specielt interesseret i flaskens indhold.
" Åh, men jeg ville skam intet have imod hvis De forstyrrede mig lidt imens. " blev der sagt med en pervers vippen med begge øjenbryn og den frie hånd lagde sig mod en af de bløde, runde baller der tilhørte kvinden. Kvinden trak sig væk og vendte sig med ryggen til Augustus, i et forsøg på ikke alt for tydeligt at vise sin væmmelse ved manden foran hende, og fnes falsk.
" Men det er kun for Dem! Som tak for sidst! " Hun blinkede med det ene øje hen over skulderen.
" Nåh nåh.. " lød det en smule utilfreds og skuffet. Det var stadig ikke kommet til ham hvad de præcist havde lavet, men hun måtte jo tydeligvis have nydt det, hvis hun mente han skulle have en gave som tak.
Kvinden skulle til at gå, da en tyk tåge lagde sig om Augustus, efterfulgt af en lille gnækken. Et underligt sus løb gennem Augustus' krop og fik ham til at slippe sit greb om den mystiske flaske med den ukendte væske i, så den i en hastig fart faldt mod jorden. Det sidste godsejersønnen hørte inden han blev overvældet af en følelse han bedst kunne beskrive som at blive kastet gennem luften, var lyden af glas der knuste mod brostenene.