Uheldig forglemsomhed

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 14.11.2020 20:42
 Det var ikke helt med Phillippes gode vilje, at han endnu en gang befandt sig på Enzels bordel igen. Det var ikke mere end halvanden dag siden han havde været der sidst, og havde gjort ting der virkelig havde gjort det hele mere anstrengt med Nicola. Han havde derfor heller ingen intentioner om at Nicola skulle vide, at han var forbi bordellet igen.
 Den eneste grund han var der, var for at hente hans lille læderpose til hans krystaller. Den måtte være faldet på gulvet, så han slet ikke opdaget den da han tog tøjet på, for han havde ikke haft den med hjem. Normalt ville han være ligeglad med lidt krystaller, men det havde jo været meningen han skulle handle og købe en gave til Nicola, da han havde stødt på Enzel, så der var faktisk en god slat krystaller der i. Krystaller han skulle bruge. 

Inden han var gået hen til bordellet, havde han været forbi helbredelses huset. Han havde lige fundet nok krystaller hjemme, til at kunne blive healet, så han ikke længere havde problemer med ribbene, hvilket havde været en sand lettelse. Man glemte lidt hvor skønt det var at trække vejret ordenligt, når det var noget man hele tiden gjorde. 
 Phillippe stod lænet ind over receptionen og snakkede med Holly. Samtalen var gået hen og var blevet lidt mere flirtende og fjollende, hverken Phillippe kunne ikke lade hver, også selvom det var til at mærke på hende, at hun havde sig nogle tanker om Phillippe og Enzel. Det var trods alt hende der havde været der begge gange Phillippe og Enzel var kommet vadende ind på bordellet. Enten den ene beruset eller den anden skadet. 
 I hans hånd han en pose med et klæde og rent tøj. Han ville ikke tage nogen chancer, Nicola var virkelig på vej ud af hans dør, for at forlade han for alvor, så hvis han kunne lugte det mindste Enzel på ham, var han sikker på det var slut, for alvor. Han havde derfor forberedt at skulle tage fordi badehuset inden han ville tage ud og handle, så han var helt ren og sikker på man ikke kunne lugte Enzel på ham. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Phillippe var efterhånden kendt af alle pigerne I huset. De huskede ham skam godt for sit snedkerarbejde. De vidste at legetøjet og korset var hans værk. Men de vidste også ting som at det var ham, der var Enzels nye elsker, og derfor blev han ikke tilbudt en pige eller et værelse, da han kom op til Holly. Hun regnede ikke med at det var det han var her for.

Hun lo yndigt og lyst til noget Phillippe sagde – for det var jo hendes job at le med og løfte mænds selvtillid op. Altså som en ekstra service til kunder, der primært kom for at forlyste sig med hendes krop. Phillippe var ellers alt for pæn og sød til at undgås sådan en som Hr. Silene. Men hun kunne ikke lade være med at tænke, at Phillippe måske stod I ledtog med bordelejeren om at bortskaffe Nicola… Det var derfor han var her nu. For at fejre det inde på Silenes værelse… Tanken gjorde hende syg, og hun kunne derfor ikke lide snedkeren. Hverken ham eller Enzel Silene! Men han var hendes chef og havde trods alt givet hende en ny chance I livet… Og Phillippe… Han tilhørte Enzel. Så ham skulle hun også til at fedte for.

“Jeg har ringet med klokken, da jeg så dig komme ind. Han kommer nok så snart han kan.” Svarede hun ham med et glædesmittende smil, uden Phillippe overhoved nåede at spørge efter ham selv. Der burde ikke herske nogen tvivl om, hvem han var, siden bordelejeren var den eneste mand I huset nu, nu hvor Nicola var bortrejst. Eller… død… Ingen vidste om de nogensinde ville se panteren I live igen, og bordelejeren fortalte dem jo ikke noget.

Enzel var ikke længere væk, end at han kunne høre Hollys flirtende latter inde fra gangen af, og ja, han havde da hørt klokkesystemet ringe, men han var optaget af huslige pligter. For ak. Selvom man var en mand af stand, så var den kolde tid nået til Dianthos, og det betød faktisk en stigning af kunder på bordellet. Så nogen måtte jo tage sig af vasketøjet, mens pigerne arbejdede på højtryk.

Han foldede de mange hvide sengelagener sammen, som tørrede på tøjsnoren ude I haven, og fyldte en kurv med dem, som han bar med sig ind på bordellet igennem køkkenet. Han pludselig også genkende Phillippes brummen nu, og tog lidt længere skridt for at komme ham hurtigere I møde.

“Hr. Jahnson? Godt at se dig.” Enzels sure hverdagsmine brød endelig op I et smil. Der var gået en halvanden dag siden han sidst havde haft ham hos sig. Men han havde glædet sig til at han skulle komme igen. Han kunne se på Phillippe at han så bedre ud, så det måtte jo betyde at han var blevet healet. Han skænkede Holly et mindre venligt blik, som sendte nogle interne signaler, som hun åbenbart forstod. Så helt uden ordveksling overtog hun den tunge kurv fyldt med lagner og gik op ad trapperne, for at forsyne værelserne med nye lagner. Enzels blik fulgte halvhvalpen indtil hun forsvand ude af syne, hvorefter de faldt tilbage på Phillippe og blev varme og interesserede. At se på Phillippe varmede stadig hans kølige indre. “Hvis jeg havde vidst du ville komme så hurtigt, ville jeg have iført mig noget mere festligt, kæreste Phillippe.” Sagde han endelig. Han havde en lys hverdagsrobe på, der gik helt ned til anklerne, og en mørkerød, lang vest med blomstrede kanter. Han havde bundet et mørkere stofbælte rundt om maven, hvor han havde sin daggert på sig, og ellers havde han sine sædvanlige khussasko på og en brun og bronzemønstret turban på. Enzel nærmede sig Phillippe, for at hjælpe ham af med sit overtøj, da han I sin gode tro gik ud fra, at han var kommet for at blive – som de jo havde snakket om.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 17.11.2020 21:08
 Havde Phillippe vist hvilke tanker, Holly gik og havde om ham, havde han helt sikkert holdt lidt igen med flirten. Måske han endda ville have tyet til at hviske hende hemmeligheder om Nicola. Det pinte ham næsten nok at høre Enzel snakke så sikkert om, at Nicola var borte, så at vide den yndige halvhund gik og troede han havde været med til at slå Nicola ihjel, ville nok gøre mere ondt end han ville indrømme. Han var en god og ordentlig mand. Med lidt for mange lyster.
 "  Du er en skat! " Phillippe smilte bredt og skævt til hende, selvom han næsten helst ville undgå at have noget med Enzel at gøre. Så var han sikker på han ikke gjorde noget han ikke ville ende med at gøre flere dumme ting, selvom han var fast besluttet for at det var bare ind på værelset og ud igen. 
 " Det skulle vel ikke kunne ske, at du kunne lukke mig ind på Hr. Silenes værelse? Jeg har glemte noget sidst jeg var her? " Phillippe kendte svaret på forhånd, men gav det alligevel et forsøg. Holly sendte ham dog blot en grimasse, inden hun rystede på hovedet med en undskyldende mine. Phillippe trak på skuldrene.
 " Det var forsøget værd.. " Sagde han med en kort latter. 

Kort efter kom Enzel til syne, og Phillippe nikkede hilsende på ham. Det var helt underligt at se ham i mere neutrale farver. Blikket gled ned over ham for at undersøge hvor del af beklædningen. Måske var det fordi han vidste hvad der gemte sig under klæderne, men han følte sig noget mere betaget af Enzels tøj nu, end han synes normalt at gøre. Alligevel mærkede han også skyldfølelsen der havde naget ham siden han forlod Enzel sidst, snige sig frem.
 " Hr. Silene, " Hilste han høfligt, inden blikket landede på Holly der hastig forsvandt, efter et enkelt blik fra Enzel. Det var en smule fascinerende for Phillippe. Mon det et eller andet sted var sådan Katarina ønskede at Phillippe reagerede og opførte sig?
 " Det skal du ikke tænke på, jeg er her blot for et kort visit, " forklarede han, og lagde den ene hånd i nakken. 
 " Jeg tror jeg glemte min læderpose med krystaller sidst, " Phillippe var sikker på det ikke var de ting Enzel ville hører, men han var nødt til at skynde sig videre. Han vidste det hurtigt ville gå galt for ham hvis ikke.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Halvkatten blev bremset I sin handling ved Phillippes nærmere forklaring om hvorfor han var her, og I et øjeblik blev han stående fastfrosset I tid, mens det gik op for ham, at Phillippe ikke var her for at se ham. Forsigtigt slap han hans overtøj, så det hang løst på Phillippe, hvorefter han trådte et skridt tilbage. Det forvirrede ham endnu mere at se, at Phillippe havde pakket en taske angiveligvist med tøj, når nu han ikke skulle overnatte.

“En… pung? Jeg har ikke lagt mærke til noget. Men jeg har heller ikke ryddet op siden du var her.” Han krydsede sine arme uinviterende, og kiggede stadig på Phillippe for at aflæse ham, og finde ud af om manden mente det eller ej. Det var lidt uhøfligt, og ikke mindst mærkeligt af ham, bare sådan at komme forbi, for at gå igen med det samme. Måske havde Enzel bare ikke været klar nok I spyttet, da han sagde at han ønskede hans selskab? Han sukkede opgivende og drejede rundt og gik mod værelset. Han tog nøglen frem fra skjulet af sit bælte og låste op fra sit meget private, mørklagte kammerværelse.

Værelset rodede stadig. Der var tomme flasker på skrivebordet, tøj, puder og tæpper på gulvet. Det var ikke lige sådan det skulle se ud, når nu man en sjælden gang fik gæster. Men… Det gik jo nok. For hos Phillippe rodede der trods alt endnu mere.

Enzel havde ikke travlt, men han spejdede sig omkring for at finde pungen, og fandt den så liggende lige I syne under sengen. Han skulle til at knæle og samle den op, indtil en flygtig tanke strejfede ham. Han så sig om skulderen for at se om Phillippe var komme ind endnu, og kunne konstatere, at han lige akkurat kunne nå at give den et yderligere puf ind under sengen, så den ikke længere var til syne. Væk kom den – indtil videre. Enzels delikate ører opfangede lyden af krystaller klirre I posen… “Nå… Her er den I hvert fald ikke,” Konstaterede Enzel opgivende og tog mageligt plads I den mørklilla chaiselong, der stod oppe ad væggen. Han havde ikke tænkt sig at lade som om at han ledte efter den, når det I første omgang var Phillippe selv, der havde været så distræt at glemme den. Men han kunne da få lov til selv at lede. Imellemtiden ville Enzel nyde sig selv og nærstudere sine blanke, polerede neglebånd.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 19.11.2020 11:20
 Af en eller anden grund gav det Phillippe en dårlig smag i munden, da Enzel stoppede op hans bevægelser. Phillippe kunne fornemme skuffelsen selvom han ikke kunne se den, og det gik ham egentlig ret meget på. Hvorfor betød det overhovedet noget for ham? Phillippe fandt det stadig grotesk og forkert som Enzel havde behandlet Nicola. De ting han havde udsat den stakkels halvpanter for, var bestemt ikke okay, men gennem hans alenetid med bordelejeren, var det alligevel andre sider han var kommet til at se af ham. 
 Det var ikke fordi han var i tvivl om de ting Nicola havde fortalt var sande, han havde trods alt set Enzel slå en anden mand ihjel, men Enzel havde også fortalt hvordan Nicola opførte sig over for ham, og det stemte ikke overens med det billede Nicola tegnede af den slemme slemme bordelejer der tvang sig på den lille, hjælpeløse halvpanter.

Phillippes dårlige smag i munden burde kun fordi han havde åbnet den seksuelle dør for Enzel og var Nicola utro, og han prøvede ihærdig også at bilde sig selv ind, at det var derfor og ikke fordi han havde lovet Enzel at komme fordi, så han kunne færdige gøre det han ikke kunne sidst. 
 " Jeg er ret sikker på jeg havde den, da vi forlod kroen, men jeg havde den ikke med hjem. " mumlede han lidt overvejende. Han kunne vel egentlig godt have tabt den da de kravlede ud af vinduet, kunne han ikke? Han håbede dog den var på bordelejerens værelse, for havde han tabt den ved kroen, var den for længst væk.
 Enzel fik lov at gå først, og inden Phillippe fulgte efter tog han en dyb indånding. Han var her for at hente pungen, og så skulle han gå igen. Ingen pilleri, ingen hyggesnak. Ind og ud. Med den lille motivationstale ovre, begyndte Phillippe at gå mod værelset. 

Phillippe lukkede ikke døren efter sig. Han skulle jo ikke være der længe, og med døren åben var der nok større chance for at der ikke skete ting der ikke skulle ske. Han ville dog selvfølgelig lukke døren, hvis Enzel efterspurgte de - med lidt modvilje. 
 " Hmm.. " brummede snedkeren da Enzel konstaterede den ikke var under sengen. Blikket gled lidt søgende rundt, inden han lod ekstra tøjet dumpe ned på gulvet. Det var der vel ingen grund til at rende rundt med i hånden. Phillippe havde det lidt mærkeligt ved at skulle rode rundt på Enzels værelse, selvom det mest var gulvet han nok skulle have fat i, Enzel var bare så privat så det virkede en kende forbudt. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Naturligvis var det blot en facade han havde. Han fandt ikke sine negle mere interessante end Phillippe, men han skulle ikke tro at han ville kaste sig over ham helt af sig selv. Når Phillippe ikke havde sit blik på ham, skævede han til ham og glanede dystert og mørkt af ham. Det ville sige hele tiden, eftersom Phillippe til syneladende ignorerede ham. Hvorfor var det lige, at en simpel mand kunne få en til at føle sig elsket det ene øjeblik, og værdiløs det næste? Var de penge virkelig så vigtige? 

“Er du I pengenød, Phillippe?” Spurgte han, efter at være godt træt af at Phillippe blot søgte efter sin pung, og var ret uforskammet på flere planer. Han legede ikke bare med hans følelser. Han skænkede ham ikke et blik og så lod han endda Enzels kammerdør stå åben på hvid gab. Det krævede alt hvad Enzel havde I sig, for at bevare roen og ikke bede ham om at lukke døren. Enzel ønskede ikke at hele verden skulle kigge ind til hans værelse, som de gik forbi for at komme til trappen, men han havde heller ikke lyst til at lade Phillippe kende hans paranoide sider alt for godt og lade ham vide hvad der kunne ramme ham.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 19.11.2020 20:24
 Det var med fuld overlæg at Phillippe holdt blikket fra Enzel og kun fokuserede på at lede efter pungen. Det var derfor han var kommet forbi, og det han skulle fokusere på. Også selvom det gav en grim smag i munden, når han vidste Enzel havde en forventning om noget andet. Han havde jo virkelig lagt op til og lovet nogle ting, han ikke kunne holde. 
 Det var dog heller ikke fordi Enzel gjorde det nemt for ham at holde blikket fra ham, sådan som han sad og nærmest slængede sig. Selvfølgelig kunne han se ham ud af øjenkrogen, og selvom han ikke var meget for at indrømme det, sitrede det i hans fingre at pille tøjet af ham, og lade fingrene glide gennem pelsen på halen og ørene. 

Phillippe havde intet held med at finde læderposen, og selvom Enzel ikke decideret kiggede på Philly, følte han sig alligevel overvåget. Stemningen virkede næsten lige så trykket som tilbage i værkstedet - og alligevel ikke, for det her var noget andet.  
 Blikket landede på Enzel da han brød stilheden, og han stod lidt og kiggede på ham, inden et lidt opgivende suk forlod hans og han hånd gled gennem det lange hår, der i dag hang løst, før den så kløede i nakken.
 " Ikke som sådan.. " Sukkede ham, og gik over for at sætte sig på kanten af sengen. Albuerne støttede sig mod knæene så hænderne træt kunne gnide ansigtet lidt. Var det normalt at blive så træt når man rendte om hjørner med folk? 
 " Jeg havde bare nogle ting jeg skulle i dag, og posen indeholde de sidste krystaller jeg lige har ved hånden..  " mumlede han, inden den ene hånd gled ned og kløede lidt i skægget, inden den lagde sig foran munden, og efterlod ham med et tænkende udtryk. Hvad så..? Nu faldt alle hans planer til jorden. Han var ellers sikker på den måtte værer her.. 

Blikket fandt tilbage på Enzel, og gled lidt over ham mens han tænkte. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Irritationen voksede og voksede, og blev blot større så længe Phillippe blev ved med at rende rundt på hans værelse for at lede efter sine småkrystaller frem for at give ham det mindste blik. Men det var lige som om irrationen lagde sig med det samme, da Phillippe endelig tog plads I hans seng med en opgivende holdning. Manden virkede træt... Og en træt mand var meget mere tiltalende, end en stresset mand, der skulle ud af døren hurtigt. Nu var det som om Enzel havde fået situationen under kontrol igen. 

“Du kunne jo låne dem af mig, indtil dine penge dukker op igen.” Svarede han og rejste sig galant op fra chaiselongen og gik hen for at lukke døren i. Lidt for at holde sit værelse og sit besøg privat, men også fra at holde Phillippe fra at spæne ud af døren og forsvinde, før han vidste af det. Han åbnede sin læderpose I bæltet og rakte ham en håndfuld krystaller. Han talte dem ikke, men tog Phillippes ene hånd væk fra sin hvileposition, og lagde krystallerne I hans store hånd. Der var list over ham, som han fik møvet hans albuer væk fra sine knæ og endte med at sidde på hans skød. Og pludselig var han meget tæt på ham igen. “Alt jeg beder om er, at du siger ordentligt hej til mig, når du kommer forbi. Også selvom du har travlt.” Sagde han lavt og hviskende og kyssede ham forsigtigt på munden. “Jeg har jo savnet dig sådan I al den tid du har været hos din hustru.” Phillippe var både svær og let at forføre. Det var meget mærkeligt, at det altid skulle være sådan en kamp med ham. Men det holdt da gang I hans forelskelse.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 29.11.2020 14:26
 Begge bryn skød overrasket op i panden ved Enzels forslag. Det kom noget bag på ham. Han vidste ikke om det var fordi han lidt så Enzel som en der ikke lånte hans krystaller ud, eller fordi han inderst inde virkelig ikke havde lyst til at skulle låne af ham. Først og fremmest var han generelt ikke vild med at låne krystaller. Han kunne fint selv! For det andet var han ikke meget for at være i gæld til Enzel. På hverken den ene eller anden måde, selvom han et eller andet sted nok var lidt i gæld til ham efter deres sidste møde. 

Blikket fulgte bordelejeren som han gik over og lukkede døren. Da han begyndte at åbne for læderposen om hans liv, begyndte Phillippe at ryste let på hovedet.
 " Nej nej, det går nok.. Jeg må.. " mere nåede han ikke at sige, før Enzel havde taget fat om hans hånd, og givet ham en håndfuld krystaller. Det var en god håndfuld af krystaller, og Phillippe overvejede hvor mange der var. 
 Før han vidste af det havde Enzel møvet sig op at sidde på hans skød. Phillippe lukkede hånden og krystallerne, og satte begge hænder i sengen bag ham, så han kunne læne sig en smule tilbage og se på Enzel mens han snakkede. Han sank kort. Det var ikke det her det skulle ske. Han gengældte dog det forsigtige kys.
 " Okay.. " hviskede munden tilbage af sig selv. Pis. Nu var han nødt til at komme tilbage igen. Han nikkede derefter til Enzels ord om hans hustru.
 " Hun var noget utilfreds over jeg kom så for sent hjem, og ovenikøbet var skadet," det var kun delvist en løgn. Det var ikke Katarina der havde været sur, men Nicola. Han kunne vel godt lege videre med at han var konen. Det var med vilje at Phillippe prøvede at snakke lidt uden om det første emne. Han var nødt til at prøve og distrahere halvkatten fra det han egentlig ville have. Selvom det nok var umuligt. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Selvfølgelig ville Enzel hjælpe Phillippe økonomisk. Men det var da også mest for at holde på ham. Og for at fjerne hans fokus fra at lede videre og finde pungen gemt et mistænkeligt godt stykke ind under sengen. Ikke at det ville bevise noget som helst, for hvorfor skulle en i forvejen velhavende mand stjæle fra en almindelig mand?

Enzel sukkede behaget da hans kys blev gengældt, og hans arme fandt hvile omkring Phillippe, og han lyttede til hans fortælling om hans hustru. Hun lød strid. Men Phillippe var vist bare let at blive sur på. Han flirtede jo med alle. Kvinder såvel som mænd. Skøger såvel som alfonser. Men Enzel havde alligevel fundet glæde i hans selskab, også selvom Phillippe ikke rigtig tilhørte nogen. En mand havde da ret til at have en kone og få børn, så længe Enzel ikke finde noget med hende eller dem at gøre. ”Du må mande dig op overfor hende. Hun er blot kvinde og bør kende sin plads.” rådgav Enzel med en rolig, blid stemme, som om hans ord ikke havde strenge hensigter. Men Enzel var langt fra alene om at have denne holdning. Det var stort set landsdækkende, og særligt i Rubinien, hvor Enzel kom fra, var der styr på kvinderne.

”Du vil vel ikke lade nogen komme imellem os?” Spurgte han så, alt imens han komfortede den trætte og opgivende snedker, ved at stryge hans lange hår pænt tilbage, og hænderne fandt tilbage om ham og kælede for hans krop. Der var ikke noget der kunne tyde på, at Enzel havde tænkt sig at flytte sig fra hans skød.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 29.11.2020 17:00
 Enzels kommentar omkring hvordan man skulle styre ens koner fik et moret fnys frem over Phillippes læber. Blikket hvilede i Enzels inden han så brummede lidt. Kommentaren kunne et eller andet sted passe på begge Phillippes 'koner'. Katarina var ikke så nem at styre - slet ikke. Det var en sag han havde givet op for længst, selvom han stadig af og til prøvede. Nicola var lidt nemmere, men han var på tynd is lige nu, så han skulle være meget forsigtig hvad han sagde og gjorde. 
 Ligesom lige nu. Han burde virkelig rejse sig og gå, men nu sad Enzel jo på ham. Det var noget mere besværligt bare at rejse sig og gå. Det ville heller ikke føles rigtigt, når Enzel lige havde givet ham en masse krystaller.
 " Yeah det burde jeg, " endte han bare med at mumle tænkende. Et eller andet sted, var det vel det samme han burde med Enzel. Mande sig op og sige fra. Men det blev vidst aldrig rigtig hans stærke side.

De næste ord fra Enzel fik Phillippe til at slå blikket ned. Han vidste allerede at det ville være en løgn hvis han svarede ja. En løgn Enzel sikkert ville gennemskue med det samme, så det ville være en dum taktik. Da Enzels hænder begyndte at kæle for hans krop, flyttede han blikket tilbage på halvkatten. Han overvejede virkelig hvad han skulle sige. Hvordan han skulle sige det, så Enzel måske ville acceptere det uden at blive alt for sur over det.
 " Det.. kan jeg ikke love, Enzel.. " brynene rynkede sig lidt, mens han betragtede hans reaktion på afslaget. Et eller andet sted kunne det være fint hvis Enzel bare smed han ud. Hvorfor var det svært for ham bare at gøre og sige de ting der ville få Enzel til at frastøde ham?
 " Der er nogle ting med konen.. Nogen ting der går.. at jeg ikke kan love hun ikke kommer imellem os. " En sandhed der passede til begge 'koner'.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Der var et eller andet uventet og alvorligt med måden Phillippe afslog ham på, og det chokerede ham faktisk, og han gik helt I stå med sin kærlige nussen. Hvordan kunne denne frue, som Enzel aldrig havde mødt, pludselig skabe så stort et problem for ham? Hvem var hun I det hele taget, siden hun havde så meget magt over Phillippe? Phillippe elskede hende jo ikke. Det stak I hans bryst da han fik et afslag, og Enzel øjne kiggede tilbage ind I Phillippes med fortvivlelse. Det var svært at tyde om Phillippes bekymrede udtryk skyldtes de samme følelser som hos Enzel, eller om det var nogle helt andre. Han blev ikke klogere af at stirre.

“Hvorfor?” Måtte han vide. Nej… Han greb udspørgelsen helt forkert an. Han var nødt til at spørge mere direkte, hvis han ønskede at få svar. “Hvad er det for nogle ting? Hvem er hun?” Enzel havde ellers haft en klar aftale med sig selv om, at han ikke ville kende noget som helst til Phillippes kone eller diverse sidespring – for ellers ville han ligge vågen hele natten I mistanke og jalousi. Og måske ville han endda plotte onde planer indtil den lyse morgen. Men hvis hun absolut kunne blive den afgørende faktor for, at Enzel og Phillippe ikke kunne dele et liv sammen, var Enzel nødt til at kende sin nye nemesis. Enzel var ikke bange for nogen kvinde. Men det var Phillippe måske…?

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 29.11.2020 19:10
 Der var ingen tvivl om, at Enzel var utilfreds over Phillippes ord, men der var ikke meget han kunne gøre. Han var overbevist om, at hvis han løj ville det blive noget værre. Blikket blev i Enzel, uden helt at vide hvad han skulle sige. Det var svært når han ikke helt vidste hvad Enzel tænkte på.

" Jeg..  " Phillippe sukkede og flyttede den tomme hånd fra sengen og op så den kunne glide over ansigtet. Hvorfor.. Det var kompliceret. Han havde ikke lyst til at dele særlig meget om hans forhold med Katarina, og han kunne slet ikke fortælle om forholdet med Nicola. Da Enzel uddybte hvorfor, bed Phillippe lidt sammen, mens han kløede sig i skægget.
 "  Det.. Hun.. " Phillippe sukkede igen, og vippede hovedet lidt bag over, og satte hånden tilbage i sengen. Tungen gled lidt over tænderne og han så lidt væk inden blikket fandt tilbage på Enzel.
 " Hun har bare.. et helt specielt greb om mig..  Hun suger livet ud af mig.. " Det var ikke bare en eller anden metafor for hvor forfærdelig hun var. Jo længere tid han var væk fra hende, jo dårligere blev han, og ud fra hvad han vidste, så ville han dø til sidst. 
 " Jeg kan ikke leve uden hende..  " Han trak lidt på skulderne som om det ikke betød noget for ham, men det var mest fordi han ikke kunne gøre noget ved det. Han vidste i hvert fald ikke hvad han skulle gøre. Nicola var en helt anden sag. Ham elskede han virkelig, og han ville altid vælge ham over nogen. Også selvom hans handlinger igen og igen måske viste noget andet. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det var ikke til at tage fejl af. Phillippe var tabt for ord, og da han endelig kunne færdiggøre en sætning, var det ikke ligefrem fordi det besvaret nogle af Enzels spørgsmål. De efterlod ham blot endnu mere forvirret. Han kunne åbenbart ikke dele det med ham. Enten det, eller også ville han ikke dele det med ham. Enzel følte pludselig at han blev sendt tilbage til den følelse han sad i før, hvor han følte sig alene og efterladt, som han havde følt så mange gange før i forskellige situationer, såvel som af forskellige personer… Llyon Naath. Nicola. Og nu hans nyfundne kærlighed, som aldrig fik lov at blomstre.

Det var mærkeligt at sidde på skødet på en anden mand, hvor man ikke helt vidste, om man havde retten til det eller ej. Han følte at Phillippe burde have sagt noget. Men måske var det det Phillippe netop havde forsøgt på igen og igen?

”Jeg forstår det ikke, Philly,” Svarede Enzel, som han ikke længere kunne lade stilheden stå på. Han følte sig ikke parat til at give slip på Phillippe endnu, men han kunne vel ikke tvinge dette menneske til at blive? Hvis blot Phillippe gav udtryk for, at han ville have hjælp af Enzel, ville han gøre det. Til en vis grænse, naturligvis. Han kunne sagtens arrangere et lejemord, hvis blot det var det Phillippe ønskede. Men han gav både udtryk for, at hun sugede livet ud af ham, og at han samtidigt ikke kunne leve uden hende. Det lød voldsomt og mærkeligt. Men på en måde kunne han godt relatere til det, eftersom det gik som det gik for flere år tilbage, snart.

Enzel erkendte sit nederlag for nu. Men i stedet for at trække sig væk og lade snedkeren gå, omfavnede han Phillippe og lagde sin pande ned at hvile ved hans brystkasse, og lukkede sine øjne ulykkeligt i.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 29.11.2020 23:30
 Stemningen mellem den var var blevet en smule trykket, ikke at det var helt så underligt, taget samtalen i betragtning. Phillippe vidste bare ikke rigtig hvad han skulle sige. Han havde virkelig ikke lyst til at ligge alle kortene på bordet. Et eller andet sted skammede han sig måske lidt over det. Det var noget andet med Nicola, fordi deres situation var lidt det samme, og deres forhold var noget andet. 

Da Enzel sagde han ikke forstod, sukkede Phillippe igen, og flyttede hånden fra sengen igen for at gnide den over munden og hagen. Selvom Enzel ikke virkede tilfreds eller glad over det Phillippe sagde, flyttede han sig ikke. Han blev siddende på hans skød.
 "  Jeg.. Det.. De behøver du heller ikke.. " mumlede han lidt, og kørte hånden der havde gnedet ansigtet igennem håret i stedet, inden den kom ned i sengen igen. Et eller andet sted håbede han at Enzel ville være okay med det han havde fået at vide. 
 Da Enzel lænede sig ind til ham lagde han hovedet lidt mod turbanen. Han vidste han burde sige han skulle gå. Især nu hvor hans krystaller ikke virkede til at være det, men det var også noget han ikke helt følte han kunne få sig til. Enzel havde givet ham krystaller, og sad nu og hang på ham, delvist på grund af ham.

Var Phillippe for blød om hjertet? Meget sandsynligt! Han var nok lige så blød om hjertet, som hans rygrad var.. ja ikke eksisterende. Den tomme hånd flyttede sig endnu en gang fra sengen, for i stedet at lægge den lidt om Enzel, så han kunne nusse ham lidt på ryggen.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Han burde have smidt ham ud med det samme, men her sad han alligevel på Phillippe og krammede ham i minutters stilhed, alt imens han forsøgte at slukke for følelserne – noget han normalt var dygtig til, for at kunne sikre sin egen overlevelse. Men Enzel havde haft store forventninger, og nu have Phillippe formået at såre ham. Enzel vidste ikke hvad der lå til grundlag for, at Phillippe ikke kunne sikre ham, at ingen eller intet kom imellem dem. Betød det at det skulle være slut? Han forsøgte at tænke tilbage til hvor han havde gjort noget galt, og alt han kunne komme i tanke om var mordet på kroen…

Phillippe gjorde det ikke let for ham at slippe ham igen. Han mærkede ham hvile mod hans fine, silkebløde hovedbeklædning, og Phillippes fingre nussede ham omsorgsfuldt på ryggen. Det gjorde ham fortvivlet. Hvorfor kunne han ikke bare forlade ham, i stedet for at sende ham blandede signaler? Enzel ville i hvert fald ikke være den, der gav slip først. Han holdt tvært imod strammere fast, som tanker om at tvinge ham til at blive strejfede ham. Men de tanker blev ikke til noget. Han havde ikke den samme magt over for Phillippe som han havde haft med Nicola… Lige så forsigtigt gik det op for ham, at Phillippe aldrig ville blive hans, så længe Phillippe var som han var.

”Måske…” Enzel bevægede sig lidt, efter et rums stilhed fra ham ”...Vi kunne elske lidt en sidste gang.” Han var nødt til at foreslå det. Han var erfaren i at miste nu, og han vidste, at han ville have ønsket, at han havde værdsat sin sidste gang med Nicola lidt mere, hvis han havde vidst, at det var sidste gang. Det samme med Llyon Naath. Der var ting han fortrød, selv flere år efter det store brud. At have sex med Phillippe og samtidigt vide, at det var for at afslutte deres forhold ordentligt, ville gøre alting meget lettere at håndtere. Når først det var overstået, kunne han gå tilbage og blive den gamle, hårde mand, som bordellet krævede af ham.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 07.12.2020 23:30
 Det var ikke normalt for Phillippe at lade sig blive rodet ud i de problemer han sad i lige nu. Han hadede at blive blandet ind i andres problemer, men af en eller anden grund havde han ikke kunne trække sig væk fra hverken Nicola eller Enzel. Nicola kunne han ikke stoppe med at tænke på, selvom han havde prøvet at forsætte livet som han plejede, var det bare ikke det samme. 
 Med Enzel var det et eller andet sted måske fordi han var blevet lidt bange for ham. Med de ting Nicola havde fortalt, og uheldet på kroen frygtede Phillippe måske lidt, hvad Enzel ville gøre hvis han fandt ud af sandheden med ham og Nicola, eller hvad han ville gøre hvis Phillippe afviste ham blank, for det havde tydeligvis ikke virket bare at tage afstand. 

Det hjalp selvfølgelig slet heller ikke at Enzel var god for Phillippes økonomi, med de store ordre der havde været, og nu hvor Enzel tilbød ham krystaller, blev det kun det mere svært at trække sig væk og slutte det forhold der aldrig skulle have været der. Og alligevel endte han med at sidde med blandede følelser som Enzel brød stilheden. 
 Phillippe åbnende munden for at sige noget.  En sidste gang..? Han lukkede den dog igen, uden at lade ordene slippe ud. Han kunne mærke en snert af skuffelse over Enzel så tydeligt lagde op til at det var slut. Selvom det var det Phillippe jo ville have. Men det skulle være ham der tog beslutningen. Derudover vidste han jo at han ikke skulle gøre det. Nicola ville gøre det fuldstændigt slut hvis han fandt ud af det var sket en tredje gang. 
 " ... Er du sikker på det er en god ide? " endte Phillippe blit med at spørge. Han vidste ikke hvad ellers han skulle sige. Hånden på Enzels ryg var stoppe med at nusse ham, og Phillippe havde trukket hovedet lidt tilbage, så han kunne se på Enzel - hvis altså Enzel løftede hovedet fra Phillippes skulder. 
 Phillippes spørgsmål var måske ligeså meget til hans egne overvejelser om at gøre det, som det var til Enzels. Ville det virkelig være en sidste gang og ville det virkelig gøre det nemmere bare at stoppe det hele sådan, og lade som om intet var sket?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Om det ville være en god ide? Phillippes ordvalg fik næsten Enzel til at tvivle et øjeblik. “Nej… Jeg er ikke sikker på noget som helst.” Måtte han ærligt indrømme, mens hans ansigt vendte sig til side, da Phillippe lagde afstand imellem dem, for at se på ham. Enzel ønskede ikke at Phillippe skulle se hvor meget det pinte ham, at skulle stille ham en sådan forespørgsel. Det havde hele tiden været hans fortjeneste at de overhoved lærte hinanden mere og mere at kende. Phillippe lagde I hvert fald sjældent op til noget. Og det gjorde vel Enzel til den store taber I det her spil… Men måske var det slet ikke sådan Phillippe så på det. Måske foregik det kun I Enzels hoved… 

“Måske vil det gøre det hele… lettere… Tror du ikke?” Spurgte han så og flyttede forsigtigt blikket tilbage på Phillippe. Var der mon trøst at hente I hans blik? Eller var han kold som is… Enzel håbede på, at Phillippe ikke ville afvise ideen blankt. Også han måtte da have prøvet at miste nogen, uden at have fået chancen for at tage ordentligt afsked.

Phillippe kunne godt lide hans ører og hale, ikke? Måske det ville være sværere for ham at sige nej, hvis han ikke var sådan gemt væk. Langsomt løftede han hænderne om bag hovedet, hvor han bandt knuden op, der holdt hele turbanen samlet, og han viklede nænsomt og respektfuldt klædet sammen, alt imens han kiggede ind I Phillippes øjne med et blik der tiggede ham om at give ham det svar han ønskede fra ham. Hans hår faldt pænt ned om skuldrene på ham, og hans ører var opadvendte og synlige.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 09.12.2020 01:24
 Ingen af de to mænd var sikker på noget som helst, tydeligvis, og Enzels ord fik Phillippe hånd til at begyndte dens nussen igen. At Enzel ikke var sikker hjalp ikke ligefrem Phillippe. I forvejen vidste Phillippe det ville være det dummeste at være sammen med Enzel igen, men noget i hans sagde ham også at han skyldte bordelejeren en ordenlig omgang. Han kunne svagt huske sidst, og var ikke i tvivl om at han kunne have været bedre. Og nu havde Enzel endda givet ham krystaller, noget han ikke vidste hvordan han skulle takke ordentligt fra ellers. Han endte dog bare med at nikke lidt til det, for han vidste ikke hvad han skulle sige. Andet end jeg er nødt til at gå, og det kunne han åbenbart ikke få ud over læberne.

"  Det.. Jeg.. Måske..? " Phillippe var ikke sikker på hvordan det ville gøre det lettere, men det hang nok også sammen med, at de bekymrede sig om to forskellige problemer. Enzel var kommet frem til at det var tid til at slutte deres forhold helt og havde brug for en god afsked. Phillippe burde slet ikke have ladet det begynde. Måske det ville blive lettere at holde afstand til Enzel, hvis Enzel ikke længere opsøgte ham? 
 Blikket det så i Enzels var ikke et blik med klare eller tydelige følelser i. Phillippe var splittet mellem at gå og slet ikke lade det ske, og at slutte det hele ordenligt af. Ud over at han også var en smule skuffet over at det skulle være den sidste gang
 Og så begyndte Enzel at afklæde sig. Godt nok var det bare turbanen, og ikke noget mere afslørende, men Phillippe vidste hvilken betydning turbanen havde for Enzel og hvad der gemte sig under den, så tænderne sank lidt ned i underlæben. Det var ikke et fair træk. Blikket Enzel sendte ham fik et sug til at gå gennem hans krop, og Phillippe kunne ikke dy sig fra at læne sig en smule frem mod Enzel. 
 " Du er ret uretfærdig.. " mumlede han stille. Hånden der stadig var mod sengen, hånden der holdt om krystallerne, forlod krystallerne og sengen, for at ligge sig op mod Enzels kind, og lade den glide videre op i det lange, sorte hår. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Phillippe…” Skælvede han med sin mest ynkelige stemme, som ingen helst ikke skulle høre. Men Phillippe stolede han på, ikke ville dømme ham for det. Men hvorfor anklagede han ham for at være uretfærdig, når det var Phillippe der havde valgt at holde afstand fra ham. Var det måske ikke mere uretfærdigt, at valse ind i Enzels i-forvejen-elendige liv og give ham kærlighed, blot for at tage det fra ham igen? Intet Enzel havde gjort, kunne gøre ham fortjent til et liv i ensomhed.

At Phillippe straks nærmede sig ham, burde have været en sejr for ham, men det begyndte at trykke og gøre ondt, ved den blotte tanke om, at dette skulle være deres sidste gang. Phillippe kunne umuligt forblive i Enzels liv, så længe han havde valgt at være tro mod sin hustru. Enzel burde hade ham for det og ikke give ham noget så værdifuldt, som sin krop. Og her sad han alligevel, og gjorde ingen modstand overhoved. Han bød hans hånd velkommen, og lukkede øjnene forsigtigt i og nød hans nærvær, og var særligt opmærksom på følelsen af ham.

Enzels bryst hævede og sænkede sig, i takt med at følelserne satte gang i hans tunge sørgmodige vejrtrækning. Stadig med lukkede øjne, lagde han sine hænder på Phillippes ansigt og mærkede ham ned ad kinderne og den skæggede kæbe, og ned ad hans stærke nakke og skuldre. ”Jeg vil have dig nøgen…” Hviskede han, hvorefter han åbnede øjnene forsigtigt op og kiggede ham i øjnene lidt, inden de kiggede ned ad ham, for at gribe hans beklædning an. Hans hænder strøg ham ned ad kroppen, hvorefter de erfarent begyndte at afklæde den smukke håndværker i hans seng. Men ikke for langsomt, for Enzel vidste hvor hurtigt Phillippe kunne skifte mening.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7