"Og han tager dig ikke engang med, når han forlader huset, gør han vel?" Hun så på ham med falsk medlidenhed i blikket.
"Det er lige før, at jeg kommer mere ud, end du gør. Du er mere fanget her end jeg er" Hun tvivlede på, at Percival var begyndt med de usynlige lænker, som holdt hende fanget, lige nu var hun mest af alt ude på at ramme nogle af hans, forhåbentligt, ømme punkter.
Mon Percival overhovedet var klar over, hvad hans plagerier og beskyldninger havde af konsekvenser for hende? Hun tvivlede på, at han var dum nok til at tro, at det blot blev til en simpel reprimande, men kendte han faktisk til Llyons grusomme sider?
"Bare vent til han en dag bliver træt af dig, og du bliver udsat for de samme straffe" mumlede hun sort, klar over at Percival så rigeligt burde være i stand til at høre det. Det irriterede hende, at Percival havde denne magt over hende, at han bare kunne gå til Llyon og få hende straffet, hvis han ønskede det.
Selvom hun ikke var det mindste i tvivl om, hvem af dem Llyon ville vælge, hvis han endelig blev tvunget til at vælge mellem Percival og hende. Percivals selskab lod det faktisk til at han nød, måske lidt for meget, mens hun jo nok mest af alt var til besvær. Nej, hun gjorde sig ingen illusioner om, at Llyon havde nogle former for varme følelser for hende, og før Percival kom til, ville hun have svoret på, at dæmonen ikke var i stand til at føle nogle varme følelser for et andet levende væsen. Men hun havde stadig en værdi for Llyon, for ellers var hun sikker på, at hun også var blevet slået ihjel, og så længe hun kunne tjene Llyon de krystaller, som hun gjorde lige nu, følte hun sig i det mindste nogenlunde sikker. Ikke at hun troede, at det ville stoppe Llyon fra at straffe hende igen, hvis Percival svarede. Men alt var vel bedre end døden?
Grebet om bogen blev strammet, den ville næppe have den store værdi for hverken Llyon eller Percival, men det ville være en smal sag at få en tjener til at læse indholdet.
"Det er min, du har ingen bemyndigelse til at forlange at få den udleveret" Ganske vist var han Llyons yndling, men hun nægtede at anerkende, at Percival på nogen måde skulle være over hende selv.
You tied my lead and pulled my chain
To watch my blood begin to boil
But I'm gonna break my rusty cage
And run