Alt godt har en ende

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 24.09.2020 13:53
Det føltes som om, at der var gået et år, og samtidig føltes det som om, at der kun var gået et par dage. I virkeligheden var der gået et par uger. Et par vidunderlige uger, hvor Nicola havde været væk fra bordellet og, vigtigst af alt, væk fra Enzel. At de uger havde været brugt sammen med Phillippe, ja, det gjorde bare det hele meget bedre. På mange måder havde dagene hos Phillippe været perfekte, Nicola havde indset, hvor meget han faktisk holdt af snedkeren, og det havde været fantastisk at få lov til at bruge tid med ham, uden at de skulle være bange for, at nogen pludselig kom vadende ind. I hvert fald lige indtil Phillippe havde været sammen med Enzel. Ikke at Nicola ikke havde tilgivet ham det, men derfor havde det stadig, og gjorde stadig, ondt at blive svigtet på den måde. 

Egentlig havde Nicola jo hele tiden godt vidst, at han ikke kunne blive hos Phillippe, det var simpelthen alt for risikabelt, hvad nu hvis Enzel lige pludselig kom på besøg? Det ville være direkte farligt. Han havde virkelig forsøgt at trække sin tilbagekomst til bordellet, men det havde ligget som den her lurende trussel et sted i udkanten af hans bevidsthed konstant og hele tiden, og til sidst kunne han lige så godt give op og gøre sig klar til at vende tilbage. Så sandt som gjort, han havde formået at slippe ud fra Phillippes værksted, og nu skyndte han sig afsted mod bordellet.

Enzel skulle jo helst ikke gætte, at Nicola havde brugt de sidste uger hos Phillippe, så han var iklædt det samme snavsede og ødelagte tøj, som da han sidst havde forladt bordellet. For lige at sætte prikken over i'et havde han gnedet noget snavs rundt på kroppen og i håret, forhåbentlig ville Enzel tro på forklaringen om, at han havde rendt fuldkommen fortabt rundt de sidste par uger.

Snart kom bordellet til syne, og selvom Nicola havde en overvældende lyst til at vende sig om og løbe tilbage til Phillippe, fortsatte han målrettet mod bygningen. Lige fra han trådte ind ad døren, kunne han fornemme pigernes blikke på sig. En smule dårlig samvittighed ramte ham, det kunne ikke have været nemt for dem at bo sammen med Enzel mens Nicola havde hygget sig hos Phillippe. Han skænkede dog ikke pigerne så meget som et blik, i stedet for gik han direkte ud mod haven, hvor han så mange gange før havde siddet sammen med Enzel. Bordelejeren skulle nok snart gøre ham selvskab, pigerne var sikkert allerede i fuld gang med at fortælle om Niclas nærmest mirakuløse hjemkomst. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Pigerne havde holdt afstand til Enzel i al den tid Nicola havde været væk. Den trykkede stemning i det store kom af, at ingen helt kunne undgå at høre, hvilket drama der havde været imellem Nicola og Enzel. De var nu blevet bange for ham, fordi de troede Nicolas forsvinden havde noget med Enzel at gøre. Og det havde det også… Og den viden havde Enzel været alene med i al den tid. I de to lange, lange uger…

Det var et tilfælde, at Enzel faktisk var hjemme lige nu, for han havde været meget ude. Alene eller sammen med Phillippe. Men primært alene. Han befandt sig på anden salen i et rutinetjek, for at se om værelserne stadig levede op til den standart, som han ønskede at give til de stadig mange, glade kunder, og det gjorde den. Men han blev afbrudt inden han nåede at se til det sidste værelse, da Finleigh, den pige der stadig lod til at holde af ham, kom op til ham og fortalte ham med forsigtighed, at han skulle tage ned i haven.

”Hvorfor?” Krævede Enzel at vide med et mistænkelig tone. Men der var noget i hendes blik der sagde, at han selv måtte finde ud af det. Enzel kunne fornemme at det var noget alvorligt… Men som altid var han også beredt på, at det kunne være en fælde af en art. Så han lagde hånden på skaftet af daggerten, der hang i hans bælte og gik ud til den store balkon, for at se hvilken fare eller hvilken overraskelse der ventede ham.

En mørk skikkelse stod i midten af den pragtfulde rosenhave, som Enzel selv stod for at passe, men som han havde forsømt den sidste måneds tid i takt med at hans forhold var ved at gå fra hinanden, og i takt med Nicolas pludselige forsvinden. Skikkelsen stod med ryggen til, men der herskede ingen tvivl. Enzel genkendte posituren, og han genkendte de mørkebrune lokker og den store, kraftige panterhale!

Han var meget tæt på at kalde hans navn i et chokeret udbrud, men i frygt for at skræmme ham væk… ja, den tanke havde han, selvom Nicola stod lige der. Han holdt sig for munden for at tie på sig selv og begynde at gå hastigt ned ad trapperne – indtil han pludselig satte i spæn igennem lobbyen og videre igennem køkkenet og ud til haven. Han brattede dog op og trådte nogle skridt nærmere ud i forsigtighed og standsede cirka 7 meter fra ham.

”…” Enzel så på Nicola, som var det hans spøgelse han havde stående ude i sin have. På en eller anden måde virkede det urealistisk at han stod lige der i hans have. I hans forstillinger havde Asad jo voldtaget ham, dræbt ham og begravet ham et eller andet sted. Nicola så forfærdeligt tilredt ud, og han frygtede for om Nicola stadig var den samme ovenpå hvad end der var sket ham. Enzels hjertebanken slog tungt og hårdt i hans bryst i frygt… Og derfor kunne han ikke gå tættere på.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 28.09.2020 14:01
Det kunne næppe tage lang tid, før Enzel ville slutte sig til ham i haven. Hvad mon bordelejeren troede, at der var sket i de to uger, hvor Nicola havde været forsvundet? Det havde jo været tydeligt, at Enzel ikke havde gættet, at Nicola faktisk befandt sig rimelig tæt på bordellet, i det lille værksteds som tilhørte Phillippe.. eller måske titlen 'Enzels nye legetøj' var mere passende? Mindet om Phillippes tilståelser fik en grim smag frem i Nicolas mund. Han burde ikke tænke på den slags nu, det var vigtigt, at han virkede til faktisk at være glad for at se Enzel.

Afventende satte han sig på bænken. Det føltes som en livstid siden, at han havde været i haven sammen med Enzel, og deres forhold var blevet gjort mere officielt. Der var sket så utroligt meget siden da. Hele hans liv havde ændret sig siden da, og han havde en slem mistanke om, at haven igen ville danne ramme om endnu en kæmpe forandring, for han havde alle forventninger om, at Enzel ville tage sine forholdsregler så Nicola ikke kunne stikke af igen.

Det var ikke spor svært for Nicolas følsomme øre at høre, hvordan Enzel hastede ud mod haven. Hvert øjeblik nu ville han bryde gennem døren og ud i haven. Nicola nåede lige præcis at rejse sig fra bænken og stille sig klar, før Enzel gjorde sin entré. Blikket faldt ned mod jorden, halen hang nærmest helt slapt og selv de sorte øre lignede nærmest at hang lidt trist. Det var ikke løgn, Nicola var ked af det, men ikke af de grunde, som Enzel sikkert ville tro. Han hang lidt ekstra med skuldrene, bare for at se lidt mere ynkelig ud, han skulle jo gerne sælge illusionen om den fortabte og mishandlede elsker, som endelig havde fundet vejen hjem.

"Hej" han hævede blikket en ganske lille smule, bare nok til, at han lige akkurat kunne se på Enzel. Det var svært ikke at spænde op i kroppen og forberede sig på et angreb, for Enzel havde jo før vist, hvordan han reagerede, når han for alvor blev gal.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Hej… Var det hvad han havde at sige!? Enzel havde brug for lidt mere end bare et hej. Så sig dog hvad der er sket med dig, knægt! Enzel trådte forsigtigt nærmere, på listefødder, som var han ved at overtræde hellig grund. Men den jord omkring Nicola var nærmest også hellig, på en måde. Han trådte jo ind i hans personlige sfære…

”Du ser herrens ud.” Enzel var tydeligvis i chok over at se ham, stadig som var Nicola ikke virkelig. Han genkendte ikke de dianthosianske klæder. De pæne klæder han havde klædt ham i, før han havde sendt Asad til ham måtte være… flået itu, eller blevet så uhumske, at Nicola havde været nødt til at skaffe nyt. Og selv disse klæder var revet itu og var blevet snavsede. Og Nicolas smukke, smukke hår var rodet og hans ansigt beskidt. Han sank nervøst og kom tæt nok på, så han ville kunne røre ham med en udstrakt arm, hvis han ville. Men han turde næsten ikke, i risiko for at trykke på noget, der kunne gøre ondt. For han var i hvert fald blevet voldtaget og banket… Havde Nicola ikke set så skidt tilredt ud, så havde det nok kunne ligne Enzel, at være gået til angreb på ham. Men nu var han overbevist om, at Nicola sikkert havde været et helvede igennem for at nå hen til ham.

”J-jeg troede du var…” Død. Enten det, eller også var han stukket af for evigt. Han troede aldrig at han skulle se ham igen. Havde han vidst at Nicola holdt så meget af ham og ville komme tilbage til ham, så havde Enzel da gjort mere end hvad han allerede havde gjort, for at få ham hjem igen…! Men størstedelen af tiden var gået med at have ondt af sig selv og ty til alkohol. Og den sidste uge var så gået med at være vred og frustreret, og samtidigt været virkelig… trængende. Men det havde han fået hjælp til udefra. Og Enzel havde været sikker på at det ikke gjorde noget, fordi Nicola sikkert var ligeglad med ham. Men nu hvor han stod der – lige der – og kiggede ham i øjnene med sine kønne chokolademørke øjne og tiggede ham om hans hospitiet og sin omsorg… så kunne han godt mærke at det ikke føltes rigtig…

Men dejligt havde det nu været… Enzel var meget forelsket i Phillippe, men Phillippe var ikke ligefrem et lille halvdyr som Nicola, som Enzel også lystede efter, og deres forhold kunne aldrig blive det samme, fordi han ikke forstod hvad verden var for et sted for deres slags. Det var ham og Nicola mod resten af verden…

”Hvad er der dog sket med dig?!” Krævede han at få at vide. Stemmen var nu hårdere. Ikke fordi han var vred på Nicola, men fordi det gjorde ham vred, at nogen kunne finde på at smadre så lille og uskyldig en sjæl. Nicola var HANS blodbror og HANS ægtemand. Han knugede de fornemme hænder så hårdt sammen, at fingerspidserne blev blodløse og hvide.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 28.09.2020 18:33
Så Enzel havde faktisk troet, at han var død? Måske havde det så faktisk været en bedre ide at stikke af, forsøge at skaffe en plads på et skib til Rubinien. Men han kunne jo ikke leve helt sit liv bange for, at han en dag ville støde ind i Enzel. Men derfor føltes det nu bestemt ikke som om, at han havde truffet det rigtige valg.
"Det troede jeg også næsten, at jeg var" Det havde jo også været tæt på, havde Phillippe ikke fundet ham.. Men det kunne Enzel jo aldrig få at vide.
Igen gik han hen og satte sig på bænken, langsomt som om han stadig havde voldsomme smerter. Han klippede på sædet ved siden af sig.
"Kan vi sidde ned lidt? Det er en længere historie" I det mindste ville han ikke behøve at opdigte, hvad Asad havde gjort ved ham. Bare tanken om den forfærdelige man fik Nicola til at ryste voldsomt. 

"Det var Asad. Han er et monster, virkelig. Jeg prøvede at være dygtig og gøre, som han ville have mig til, jeg ville jo ikke skuffe dig" Han pausede og så på Enzel med et ansigtsudtryk, som forhåbentlig så undskyldende og brødbetynget ud, hvis han kunne give Enzel lidt dårlig samvittighed, ville det nok kun være en fordel.
"Han var så voldelig ved mig, tog mig nøjagtig som han ønskede uden at lytte når jeg tiggede og bad ham lade være. Det føltes som om, at han blev ved i en evighed, som om det aldrig ville stoppe igen" stemmen knækkede over, det var forfærdeligt at være tvunget til at genleve den forfærdelige episode. Rystende tog han en dyb ånding.
"Han tog mit syn fra mig flere gange, men blandt andet da han smed mig ud. Jeg gik rundt i flere dage uden at vide, hvor jeg var, jeg gik bare i håbet om, at jeg ville ramme bordellet på et eller andet tidspunkt. Jeg.. jeg tror, at jeg gik forkert, for jeg endte ikke på bordellet. jeg ved ikke engang, hvor mange dage der var gået" ville Enzel tro på historien om, at han havde vandret rundt, ude af stand til at se og ude af stand til at finde hjem? Det var den bedste historie Nicola kunne komme på, hvor han stadig holdt sig nogenlunde til sandheden.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Uden at tage sit blik fra hans Nicola, tog han plads på bænken ved siden af ham. Han var lydløs, da han ikke ville stoppe Nicola fra at tale. Det var sjældent han fik særligt meget ud af Nicola. Men det var rart at få den mulighed, at høre ham tale og fortælle… også selvom historien der ventede ham, nok ville gøre ham ked af det og vred…! Men Nicola var i live…

Enzel havde haft ret i sin ene teori om, at Nicola var blevet voldtaget og mishandlet… men Asad havde åbenbart ikke gidet lege med ham mere, og havde lige gjort Nicola blind i flugten. Det var måske en evne han besad?

”Nicola…” Enzel talte forsigtigt til ham, selvom han kunne mærke vreden bygge op inde i sig. Men den vrede måtte han ikke lade gå ud over Nicola. Den skulle gemmes til han fik fingrene i Asad… Og så ville han selv voldtage ham… og mishandle ham… Men modsat hans egne gerninger, fik hans lidelser ikke lov til at stoppe, før han holdt op med at bevæge sig…! Men… Lige nu gjaldt det om at tage sig af Nicola, som mest af alt kunne sammenlignes med en afvist kattekilling ved vejkanten. ”Det hele var min fejl. Jeg skulle ikke have taget imod det mærkværdigt høje beløb fra en mand jeg ikke havde tjekket op på… Jeg gav ham aldrig lov til at gøre den slags imod dig… Du ved jo at jeg altid beder kunderne om at behandle jer pænt, ikke?” Han håbede at Nicola i det mindste ville høre på dette. Enzel gjorde alt for at beskytte ham. Men hans søgning på både ham og Asad havde ikke været grundig nok, hvis Nicola altså vandrede hvileløst rundt i Dianthos gader…

”Jeg søgte efter dig i healerhusene…” Efter Phillippes forslag, faktisk… ”Og jeg fik lavet en tegning af dig, og udlovede en løsesum til de der fandt dig og byvagterne sagde de ville holde øjnene åbne, men at du var én ud af mange forsvundne, og at de sjældent kunne gøre noget…” Egentlig havde han også været på udkig efter ham, men det var altid i et spinkel håb på at se ham i menneskemængden, når han alligevel var på vej hen til en af kroerne, for at drikke billig vin… og være i fred fra pigernes bange blikke…

Forhåbentligt ville de holde op med at tro at han havde skaffet ham ad vejen, nu hvor Nicola var hos dem igen. Men hvad ville de dog ikke tænke om hans tilstand??

Enzels pupiller smallede sig og han lagde sine hænder på Nicolas kinder og løftede hans triste, bedårende ansigt, så han kunne se på ham. Han spejlede sig alvorligt i de store, triste øjne, for at give ham sit løfte. ”Jeg lover at jeg nok skal tage mig Asad. Vi får vores hævn…!” 

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 01.10.2020 05:16
Det var nærliggende at tro, at Enzel havde bedt Asad om at fortsætte den afstrafelse, som Enzel ikke havde været i stand til at afslutte. Men nu havde Nicola befundet sig på bordellet, og Enzel havde altid værnet om forretningens gode navn og rygte, så det skulle jo helst ikke hedde sig, at han mishandlede de ansatte.
"Det ved jeg, du har altid behandlet os pænt" alle andre end mig havde han nær tilføjet, men han var faktisk ikke helt sikker på, om det ville gøre Enzel sur eller give ham endnu dårligere samvittighed, og lige nu var ikke tidspunktet til at tage chancer.

Så Enzel havde alligevel ledt efter ham.. Nicola havde da haft sine tvivl, taget i betragtning af, hvor hurtig Enzel havde været til at springe på Phillippe. Det havde nok været meget godt, at han så primært havde holdt sig indenfor.
"Nogle gange tror jeg ikke at byvagterne kan finde deres egne sko, selvom de har dem på" mumlede han lavt, han havde aldrig haft meget tilovers for byvagterne. Alle dem som eksisterede for at 'hjælpe' folk, havde han generelt mistet håbet og troen til, i sidste ende eksisterede folk kun for at hjælpe sig selv.

Nicola greb Enzels hænder, så han kunne fjerne dem fra sine kinder, han hadede berøringen, men han sørgede for istedet at kbuge Enzels hænder hårdt, bare så det ikke virkede som en afvisning.
"Han er alt for farlig, Enzel. Jeg vil ikke have, at han udsltter dig for det samme, som han gjorde ved mig" han holdt Enzels blik fast. Egentlig så han hellere end gerne, at nogen mishandlede Enzel, så han kunne smage noget af sin egen medicin, men han kunne ikke risikere, at Asad sagde noget, som gik imod hans egen fortælling om, hvor han havde været henne.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det undrede ham ikke, at Nicola ikke nærede samme tiltro til byvagterne, som Enzel. Og til dels delte han da mening med ham. Men selv efter et år kunne Enzel ikke finde sin vej rundt i den enorme hovedstad, så han var naturligvis afhængig af byvagtens hjælp. Og da han først mødte Nicola – som indbrudstyv – havde det da virket at true med at udlevere ham til dem. Så lidt magt havde de trods alt. 

”Jeg er ikke bange for ham.” Svarede Enzel koldt og måske lidt for overmodigt til det, uden den mindste smule forståelse for, at Nicola måske nærede samme bekymring for ham, som han bekymrede sig for Nicola. Enzel ville under ingen omstændigheder lade sig voldtage af Asad, eller nogen anden… Men han ville nu heller ikke opsøge en så farlig en mand, uden at komme forberedt. Og han havde jo den fordel at han kendte til hans evne nu, men Asad kendte ikke noget til bordelejeren.

Enzel overvandt styrken i Nicolas greb, for i stedet at gribe hans håndled. Han tog han hans hænder til sig og kyssede ham på knoerne. Som en blid vind førte duften af Nicola til ham, kunne han mærke hvor lettende det var at have ham hos sig igen. Han havde mest af alt lyst til at slæbe ham ind i deres værelse og kræve ham. Men han var lidt ømtålig omkring ham. Han måtte jo være i smerte… Og det gav Enzel skyldfølelse, også selvom han var uskyldig i denne sag. Han ville jo ikke rigtigt lade Asad bolle sin mand. Men de var uvenner, og Nicola var jo prostitueret her og der alligevel… ”Jeg elsker dig… Og jeg har savnet dig…” Hviskede Enzel, som lænede sit hoved ned til Nicolas bryst, hvor duften af ham var kraftigst. Han håbede sådan på hans tilgivelse…

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 20.10.2020 01:04
Selvfølgelig var Enzel ikke bange for Asad.. Var Enzel overhovedet bange for nogen eller noget? Han havde virket bange dengang med monstret i cellen, men det kunne også have været mange andre ting.
Det var en kraftpræstation i sig selv, at Nicola ikke rev hænderne fri, følelsen af læberne mod huden gav ham ligefrem kvalme, men han blev pænt siddende.

Ordene klingede hult hos Nicola, og endda mere, end de normalt gjorde. Hvis Enzel virkelig elskede ham, på trods af de vanvittige ting de havde udsat hinanden for, hvorfor havde han så valgt at være sammen med Phillippe? Sandheden var, at der næppe var nogen kærlighed mellem ham og Enzel, og det havde der aldrig været. Men den sygelige fascination, som Enzel havde af ham, var trods alt stadig noget som kunne udnyttes. Derfor lagde han armene rundt om Enzel, og klemte ham ganske lidt ind mod sig.
"Jeg elsker også dig. Det var så forfærdeligt, at være derude.. helt alene.. ikke vide, om jeg nogensinde ville få lov til at komme hjem" hans stemme var lav, han forsøgte at genkalde sig alle de gange, han havde følt lige netop de følelser, så Enzel forhåbentlig ville købe løgnen.

Ud af øjenkrogen så han over mod døren, det skulle ikke undre ham, hvis nogen af pigerne lå lige ude af syne for at lytte med på samtalen. Han kunne ikke bebrejde dem det, men samtidig ville han helst undgå deres nysgerrige øre. Hvis en af dem opdagede et hul i hans historie, ville de sikkert ikke tøve med at fortælle det til Enzel.
"Måske vi skal gå ind på værelset?" Det sidste han havde lyst til var, at være låst inde på det lille og indelukkede værelse, men uanset ville han jo ende der før eller siden.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Da Nicolas arme viklede sig om Enzel, trak Enzel Nicola helt ind til sig. Nok var Nicola beskidt og Enzels klæder altid så finde. Men tøj var efterhånden bare tøj for ham. Det kunne skiftes ud, hvis der kom pletter på. Han kunne ikke rigtig adskille Nicolas duft fra den duft han efterhånden kendte fra Phillippe. Men nu var der efterhånden ikke den store forskel på de to. De lugtede ens, og Enzel forvekslede dem begge med sengetid og i det hele taget noget rart. Ej heller formåede han at gennemskue løgnen og skuespillet. Nicola var virkelig dygtig til at spille såret og bange. Så der var ikke det, Enzel ikke ville give ham på dette tidspunkt.

”Jeg ved det godt… Men du er her nu, kære. Jeg giver aldrig slip på dig igen, og det lover jeg.” Trøstede han, og lovede det ikke kun til Nicola, men også sig selv. Hans vrede var ikke kun rettet mod Asad. Han var udmærket klar over, at han selv bar en stor del af skylden, for Enzel af alle, burde vide hvor udsat halvdyr var, og specielt Nicola, som var det oplagte offer for den slags fantasier og lyster… Han ville aldrig give slip på ham. Aldrig igen!

Med hovedet hvilende på Nicolas skulder, bemærkede han ikke Nicolas bekymrede blik, der rettede sig mod bordellets smukke bygning bagved. Der var garanteret et par ører der trak sig væk fra vinduesglassene her og der, men der var mange vinduer at holde øje med, og pigerne vidste nærmest alt alligevel. Enzel havde i hvert fald for længst indset, at man ikke kunne holde alt skjult for halvdyrspigerne…

”Ah.” Udbrød Enzel, så snart Nicola foreslog at de kunne trække sig ind på værelset. Det var også netop der han ønskede at være med Nicola lige nu, om så han fik det ene eller det andet ud af ham. Han regnede ikke med andet, end at han kunne få lov til at holde om ham og bare nyde at de var sammen igen og at Nicola ikke var stukket af fra ham… eller død… ”Jo selvfølgelig.” Forsigtigt trak han sig fra det tætte knus, tog Nicolas hånd i sin og begyndte at gå forsigtigt igennem rosenhaven og mod den åbne køkkendør, som var den letteste vej til værelset.

Det var ikke længe siden Phillippe havde sovet i den selv samme rodede seng, som Enzel førte Nicola hen til. Han sørgede for at han kom ned at sidde, og inden længe var Enzel tilmed i færd med at skænke Nicola vand fra en karaffel. Vand, og ikke te eller vin, som han ellers plejede at drikke. Tomme vinflasker stod stadig i rummet fra Phillippes besøg, men det var skam ikke Enzel, der havde tømt dem. Enzel havde ikke drukket i… en lille uges tid, eller sådan noget.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 30.10.2020 17:25
Det ville være virkelig nemt at tro på det gode i Enzels ord. Tro på, at fra nu af ville alt være anderledes, være nemt. Men det ville være direkte dumt at tro det. Enzel kunne ikke ændre sig, i hvert fald ikke så meget. Når han først var kommet sig over chokket, ville alt vende tilbage til det gamle, tilbage til det samme helvede, som han ellers havde turde tro på, at han var væk fra.

Mens de gik den korte vej fra haven og ind på værelset, flettede Nicola sine fingre sammen med Enzels. Skuespillet var begyndt igen, og han kunne allerede mærke den alt for velkendte knugende fornemmelse i maven. Forhåbentlig ville det være nemmere at blive i rollen den her gang.. Måske ville Enzel ligefrem være sødere mod ham? Enzel virkede da til at have været rimelig ødelagt over hans pludselig forsvinden. Men selvfølgelig ikke mere ødelagt, end at han havde kastet sig i armene på Phillippe. Bare tanken fik ham til at stramme sit greb om Enzels hånd et kort øjeblik. Han blev altså nødt til at blive bedre til at kontrollere sin vrede, så han ikke afslørede, at han kendte til forholdet mellem Enzel og Phillippe.

Lettere forundret så han til, mens glasset blev fyldt med den klare væske, i stedet for den mørkerøde som han havde forventet.
"Er du ligefrem gået hen og blevet afholdsmand, Enzel?" Det var ment som en spøg, og han forsøgte da også at smile, men smilet nåede aldrig øjnene og forsvandt hurtigt. I stedet skyndte han sig at tage en tår af vandet.
"Hvad lavede du.. mens jeg var væk?" han ville have ham til at indrømme, at han havde været sammen med en anden, men det ville nok ikke blive nemt.
"Ledte du efter mig?"
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Afholdsmand? Enzel kiggede skeptisk ned på vandet, som om der måske kunne være noget galt med det, men så lo han lidt. “Nej… Det er jeg ikke.” Svarede han, nærmest helt varmt, som hvis han faktisk nød at blive spurgt ind til, men svaret fra Enzel var nu alligevel affejende, da han ikke ville indrømme, at han ikke kunne styre sin egen promille længere. Han kunne selvfølgelig ikke sige farvel til vinen, men bare for et par dage, eller hvor længe han nu kunne holde. Hans blik blev rettet på Nicola, som de opslugte hvert et træk med besættelse, og alligevel formåede de ikke at se de sande følelser bag facaden. Han sørgede for at Nicola ville drikke af vandet, før han roligt tog siddeplads I sengen.

“Selvfølgelig ledte jeg efter dig.” Svarede han prompte. Hvilken ægtemand og alfons ville han ikke være, hvis han ikke gjorde sit ypperste på at få Nicola hjem? Men selvom han kunne svare så selvsikkert på spørgsmålet, så havde han naturligvis lidt dårlig samvittighed, for set I bakspejlet havde han draget til konklutioner for tidligt, og han havde allerede været på vej videre. Med Phillippe. Han havde fået Phillippe til at love at komme forbi et par dage, når han havde tid, så Enzel ikke skulle sove alene. Hvor ville det være akavet, hvis han kom netop nu. “I det omfang jeg kunne, selvfølgelig.” Forklarede han nærmere “Jeg har efterlyst både dig og Asad. Min tegner fik malet en nogenlunde aftegning af dig, som jeg har trykt og sendt til byvagterne og healerhusene. Men ret hurtigt konkluderede jeg, at du var stukket af… Eller død. Så jeg har været I sorg, og har forsøgt at passe mine daglige gøremål…”

Enzels hånd søgte Nicolas hånd og tog den I sin hånd og strøg de bløde fingre blidt. “Jeg er faktisk overrasket over, at du overhoved kom tilbage. Bordellivet interesserer dig ikke det mindste, og vi har flere dårlige dage end vi har gode dage.”

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 08.11.2020 04:09
Det var så svært ikke at grine over Enzels reaktion. Selvfølgelig havde Enzel ledt efter ham, lige indtil han sprang i senge med Phillippe altså. Det var så svært st tro på, at Enzel havde været så ked af det, når nu Nicola vidste, hvordan han havde dulmet sorgerne. Hvor tilfredsstillende ville det ikke være at afsløre, hvor meget han faktisk vidste, og så bare skride. Men det var ikke en mulighed, for hvad havde han så tilbage? Absolut ingenting, for Phillippe kunne han jo heller ikke stole på. Han havde altså virkelig det dårligste held når det kom til mænd.
"Det overrasker mig en anelse, at du stadig stoler på byvagterne" endte han til sidst med at svare. Det ville ikke komme bag på ham, hvis byvagterne bare havde krøllet tegningerne sammen, så snart Enzel havde vendte ryggen til.

Enzels ærlige ord, kom en anelse bag på ham. Selvfølgelig var deres lille kærlighedsbobbel sprunget, da ham havde valgt at tage Enzel med magt, men Nicola havde da troet, at han havde solgt illusionen om, at de stadig var forelskede. Tydeligvis ikke..
"Jeg ved godt, at du tvivler, eller i hvert fald har tvivlet på mine følelser" Han bed sig i læben og så ned på deres hænder
Kærlighed får folk til at gøre dumme ting, Enzel.. Også selvom det måske ikke er det, som er bedst for en selv" han løftede deres hænder op til munden, så han kunne placere et blidt kys på Enzels håndryg. Enzel kunne jo ikke vide, at han kun var kommet hjem, fordi han ikke havde andre steder at tage hen, så forhåbentlig ville det hjælpe på løgnens troværdighed.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Jeg stoler ikke på nogen. Men jeg stoler tilpas nok på griske menneskers indsats, når der er krystaller involveret.” Svarede Enzel prompte, som han følte at han var nødt til at forsvare et eller andet. Hvorfor var Nicola i det hele taget skeptisk, når det kom til byvagterne? Der havde været ét råddent æble som udnyttede sin position til at tjene ekstra krystaller og… få nydelse ud af, at se folk blive voldtaget af et monstrøst uhyre. Men resten lod til at gøre deres arbejde i byen. Enzel udnyttede dem ofte som eskorte, når han eksempelvis skulle forbi Phillippes værksted.

Enzel gjorde sit ypperste for at forholde sig lyttende og tilbageholden, for at skåne Nicola for yderligere stress, men det var nu svært. Han ville så gerne smide sig på ham og næsten klemme livet ud af ham i afsavn. Men indtil videre rørte han kun ved hans hænder. Han fremstod dog rolig, som han lyttede til sin ægtemands ord. Om deres kærlighed… Det kunne godt være, at Enzel lige havde snakket om hvordan han ikke stolede på nogen. Men han var nu overbevist om, at Nicola havde kærlighed for ham og at hans ord var sande. Hans blik mildnedes, som de overværede Nicolas bløde, bedårende læber kysse Enzels håndryg. ”Tænk… ikke længere på det. Det vigtigste er at du er her hos mig igen.” Svarede han overraskende nok forstående og følsom.

Han kunne ikke bare passivt lade Nicola kysse hans hånd og ikke røre en muskel. Det var altså ikke nemt! Han strøg ham straks efter på læberne og kærtegnede hans kind, hvorefter han nærmede sig med sin krop og lænede sig helt tæt på ham, så han kunne kysse ham. Enzel var normalt ikke meget for at være tæt på ham, når han ikke havde været i bad. Men det var som om, at det var lige meget nu. ”Sig hvad du vil have…” Hviskede han til ham imellem de blide, men optrappende kys. Han skulle bare åbne op, og Enzel ville give ham hvad der skulle til.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 20.11.2020 22:10
Havde det ikke været så vigtigt, at hele hans skuespil var perfekt, havde Nicola nok sukket lettet. Enzel troede faktisk på ham! Han troede virkelig stadig, at deres kærlighed var reel. Hvor var det egentlig naivt, kunne Enzel slet ikke huske alle de ting, som de havde udsat hinanden for? Hvordan kunne Enzel dog overhovedet tro, at nogen faktisk kunne elske ham.

Hjertet begyndte at slå ubehageligt hurtigt i brystet på Nicola, da Enzel begyndte at læne sig ind mod ham. Det føltes som om at det var år siden, at han sidst havde været så tæt på ham, selvom det jo kun havde været relativt få dage. Han havde helt glemt, hvor ubehageligt det egentlig var at være så tæt på ham, og det blev langt fra bedre, da Enzel så trykkede læberne mod hans. 

Skulle Nicola være helt ærlig, var han rimelig imponeret over, at Enzel havde holdt sig så længe, normalt tog han jo ikke hensyn til, hvor ubehagelige eller smertefulde hans tilnærmelser var. Kunne det faktisk være en mulighed, at Enzel havde ændret sig på de få dage? Næppe, for så ville han vel have holdt sig tilbage, indtil Nicola selv gav udtryk for, at han var klar, uanset hvor lang tid det så ville tage. For selvom han langt fra havde lyst til at kysse, eller mere, med Enzel, vidste han at det var en del af det liv, som han endnu en gang havde valgt.

Kyssene fik lov til at stå på i lidt tid, men Nicola sørgede for at holde godt fast i Enzels hænder, det skulle helst ikke udvikle sig til mere, ikke endnu i hvert fald. Forsigtigt trak han sig lidt tilbage, da kyssene havde varet længe nok, så han kunne komme tim at svare på spørgsmålet.
"Et bad" Han smilede undskyldende, som om at et bad var en latterlig grund til at afbryde deres kys.
"Jeg føler mig beskidt og ulækker, så et bad ville være rart" Og det ville være en undskyldning for at få Enzel lidt på afstand, hvis han altså kunne få lov til at få karret for sig selv.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Nicolas kys og hans kropsvarme opstemte ham, og så var det lidt ligemeget for ham, at han lugtede lidt af jord og… træspåner…? I hans underbevidsthed var det en velkendt duft, som han kendte fra Phillippe. Og ligeledes havde Phillippe lidt af Nicolas duft på sig. Han kunne dårligt adskille dem fra hinanden længere, men han vidste bare, at deres dufte mindede ham om noget godt, og derfor gik der ingen alarmklokker.

Det her havde været Nicolas oplagte mulighed til at få Enzel til at gøre hvad som helst. Han håbede på at kunne få lov til at gå ned på ham og gøre noget rart for ham. Et eller andet sted ville han bare gerne høre Nicola være villig, og det var ikke så meget fordi han foretrak at gå ned på ham, frem for at tage ham. Men det ville uden tvivl virke forkert at tage ham så hurtigt. Specielt fordi Nicola var så nænsom og fraværende.

“Et bad?” Spurgte han og løftede sig lidt fra ham, for at kigge på ham og vurdere, om han havde forstået det rigtigt. Men ak. Et bad havde han sikkert længdes efter. Men det var ikke noget han krævede af ham lige nu. Han var ikke så sart lige nu, som han ellers plejede. “Ja… Selvfølgelig,” Svarede han så og gav Nicola lidt plads, men kun lidt, til at han kunne komme forbi ham. “Du kan bede pigerne om at hjælpe dig med vandet. Jeg venter på dig her imens.” Enzel gav ham et lille roligt smil. Han havde savnet Nicola noget så frygteligt. Der var også kommet et tidspunkt, hvor han egentlig havde det okay. Men afsavnet kom altid, når han mindst ventede det.

Måske ville et bad gøre ham godt. Han skulle være fin og smuk igen. Hans tid som prositueret skulle for alvor være slut, og det betød også, at han skulle have nyt tøj og nye forpligtelser I hjemmet. Pigerne kunne lige så godt få det at vide til det næste måltid, så de ikke længere skulle gætte sig til det hele. Ja. De var to mænd og de var som et ægtepar. Og han skulle ikke længere blivet kigget på, som om han havde skillet sig af med Nicola bevidst...

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 09.12.2020 11:36
Skulle Nicola være helt ærlig, så forventede han, at Enzel ville nægte ham den simple forespørgsel. Det ville jo ligne ham, ville det ikke? At forlange, at der var visse behov, som skulle ordnes, før noget som helst andet overhovedet kunne overvejes. Meget til hans overraskelse var dette dog ikke tilfældet, for Enzel valgte at acceptere hans forespørgsel.
"Tak" sagde han taknemmeligt. Et hurtigt kys blev placeret på Enzels håndryg, inden han rejste sig op, så han kunne finde noget rent tøj frem.

Med rent tøj i armene forlod han værelset for at lokalisere en af pigerne, som kunne hjælpe ham med badet. De var uden tvivl noget overraskede over at se ham, men udover de sædvanlige høflighedsfraser og nysgerrige blikke, blev der ikke udvekslet meget mellem Nicola og dem. De var nok klar over, at han ikke havde tænkt sig at fortælle dem, hvad der var sket. Eller måske var de bange for at høre svaret. Ikke at han kunne bebrejde dem, hvis en af pigerne var forsvundet, ville vans mistanke nok også være faldet på Enzel.

Endelig kunne Nicola befri sig selv fra det beskidte tøj og glide ned i det varme vand. Det var fantastisk, både at blive omringet af vandet som gjorde hans krop varm og blødgjorde det stadig stive muskler. Men også at få det ene lille øjeblik for sig selv. Det føltes som om, at det var evigheder siden, at han faktisk havde haft et øjeblik for sig selv, hvor han kunne slappe af. Når Phillippe ikke havde været hjemme, havde han været alt for stresset og nervøs til faktisk at slappe af, og inden alt det her var sket, havde det føltes som om, at Enzel altid var i nærheden og åndede ham i nakken.

Selvom det var fristende at blive siddende indtil vandet blev helt koldt, var Nicola godt klar over, at Enzel sikkert ventede utålmodigt på, at han kom tilbage. Han trak den så længe, som han overhovedet kunne, før han med et lavmælt suk rejste sig op, så han kunne tørre sig og bagefter trække det rene tøj på. Han skævede ned mod karet, det kunne pigerne få lov til at tage sig af, mens han selv vendte tilbage til værelset, hvor han formodede, at Enzel stadig ventede på ham.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Nicola kendte Enzel godt nok, for alt imens Nicola vaskede sig og gjorde sig klar for ham, ventede Enzel mere eller mindre utålmodigt på hans tilbagekomst. Han kunne ikke så godt gå ud efter ham, for han havde netop viklet sin turban af og løsnet sit tøj, så det ikke ville blive nogen hindring, når han blev genforenet med sin elskede. Det var nok lidt hurtigt, og måske lidt voldsomt at kræve sex, når nu Nicola havde været udsat for overgreb. Men på den anden side var det også nødvendigt. De var ikke ordentligt genforenet før. Nicola var langt fra den eneste, der havde lidt. Også Enzel havde været I sorg – den slags sorg, som man aldrig rigtig ville komme sig over, fordi der ikke var nogen ordentlig afsked og kærligheden derfor var uafbrudt.

Enzel nåede at være en tur igennem værelset og rydde lidt op efter det rod han havde lavet sammen med Phillippe blot et par dage før. Han regnede ikke med at Nicola kunne gennemskue at han havde været sammen med en anden – og da slet ikke op til flere gange. Hvis han fandt ud af noget, ville det sikkert komme fra pigerne af. Og selvom han ikke ønskede at Nicola skulle vide den slags om ham, så var det ikke noget der bekymrede ham lige nu. Lige nu havde han kun Nicola I tankerne. Det var så uvirkeligt at han var I live…! Kysset mod Enzels læber og hans håndflade havde efterladt en summen, som han ikke bare kunne glemme.

Atter tog han plads I sengen og lagde sig ned for at vente, hvilket han ikke var særlig trænet I, men han kunne ikke lade sig selv blive gnotten over at Nicola tog sig sin tid. Det måtte trods alt være for at skåne ham for Asads lugt og efterladenskaber, der stadig måtte være at finde, hvis ikke Nicola havde adgang til at blive vasket.

Endelig hørte han skridt komme mod værelset, og han løftede sig lidt, med sine albuer støttende mod sengen. “Jeg kan dufte dig helt herhenne,” Sagde Enzel med en kælen stemme, som Nicola kom tilbage til ham og stod ved værelsesdøren. På nuværende tidspunkt skulle der ikke så meget til, før Enzel blev hård. Han havde allerede sat sig for hvad der skulle ske.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 13.12.2020 23:10
Efter at han havde brugt så lang tid hos Phillippe, havde Nicola nærmest glemt, hvordan det føltes at være omgivet af luksus. Eller i hvert fald det tætteste han havde været på luksus nogensinde. Noget så simpelt som hvordan tøjets stof føltes mod hans hud, mindede ham om, hvor rart det var at have adgang til sådanne ting. Ville han mon nogensinde kunne forlade det? Han var stadig gal på Phillippe, han havde snydt og bedraget ham ham, såret ham værre end nogen andre nogensinde havde gjort. Men der var stadig en del af ham, som holdt så latterligt meget af ham og ønskede at stikke af med ham, men var det overhovedet være muligt? Inden han trådte ind ad døren til værelset, rystede han kort på hovedet af sig selv, han blev nødt til at droppe disse tanker, i hvert fald for nu, ellers ville han bare ende med at dumme sig og afsløre det hele for Enzel.

Den kælne stemme fik Nicola til at stoppe op. Han kendte den stemme alt for godt, det betød, at Enzel var i et helt bestemt humør. Tøvende gled hans blik ned over kroppen som lå slænget på sengen, og selvom det var godt skjult bag det løse tøj, var Nicola slet ikke i tvivl om, at Enzel var hård. Så det var altså så langt, at venligheden rakte.
"Forhåbentligt er det fordi jeg lugter bedre end før" sagde han med et lille smil. På en eller anden måde lykkedes det ham at få gang i fødderne igen, så han kunne gå det sidste stykke hen, så han kunne sætte sig på kanten af sengen.
"Det var rart med et bad, det hjalp lidt på smerterne med noget varme" det var et forsigtigt forsøg på at minde Enzel om, hvad der var sket i den periode, hvor de havde været adskilt. Med lidt held ville Enzel måske tage til takke med hans mund.. nok var det langt fra noget som Nicola nød, men han turde ikke engang håbe på, at han ville få lov til at slippe helt.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Hvor var Nicola fin og smuk. Enzel betragtede ham nærme sig og smile helt frivilligt, på en måde som virkede uvant. Det var længe siden han havde set Nicola smile… og Enzel havde savnet det. Måske de endda kunne komme tilbage til hvad de engang havde. Den spæde forelskelse og den genopståede sexlyst I Enzel, som ellers var blevet nedprioriteret I flere år.

“Du lugtede lidt vild, kæreste Nicola, men nu dufter du af den roseblanding jeg bestilte hjem,” Faktisk ville Enzel mene, at Nicola havde givet den gas med parfumen. Men det gjorde ham ikke noget. Han løftede sig op i overkroppen og kiggede på Nicola, som havde fundet sæde ved kanten af sengen. Nicolas forsøg på at minde Enzel om at han var blevet voldtaget og var I smerter virkede så meget, at han blev mindet om det. Han slog blikket lidt ned, alt imens Enzels fingre greb ud efter Nicolas sjove krøller, og nussede dem mellem sine fingre. Overvejende.

“Jeg…” Der var et øjeblik noget tøvende I hans stemme, men Enzel vidste jo hvad han ville have og hvad han havde krav på at få. “Jeg kan godt være mild og rar, hvis jeg skal…” Sagde han så endelig med den stadig glatte, blide stemmeleje, alt imens hans hånd kælent flyttede sig fra Nicolas hår og ned på halsåbndingen på Nicola, hvor han lige så blidt og effektivt formåede at blotte mere af hans flade, smukke drengebryst. Hans fingre kærtegneede den bløde, velduftende hud, og berøringen alene vækkede Enzels berøringshukommelse tilbage. Nicola var her virkelig… Måske så alting ikke så sort ud for Enzel længere. For Nicola var hos ham nu. Og af en eller anden grund smilte han, som om de ikke netop havde været igennem en krise, før han pludselig forsvandt ud af det blå og ud af hans liv.

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Blæksprutten
Nomineringsårsag:
“10/10 på grund af den afsluttende lummerscene, der var lidt til den grove side :naughty:”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Muri Læremester
Lige nu: 3 | I dag: 7