Genevive af Arys

Genevive af Arys

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Sparks 17.09.2020 18:34
Tempelhaverne, et guddommeligt sted at være, havde man brug for at komme væk. Og hvor havde den unge komtesse dog brug for at komme væk, hendes moder havde ikke snakket om andet de sidste par dage. Og når du så endelig møder ham, så skal du huske alle de ting jeg har lært dig.
Og sådan havde det fortsat i flere timer, til det punkt hvor at Genevive havde sat sig ud i haven og kigget på sommerfuglende der havde nydt den sidste nektar de kunne få fra de flotte lavendel, inden at efterhåret ville tage livet af dem helt. 
Selv da, havde hun ikke lagt mærke til det - først da hun var kommet tilbage i te stuen, og fortalt at hun ville gå sig en tur. Udtrykket på moderens ansigt, som havde hun spist en citron, havde været det hele værd. Ja, frihed havde ikke været noget hun havde haft længe. Nej, de sidste fire år, havde hun brugt mere tid i hendes værelse, end flere havde godt af. Hvis nogen ville have godt af det, det ville hun ikke kunne være talsmand for. 

Men Tempelhaverne! Hendes slanke fingre gled hen over en af rosernes blade, som hun bukkede sig ned og duftede til dem. Iført en fin sort kjole der lå rundt omkring hendes krop, som en simpel silhuet - intet korset, intet som man normalt ville sammenligne med en adelig kvinde. Og der var to simple grunde til det, krystallerne var forsvindende små - og hun hadet korsetter, der var om noget det største tortur man havde givet til kvinderne!
Så den smule frihed hun kunne tilegne sig selv, havde hun bestemt ikke tænkt sig at give væk. Som nu at gå rundt i Tempelhaverne, denne dejlige sensommer eftermiddag, hvor de fleste folk egentlig var draget hjem igen for at spise deres aftensmad.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 17.09.2020 18:58
Hvis der var et sted Clara elskede at være, så var det i tempelhaverne. Hun havde over det sidste år vænnet sig til Dianthos, men det var stadig ikke det samme, som hendes livs i Turmelinien. Derfor var tempelhaverne ofte det sted man kunne finde den unge adelskvinde, til trods for at hverken præster eller præstinder kunne sige at de havde set hende være forbi templerne. Dem holdt hun sig fra, med mindre hun havde selskab af nogen.
Selv var hun iført en simpel gul kjole, der strakte sig ned til fødderne, som dækkede klovene, men man kunne stadig svagt høre lydene fra dem. Heller ikke hun havde dog et korset på, hvilket også var noget hun hadede, til trods for formerne hun bar. Hun var heller ikke ligefrem en ukendt person i de adelige kredse, mest pga. hendes ophav og hendes anderledes udseende. Det var ubehageligt at være omkring dem.

Der var releativt øde i tempelhaverne, og måske var det derfor at Clara havde været lidt uopmærksom, det og nok også de ånder der dansede om hendes fødder, som hun prøvede at undgå, så hun var lige ved at vælte over en person der havde bukket sig ned, men fik rettet sig op, og håbede ikke at pigen selv ville falde.
”Ooohh... det må du virkelig undskylde,” udbrød Clara, mere uformel i sin tale, end hun normalvis ville have været.

Signatur lavet af Lux
Genevive af Arys

Genevive af Arys

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Sparks 17.09.2020 19:20
Det kom så meget som en overraskelse for den unge pige, da hun pludselig mærkede noget der puffede ind i hende. Før hun vidste af det, så duftede hun ikke længere til rosen, men sad på numsen foran den. Med et forvirret udtryk, betragtede hun først rosen - og derefter kiggede hun op på kvinden, som var gået ind i hende. Sådan sad hun lidt, med et dumt måbende udtryk, der nok så ganske fabelagtigt ud, med hendes små horn der var blevet sat op af guldtråde. 
"Åh, hej" sagde hun og begyndte så at grine, over den meget mærkelige situation. Det var ikke mange gange, at hun betragtede så flot en person, hendes øre og det flotte pletter som hun havde i ansigtet.
"Beklager, jeg skulle måske også lade være med at bukke mig ned der, hvor det er beregnet til at folk går." hun kiggede lidt rundt omkring sig - "Har du måske lyst til at hjælpe mig med at komme op?" spurgte hun med et smil, som hun rakte hånden frem. Uden at tænke over, at hun måske ikke skulle være dus med den specielt udseende kvinde.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 17.09.2020 19:27
Siden alle former for høflighed var røget ud af vinduet, fra det øjeblik Clara var dumpet ind i den tynde kvinde, så overvejede hun ikke engang at de var dus. Havde hun trods alt også været med Arion da hun mødte ham, og det slog hende ikke umiddelbart ind, at kvinden foran hende, måske var af adelige slægt, som mest af alt var dem man jo værne om.
”Selvfølgelig,” udbrød hun, og tilbød en af sine hænder til kvinden, så hun kunne blive trukket op. Det ville dog nok også meget hurtig blive tydeligt, at tiltrods for Claras lidt blide udseende, så var hun rimelig stærk. ”Jeg burde også bare se mig bedre om når jeg går... der plejer ikke rigtig at være nogen på det her tidspunkt,” undskyldte hun sig med. Det var trods alt næsten daglige turer hun tog herop, når hun kunne slippe afsted med det. Det var ikke altid hendes moder mente at det var programmet for dagen, men for det meste havde Clara et ret afslappet skema, når hun altså ikke skulle op og lege fin ved en del af de andre adelsfamilier. 

Signatur lavet af Lux
Genevive af Arys

Genevive af Arys

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Sparks 17.09.2020 19:45
"Wow" kom der fra Genevive, som kvinden tog hendes hånd uden videre hæv hende op. Det kunne godt være, at hun var en tynd skikkelse, men så tynd? Med et stort smil, og nogle blide og nysgerrige øjne betragtede hun personen der lige havde hjulpet hende op. 
"Jeg kan godt forstå det, plejer også selv, at ramme tidspunkterne hvor der næsten ingen mennesker er. Ellers så bliver jeg helst gerne i vores egen have." hun kiggede lidt rundt, og betragtede Tempelhaven. "Ikke noget som der kan måle sig med dette dog - elsker det her." hun kiggede drømmende rundt, inden hun så vente sig undskyldende mod den anden.
"Beklager, jeg er - ikke vant til at møde folk.. sådan generelt." sagde hun og vidste ikke helt om hun skulle hilse ved at give hånd - eller hvad man ellers skulle gøre. Så hendes hånd rakte lidt frem og knyttede sig så, før den lagde sig ned af hendes side. "Mit navn er Genevive, det er rart at møde dig"
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 17.09.2020 20:01
Kvinden havde været så let at hive op, at selv Clara blev lidt overrasket over det, men hun kommenterede det ikke. Nu når hun stod op, så kunen hun godt se at der var væsentlig forskel på deres størrelser. Ikke at Clara generelt var i samme størrelse som de andre hun omgik med. Hun var måske alligevel lidt for glad for mad, til hendes mors store skræk til tider.
”Det er i hvert fald det smukkeste sted i Dianthos,” indrømmede Clara, for hun havde trods alt set smukkere steder, men det havde været i Turmelinien, tæt på hendes barndomshjem, inden at elverne havde taget det fra hende.

”Mit navn er Clara,” sagde hun og nejede meget kort, som ikke var på nogen punkter det samme som hvis hun havde mødt Genevive i en officiel situation. ”Kommer du ikke meget udenfor da?” Det lød underligt i hendes ører ikke at møde mange folk, og det var egentlig også lidt trist, når hun tænkte over det. Selv havde hun været ude og mødt et hav af folk, både adelige og dem var andre sociale lag. Det havde hjulpet lidt på hjemvéen hun havde haft de første mange måneder. 

Signatur lavet af Lux
Genevive af Arys

Genevive af Arys

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Sparks 17.09.2020 21:02
"Du har ret, synes også der var flottere steder ved Tygwig skolen, da jeg stadig var der." under normale omstændigheder, plejede Gen ikke at være så åben omkring folk. Men der var bare et eller andet over hende, begge to sjæle der befandt sig ude i Tempelhaverne hvor de fleste var gået hjem. At hun valgte at snakke så frit, som hun nu en gang ønskede.
Måske havde det også noget at gøre med, at hun ikke havde snakket med ret mange andre end sin mor den sidste lange stykke tid. Og det, var bestemt en forbedring, lige meget hvem der havde stødt ind i hende.

"hyggeligt at møde dig Clara!" sagde hun, og lagde hoved lidt på skrå da hun nejede. Skulle man det? Hvilket var grunden til at Gen gjorde det også - man skulle vel ikke være mærkeligt? 
"Og nej, det - kan man ikke påstå." hun gumlede lidt på læben - "Har du været mange steder?" mest grundet at hun var bange for at hun ville gå, hvis hun ikke kørte samtalen videre.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 17.09.2020 21:37
”Tywing skolen?” sprugte Clara forundret. Hun havde godt hørt noget om den, men hun havde ikke kendt nogen der havde gået der. Var det ikke nede i Medanien den var? Eller havde været, der havde nok været noget om at den ikke kunne holde sig selv åben, men Clara vidste langt fra alle detaljerne.

”I lige måde,” sagde hun, uvidende om præcis hvad der foregik i den kønne kvindes hoved. ”Og jeg har i hvert fald ikke været nede ved Tywing skolen,” indrømmede hun ærligt. ”Jeg kommer oppe fra Turmelinien, men udover deroppe, og et par ture til Zircon, så vil jeg ikke mene jeg har været mange steder.” Hun havde i hvert fald ikke rejst meget da hun boede i Turmelinien, og det var begrænset hvor mange steder Dianthos talte for, selvom det var en stor by. ”Du må da også have været nogle steder, hvis du har været på Tywing skolen?”

Signatur lavet af Lux
Genevive af Arys

Genevive af Arys

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Sparks 17.09.2020 21:44
"Oh, Turmelinien?" sagde hun med strålende øjne, og var lige ved at tage hendes hænder fordi hun blev så begejstret. "Du  må fortælle mig alt hvad der er at se der ude! Kender du Erneyll familien?" spurgte hun uden at tænkte sig om, om det var høfligt eller ej - "Oh, måske vi skulle finde et sted at sidde først, jeg har så mange spørgsmål!" sagde hun ivrigt, inden hun greb sig selv i hvordan hun havde opført sig. En rødlig farve bredte sig hen over hendes næse og kinder, inden hun trådte et lille skridt væk.
"Hvis du selvfølgelig har lyst til at svare på dem, det kunne jo selvfølgelig også tænktes at du havde andre ting at tage dig til. Og det vil jeg selvfølgelig ikke forstyrre dig i." du snakker for meget, du snakker alt alt for meget. Men hvad skulle man gøre ved det, når man ikke altid kunne stoppe tankerne med at frembruse sin vej hen over læberne.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 18.09.2020 08:49
Claras øjne blev lidt større, som Genevive pludselig så ud til at blive mere animeret, da snakken kom på Turmelinien og Erneyll familien, og hun kunne ikke lade vær med at le blidt af begejstringen. ”Jeg har noget tid til det, ja,” indrømmede hun med funklende øjne, og kiggede sig om efter et sted de kunne sidde. Heldigvis var der aldrig langt til en bænk, og Clara nikkede over mod en, der stod under et træ, før hun begyndte at gå over mod det, naturligvis kun hvis Genevive fulgte med hende.
”Jeg er faktisk fra Erneyll familien,” indrømmede hun, lidt forsigtig som hun sagde det. Hun håbede ikke hun ville blive behandlet anderledes, blot fordi hun nævnte sit ophav, især ikke når det så var tydeligt at hun ikke bare var en Erneyll, med hendes udseende. Der var dog helt klart en grund til at hun ikke kunne blive giftet væk helt så nemt, som hendes mor havde ønsket sig.

Signatur lavet af Lux
Genevive af Arys

Genevive af Arys

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Sparks 18.09.2020 09:29
Genevive lod sine fingre gribe omkring det mørke stof, og hankede op i hendes kjole da de gik over til bænken, som Clara havde udset sig. Smilet var ikke til at fjerne fra den yngre piges læber, som der blev sagt at der var tid - hvilken fantastisk dag det pludselig var blevet! 
Som hun satte sig ned på bænken, gled de brune øjne opad - den hængende pil lavede kaskader af tynde svævende grene, der indhyllede bænken på sådan en måde, at man pludselig følte sig som de eneste to i verden. Hendes fingre rakte op, for at røre ved en af den, men blev pludselig nervøs. Hvad nu hvis, hun ikke kunne styre sin magi? Og tog derefter hånden tilbage igen, først nu opdagede hun at hun havde glemt at tage hendes handsker på. Heldigt, at der ikke var sket noget, da Clara havde tilbudt hende hendes hånd. 
Blikket blev dog stort, som hun vente sig mod den anden da Clara nævnte hun var fra Erneyll familien. “Oh!” Sagde hurtigt, og vred sine hænder mellem hinanden.
Jeg er selv fra Arys familien, og skal forhåbentlig - hvis alt går vel, giftes ind i Erneyll familien.” Smilet blev lidt bredere “Så hvis der er flere som er lige så venlige som du er, så skal jeg jo ikke frygte så meget for det længere!
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 18.09.2020 09:37
Clara satte sig ned på bænken, hendes egen hånd kørte også lidt over pilene, ikke ligeså bange som Genevive for at hendes magi gik amok. Hendes magi var trods alt også med planter, så det værste der kunne ske, var at give træet fornyet energi.
Hendes blik skiftede dog tilbage til Genevive, som hun nævnte, at huns elv var fra Arys familien, og pludselig føltes det bare en lille smule forkert at de var dus, når de begge to var fra så store familier, men på den anden side... de havde gjort det i så lang tid allerede nu.
Dog blev hendes smil også lidt mere trist. Hun vidste ikke hvem Genevive skulle giftes med, men desværre var det ikke alle i familien der var lige søde. Clara selv havde især problemer med Noah. ”Jeg tror der er gode og dårlige folk, som i enhver anden familie,” påpegede hun, ikke fordi hun ønskede at gøre Genevive ked af det, men det var sandheden. ”Hvem er den heldige mand?” Det kunne være at et navn ville gøre det nemmere for Clara faktisk at vide om han var noget værd. 

Signatur lavet af Lux
Genevive af Arys

Genevive af Arys

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Sparks 18.09.2020 09:54
Hun nikkede langsomt, sådan var det jo selvfølgelig i alle familier. Hun var også ret sikker på, at der var nogle i Arys familien, hun helst ikke ville møde. Selvom, det var ikke lige så slemt som de rygter der gik omkring Erneyll familien. 
Hun tog en dyb indånding, i håb om at hun ikke sagde noget som hun ville fortryde. Fingrene der gled hen over hendes kjole og glattede den langsomt ud. 
Sådan har du vel ret, alle familier kan ikke gå uden at have lidt intriger eller folk man ikke bryder sig om. Især når det er så store og gamle slægte som vores.” Mumlede hun, og en anelse sorgmodigt smil, hendes mor var blandt andet en af dem. Eller, hun var bare ikke særlig venlig og tænkte mere over den sociale status end alt andet. 
Aethelred?” Sagde hun endelig, og knugede sine fingre sammen, og håbede på at hun vidste hvordan han var. Desværre havde hun hørt rygter omkring, at han skulle se meget op til hans ældre bror, og ham - havde hun ikke hørt meget godt omkring. 
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 19.09.2020 12:44
Clara nikkede bekræftende, der var en tendens til at de større familier bare... fødte en anden slags type, end dem af mindre. Enten fordi de følte sig højtidlige, eller bitre over at de aldrig kunne eje noget. Clara selv ville mene, at hun nok var kommet meget godt ud af sin situation, uden at have fået forvrænget sig personlighed alt for meget, ikke at hun ikke havde sine ting som folk nok fandt belastende. Mest havde hun dog hørt for sit udseende.
”Aethelred,” sagde Clara tøvende med en undrende mine, som hun tænkte over hvem han var. Hun kom da heldigvis også i tanke om det, men endte med at ryste på hovedet. ”Jeg ikke snakket meget med ham, hvis jeg skal være ærlig, så jeg har ikke et godt billede af hvem han er som person.” Selvom hun nok ikke skulle gøre sig store forventninger om at han var et godt menneske, hvis huns kulle være ærlig. Hans storebror var ikke... specielt rar. 

Signatur lavet af Lux
Genevive af Arys

Genevive af Arys

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Sparks 19.09.2020 14:00
Hun nikkede langsomt, og kunne ikke helt skjule sin skuffelse. For det ville bestemt havde dulmet hendes nervøsitet om at møde ham, hvis hun bare vidste lidt omkring ham - et eller andet. Også selvom at han måske var en utålelig lille - ja, det ord kunne hun ikke en gang lade sig selv sige. 
Nuvel” mumlede hun, og fik fremskaffet et smil på hendes læber, hvor efter hun lagde sine øjne mod Clara. Måske de skulle snakke om noget andet, noget mere glædeligt.
Foruden, de folk som du måske ikke bryder dig så meget ham - er du ellers glad for at være en del af familien?” Hun skulle igen til at stille flere spørgsmål, men bed sig selv i tungen, for at de ikke skulle få lov til at glide ud over hendes læber. 
Anstændighed, først og fremmest - selvom de allerede var på dus. 
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 19.09.2020 16:06
Clara ville ønske at hun kunne have sagt mere opmuntrende ord til Genevive, men desværre var hun ærlig af sig, nogle gange hudløst ærlig, selvom hun altid bekymrede sig om, hvordan andre egentlig tog det. Løgne lå bare ikke godt i hendes mund, så n år hun kunne slippe for det, så foretrak hun det.
”Ja meget! Fyrsten er en rar mand, streng godt nok, men han har altdrig følt mig udenfor til trods for...” Ordene stoppede lidt, som hun rykkede lidt nervøst rundt på sine ben under kjolen. Der var nok ikke nogen tvivl om hvad hun hentydede til. ”De fleste er ikke så højtidligere og fine, hvis jeg skal være helt ærlig, men det er vel en del af charmen... hvad med din familie? Kommer du godt ud af det med dem?” Hun vidste ikke den direkte relation Genevive havde til Arys familien, men forhåbentlig kom de godt ud af det med hinanden. Alt andet ville trods alt være lidt trist, især fordi Clara allerede brød sig vældig godt om Genevive. Hun var sød og kiggede ikke mærkeligt på hende.

Signatur lavet af Lux
Genevive af Arys

Genevive af Arys

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Sparks 19.09.2020 16:50
Åh hvor dejligt! Og ja, jeg læste godt noget omkring - ja, deres festligheder. Træstammekast? Er det virkelig en ting, eller bare noget de bruger for at skræmme de adelige væk, der er lidt for fornemme?” Spurgte hun med et grin, det lød i hvert som noget som alle burde prøve! I hvert fald én gang, hvis ikke flere. Og selvom at Genevive var en svagelig kvinde, hvis nogen bad hende om at gøre det - så gjorde hun det da også helt bestemt!
Dog ændrede hendes glædes udtryk, til et lidt mere akavet et af slagsen. Hendes familie, den familie hun næsten ingen ting havde haft med at gøre.
Oh, jeg har faktisk ikke haft så meget at gøre med dem, hvis jeg skal være ærlig. Det er kun for nyligt, at jeg har kunne tage med til de lidt støre begivenheder. Jeg har, været et lidt sygt barn. Så i den forstand, har jeg nok lidt tilfælles med min ene andeledskusine!” Grinede hun, Arya, som også havde været sengeliggende. Dog af helt andre årsager, her var Gen blevet mere - tvangsindlagt på hendes værelse. Og mere af beskyttelse over for hendes mors omdømme, og ikke hende selv.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 19.09.2020 18:01
Træstammekast virkede altid til at sprede vandene for adelen. Nogle kunne lide det, og andre afskyede det som pesten. Clara var mest i den første boldgade, men hun var også blevet givet fysikken til faktisk at udmærke sig en smule i at kaste med træstammer. At hendes egen mor måske var lidt for fin til at mene at det var noget for Clara, var lidt en anden ting.
”Det er det. Fyrsten går meget op i det, og jeg tror ikke jeg kender en eneste Erneyll som ikke har prøvet det mindst ene gang.” Det kunne selvfølgelig godt være at nogen formåede at snige sig uden om det, men hun håbede det ikke. Det var så fantastisk.

”Oh, det er jeg ked af at høre,” indrømmede Clara og kiggede lidt sorgmodigt på Genevive. Det var nok også derfor hun var så tynd af statur. For selvom hunv ar lidt højere end Clara (uden horn), så virkede Clara bare større. ”Jeg har været besøg hos Prinsesse Noriana. Hun virkede til at være lidt mere vild, men ganske sød, OH... og fyrstinden. Så vidunderlig en kvinde. Jeg mødte hende nede på Diamantstræde da jeg lige var kommet til byen.” Nogle gange opførte folk sig også pænere overfor folk udenfor familien, men Clara havde ikke kunne beklage sig over det endnu. 

Signatur lavet af Lux
Genevive af Arys

Genevive af Arys

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Sparks 19.09.2020 22:30
Hun nikkede, og lyttede meget gerne til hvad Clara fortalte hende. Foruden, at det at nogen faktisk brugte tid på hende, var en velsignelse. Så var det generelt bare en fantastisk følelse, at sidde ved siden af nogen og ikke føle sig alene. Også selvom at det var et flyvende øjeblik, der nok ikke ville vare forevigt. De skulle jo begge tilbage igen, inden solen gik ned - som den ikke ville gøre om så forfærdelig længe. Desuden, var Genevive også kommet afsted uden et sjal, dumme pigebarn kunne hun næsten høre sin mor sige, når hun ville komme tilbage igen. 

Genevive smilede, som hun nævnte nogle af de navne fra hendes familie. Ingen hun selv havde mødt, den ene havde hund a hørt om, mens den anden - ja, fyrstinden havde hun desværre ikke altid hørt det bedste om. Egentlig havde hun altid troet at hendes mor var gode venner med hendes søskendes børn. Men det at hun ikke selv, nogen sinde ville blive fyrstinde, var tydeligvis noget der gik hende på. Nu var hun også en meget gammel mor, i forhold til hvor meget yngre Genevive var i forhold fyrstinden. 
Det er jeg glad for at høre! Jeg har desværre ikke selv, mødt nogen af dem.” Sagde hun med et smil - “men det er altid rart at høre, at folk snakker godt om Arys familien. Det er det vigtigste! Men jeg har heldigvis alle mine minder, fra da jeg gik på Tygwig skolen, for at lære min magi bedre at kende - det var en fantastisk tid.” Det var også det eneste hun faktisk kunne snakke om, med mindre Clara havde et ønske om at høre, hvilke bøger hun havde læst på det sidste. Eller hvilken te hun havde drukket - det var nok de mest spændende ting, hun kunne komme på.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 22.09.2020 09:21
Det gav selvfølgelig mening at ikke alle i en familie kunne mødes fyrstinden, hun havde jo forfærdelig travlt hele tiden. Det havde også været et rent mirakel at Clara selv havde stødt på hende, og at de var kommet godt ud af det med hinanden. Clara havde lidt frygtet det, men heldigvis havde det kun været Fyrst Kazimi som havde virket decideret fjendsk overfor hende, siden hun var kommet til byen.

”Det lyder også som en magisk skole? Hvordan var det at bo der?” spurgte hun, og kiggede med sine store brune øjne interesseret på Genevive i håb om at hun kunne høre mere. Selv ville hun aldrig være blevet sendt derned, og havde ikke kendt nogen der gik der, men det generede hende ikke specielt. Det var en central del af hvad Genevive havde oplevet, og defor var Clara interesseret. Både i skolen men også bare hendes nye venindes baggrund.

Signatur lavet af Lux
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2