Xenwia 28.08.2020 00:57
Jeg står muligvis alene med dette ønske, men jeg tænkte om det var muligt at finde en måde at lave en "følg tråd"-lignende knap på afsluttede og lukkede tråde?Nu er jeg efterhånden faldet over en del spændende tråde, som for længst er afsluttede eller blevet lukkede, men som jeg stadig er intersseret i at læse ( fordi stalker much c: ) og her kunne det være fedt med en mulighed for at "gemme tråden", hvis ikke lige man har tiden til at læse hele tråden med det samme.
Ved godt det er muligt at sætte sin webbrowser op til at gemme/huske de sidst åbne faner, hvilket også er metoden jeg benytter mig af lige nu, men må også indrømme det er lidt små træls at have 5+ faner åbne, bare for at kunne læse gamle tråde ( vi er tilbage til det der stalkeri, har ingen kontrol over det xD ).
Jeg kan heller ikke huske om det er blevet nævnt før, i såfald beklager jeg gentagelsen, men det kunne være lækker med en mulighed for at sætte "bogmærker" på post, så man i en stalker tråd kan placere et mærke på det post man er nået til under læsningen, igen hvis ikke man har tiden til at læse hele tråden i en køre.

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Krystallandet