Que 14.08.2020 20:45
Nu har jeg efterhånden brugt dagbog-halløjet en del, og der er nogle ting jeg måske lidt savner.Først og fremmest savner jeg lidt at man kan kollapse indlæg i en dagbog, når man sidder og læser inde på en profil. Hvis der er skrevet mange indlæg, kan være virke voldsomt, fordi man kan komme til at skulle scrolle meget. ( dette er egentlig også gældende for One-shots) Eventuelt kunne det være en mulighed med en "kollaps alle/udfold alle" aller øverst, og så kan man udfolde/kollapse de enkelte indlæg også.
Når man så sidder og skriver/ændre indlæg, mangler jeg lidt muligheden for at kunne bytte rundt på rækkefølgen af indlæg. Hvis jeg finder ud af der skulle have være et andet indlæg inde mellem to indlæg jeg har lavet, eller i midten af 10 indlæg, er det noget at et arbejde at få den der ind. Her kunne det eventuelt være op og ned pile helt ude til højre, hvor man flytte posten op eller ned.
Af og til kunne jeg også godt bruge at man kunne lave kladder, man kan "udgive" senere. Det er dog ikke værre end at jeg skriver tingene i word og.. venter.. <.<
Møs møs fra Que 8D
Shhh, tænk hvis mor så med!