Fahira rejste sig op og klappede imens hun jublede. HUn var helt oppe at kører og mærkede, hvordan hun selv ønskede at det var hende der havde stået på scenen. Hun var ikke helt sikker på, hvordan hun kunne komme i kontakt, men måske en af dem, som stod for det kunne hjælpe hende? Fahira skyndte sig at tage fat i en mand, som lignede en vagt, "Undskyld! Kan du ikke hjælpe mig? Jeg vil gerne snakke med hende skuespillerinden der spillede. Vil du hører om hun har tid?" Det tog lidt tid før manden var overbevist og forsvandt bag ved scenen, imens ventede Fahira spændt ved scenen.
En professionels mening
Moonyai 09.07.2020 21:47
Fahira havde sneget sig ud endnu engang og hun kunne ikke lade vær med at glæde sig lidt over, at hun nu skulle ned og opleve et professionel stykke. Fahira var vild med teater og hun kunne slet ikke vente med at se en professionel, som optrådte. Måske kunne hun få nogle gode tips af dem der skulle spille? I hvert fald havde hun klædt sig i en køn kjole og dækket ansigtet for at undgå, at tiltrække for meget opmærksomhed med hendes ydre. Så hun sad helt på forreste række og var klar til at stykket gik igang. Af og til prøvede nogen af få hendes opmærksomhed, men hun viftede dem blot væk, da hun ikke orkede den slags lige nu. Hun blev suget helt ind i stykket og kunne ikke lade vær med nysgerrig at holde blikket fast på hver enkel detalje i stykket. Efter noget tid, stoppede det og Fahiras opmærksomhed var rettet mod den ene skuespiller, som havde løftet hele stykket. Hun måtte snakke med hende!Fahira rejste sig op og klappede imens hun jublede. HUn var helt oppe at kører og mærkede, hvordan hun selv ønskede at det var hende der havde stået på scenen. Hun var ikke helt sikker på, hvordan hun kunne komme i kontakt, men måske en af dem, som stod for det kunne hjælpe hende? Fahira skyndte sig at tage fat i en mand, som lignede en vagt, "Undskyld! Kan du ikke hjælpe mig? Jeg vil gerne snakke med hende skuespillerinden der spillede. Vil du hører om hun har tid?" Det tog lidt tid før manden var overbevist og forsvandt bag ved scenen, imens ventede Fahira spændt ved scenen.
Emilia 12.07.2020 00:36
Beklædning: Link
Lige meget hvor mange gange de spillede det her stykke, lige meget hvor meget hun øvede sig inden, så gav det et sug i maven hver gang Karma skulle på scenen. Lily havde sørget for og give hende en af hovedrollerne, det var en stor deal for hvis der var nogen Karma havde stor respekt for, så var det i den grad Lily. Stykket var skræddersyet til Karma og de andre skuespillere, det var lavet helt specielt ud fra livet i Dianthos på både godt og ondt. Det havde været spændende for Karma og skulle spille en der gennemgik et overfald, for hun kunne bruge hver en følelse fra den dag Furry og hun oplevede to mænd komme efter dem. Hun elskede og bruge minder fra den virkelige hverdag til og skabe følelser i spil på scenen og det måtte have været godt for endnu en aften var det en flot stor klapsalve der kom fra publikum.
Stående i den flænsede kjole, stod hun bag scenen og snakkede med de andre om hvor spændende det havde været, da en af vagterne kom og spurgte om hun havde tid. Angiveligt var der en ret fascineret og inspireret kvinde som gerne ville tale med hende og der skulle ikke meget overvejelse til. Karma kom fra en lille by hvor det var naturligt og snakke med dem der havde set stykket og det havde hun ikke helt lagt fra sig, efter hun var kommet til Dianthos og havde fået chancen for og blive professionel, for det var trods alt teatret i Zircon der havde dannet hende til og starte med.
Karma skyndte sig hurtigt og skifte den lasede kjole fra stykket ud med en mere normal kjole der var dannet af et sort korset, hvid overdel og rødt skørt. Kjolen matchede meget godt middelklassens beklædning i Dianthos og hvis der var en ting der betød meget for Karma, så var det og passe ind. Hun dvælede dog ikke i tanken om det, men skyndte sig ud med vagten, så han kunne vise hende frem til kvinden. “Goddag ærede frøken,” sagde hun i et roligt toneleje og nejede for kvinden.
Moonyai 12.07.2020 16:17
Skuespillerinden dukkede pludselig frem efter noget tid. Det gav Fahira helt julelys i øjnene. Sidst hun snakkede med en professionel skuespiller, var det hende, som gav Fahira styrken og forståelsen for, hvem hun var og hvad hun ønskede sig. Fahira prøvede altid at være mere uformel, men det var tydeligt at kvinden holdt sig til det formelle, det det måtte hun også gøre, for eller kunne det være hun blev fornærmet over hendes måde at snakke med hende på. Det var der uden tvivl nogen der ville blive. "Goddag!" kom det svagt fra Fahira, som hun nejede blidt og sendte kvinden et smil, "Mit navn er Fahira, jeg er amatør skuespiller. Som reelt ret kendt på de mindre steder, men jeg er endnu ikke brudt igennem, som de." Lød det venlig fra hende, imens hun observerede kvinden, som strålede mere end nogen anden skuespiller, som Fahira havde mødt. "Jeg ville faktisk bare gerne rose for stykket. Du spillede virkelig godt! Den rolle var som lavet til dem." Rose hun og sendte kvinden et stort smil. Hun var uden tvivl vant til det, men det gjorde jo intet.
Emilia 12.07.2020 19:45
Det gjorde straks Karma en kende roligere da det ikke bare var en af de sædvanlige fans, men faktisk en med kendskab til det hun levede i. Det var ret fedt, når man fik anerkendelse fra nogle i branchen og selvom denne Fahira kun var amatør skuespiller, så var hun jo præcis der hvor Karma var for bare et halvt år siden. Det var ret fedt og få en anerkendelse fra en som en dag forhåbentligt ville være ligesom Karma, hvilket også gjorde at Karma lagde lidt af det formelle på hylden.
“Tusinde tak, Fahira, det betyder langt mere end du tror. Jeg hedder Karma og var faktisk for et halvt år siden også selv amatør skuespiller. Drømmer du om og blive professionel?” Hun spurgte med et smil på læben og ro i stemmen, der var intet i og kunne tilbyde hende noget, det ville ligge i Lilys hænder, men det var da fedt og vide om hun gerne ville være en del af det, det kunne jo også være hun kunne hjælpe hende med og øve for og nå dertil, hvem vidste?
“Tusinde tak, Fahira, det betyder langt mere end du tror. Jeg hedder Karma og var faktisk for et halvt år siden også selv amatør skuespiller. Drømmer du om og blive professionel?” Hun spurgte med et smil på læben og ro i stemmen, der var intet i og kunne tilbyde hende noget, det ville ligge i Lilys hænder, men det var da fedt og vide om hun gerne ville være en del af det, det kunne jo også være hun kunne hjælpe hende med og øve for og nå dertil, hvem vidste?
Moonyai 13.07.2020 19:21
Fahira sendte hende et roligt smil. Hun virkede flink. Nogle skuespiller og skuespillerinder var meget egoistiske og ønskede ikke at tale med folk, som beundrede deres stykke. Det havde Fahira aldrig forstået, for hun syntes altid det var så hyggeligt at møde sine fans, også selvom de var lidt underlige til tider. "Rart at møde dig Karma." Lød det fra hende, hvorefter hun forsatte med at svare på det hun var spurgt om. "Jeg ville ønske jeg kunne blive professionel en dag, men jeg har bare nogle problemer."Fahira vidste ikke om hun skulle fortælle hendes svagheder til denne fremmede, som måske ville blive en konkurrent en dag, men man kunne da godt være flink overfor dem. "Min far ønsker ikke det sker og prøver at holde mig væk og udover det har jeg en særlig gave, som gør at folk godt kan beundre det jeg laver, men de kan ikke helt styre deres mening omkring det." Måske forstod hun det ikke helt, men det var værd at prøve at forklare hende det.
Emilia 19.07.2020 00:26
Karmas smil gik fra og være super stort til og ændre sig til en høflig undren. Denne pige, kvinde, hvad man nu skulle kalde hende, havde et problem med og kunne blive professionel? Det lød meget underligt fra start, men heldigvis skulle Karma ikke selv spørge ind til det, det kom af sig selv, nok en af de rareste ting når ‘mærkværdige’ emner kom op af hatten. Derfor smilede Karma bare, mens hun lyttede.
Det var ikke fordi det helt gav mening for Karma, men hun valgte alligevel og prøve og forstå, for hvis hun skulle hjælpe Fahira med og komme ind i de professionelles rækker en dag, så ville hun også være nødt til og forstå problematikken. Hun overvejede det en smule, inden hun svarede; “Det med din far er der jo ikke rigtigt noget og gøre ved, forældre vil som oftest gerne beskytte deres børn uanset hvad de laver, så det tror jeg altid vil være et dilemma man må være villig til og kæmpe imod.” Hendes rolige smil falmede en smule, da hun måtte stille sig spørgende for den sidste del Fahira lige havde sagt. “Jeg tror ikke helt jeg forstår… Er det en form for magi?” Karma gøs, hendes første og seneste oplevelse med magi havde været langt fra udholdelig og hun kunne stadig mærke hvordan hendes krop rystede hver gang hun tænkte på episoden. “Uanset hvad så gør det jo ikke noget hvis ikke det gør skade på nogen?” Hun smilede igen roligt, det var oprigtigt sagt. Hun huskede hvordan hun havde stået med Furry og Furry havde brugt en andens kræfter til og skabe lyn, men i forsvar for mændende ikke forgreb sig på dem. Magi kunne også være godt, hvis det var det Fahira snakkede om.
Det var ikke fordi det helt gav mening for Karma, men hun valgte alligevel og prøve og forstå, for hvis hun skulle hjælpe Fahira med og komme ind i de professionelles rækker en dag, så ville hun også være nødt til og forstå problematikken. Hun overvejede det en smule, inden hun svarede; “Det med din far er der jo ikke rigtigt noget og gøre ved, forældre vil som oftest gerne beskytte deres børn uanset hvad de laver, så det tror jeg altid vil være et dilemma man må være villig til og kæmpe imod.” Hendes rolige smil falmede en smule, da hun måtte stille sig spørgende for den sidste del Fahira lige havde sagt. “Jeg tror ikke helt jeg forstår… Er det en form for magi?” Karma gøs, hendes første og seneste oplevelse med magi havde været langt fra udholdelig og hun kunne stadig mærke hvordan hendes krop rystede hver gang hun tænkte på episoden. “Uanset hvad så gør det jo ikke noget hvis ikke det gør skade på nogen?” Hun smilede igen roligt, det var oprigtigt sagt. Hun huskede hvordan hun havde stået med Furry og Furry havde brugt en andens kræfter til og skabe lyn, men i forsvar for mændende ikke forgreb sig på dem. Magi kunne også være godt, hvis det var det Fahira snakkede om.
Moonyai 21.10.2020 19:52
Fahira rystede på hovedet, "min far vil ikke beskytte mig, men derimod styre mit liv. Han ville bare have penge og det får han, hvis jeg gifter mig med en der er rig." Forklarede Fahira. Det var svært at forstå for nogle, men for Fahira var det hverdag og sådan var det bare og lige nu virkede det hele langt mere forfærdeligt fordi hun var ung og gerne ville leve livet."Det er som sådan ikke magi. Jeg er født med en særlig aura, som tiltrækker mænd. Det forhekser dem nærmest til de ikke altid kan styre sig i min nærvær desværre. Det ender ofte i problemer." Forklarede hun og sendte et smil til kvinden.
"Det kan gøre skade på mig selv, mest." Afsluttede hun
Emilia 30.11.2020 19:13
Det var tydeligt og se på Karma hun blev en kende irriteret over det hun fik at vide, tænk en far kunne ønske det for sin datter at hun bare skulle gifte sig for penge. Efter Karma var kommet til hovedstaden var flere og flere historier, som Karma havde svært ved og tro på, dukket op. Familier var ikke bare en ting, der var virkelig mange forskelle og hvad der var rigtigt begyndte efterhånden og være svært og vurdere. "Jeg er ked af han er på den måde, men du skal jo leve det liv du gerne vil, det er ikke dine forældre der skal styre det." Hun trak lettere på skuldrene og sukkede. "Mine forældre ville gerne have jeg blev på landet og havde et rigtigt job, men det får jeg jo ikke noget ud af. Jeg er god til det jeg laver. Og den magi... eller aura du har, den kan du sikkert også lære og styre."
Chatboks
IC-chat▽