En hygge og spænde aften forud

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.05.2020 10:10
Faust havde nu været i Dianthos i nogen dage nu, ikke fordi han synes så meget om at være i så store en by, men der markedsplads, var stor og så det var nemme at sælger de ting han kom med, alt fra pels fra dyr til kød, pels kun være alt fra en kappe laver af pels eller til pynte pels, men det var gået hurtigt for ham at få solgte, så havde han brugt den næste dag på at få købt nogen ting han selv skulle bruge, end han rejse videre, der var så nogen af tinge han skulle venter på i nogen dage, få de havde det hjem, så nu sad han ind på det halve svin, her havde han boet mens han havde været i by, den var lige den eneste kro i by han kender til som også var til at betale.

Kro var lidt over halvt fyldt og det var god stemning og højt humør, der var en del borde som var fyldt med kort spil, andre der spiller dart, de fleste sad og drak, Faust sad selv over i det en hjørne alene ved et bord, han havde et krus øl foran sig, som han drak lidt af engang imellem, når han lige holdt en pause fra at spiller guitar, det var nok også med til at folk var i så godt humør og i god stemning, udover at det havde været godt vejr hele dag, plejer også at hjælpe på det.

Der var selvfølgelig også dem som var bliver i lidt for godt humør, da de havde drukket for meget og var lige nok frem i skoene, overfor det modsatte køn og lad også op til slås kamp, men det var mere i mellem mænd, der havde dog ikke være nogen slås kampe i nu men så mane var klokke heller i nu, det var ikke meget mere end 10 om aften.

Faust var klædt i nogen halv løs bukser, der gjorte at de var behagelig at havde på, udover det havde han en skjorten på som stå lidt åben, da der var fint med varm på, nu hvor der også var en del herinde.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 12.05.2020 17:34
Hvad havde en ung kvinde på 20 år, at gøre sådan et sted her? Det var noget, som de fleste ville spørger sig selv om, men Fahira ville kun dukke op på Det Halve Svin, for at finde ud af, hvilket sted hun tilhørte og om hun kunne møde nogle spændende mennesker. Hun var stadig ikke komme over, at hendes far for et par dage siden havde præsenteret hende for en fyrste søn, som åbenbart havde mange penge. Fahira havde selvfølge fundet en vej ud fra det her, men hun havde stadig ikke sagt til hendes far, at Duncan bare var endnu en, som hun ikke var forelsket i. Det var altid så anstrengende, at han prøvede at gifte hende væk. Fahira var bare ikke interesseret i de mænd, som han vidste frem.

Fahira trådte ind ad døren til kroen, men beholdte hætten på. Hendes aura var utrolig stærk disse dage og derfor måtte hun passe på, at ikke for mange fangede hende med blikket. Så ville det hurtigt ende med for mange påtrængende mænd og i dag, orkede hun det faktisk ikke. Fahira vandrede hen ad gulvet for at bestille noget at drikke, da hun havde behov for at slukke tørsten. Det fik hun hurtigt kastet over disken, men desværre var der en mand fra en gruppe, som fik et glimt af hendes ansigt og faldt i med begge ben. "Hvad laver en smuk dame, som dig helt alene på sådan et sted her?" Under hætten gjorde Fahira store øjne og hun vidste ikke helt, hvad hun skulle svare. "Jeg er bare ude og nyde livet." Det var sandheden, men hvordan modparten ville reagere, vidste hun ikke. "Du skal da ikke være alene, måske skal jeg holde dig med selskab." Manden lagde en arm omkring hende, men det fik hende hurtigt til at prøve at slippe fri fra hans greb. "Det har jeg faktisk ikke lyst til." Lød det bestemt fra hende, hvilket fik mandens greb til at være fast omkring hendes skulder. "Giv slip på mig..." Lød det fra Fahira og forsatte med at prøve at komme fri.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.05.2020 20:05

Faust kiggede kort op da dør gik op, det var en hætte klæde person, ikke særlig høj,
eller ikke i forholdt til ham, han lad også godt mærke til at person gik op mod
baren, ud fra hvordan person bevæger sig, vil han gæt på at det var en kvinde,
men det kun enlig være lige meget om det var eller ikke var, han tog en tår af
sin øl som ikke smagt lige så godt mere, da den var begynde af bliver varm, men
den havde være gratis, fordi han sad og spiller guitar, efter han havde tage en
tår, begynde han at spiller videre på sin guitar, han kiggede op fra sin guitar
mens han fortsætte spiller, okay det var en kvinde som var kommet ind lige før,
ud fra stem og det var jack som lad an på hende, så det var hele sikker at det
var en kvinde, for jack lad an på alle kvinde, når han første var blevet fuld,
som han var nu.

"Jack lad hende nu være, hun vil dig ikke, ligesom alle andre kvinder herinde, sid
dig nu ned og tag en øl mere, end jeg kalder efter vagt, medmindre jeg selv
skal rejse mig"
sagde han og kiggede op på jack og kvinde, han havde
haft fat i jack før, det gik ikke så godt for jack, han var hvis gået der fra
med et blåt øje, ikke fordi han ikke selv for problem ud fra det, han var ikke
så god venner med vagt her på kro, men de fandt ud af det, han stille sin
guitar fra sig, da han var blevet færdig med nummer han var i gang med, bare
for at vis over for jack at han mener det han sagde om det, han tog en tår mere
af sin øl og kiggede derefter op på dem, for at ser hvad jack vælger at gør.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 12.05.2020 21:06
Fahira blev overrasket, da en mand, pludselig blandede sig og bad manden, som hed Jack, om at lade hende være. Hendes blik faldt kort på ham og kunne tydeligt se på ham, at han ikke var en der  tøvede med det han sagde. Han var virkelig en mand, som så en smule farlig ud, hvis man spurgte Fahira, men det var i dette tilfælde ikke dårligt, at han var en mand, som kunne stå op til andre. Jack kiggede mod manden, hvor han derefter satte sig ned på en stol der stod der og bestilte en øl. "Du behøver ikke være sådan, jeg ville jo bare have hun følte sig velkommen, Faust. Ikke andet." Brummede han vredt og tog imod øllen, som blev givet over disken. 
Fahira var stadig lidt rystet over at manden ikke havde givet slip på hende, så hun stod kort og tænkte lidt, hvor hun skulle gå hen af nu. Hun følte dog, at hun var nødsaget til at sige tak til den mystiske fremmed. Det var det mindste hun kunne gøre. Fahira bestilte derfor en ny øl og gik hen til manden, hvor hun stillede øllen på bordet. Hun kiggede sig kort over skulderen og tog hætten af. Hun kunne allerede se nogle blikke, men det ignorede hun blot. "Jeg kom bare for at takke dig for din hjælp. Jeg er ikke særlig god til det med at beskytte mig selv." indrømmede hun og så kort ned i jorden, før hun rettede blikket mod manden igen. "Jeg købte en øl til dig, som tak for hjælpen." Lød det venligt fra hende.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.05.2020 10:28

Han lo kort for sig selv af det jack sagde, "det kan godt være jack, men der er andre mødre at gør det på, hvor man ikke behøver at lig arm om fremme" sagde han og kiggede hen på jack, han var ligeglad med at jack var blevet vred over det, han var fuld og samtid helle ikke den skarpe kniv i skuffe men ellers var han god nok på bund, jack kun i sted for have budt hende på en plads og noget at drikke, hvis han endelig vil have hende til at føler sin velkommen, men det kun være at han gjorte den en anden gang, Faust tog sin guitar op, da nu jack ikke lad op til mere, kun han lige så godt spiller videre, han lad godt mærke til at kvinde kom ned mod ham, efter hun havde bestil to øl.

Han skubbe den en stol lidt ud med den en fød, så hun kun kom til at sidder ned, han smiler rolig til hende, da hun tog hætte af, det var en kvinde, som han havde gætte på fra starte af, hun var køn og nok ikke lige fra denne by del, "det var så lidt og det kan men godt ser at du ikke er" sagde han og kiggede kort på hende, mens han spiller videre, han drak resten af sin øl, da hun nu var kommet med en ny til ham, som tak, "jeg takke og det var som sagt så lidt" sagde han og stille sin guitar fra sig, han tog en tår af den ny øl, hvorefter han rakte sin hånd frem mod hende, "navn er Faust, som du nok hørt" sagde han og smiler.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 13.05.2020 12:01
Fahira's blik fangede stolen og uden tøven satte hun sig roligt og elegant ned på det, hvorefter hun let trak den tættere på bordet. Hun observerede kort den fremmede, som hans stemme endnu engang fyldte rummet, imens han spille på guitar. Fahira kunne godt lide lyden af det, så hun hun nød hver en tone, som ramte hendes øregang. "Jeg prøver altid nye steder. Det er den nemmeste måde at slippe med alt for meget opmærksomhed af de samme. Nemmeste måde at slippe af med min far." Forklarede hun med et suk. Selvfølgelig kunne hun ikke slippe fra opmærksomheden, for mange af de mænd, som ikke var særlig stærke, blev nemt tryllebundet af hendes udseende. Det var rart når man gerne ville have, hvad hun ville have, men det kunne også i sidste ende være svært for en kvinde uden sans for fysisk styrke at slippe af med dem. 
Fahira smilede svagt, da han takkede. Det var rart at der var nogle oprigtige mennesker ude i byen igang i mellem og denne mand virkede ikke, som en skidt person, mere som en person, som var der for at holde øje med alle de fulde mennesker, som var der. "Rart at møde dig, Faust. Mit navn er Fahira." Præsenterede hun og tog ydmygt imod hans hånd og rystede den kort, hvorefter hun slap. "Kommer du her ofte?" Spurgte hun nysgerrigt for at undgå for lang tavshed.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.05.2020 16:49

Han smiler kort da hun sat sig overfor ham og sæt sig tætter på bordet, høflig var han men at rejse sig op for at hive stol ud for hende og derefter at skub den ind til bordet, fik du ham ikke til at gør, men udover det kun han ser at hun synes om hans musik, han var ikke den bedste til at spiller på guitar men god nok til at andre synes om det, "det er der heller ikke galt i at vil, synes selv om at oplever ny stede" sagde han og kiggede på hende, "det kun næste lyde som du er træt af din far, ikke fordi jeg vil blande mig" halv spurgte han og kiggede på hende, han havde også godt ladt mærke til at hun fik meget opmærksomhed efter hun havde tage hætte af.

"det er også rart at møde dig Fahira" sagde han og tog sin hånd til sig end han tog en tår af sin øl, han læner sig tilbage på stol og tog i guitar op og begynde rolig af spiller igen, han kun godt finde ud af, at spiller på guitar mens han snakke, han kiggede op på hende, da hun snakke til ham, hendes spørgsmål fik ham til af smiler svagt, "ikke rigtig, jeg er her kun hvis jeg er i by i flere dag af gang, ellers rejse jeg rundt" sagde han og smiler rolig til hende, nu sad hans lidt halv hår også løs, så hun kun ikke så nem ser hans spidse ører, ikke fordi der ikke bor elver her i by, men større del var menneske, "hvad med dem selv, her fra by" spurgte han og kiggede på hende, han havde en rimelig god ide om at det var hun men det kun overrasker.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 13.05.2020 17:10
Fahira smilede roligt og tog en tår af sin øl, hvorefter hun lænede sig tilbage og kiggede kort rundt for at få en fornemmelse af, hvordan atmosfæren var. Det virkede meget roligt, selvom der var et par mænd, som var oppe og toppes. En vagt var ankommet og blandede sig i det og stoppede det. Det var ike noget, som gjorde Fahira noget, for det  var sådan de fleste steder. Dog ikke så slemt med de formelle mennesker, som Fahira havde mødt. "Nej, det er rart med noget frisk hed." Lød det fra hende og roligt tog hun endnu en tår af sin øl og da samtalen af faren forsatte trak hun let på skulderne, "Også i den grad. Vi skal altid ud og spise med en ny bejler hver anden dag!" grinede hun trættende og rystede kort på hovedet. Det kunne være lidt trist til tider. 

Fahira sendte ham et smil og roligt lænede hun sig mere afslappet tilbage i stolen og lyttede til hans musik. Det var dejligt at hører og hun nød altid at hører den slag. Faktisk elskede hun musik, men det var skuespillet, som havde fanget hende og derfor blev det, det som hun ville. Hun lyttede til hans ord og nikkede. "Det kan jeg godt se, men så er det jo rart man har et sted at gå til." Lød det rolig fra hende og lod en hånd kører igennem det mørke hår, før hun kort holdt blikket ned i bordet. Der efter kiggede hun og på ham ved hans spørgsmål, "Ja, jeg er født og opvokset her og har aldrig været ude, udover hvis min far skulle møde med nogle fine forretningsfolk." Lød det fra hende og rystede svagt på hovedet.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.05.2020 17:33

Han nikke kort til det første hun sagde, da hun bare svar på det han lige havde sagt og hun gad ham bare ret i det han havde sagt, han tog en tår af sin øl, da han lige holdt en kort pause end han begynde på næste nummer, det næste hun sagde fik hans ide om at hun var fra den finde del af by, at han havde haft ret i det, "det kan også være lige meget, hvis du ikke giver det" sagde han og kiggede op hende, det havde han så aldrig været udsat for, men nu kom han heller ikke for en rig familie, som hun gjorte eller det lyder så at hun gør, han kiggede kort rundt mens han spiller, han kun ser at der var kommet en vagt til, så behøver han ikke af blande sig i det, nu var han så heller ikke vagt her på sted men han synes at men lige så godt kun holde stemning god ud at kom op af slås.

"Det må man sige at det er" sagde han og tog en ny tår af sin øl og spiller videre, han skulle nok snart af en pause i sin finger, ikke fordi de var øm men bare lidt træt i det, han tog selv ikke så meget af, at hun rette på sin hår, men han kiggede dog på hende, da hun begynde at snakke til ham, han nikke kort til det hun sagde, det var godt at det ikke var ham, han nyder at rejse og at være på fart, "ja okay, er du ikke nysgerrig efter at kom ud og oplever verden, andre by og stede" spurgte han og kiggede på hende, der var meget hun ikke har set eller oplevet for den sags skyld, han vil bare håber at hun kom til det på et tidspunkt.

Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 13.05.2020 17:47
Fahira nikkede, "Jeg har været trolovet tre gange og var tæt på at gennemføre to for at slippe for min fars udmærkelser, men begge gange stak jeg af før brylluppet." Forklarede hun. Efter hun var fyldt 18 år, havde hendes far gjort alt for at få familiens slægt blandet med andre gode folk, men hendes drøm var stærkere end det. Hendes drøm var at leve livet lidt før andet skete. Kærligheden skulle nok finde vej og ingen tvivl om at hun nok skulle finde den rette på et tidspunkt. Desværre var det sommetider lidt svært, når man tiltrak folk med sin aura. 

Fahira holdt fast om sin øl og lod hendes fokus fange Faust guitar. Det virkede underligt at snakke åben til en fremmed, men det mindede hende om samtalen med Kulina, den smukke engel, som bare havde været så fantastisk at snakke med. Derfor kunne det være rart bare at kunne snakke uden at føle, at man blev dømt. Faust virkede ikke som en der dømte, mere som en afslappet type, som nød livet. Det var rart for engang skyld. "Jeg er meget nysgerrig for at komme ud og opleve verden, men jeg har nok aldrig haft modet." Svarede hun ham ærligt, "jeg har nok altid haft et håb om at møde en, som kunne tage mig væk herfra på eventyr, om det så blot var i nogle få dage, det ville gøre en forskel." afsluttede hun og sukkede tungt.Det måtte være dejligt at kunne rejse rundt og opleve verden, som Faust.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.05.2020 18:16

Han fik lidt store øjne om det hun sagde, hvor gammel var hun lige, han vil gæt på at hun var menneske ud fra hendes udseende, men det kun altid snyd som hans ejet, "det var også en del gang, hvor gammel er du enlig, hvis jeg må spørge" spurgte han og kiggede på hende, han havde aldrig været tæt på at skulle gifte, det var ikke fordi han ikke havde være sammen med en kvinde igennem sit liv, det havde han men være trolovet eller være tæt på at skulle gifte, havde han dog ikke, det kun måske også være hende eje skyld, der var noget over hende, som gjorte hende spænde af en eller anden grund, han kun også godt selv mærke den, denne aura ligesom alle andre mænd herinde, det var nok også derfor hun fik så mange blikke herinde i kro.

Han vidste ikke om hun var bange for nogle tog hendes øl, så hun sad og hold fat i den, eller om hun bare godt kun lige øl varmt, han var ikke selv til en varm øl, han drak det men vil ti gange heller havde en som var kølig/kold, han nikke kort til det og smiler svagt, han skulle lige til at svar på det hun havde sagt, da hun begynde at siger mere, "det kan jeg godt forstå at du er, der er meget at oplever ud for by og jeg kun godt tage dig med ud for by i nogen dage, men det må bliver en anden gang, hvor du er mere klar til det end lige her til aften" sagde han og kiggede på hende og tog en tår af sin øl.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 13.05.2020 18:37
Fahira holdt blikket fanget på ham. Hun overvejede kort, hvad det var ved ham, som gjorde at han virkede lidt farligere end de andre her. Måske var det fordi han lignede en, som var meget høj i forhold til hende. Dog kunne hun godt lide det ved ham, for det fik hende til at føle sig tryg. Han virkede som en, der ikke var bange for noget og det var rart, at man kunne møde denne slags typer. De så farlige ud, men de var gode nok og beskyttede de svage. "20 år. Min far begyndte allerede at snakke om det, da jeg fyldte 18 år. Han ville bare gerne have jeg får mig en familie og bringer familiens gener videre. Jeg synes det er åndssvagt." Svarede hun, men hendes forklaring blev lidt længere end bare at give et svar på hendes alder. 

Fahira tog en tår af øllen og stillede den fra sig igen. Hun tænkte lidt over hendes far og det, som han stod for. Det handlede om gener og penge. Han behandlede hende, som et objekt. Noget, som hun ikke brød sig om, men Faust tilbud, fik hende til at stoppe sine tanker. "Virkelig? Vil du virkelig tage mig med dig?" Spurgte hun og det var tydeligt at lyset i hendes øjne blev tændt. Det kunne ikke passe at en fremmed inviterede hende med. "Jeg vil gerne med, hvis du vil have mig med!" Lød det gladeligt fra hende.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.05.2020 20:07

Han holdt ikke sit blik på hende som hun gjorte med ham, ikke fordi han ikke vil men det virker bare lidt mærkelig af gør, eller for ham gjorte det men udover det havde han ikke noget i mod det, det var også derfor han heller ikke sagde noget til hende, om at hun gjorte det, han kiggede på hende da hun begynde af snakke, han blev dog overasker over det hun fortæl, "det er også noget af et pres at få ned over hovedet, der er jeg glad for at min familie ikke har gjorte med mig" sagde han og kiggede på hende, men hun ud fra hendes alder og presse fra hendes far, vil han stadig gæt på at hun er et menneske.

Han tog også en tår af sin øl ,da hun gjorte det og stille derefter sin øl fra sig og efter det stille han guitar fra sig, han skulle lige hvil sine finger lidt, end han vil fortsætte, "ja, jeg vil godt tag dig med, det bliver ikke noget vild og heller ikke så lang væk fra by, måske en enke overnatning
derud" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt, det var godt at bliv glad over det,men hvis hun skulle være hjem af nogen dag, bliver det nok heller ikke til så meget, mere end enke overnatning, men det vil også være mere end hun har prøvet
før.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 14.05.2020 13:49
Fahira nikkede, det var et forfærdeligt pres og hun kunne ikke holde til det. Hun var ung endnu og hun hadet traditioner, som dette. Hendes far havde altid sagt at han blev trolovet med hendes mor, men det kunne ikke være sandt, at han ikke kunne se, at det ikke var noget, som hun nød, faktisk kunne hun bedre lide at klare sig uden trolovelser og korte snore. Det var i hvert fald en langt lykkeligere datter han ville få, af at give lidt slip. "Det må have været rart at have frie tøjler, men så igen så har du heller ikke rigtig prøvet andet." Fahira trak kort på skulderne og tog en tår af sin øl, "Jeg ville ønske at han kunne slappe lidt af, for jeg er ved at være lidt træt af det." Det var i sandhed et helved.

Fahira slap grebet om sin øl og foldede hænderne på bordet foran sig imens hun kort rettede opmærksomheden om en mand, som råbte i rummet et sted. Hun fik øje på ham og hans blik var rettet mod hende. Et smil på hans læber var klart et tegn på han var tryllebundet af hende. Endnu en. Fahira rettede dog hurtigt opmærksomheden mod Faust igen ved hans ord, "Det ville være fedt, lige meget, om det er en dag! Jeg vil bare gerne opleve noget andet end det min far altid viser frem." Faust kendte nok stederne bedre end faren og derfor var han helt klar god at have med rundt.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 15.05.2020 10:20

Han lytte på det hun sagde og nej det havde hun ret i, at det havde han ikke men det gjorte men selv heller ikke rigtig i, hvor han kom fra, både på hans far side eller på sin mor side, men nu var ingen af hans forældre rig, "det er det også, og nej har ikke prøvet andet, men nu er ingen af mine forældre rig" sagde han og kiggede på hende og tog en tår af sin øl, han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt, "men kun håber at han kun og det kan jeg godt forstå at du er ved at være" sagde han og kiggede på hende, det kun også godt lyde som hun kun brug af slappe lidt af og løs lidt op, han tog en tår mere af sin øl og fik derefter fat i en af kro piger, "en flaske whisky og to glas tak" sagde han og betale kro pige med det sammen.

Det gik ikke længe før kro pige kom tilbage med en flaske whisky og to glas, han takke da hun kom med det, hvorefter han åben flaske og hældt op i begge glas og lukke derefter flaske, hvor han skubbe det en glas over mod hende, det skulle hjælp hende med at løs lidt op, det var ikke fordi han var ud på at drikke hende fuld, hun skulle også selv kun finde hjem her fra, "det kan jeg godt forstå at du vil og skal nok sige til, næste gang jeg er i by, så du kan gør det klar" sagde han og kiggede på hende og tog en tår af sin øl, end han tog glas med whisky, og løfte til en skål, de skulle jo smage på det.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 19.05.2020 16:32
Fahira trak kort på skulderne og vidste ikke, hvad hun skulle svare. Hun håbede ikke han tog hendes ord, som en kritik af at han ikke havde haft et lige så priviligeret liv, som hende. Sommetider kunne det godt gå folk på, fordi at det sorgede dem, at hun snakkede om, hvor meget hun hadet rigmands livet, men igen, så var det måske svært at bedømme, når man kun havde oplevet det samme hele sit liv. "Det er nok svært at samligne, når man ikke har prøvet andet end at få alt serveret på sølvfad." Fik hun endelig sagt og så ned i bordet, helt sørgmodigt. Hun lyttede efter Faust ord, som han bestilte en whiskey. Fahira havde aldrig drukket det, men måske var det værd at prøve. Det var trods alt nu hvor hun skulle prøve alt det sjove.

Fahira kiggede på glasset, som blev sendt mod hende med en brunlig farve. Hun nærstuderede det kort, "Jeg har ikke drukket whiskey før." Slog hun fast og tog glasset, for at dufte til væsken. Derefter tog hun en lille tår af det. Der gik kun få sekunder før hun vrængede på næsen og rystede på hovedet. Det var en lidt specielt smag, men det var okay. Det var nok stærkere end øl. Hun stillede glasset fra sig, "det lyder godt. Jeg ser frem til det." Sagde hun med et smil.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.05.2020 23:16

Han tog det ikke personlig, der skulle mere til før han gjorte så noget, han havde det svært ved at forstille sig som søn til en rigmand, hvor må han måske ikke rigtig må noget, nok måtte han nok mere end hun må men han måtte nok ikke det sammen som han må nu, rejse rundt som det passer ham og bare være fri, måtte han hele sikker ikke hvis han var en søn til en rigmand, "det vil jeg sige at det er, men ved det jo ikke rigtig" sagde han og kiggede på hende, han gæt lidt ud fra hendes ansigt udtryk at hun ikke havde smagt whisky før, men en gang skulle være første gang og det bliver så her til aften.

Det næste hun sagde gad ham bare rat i det han havde tænke lige før med at hun ikke havde smagt det før, men det fik hun chancer for nu, han tog en tår af sin whisky efter de havde skåle, han lod kort af hende, over hvordan hun så ud i ansigt, "nåh hvad synes du, nu hvor du har smagt det" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, han nikke kort til det hun sagde og smiler, "vil også ser frem til det" sagde han og kiggede på hende og tog en tår af sin øl, så måtte han ser hvor meget whisky hun kun tåre, end hun sige fra.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 20.05.2020 17:48
Fahira så roligt på Faust. Inderst inde skabe han en indre ro i hende, som hun godt kunne lide. Hun følte sig tryg og velkommen. Lidt ligesom hun måske ønskede hendes far var. Ikke fordi Faust, var som en far, for hun kendte ham knap nok, men det kunne være rart at sende nogle af hans træk over til faren. "Hvordan er din familie? Og hvordan har de det med at du rejser?" Spurgte hun nysgerrig og lagde hovedet på skrå for at se nysgerrigt på ham. 

Fahira rettede hovedet igen, kiggede endnu engang på glasset og tog endnu en tår. Hvorefter hun svarede Faust, "Det er ikke helt galt, lidt stærk, så jeg ved ikke, hvor meget jeg kan tåle." Indrømmede hun og nærstuderede væsken, før hun stillede glasset fra sig. "Jeg må nok holde igen, ellers finder jeg ikke hjem." Grinede hun med en mild latter, som roligt forsvandt igen. "Jeg har aldrig drukket særlig meget, kan ikke tåle det i større mængder." Kom det ud af hende imens hun sendte Faust et smil. Hun havde oplevet det før, hvor hun var for fuld til at finde hjem, men heldig vis havde hendes kusine altid været der for hende. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 20.05.2020 22:23

Han lytte til det hun sagde og smiler kort, og tænke kort over hendes spørgsmål, "min mor da hun stadig levet, var hun en god mor, var sød men også det modsatte når det var, min mor side ser jeg ikke rigtig, da hendes bror børn har for børn og de har få børn og det har de også, det har deres også og så videre, så ikke rigtig den del at familie da hun levet, så gør det heller ikke nu" sagde han og tog en tår af sin øl og rette derefter sit blik mod hende, "min far lever i bedst år, han er i sin god alder at 679år og han har ikke noget imod at jeg rejse, for det har han også gjorte" sagde han og smiler og tog en tår mere af sin øl, så måtte han ser hvordan hun tage det, nu hvor hun kan gætte at han ikke er et menneske.

Han smiler og lo kort af det hun sagde, ja whisky er stærke end øl, "det er ikke alle som synes om whisky og ja det er stærke og du drikke af det indtil du ikke føler for det mere, du skal også kun finde hjem" sagde han og kiggede på hende, han grine kort sammen med hende, det var lige det han havde sagt, han kun godt følger hende hjem, men det vil nok ikke være nogen god ide og det vil det nok heller ikke være at lad hende sove her, "det gør heller ikke noget og du må sikker heller ikke drikke for din far, hvis jeg gætte rigtig" sagde han og tog en tår af sin whisky.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 24.05.2020 16:57
Fahira lyttede til hans historie om hans familie og det virkede på ham, som om han var glad for dem. Det måtte have været hårdt da han mistede sin mor, men Fahira ville ikke rode mere i det, for måske havde han behovet for at holde det væk. Måske var han ikke den helt store følelsesladet person, som gad at snakke om den slags. "Jeg er ked af din mor, men udfra din fars alder, så var der måske en ærlig forklaring på det. Men tænk din far er så mange år! Hvad har han ikke oplevet" Udbrød Fahira og gjorde store øjne. Det var ikke til at forstå, at han var over 600 år gammel. Så mange år blev Fahira næppe, men det gjorde hende intet. Faktisk havde hun det fint med at hun ikke blev ældre end 100 år eller deromkring. 

"Jeg gør mit bedste! Ellers bliver min far nok ikke særlig glad, når han står op til en datter, som ikke er hjemme." Gjorde hun klart og nikkede tænksom. Hun skulle hjem, for hun vidste at hun ikke ville blive sluppet af syne, hvis det skete. Det ville være forfærdeligt. Fahira grinede ved det han sagde om at drikke, "Du har helt ret. Det ville han hadet at se mig gøre." Sagde hun og tog en tår igen. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator, Muri Læremester, Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 10