Sagde man ikke også at man skulle samle appetit før hovedretten, hvilket sikkert havde været derfor hun også havde pirret og drillet ham lidt. På samme tid også prøvet på, at se om hun kunne knække ham lidt men der var tid nok. Det var klassisk hende at røre lidt, lokke lidt, for derefter at enten give slip, og lade andre blive hængende efter mere. Men Lilith vidste godt at Deavás kunne finde på det samme, det var noget af det som altid gjorde deres samvær interessant, og til tider alt for fristende fordi de begge to mindede meget om hinanden. Der var vel også en grund til, at de begge to nærmest fungerede som partners in crime.
Som hun hørte den pludselig reaktion, kom det ikke som en overraskelse at han faktisk havde reageret som han gjorde. Trukket tættere på ham, lod hun sine gule øjne glide ned over hans ansigt. Hun bed sig tilfreds i underlæben, som han netop i dette øjeblik havde fået hele hendes fulde opmærksomhed. Nu siddende ovenpå ham med et ben, på hver side af ham bed hun lidt hårdere ned i underlæben. Dog ikke nok til at blodet ville komme frem, og hun løftede en hånd op til det lange røde hår, som hun kort kastede med, før hun lagde hendes pande imod hans. Holdte øjenkontakten, og gav slip på underlæben, for at sprede hendes læber
"Årh nu ikke så vrissen min kære, vi ved begge to at du ikke ønskede børn..."lød det selvsikkert og bestemt fra hende, som hun placerede begge arme rundt om hans nakke. Gav ingen tanke til kjolen, som sikkert var gledet længere op, men klagede bestemt ikke over at mærke hans negle som han borde ned i hendes lår.
Hun ønskede ikke engang selv børn, og så alligevel der havde været noget, en stopklods nærmest der talte til hende. Lod hende beholde den beslutning og fødte deres afkom. Barnet hun selv havde set vokse lidt op, dog ikke særlig meget. Lilith havde ingen anelse, hvordan deres søn så ud, og vidste overhovedet ikke hvor deres søn befandt sig henne. Hun kiggede et øjeblik væk fra Deavás, imens smilet forsvandt, en hun borede hendes negle lidt ind i hans nakke. Uden at svare ham med det samme, lod hun blot neglene være boret lidt ind i hans nakke. Efter lidt tid sukkede hun, som hun trak neglene ud fra hans nakke. Lod fingrene glide hen over hans nakke, som hun mødte hans blik igen
"Havde jeg svaret ville jeg give dig det...Men desværre har jeg ingen anelse hvor vores afkom befinde sig"svarede hun med et lille træk med den ene skulder. Hun havde sikkert fået det at vide fra heksen dengang, men det havde været mange år siden til at hun kunne komme i tanke om det. Hun fik et lille skævt smil frem på ansigtet, som hun fortsat lod hendes pande møde hans.
"Men hvis du ønsker at finde vores afkom, kan jeg måske godt hjælpe dig men vi skal have fat i heksen fra dengang"sagde hun hvorefter hun blinkede til ham. Heksen var sikkert til at finde, men det ville så også betyde at de skulle ud på en rejse. Hun følte også at hun var nød til at stoppe Deavás fra at dræbe deres afkom, ligemeget hvor meget hun så hadede at hun var mor, og havde en søn så var der vel et eller andet kærlighed til deres afkom, som lå så dybt inde i hende.