Xilla er bare glad for lige nu, at han tydeligvis er så beruset, at han ikke ligger mærke til den evige kamp hun lige har med hendes ulv. Xilla mener den ulv kunne irritere en hver person som hun ville, men det tror den ikke selv på, et alt for stort ego. I det mindste er den ikke begyndt bare at tænke, mig, mig og mig hele tiden. Åh gud, hun kunne allerede fornemme den dag det kunne ske, hvor irriteret hun kunne blive. Hun ser sig lidt omkring, inden hun opdager hvor de skal dreje igen, bare for at følge gyderne lidt, ingen grund til at satse alt for at vise ham vejen.
"Den her vej," siger Xilla, inden hun drejer noget tid efter, så han faktisk selv kunne nå at reagere på det, håbede hun i hvert fald. Der var et håb, han var blevet mere opmærksom, men så igen hvad aner hun overhovedet. Orcusellus var bare et stort spørgsmål for hende, men alligevel gik det hende ikke rigtig på. Xilla ryster lidt på hovedet over hans spørgsmål,
"lige nu har jeg fri, men hvem ved om jeg tager til en anden by i morgen," svare hun, med et enkelt skuldertræk. Et smil er stadig til at finde på hendes læber, Xilla er ikke typen som hurtig bliver slået ud af kurs. Hun kan fornemme stilheden ikke er nået for ham, det passede hende også fint, samt lige nu virkede det selv til han bare begyndte at spørge om en masse, men heller ikke noget der ligefrem kunne irritere hende særlig meget.
Xillas vidste hendes ulv havde opfanget noget, men ikke noget hun selv kunne opfange. Ulven er kvik, mere kvik end mennesket, men det burde hun også være med hendes instinkter. Xilla kan bare se den store fluffy ulv i sit hoved, hvordan dens nakke hår står højt, imens vingerne sidder tæt til kroppen men klar til at blive spredt ud, bare for at virke lidt skræmmende, hvilket Xilla kan underskrive på hun overhovedet ikke er på nogle måde. Hun er bare en stor fluffy ting, som nogle gange opfører sig om en hundehvalp, andre gange ja hvad kan man sige.