En grimmasse gled over Phillippe, og han smallede øjnene som han så på Katarina. Han fnøs kort, og flyttede lidt uroligt på sig. Han havde utroligt meget lyst til bare at gå hans vej. At efterlade hende med blot det sølle kindkys, og måske snige sig ind om natten for at sikre sig at han fik så meget tid med hende som muligt, uden at have noget med hende at gøre. Desværre vidste han ikke hvordan hendes magi virkede, og han turde ikke tage chancen. Så hellere lide lidt, og komme væk så snart han var sikker på det ville være okay. Han skulede lidt til hende.
"
Det gjorde du vidst også.. Kat.. " Hans stemme var kold og lettere hvæsende. Det kunne godt være Katarina var utålmodig, men Phillippe havde også en grænse for hvad han ville finde sig i, og hun var meget tæt på at den blev overtrådt.
Et lille smil fandt vej til Phillippe læber, da Katarina tydeligvis blev en smule overrasket over hans kys. Ikke fordi han som sådan nød kysset, men fordi det gjorde ham ganske tilfreds at han stadig kunne overrasket hende lidt. Så havde han da altid dét at lege med. Phillippe lod sig falde lidt hen i kysset, forstillede sig han stod med en anden. Så var det hele også noget nemmere.
Da dørklokken ringede trak Phillippe hovedet fra kysset, og måtte bide et irriteret suk i sig. Det var irriterende nok at være i rum med Katarina alene, sammen med andre var det endnu værre. Han sendte den ældre dame et venlig smil, og nikkede hilsende til hende.
"
Mange tak skal De have, det er godt at være tilbage. " Han foldede hænderne bag ryggen da Katarina trak sig væk. Da hun skævede til ham, sendte han hende et meget kort skulende blik, inden han så på den ældre kvinde med at svagt leende smil, og trak på skulderne. Han havde ikke rigtig noget at sige til det, ikke noget pænt i hvert fald.
Selvom Phillippe ikke ønskede at være sammen med Katarina, ønskede han endnu mindre at resten af byen skulle vide at han ikke ønskede det. Det ville ikke blive set godt på, og inderst inde frygtede han lidt hvad Katarina kunne finde på, hvis han ikke opretholdt den facade hun havde sat op. Derfor gik han med til at være et elskende ægtepar blandt andre. At han altid havde et værelse på kro, så han kunne være så lidt sammen med hende som muligt, undskyldte han altid med at han ikke ville forstyre Katarina når han havde arbejde han skulle ordne. Det var dog sjældent han fik lov til at være på værelset, men det lettede lidt på hele situationen at han havde det.
Phillippe så i retningen der blev gestikuleret, inden han nikkede lidt og gik hen til kassen. Han så mod Katarina.
"
Jo, selvfølgelig, min egen.. " ..
heks. Blikket han sendte Katarina viste tydeligt at han forsatte sætningen i hovedet, og det ikke var pænt, men smilet var skævt og drenget. Han skulle jo stadig virke glad. Blikket blev vendt tilbage til kassen og han begyndte at sætte det ind i glasskabet, som han var blevet bedt om. Så snart dørklokken ringede og døren smækkede i igen, stoppede Phillippe med det han havde gang i, og rejse sig op.
"
Jeg har noget arbejde jeg skal ordne.. " Sagde han, selvom det ikke helt passede. Han havde masser af tid til at tænke over designet til bestillingen, men hvis han kunne slippe for at være i nærheden af Katarina, gik han gerne igang allerede.
"
Så jeg tænker at tage over på kroen, og se på det.. Jeg ville bare gøre dig opmærksom på at jeg var her.. " Han begyndte at gå mod døren, uden at vente på et svar, for han regnede ikke med at hun ville blive glad.