Ønsker til "jeg følger.." halløjet

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 03.01.2020 21:33
Først og fremmest, pisse fedt at man kan se de tråde man følger nu! Nu behøver jeg ikke længere gætte hvad jeg følger, og det er hurtigt at finde en tråd man følger!

Dog synes jeg det er lidt en skam, at man skal tælle trådene selv, hvis man ønsker at vide hvor mange man følger i øjeblikket. Kunne det måske være muligt at den lige skrev hvor mange tråde der er, fx ved siden af overskriften, så altså " Ingame tråde jeg følger (x) ", eller sådan noget ? ^^ 

En anden ting er, at det snyder mig lidt, at den også viser tråde man følger, som er afsluttet. Jeg ved ikke om de helt skal væk derfra, eller om det kunne være godt med en kategori for sig selv, til dem? I hvert fald synes jeg det er en skam man skal gå ind på dem, før man kan se de er afsluttede. 
En mulighed kunne være at der var to kategorier " Aktive Ingame tråde jeg følger (x) " og " Afsluttede Ingame tråde jeg følger (x)", hvis det kunne være rart nok at vende tilbage til afsluttede tråde :3 
Shhh, tænk hvis mor så med!
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 27.07.2020 01:24
Nu stalker jeg selv my fair share af tråde, og må melde mig til i Que's enmands kor! 8)

Savner også et tal et sted, hvor jeg kan se hvor mange tråde jeg følger, så jeg ikke selv skal sidde og tælle dem, men også at man kan se hvilket der er afsluttede. Enten som Que har skrevet eller måske som under "mine tråde" hvor der er hængelås på de afsluttede?

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: KraveKage, Charizard
Lige nu: 2 | I dag: 10