Black Phoenix 23.03.2020 15:14
Hele hendes væsen fortalte hende, at hun ikke skulle gå med til hans betingelser, men som hun skævede over de brændende bygninger og ned til pigen, så var hun udmærket klar over, at det ville være den eneste måde hvorpå hun ville kunne forhindre en hel udryddelse af byen. Det løb hende dog langt ned over ryggen, som hun skævlede lidt i knæene, men ikke lod sig mærke af det. Hun gjorde det ikke for hendes egen skyld, men for landsbyen, så derfor måtte hun være stærk. Nok havde hun blandet sig i skæbnen igen, men i dette tilfælde kunne hun altså ikke bare se til.. Det var for frygteligt til at hun kunne ignorere det. Hun åndede lettet op, da ilden forsvandt, men vendte forsigtigt blikket imod Jonathan, som han havde vendt sit fulde fokus imod hende. Hun måtte synke en klump, før at hun rakte frem imod hans hånd og nikkede.
”Selvfølgelig” mumlede hun stille for sig selv. Hun havde forventet at de kunne trække sig til skoven, men han havde tydeligvis andre planer. Planer der fik hendes mave til at vende sig.
Hun udbrød et gisp, da hun endte i hans favn og helt automatisk lagde en hånd imod hans brystkasse, før at hun lagde den anden arm omkring hans nakke for at holde fat, da de lettede fra jorden. Hun knugede sig ind til hans brystkasse for ikke at kigge ned. Det kunne godt være, at hun havde betragtet verdenen ovenfra, men det var langt fra det samme, når man fløj!
”Så længe du ikke vender tilbage til landsbyen med samme formål, så er jeg ligeglad” mumlede hun igen, da hendes ord var en smule utydelige i luften og fordi hun skjulte sit ansigt imod ham. Hun holdt godt fat.
De landede, som hun fik fast grund under sine bare tæer og stod lidt og skælvede i kulden. Derfor måtte hun også slå armene omkring sig. Hun havde jo ikke haft chancen for at hente sine ting, derfor bar hun endnu den tynde natkjole. Hun gøs let ved tanken, før at hun vendte de grønne øjne imod ham.
”Jeg hører ikke til her” begyndte hun, som hun vendte blikket ud imod landet og sank en klump.
”Lov mig, at du ikke gør mig fortræd” fortsatte hun, som hun var nervøs for, hvad han ville gøre, hvis han kendte sandheden. Sandheden om Memoria racen.
"Og ræk mig så en kniv.." afsluttede hun, som hun rakte en hånd frem imod ham. Hun havde ingen våben med sig og ejede ikke den store samling heller.