Åben

Ungelvernes Væddemål

Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 04.08.2019 11:39
Denne tråd foregår til "Solblomstens Fest" i Elverly.

Klædt i en forårsgrøn tunika havde Renaél slået sig ned blandt det yngre publikum til Solblomstens fest. Han skjulte en gaben med hånden, mens Sommerens Stemme talte, hans blik gled allerede rundt i håb om at få øje på nogle af de andre medlemmer af elverrådet. De kvindelige medlemmer, naturligvis. For en ungelver med en livlig fantasi, kunne han forestille sig mange ting, der kunne ske på en aften som denne, hvor elvervinen flød og tonerne af musik lokkede til dans mellem træerne, og i år havde et væddemål mellem ungelverne fundet sted: hvem ville være i stand til at byde en af de smukke, indflydelselsriger elverkvinder i Rådet op til dans?

Tanken gjorde naturligvis Renaél lidt nervøs, for han huskede kun alt for godt sit første møde med Elverlys Stemme - lederen af Skovelvernes Rige. Hendes alder var, som med mange elverkvinder, svær at gætte, og da han aldrig tidligere havde set hende, havde han naturligvis gjort sit bedste for at charmere hende - for at blive ganske højrød i hovedet, da han fandt ud af, hvem det var, han havde forsøgt at lægge an på!

En albue fandt vej til Renaéls side. En af de andre ungelvere, som gjorde et kast med hovedet mod dansegulvet. "Et øjeblik.. jeg skal lige.." Mumlede Renaél og greb det nærmeste glas med elvervin. Han kørte en hånd gennem håret, så det faldt i perfekt vildterhed over skuldrene, mens han endnu engang kiggede rundt blandt festgæsterne. Ville det blive muligt at få en dans?

Renaél Runeldth | Skovelver | Healerlærling
Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 22.08.2019 14:38
Fester havde altid været noget Melarue elsket, og derfor havde hun også brugt det meste af dagen på at gøre sig i stand. Hun havde sat de blonde lokker op i en dekoreret knold på baghovedet, med små krystaller der glimtede i lyset, og hun bar en nedringet, grøn kjole, med en lille tilhørerende kappe der næsten var gennemsigtig, som hang ned langs hendes ryg.

Generelt var Melarue kendt som en af elverrådsmedlemmerne, som var mere tilbøjelige til at mænge sig med de yngre elvere. Hun var altid sød og venlig overfor dem, og selv de gange hun var blevet spurgt om hun ville give dem en chance, var de blevet afvist, men hun havde altid været hurtig til at tilbyde sin hjælp med at de fandt en ny.
Hun var dog også voksen, og så tidligt på aften, havde hun grebet et glas med det søde elvervin, og minglet med de ældre elvere, som var forventet af hende. Et par enkelte gange var hun også næsten blevet snakket med i arbejdssnak, men hun prøvede at holde sig fra det. Det var jo en tid hvor de skulle hygge sig og ikke snakke arbejde. Det kunne de tage i morgen. Alligevel havde hendes øjne gledet hen mod ungelverne, som var godt i gang med at drikke, og mest af alt ville hun bare gerne over at drikke med dem, selv hvis de lagde an på hende. Det var meningen at hun skulle feste, men nu var hun blevet fanget af en af de ældre elvere, der snøvlede afsted med sin snak.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 02.09.2019 14:04
Der gik ikke lang tid, før Renaéls årvågne blik havde fanget synet af Melarue: Stemmen for Foråret iklædt en grøn kjole med den helt rigtige udskæring efter en ungelvers hoved. Han havde hørt fra mange af de andre håbefulde ungelvere, at selv om hun holdt af at feste med dem, var hun ikke typen, man kunne lokke til mere.
Han lod endnu engang sin hånd glide gennem de lyse lokker for at få dem til at sidde helt rigtigt, mens han blik fortsat var fast fokuseret på Melarue. Måske var det netop den helt rigtige udfordring..

Lige nu var hun dog fanget i snak med en ældre elver. Renaél rejste sig og begyndte lige så langsomt at kante sig i retning af dem, men fokuseret som han var på elverrådsmedlemmets grønne kjole, så han kun for sent tjeneren bærende på et fad med vinglas. Han sprang til side i sidste øjeblik og undgik mirakuløst at få alt for meget af den sprøjtende væske på sig. De omkringstående var ikke nær så heldige og et udråb af kreative, elviske bandeord gav genlyd mellem festgæsterne
"Undskyld!" Råbte Renaél. Han kastede igen et blik i retning af Melarue: hun var heldigvis et stykke væk, men hun havde uden tvivl set optrinnet..

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 02.09.2019 14:35
Der var ingen måde at Melarue ville have overset optrinnet, især siden hun ikke kunne holde sin opmærksomhed på den ældre elver. Hendes grønne øjne blev store og hun kunne overrasket over på ungelveren, der virkede til at være skyld i hele optrinnet.
"De bliver nødt til at undskylde mig et øjeblik," sagde hun, da hun alligevel mente at det var en fantastisk mulighed for at slippe væk fra den kedsommelige samtale. Den ældre elver bukkede let for hende, og hun bukkede tilbage, før at hun gik med faste skridt hen mod ungelveren.

"Er du okay?" spurgte hun blidt, da hun nåede derhen. Det så ud til at hans pæne klæder havde fået lidt vin udover sig, og det kunne nok godt være svært at få af. Gulvet og de andre gæster så næsten ud til at have det værre, men nu var Renaél godt nok også i midtpunktet og den værste. Så kunne Melarue da godt tage lidt hånd om ham. Hvis han var for fræk, så var han jo kun en ungelver, og hun kunne sætte ham på plads.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 10.09.2019 15:48
Renaél havde fået travlt med at undersøge sit eget tøj, så snart han var nået på tilstrækkelig afstand af tjeneren, så denne ikke fik fat i ørerne på ham. Han havde ikke lyst til at blive smidt ud før festen var begyndt!
En stemme fik ham dog til at vende sig om og han måtte synke et par gange for at få ordene frem. Melarue havde rent faktisk set, hvad der var sket! En let rød farve steg op i hans spidse ører af forlegenhed - det havde jo været hans mening at imponere hende, og det var efterhånden ved at blive svært.

"Åh, et hændeligt uheld, jeg så mig bare ikke for.." Mumlede han og kørte endnu engang en hånd igennem håret. "Det var ikke min mening at distrahere dig fra din vigtige samtale.." Han nikkede hen i retning af den ældre elver, som nu havde set sig tvunget til at finde andet selskab.

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 18.09.2019 12:20
Ungelvere. De var så fjollet. Selvom at være klodset nok til at vælte ind i en tjener kunne ske for hvem som helst, så var det tydeligt at Renaél følte sig en anelse forlegen over at være blevet opdaget i det. De fleste andre rådsmedlemmer ville nok også have sendt ham ud fra festen, eller i hvert fald sagt til ham at han skulle se sig om. Ældre elvere plejede ikke ligefrem at have meget til overs for de unge.

"Det er helt okay," sagde hun og kiggede op og ned af ham, for at tjekke hvor slem skaden var på tøjet, og hvor våd han var blevet. Tydeligvis ikke særlig meget. "Det var faktisk meget passeligt, du ved hvor kedelige nogle af de gamle kan være," sagde hun i hvad der mest af alt mindede om en falsk hvisken. Elveren hun havde snakket med var nok ikke mere end et par århundrede ældre end hende, men det gjorde vidst verden til forskel.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 12.10.2019 21:53
Det var første gang, Renaél havde stået ansigt til ansigt med forårets stemme på denne måde, og hans sultne ungelverblik sugede alle indtryk til sig: det lange, korngule hår, der krøllede om hendes fine kindben. Hendes strålende grønne øjne, hvor munterheden aldrig var langt borte fra at bryde frem - og naturligvis kjolen, der fremhævede hendes kvindelige former, og gav Renaél en sand udfordring med at holde blikket på hendes ansigt, når hun talte.

Et lille smil brød hans læber. Så hun synes også de gamle var nogle kedelige dødbidere .. han skulle gerne vise hende, at det så sandeligt ikke galdt ungelverne! Stadig lidt smånervøst legede hans pegefinger med en lok af sit eget, lyse hår, mens han med et kort blik ned ad sine festklæder konstaterede, at der ikke var en plet elvervin at se.

"I så fald.. må jeg byde på noget mere forfriskende selskab?" Spurgte han, gribende chancen og nikkede ud mod det åbne område mellem træerne, hvor feststemte elvere hvirvlede hinanden rundt i dans. Hjertet begyndte at hamre en smule i brystet på ham .. hvis bare hun sagde ja..

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 23.10.2019 12:05
Melarue vidste udemærket godt at hun gav de andre elvere noget at se på, uden at det blev decideret vulgært. Hun kunne godt lide at gå på den hårfine grænse, når hun endelig skulle klæde sig på, og modsat de dødelige racer, så holdt hun jo også formen fint nok til at kunne tillade sig det.

Hun kunne dog praktisk talt se nervøsiteten øse ud af den stakkels ungelver, men han så nu også ud til at han var bange for at blive afvist, mere end han følte han skulle opføre sig pænt overfor en af elverrådets stemmer.
Hun kiggede sig over skulderen på de ældre elvere og så på Renaél. Der var vel intet galt i at føle at han havde fået noget ud af aftenen. Desuden var selskabet faktisk ret forfriskende.

"Selvfølgelig må du det," svarede hun med et mildt smil på læberne. "Hvis du lover ikke at træde mig over fødderne," kom det så lidt drillende efterfølgende. Hun ville følge med ham ud på dansegulvet og danse med ham, men hun krævede trods alt at det var ham der skulle føre an.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 06.11.2019 14:21
Et lille smil begyndte at brede sig over Renaéls læber. Det kunne godt være, at de andre ungelvere havde tvivlet på det, men det var ham, Renaél, som fik scoret sig en dans med et elverrådsmedlem! "Bare rolig!" Forsikrede han Melarue, som han bød hende sin hånd og begyndte at lede hende mod dansegulvet.

I forbifarten blev der naturligvis kastet et triumferende blik i retning af ungelverbordet, og Renaél nød de misundelige blikke, der blev kastet i hans retning. Aldûin ville skylde ham en tur i skoven med urtesamlerkurven, mens Renaél kunne slappe af i stedet! Han kunne ikke undgå at fryde sig..

Tonerne fra melodien, der smøg sig ind og ud mellem træerne var munter og bød op til en tempofyldt dans, og der gik ikke længe, før Renaél hvirvlede af sted med Melarue. På trods af det klodsede optrin få øjeblikke tidligere, var Renaél faktisk ikke den værste danser, og selv om han ikke havde nær så mange års erfaring i elvernes dansetrin som sin partner, gjorde han alligevel et hæderligt forsøg på at holde trit - og naturligvis undgå at falde over skørter eller ben! Der gik ikke længe før en varm glød havde bredt sig over ungelvernes kinder klædeligt passende til hans begejstrede grin.

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 02.12.2019 11:52
Ungelverne, hvis de havde forsøgt sig, ville nok have opdaget at Melarue generelt ikke havde noget imod at tage en dans eller to med dem, så lang tid de kunne finde ud af at danse uden at træde på hendes fødder. Det krævede selvfølgelig at de tog modet til sig for at spørge hende om det, og for nu kunne Renaél jo bare nyde sin sejr.

Det var nemt bare at lade sig blive svunget rundt af Renaél. Han havde højden, og selvom årerne og musklerne måske ikke helt var der endnu, til at gøre det så mægtigt som det kunne, så nød Melarue også opmærksomheden, og følelsen af varme arme.

”Du er ikke helt dårlig,” sagde hun leende, da hun endnu engang var svirvlet rundt. Noget hun huskede, hun altid blev svimmel af da hun var yngre, men hun havde efterhånden lært tricket til ikke at blive svimmel.
”Hvem har været så heldig at oplære dig?” spurgte hun nysgerrigt. Det var jo sjældent de ældre elvere faktisk gad at undervise de yngre i ordentlig danse etikette.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 19.12.2019 09:51
Det var alligevel en del opmærksomhed, man kunne få sig på dansegulvet, når man hvirvlede et elverrådsmedlem rundt i et brus af skørter. Det glædede Renaél, at hun ikke følte sig for fin eller travl til at tage en dans med ham - ja, det lignede nærmest, at han havde reddet hende fra lidt af en dødbider, som hun ellers havde talt med.

Melodien skiftede til en lidt roligere sang, og de dansende begyndte at sætte tempoet ned. Elvermusik var ofte ganske anderledes end det, der blev spillet i menneskelandene, havde Renaél erfaret: elverne var langt dygtigere til at bruge deres stemmer, som gav smukt genlyd mellem træerne akkompagneret af fløjtespil.

Et tilfreds smil bredte sig over Renaéls læber, da hun roste hans dansetrin! "I lige måde.. men jeg havde næsten heller ikke forventet andet fra et rådsmedlem.." Lo han. På trods af sit evigt ungdommelige udseende, havde hun til hans kendskab en god del hundrede år på bagen. Hendes næste spørgsmål gjorde dog hans kinder en anelse lyserøde, og han måtte ryste en hårlok ned foran ansigtet.. 
"Åh .. ehm .. min mor." Tilstod han. Det burde der ikke være nogen skam i, for det var de ældre familiemedlemmers pligt at lære de unge at begå sig, men han følte sig pludseligt meget ung, som han sagde det. "Jeg har naturligvis også haft mulighed for at øve mig til festerne!" Skyndte han sig at tilføje.

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 28.12.2019 15:31
Melarue kunne ikke lade vær med at grine. Det var rigtigt nok at man forventede visse ting af rådsmedlemmerne. Om ikke andet havde de flere år med erfaring, til at gøre op for hvis de ikke havde den naturlige evne til at danse godt. Selvom dans nu aldrig havde været et problem for Melarue.

Det var tydeligt at se at Renaél blev en anelse flov over at måtte indrømme at det var hans mor der havde lært ham det. Ingen skam i det, men at skulle sige det, var naturligvis aldrig helt sjovt når man gerne ville gøre sig til.
”Det skal du ikke være ked af. Det var min far der lærte mine første dansetrin,” svarede hun tilbage, ordene var blide og søde, men et drillende smil var begyndt at sprede sig på hendes læber. ”Han lod mig stå på hans fødder, så han kunne føre mig rundt…” Det lød næsten som et nostalgisk minde før hun komme med den næste kommentar. ”Men han er virkelig ikke en særlig god danser, så jeg måtte bruge festerne på at lære det i stedet for,” Hun grinede lidt af det. Ikke af ondskab over at hendes far ikke kunne danse, dem der kendte Melarue vidste hun havde et tæt forhold med dem. Og dem der kendte hendes far, vidste også godt at det ikke var hans dansetrin han havde fået erhvervet sig en hustru på.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 03.01.2020 12:04
Selv om melodien var skiftet og tempoet sat ned, gjorde Renaél mine til at fortsætte dansen. Der var ingen grund til at afbryde fornøjelserne så hurtigt, når han nu havde fået hende lokket ud på dansegulvet .. tempoet i musikken bød også op til, at det var lidt nemmere at tale sammen.

Hendes egen indrømmelse gjorde ham en smule lettet - hun havde jo også haft adskillige århundreder at lære at danse i, i modsætning til ham, men han synes alligevel at han klarede det ganske godt, alt taget i betragtning. Nu var det bare om at koncentrere sig om ikke at træde på skørter eller fødder og holde opmærksomheden væk fra kjolens udskæring... Renaél måtte tage sig selv i at kigge det forkerte sted hen, og han skyndte sig at vende øjnene mod hendes smilende ansigt i stedet.

"Din familie må være stolt." Bemærkede han. ".. over at have et elverrådsmedlem blandt sig.."

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 03.01.2020 14:52
Typisk ungelvere. Mere interesseret i kroppens goder, end noget andet. Hun havde da også været interesseret i det da hun var yngre, selvom hun da ikke havde kigget ligeså længselsfuldt efter bryster som Renaél gjorde. Men havde hun ikke også taget denne kjole på, fordi hun vidste at den fremhævede en del af hendes gode kurver? Og hun elskede opmærksomheden den bragte med sig.

Hun løftede et øjenbryn og et drillende smil var på hendes læber, da han endelig kiggede op igen. Det var tydeligt at hun havde taget ham i at kigge på dem.
”Det er svært ikke at være stolt af det,” indrømmede hun. ”Selvom det virker til at du foretrækker andre aspekter af mig.” Hvis hun kunne få Renaél til at svede lidt, så ville det ikke være en halvdårlig aften.
Hun lod dog stadig Renaél styre dansen, elegant som hun var, og uden at træde på noget, som var der ingen skørter at være bekymret for at træde i.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 12.01.2020 19:42
Og her havde Renaél ellers forsøgt at holde et sobert emne! Hans blik på kavalergangen havde nok, når det kom til stykket været ganske tydeligt, og hendes kommentar var lige ved at sende det derned igen. Hans spidse ører var blevet en anelse lyserøde.

"Kan du bebrejde mig?" Lo han. Der var ikke rigtig grund til at benægte noget, nu hvor det var kommet dertil, og hendes muntre tone tydede da på, at det ikke gjorde hende alt for meget. Hendes drillende smil var nok til at sætte en stor mængde tanker i gang om, hvor langt han egentlig kunne gå.
"Din kjole er særdeles flot." Tilføjede han og sendte hende sit bedste, charmerende smil. 

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 13.01.2020 19:39
Melarue grinede med ham. ”Tak, jeg tænkte jeg hellere må udnytte, mens ungdommen stadig er med mig,” svarede hun tilbage. Det var ikke ligefrem fordi alderdommen indhentede nogen af elverne når det kom til udseendet, men en sjov spøg. Måske sjovere hvis man brugte den mod nogen af de racer der døde af alderdom. Selvom Melarue nok så havde været væsentlig mere spydig.

”Desuden skal jeg jo finde en måde at bibeholde min position som mest populære elverrådsmedlem ikke?” Det var så en løgn. Hun var måske mest populær med dem der var interesserede i kvinder, og især dem under 150. Altså dem der stadig var betegnet af unge, og ikke havde fået nok af livets goder på den måde. Elvere som Renaél.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 21.01.2020 15:40
Renaél rystede smilende på hovedet. Alderdommen ville ikke indhente nogle af dem - og guderne være lovet for det! Mennesker blev så uattraktive, når de blev ældre: rynkede og gråhårede. Det var også derfor, Renaél ikke rigtig kunne se sig selv sammen med en menneskekvinde i længden. De var spændende nok til en engangsoplevelse - men ikke mere end det.

"Åh, jeg ved godt, hvad der helt sikkert ville sikre dig den position.." Han vidste godt, at han var på vej ud på vovet grund, men det så ud til, at Melarue nød selskabet for nu.
I løbet af dansen havde han med vilje ført dem lidt tættere på ungelverbordet, så de andre rigtig kunne se, hvor meget de kom til at skylde ham for væddemålet!

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 21.01.2020 15:52
Bare tanken om at være sammen med et menneske gav en ækel smag i munden på Melarue. Selvom hun vidste nogen af hendes artsfæller nød det enkelte selskab, så ville hun aldrig kunne få sig selv til det. Nej, hun nød elvernes træk langt mere, og hvis hun en dag fandt en at være sammen med, så ville denne være af elverafstamning, og mest sandsynligt en skovelver. De andre racer var alligevel en anelse for... primitive.

"Oh? Lad mig da høre," sagde hun, og hævede et øjenbryn. Nysgerrig det var hun, men hun var også usikker på hvor vovet Renaél ville gå.
Hun havde lagt mærke til at de var kommet tættere på ungelver bordet, men hun skænkede det ingen tanke. De skulle vel have lidt at se på, og de kunne jo selv komme op og byde hende på dans hvis de var misundelige på Renaél.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 24.01.2020 21:32
Han trak det lidt ud, mens dansen fortsatte. Tonerne smøg sig mellem træerne og i øjenkrogen fornemmede man hvirvlende skørter fra de andre, elegant klædte elverkvinder, der dansede i lysningen. Man kunne fornemme på melodien, at sangen snart var ved at være til ende - og med den sandsynligvis dansen.

Om Melarue var det populæreste elverrådsmedlem, vidste han ikke. Hun var utroligt smuk - men det var mange af de andre kvinder også, og Renaél måtte indrømme over for sig selv, at han havde et godt øje til dem alle. Det var heller ikke ualmindeligt at upassende drømme om dem, opsøgte ham, når han befandt sig alene i mørket i sin lille hytte..

Han nød hvordan de andre ungelvere stirrede misundeligt i deres retning, og han lagde hovedet en smule på skrå. En lok af de lyse hår havde forvildet sig ned i hans øjne, og han måtte gøre et kast med hovedet for at få den væk. Kvinderne havde altid godt kunne lide hans hår - det var ikke helt så langt og glat som mange af de andre elveres, men måden det krøllede en smule på, så ganske godt ud, hvis han selv skulle sig det..
Han så ind i Melarues grønne øjne, hans eget blik havde fået et på samme tid vovet og uskyldigt udtryk. "Åh.. et lille kys til en hungrende ungelver ville da hjælpe gevaldigt.." Antydede han med et smil, mens han endnu engang svang hende rundt til de sidste toner af dansen.

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 25.01.2020 11:14
Melarue lod ham svinge hende rundt til musikken, og bare mærke den tilfredshed og fred der kom for hende, når hun lavede noget hun holdt af, så som at danse. Stilheden generede hende ikke meget, selvom hun var nysgerrig. Men man var ikke blevet 600 år uden at man havde fået en hvis form for tålmodighed… og at kunne huske ting, selv efter emnet skiftede.

Hun var ikke helt klar over hvad hun forventede han ville sige. En konkret plan, som hun egentlig var lidt ligeglad, eller noget vovet, hun slet ikke kunne forstille sig.
Man kunne også se hvordan hun kiggede bare en smule overrasket på ham, som hurtigt blev erstattet med et hemmelighedsfuldt smil. Det var ikke som om at hun var tæt nok på til at hun give ham et kys, så lang tid de dansede rundt.

Til sidst lod de sidste toner dog. ”Jeg skal jo give min dansepartner noget for hans tid, skal jeg ikke?” spurgte hun, et hemmelighedsfuldt smil på hendes læber.
Hun lagde begge sine hænder på hans hoved, men i stedet for at kysse ham på munden, som h an måske havde håbet, så stillede hun sig på tæer, og kiggede ham på panden, som var han et lille barn, før hun trak sig tilbage. ”Nu håber jeg det har hjulpet,” sagde hun, grinende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9