Que 18.11.2018 00:28
Okay! Så nu sidder jeg jo her som nyt medlem, og ser alle de her karakternavne blive smidt rundt i Chatboxen, og rundt omkring, og jeg har ingen anelse om hvem de er og hvor er deres historie og sådan. Så er det så heldigt man kan gå ind og læse om karaktererne og sådan - men det er jo ikke ALT der står der inde. Ting der er sket i en tråd er nødvendigvis ikke nævnt - jeg tænker sådan noget som fx en hed affære, et pinligt nederlag, eller hvad der nu kan være. Så det min ide - eller forslag til en ide - handler om, er en eller anden form for interview af karakterne.
Jeg tænker det kunne være noget med en karakter om måneden eller noget, lidt ligesom det der er i Fokus. Om det er de samme spørgsmål til hver karakter, eller nogle special designet til hver karakter, eller en gruppe standart spørgsmål, og en gruppe speciale ved jeg ikke. Tænker der er fordele og ulemper ved alle måderne.
Spørgsmålene kunne udvælges af os kærer medlemmer. Vi kunne komme med forskellige forslag til hvad kunne være interessant at vide.
I sidste ende tænker jeg også der sidder nogle medlemmer der har været her længe, som har et eller andet det altid har undret sig over ved en karakter, eller altid har haft lyst til at spørge en karakter om.
Interviewet skal selvfølgelig svares af karakteren, så er det sjovest. Om det er noget andre karakterer kan høre/læse ved jeg ikke helt. Altså om interviewet blot er ud til os IRL, eller også er noget karakterer in-game ved noget om.
Shhh, tænk hvis mor så med!
Krystallandet