Mitch

Mitch

Healer og Kiles Engel

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Grace 20.10.2018 18:02
Skumringen var endnu engang ved at lægge sig over landskabet som Mitch spottede en enlig lejr lidt fra hovedvejen gennem Azurien. Han havde fået glimt af Logan på rejse, mens han havde fløjet de to tøser i sikkerhed, og været heldig nok til at et af dem havde givet nok af omgivelserne til at han kunne slutte sig til området af Krystallandet. Mest af alt fordi han havde været der sammen med den anden mand tidligere.
Den tilbagetrukne lejr var da også et sted de havde overnattet da.
En lille lysning ved en sø langt nok og skjult nok fra vejen til at man skulle vide den var der for at finde den eller komme flyvende hen over den.

Tagende sig den sikkerhed han havde tillært fuldt efter brændpilene i vingerne, cirklede han let og landede på stien førende til lysning. Han sagde intet, men fulgte den stille og kun med svag forstyrrelse af gruset under de slidte støvler.
Han stoppede hvor det tiltagende mørke skjulte ham halvt i træernes skygger og betragtede kort manden ved ilden, før han fortsatte frem med en let hilsen.
"Det bål kunne ses langt væk, Logan."
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 20.10.2018 19:04
Normalvis havde han valgt en kro. Valgt at nyde at kunne betale sig fra at have en god seng, solidt måltid og måske en lille tøs til at komme forbi skulle han falde i deres interesse, og omvendt. Men det var ikke altid den bedste løsning. Ikke med de lyssky forretninger han ofte lagde for dagen, og denne gang skulle han ikke genkendes før tid. Helst fungere så ukendt som muligt i den givende situation.
Med et solidt bål i gang, og et noget sølle forsøg på at lave aftensmad, sad han med en skål af lidt forskelligt. Noget der var nemt at pakke og rejse med, tilsat den friskhed i form af kaninkødet der havde sydet over bålet. Egentlig en udemærket skål mad, der meget pludseligt blev forstyrret.

Et par skovlfulde var blevet spist da stemmen afbrød ham, og fik skålen til at småflyve rundt, til Logan med en al for vant bevægelse, var halvt oppe at stå som skålen blev kastet meget hårdt imod den fremmede stemme. At hans navn var blevet brugt, havde været et bræg til at det var en bekendt, men det var ikke altid en trøst. Eller en ufarlig situation for den sags skyld.

Med et noget forvildet blik kiggede han på manden skiftede over til de store sorte vinger, og tilbage til ansigtet han kendte. For mange år siden. "Dit.. Dit forpulede sorte fugleskræmsel! Du må ved Zaladin ALDRIG forstyr mig mens jeg æder!" knurrede han irriteret og dumpede tilbage ned og sidde med et surt udtryk.. Hvorefter han kiggede tilbage igen, nu med et helt andet udtryk. "Hvornår helvede har du fået vinger?!" sorte.. vinger.. Hvad fanden havde den kanin ædt før han havde skudt den?!
Mitch

Mitch

Healer og Kiles Engel

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Grace 20.10.2018 21:30
Fordelen ved at overraske en gammel bekendt var at vide hvordan denne reagerede på overraskelser. Ulempen ved at have været væk i alt for mange år og have været helt væk i nogle år var at ikke alting blev husket lige klart. Logans forhold til overraskelser hørte heldigvis under det første og ikke en ting mulig at glemme for Mitch.
Det var da også grunden til hans vinger havde været halvt udfoldede da han talte og at han lettede som hans gamle bekendt sendte nærmeste kasteskyts efter ham.
Helt undgik han dog ikke maden, som ramte hans støvler på vejen op. Halvt varsomt og halvt morende lod han sig dale tilbage ned med det samme, men holdt klogeligt afstand lidt endnu. Det var da heller ikke pæne ord - eller det var det faktisk alt taget i betragtning - der strøg ham i møde. "Du sagde lidt af det samme da du pissede..." Han holdt sig klar til at lette igen, men som Logan satte sig blev bevægelsen i stedet en der bar ham nærmere bålet og lyset der.
Ind hvor vingerne blev tydeligere.
"Da jeg kom tilbage. De var åbenbart sådan en bonus-ting for særligt udvalgte..." Han så lidt på den anden, som han foldede vingerne sammen bag sig. "Jeg lovede jo at komme tilbage."
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 01.11.2018 20:22
Skulle han grine eller græde? Måske gå i et mindre rasserianfald? Ikke destro mindre havde forskrækkelsen sin effekt på det store brød, der faktisk stadig var i tvivl om det var helt rigtigt at Mitch stod der. Han var anspændt i skulderne, tydeligt seende i overarmene der nærmest så ud til at være spændt op til at slynge ud hvert sekund.
Han fnøs, en smule fortørnet, som han en smule modvilligt satte sig bedre til rette, stirrende med let utilfredshed på fugleskræmslet. ”Husk mig på at genere dig næste gang du er på tønden!” kommenterede han tørt. Mitch var ikke ligefrem manden han havde forventet at se igen, ikke på denne måde. Ikke efter så mange år.

Du tog fanme dine ord om at klare det løfte!” brummede han, med en rynken i panden som hans øjne meget tydeligt fulgte de sorte vinger der foldede sig ud og ind igen bag ham. Det her var fanme for sært. ”Hvad skete der?” Logan var ikke ligefrem kendt for at danne sig særlig dybtfølte forhold med særlig mange, og nok slet ikke med dem han havde arbejdet med for så lang tid siden, men det nagede stadig. Han havde vidst at han kunne stole på Mitch’s ord, og da han så ikke kom, stod der tog valg for ham. At Mitch faktisk havde løjet eller at han var død. Vingerne var et klart bevis på det sidste.
Mitch

Mitch

Healer og Kiles Engel

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Grace 17.11.2018 20:25
"Spar mig! Din ide om morskab adskiller sig stadig en del fra min..." Han foldede vingerne ud og fik dem endelig til at falde på plads ned af ryggen, så han kunne tage plads på en stub overfor Logan og ikke ligne en der var på vej til at lette ved den mindste lyd. Varsomhed hos ham sås så meget tydeligere nu end det tidligere havde.

Så skar han en grimasse, gørende det til eneste svar på bemærkningen, før hans mørke øjne blev om noget end mørkere. "Jeg tog nordpå som jeg sagde. Vejene var som forventet, folk værre og ja, mit sværd en god ting. Jeg overnattede i en landsby og vågnede op til at finde den under angreb." Han lukkede øjnene kort, før han rakte ned i tasken og trak et drikkeskind frem. Han tog en slurk og rakte det så over mod Logan. "Angriberne fandt mig besværlig og særdeles uønsket, så de gjorde mig til et eksempel." Han skar endnu en grimasse, som det at tale om det atter gav ham fornemmelsen af sværdet der gennemborede hans bryst.Det havde ikke været hans kamp i landsbyen, ingen havde betalt ham for at deltage, men han havde alligevel.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 06.12.2018 19:44
Logan brummede som svar, lod det ligge derved. Han havde altid været mere grov i munden, og langt mere grov i sine handlinger. Det galte også hvad han fandt morsommeligt, og det faldte ikke i alles jord. Det kunne han trods alt accepterer på sine sene år, med antallet af forskellige personligheder han havde krydset vej med.

Stadig meget varsom og påpasselig, satte Logan sig tilbage til rette. Det her var fanme underligt. Han kunne ikke li den mørke stemning, selvom den var nødvendig. Manden var død. Og kommet tilbage på ny, og opsøgt ham.
Roligt tog Logan imod drikkeskindet, uden at afbryde Mitch's ord, og drak en slurk fra den, og sendte tilbage. Interessant smag.
"Det lyder som skidt knægte." Logan havde været i sine slåskampe, men aldrig i massakre, eller indtaget byer med uskyldige. Han rynkede let på næsen inden han fnøs. "Hvornår vendte du tilbage?" Logan var ikke vant til at holde sig til alvorlige emner, men han kunne mærke at han selv var interesseret i at vide historien. Vide hvorfor Mitch ikke var dukket op, nu ganske forståeligt hvorfor han ikke var. Døde var så fandens svære at få til at udføre opgaver!
Mitch

Mitch

Healer og Kiles Engel

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Grace 11.12.2018 20:51
Mitch kom med et bekræftende fnys, som hans vinger spredte sig en smule bag ham i reaktion på hans humør. Altid en sær fornemmelse og en del mere afslørende for ham end hans mimik nogensinde havde været. Der var så også grund til det her. "De overlevede ikke længe." Hans tone var kølig neutral og lod det stå uvist hen om de havde mødt Kile ved egen eller hans hjælp. Det sidste havde for de fleste af dem været tilfældet.

Drikkeskindet med mere end bare vand havde været en god ting at tage med. Noget til at tage kanten af alvoren og det der sikkert ville følge. Især som han lukkede øjnene kort for at søge tilbage i hukommelsen. "Snart fire år, tror jeg. Tiden føles anderledes nu." Han trak let på skuldrene. Hullet i årene havde taget ham lidt at komme over og få alt det sidst-skete frem og på plads. Ofte hjulpet af steder eller personer hvis vej han havde krydset. Som nu hvor de slavetagere havde mindet ham om løftet til Logan.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 19.12.2018 23:42
Logan kiggede skeptisk på vingernes udfoldelse og afsløring af mandens humør. Det krævede sgu noget tilvænning at der pludselig var ekstra show på. Et let imponeret fnys forlod Logan, selvom der ikke blev sat detaljer på. I sidste ende havde det fået bugt på ham, ellers var der ikke dukket vinger op på ryggen. Men her stod han, så i sidste ende, kan man da roligt sætte sin finger på hvem der vandt i sidste ende.
Logan tillods sig uden lov, at tage en slurk mere af drikkeskindet, inden han rakte det retur til Mitch og smagte lidt på både smag og ord.

"Fire år virker ikke som lang tid, når man lever det." svarede han egentlig ganske ærligt. For ham var der nok ikke alverdens forskel på hans egen krop og sjæl. Et par ekstra ar til samlingen, og kvinder i minderne. "Men tiderne er skiftet" ofte så man ikke Logan specielt dyster, men det var at se i hans træk og brune øjne. Han havde set mere end godt var, trods han aldrig havde været lovlydig. Minderne om tiderne fra Mitch levetid, hvor de begge var på en betalt jagt. En jagt der aldrig blev færdiggjort. Med det alvorlige blik stadig skinnende i de brune øjne, kiggede han over på den anden mand. Han sagde det ikke, men det var tydeligt at han huskede deres sidste job. Med alle dets grusomme billeder.
Mitch

Mitch

Healer og Kiles Engel

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Grace 23.12.2018 21:54
Mitch tog imod drikkeskindet og skar en grimasse. "Lang nok tid som tiden er." Utilfredsheden var stadig at høre i hans stemme som den hang som en bitter smag på tungen efter ordene. De sidste fire år havde været en stødt tur ned af bakke for landet efter hans mening og med kun ganske få lyspunkter. Ingen af dem Lyset eller skyldt af Lyset, hvilket var lidt paradoksalt.

Så var det atter hans tur til at komme med et fnys. "Sgu ikke til det bedre!" Han holdt skindet afslappet i hånden, som han betragtede den anden og så fortsatte mere roligt. "Jeg rendte på nogle slavetagere for nogle dage siden. Nogle der passede på de beskrivelser vi fik før jeg tog nordpå..." Det havde været en opgave de skulle klare så snart han var kommet tilbage. Noget han så ikke var.
Atter rejste fjerene sig bag ham og lagde sig, som han trak vejret dybt og fik følelserne tilbage under kontrol. "Fandt du en anden at tage med?" De havde haft en plan, men den byggede meget på at de kendte hinanden og rent faktisk havde arbejdet nok sammen til at stole på hinanden.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 01.01.2019 20:26
Logan skævede til den anden med et let morende smil på læberne. Ikke fordi der var noget specielt morsomt ved udtalelsen. Nej, verden var sgu blevet direkte røv træls, og besværlig at leve i. Der var hele tiden krige. Freden var lagt på hylden, og nu endte der fanme også kutteklædte særlige rundt og kommanderede med befolkningen. Intet virkede synderligt positivt. Men alligevel var det svage smil at spore efter Mitch’s tydelige fnys, men falmede så snart samtalen gled tilbage på slavetagere, handlere og alt deres utøj. Hans blik blev hårdt og flyttede sig ned til ilden. Fandens dyr. Hvilket var en fornærmelse mod dyrene. ”Ved Zaladins lortindsmurte underhylere..” knurrede han mumlende. Det undrede ham desværre ikke at nogen var sluppet væk, men han havde håbet at arbejdet havde været for lavt lønnet til at de fortsatte.. Han burde havde vidst bedre. Enhver med manglende morale og selvstændighed ville tage sådan et arbejde hvor røddent det end betalte.

Logan tog en dyb indånding før han vendte de mørke øjne fra ilden og så på Mitch igen. ”Nej.. Jeg gjorde hvad jeg kunne alene..” der havde ikke været tid til at finde en ny efter Logan havde ventet forgæves i flere dage, næsten en uge. Han havde bandet Mitch langt ned i Kiles kælder i øjeblikket, uden at vide at det var hvor han faktisk befandt sig. ”Nogen slap naturligvis væk, og det var for farligt at blive og gøre arbejdet færdig. Jeg havde håbet at mængden af krystaller der kunne skifte hænder var faldet så voldsomt at arbejdet ville høre op. Tydeligvis tog jeg fejl” men der var faldt ro på. Ro nok på at han kunne vende tilbage. Gøre arbejdet færdigt.
Mitch

Mitch

Healer og Kiles Engel

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Grace 02.01.2019 17:39
Mitch mærkede endnu engang fjerene rejse sig let bag ham og få hans vinger til at rasle let over tonen Logan brugte. Han havde jo så heller ikke ligefrem været begejstret for at genkende nogle af mændene, men for at være ærlig overfor ham selv var det først sket efter de havde vædet jorden under sig godt og grundigt med deres blod. Pigerne havde været hans første prioritet og synet af Amy hængende slap og livløs, ja det havde sikret mændene deres manglende mulighed for overlevelse.

Han tog en dyb indånding ved det næste svar,men der var intet der kunne ændre ved fortiden. "Beklager, Logan..." Han mente det også. Han havde haft alle planer om at mødes op med den anden, men Kile havde villet det anderledes. Så lyttede han interesseret, mens han ansigt gled over i endnu hårdere folder end ellers. "Tydeligvis..." De var dog blevet betalt for en opgave og ingen af dem kunne helt sidde her og sige nu at de havde udført den. "Har du stadig listen med navne og beskrivelser?" Det kunne være det var ved at være på tide de fik gjort den opgave færdig. Ordentligt denne gang.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 02.01.2019 22:27
Logan havde ikke nogen forløsning fået for at vide at de var tilbage igen. Jagede områderne som glubske ulve. Det var ækelt. Mange ting kan og skal siges om Logan, men at fjerne folk deres leveret. Binde dem i slaveri, var en grim smag i munden. Med et blik på Mitch vidste han dog godt, at de mænd ikke længere var iblandt dem. Noget godt var der kommet ud af han havde fundet ud af at de stadig hærgede overfladen. Men der var flere. De var bare arbejdskræft i et sygt og korrupt spil.

Logan brød sig ikke om ikke at færdiggøre det arbejde han var blevet betalt for. Hvor beskidt arbejdet end var. Men han havde gjort hvad han kunne med de midler han havde haft. Han brummede let som svar.
Blikket gik tilbage fra bålet til Mitchs dystre skikkelse igen, som han rynkede brynende eftertænksomt. "Jeg blev jo aldrig færdig.. Så jeg må have den et sted" man smed ikke sin arbejdsopgave væk før den var udført. Han fandt rejsetasken frem og begyndte at rode i den.

Mange ting var sket siden, og det kunne ses af forskellige ting han tog op for at gøre plads til bedre at rode. Men det var ligeledes sparsomt hvad man rejste med, og et guligt stykke pergament, flosset i enderne og med en god mængde æseløre, blev hevet frem. Teksten var en smule udtværet, idet det nok ikke helt havde undgået diverse væsker i tidernes løb. "Her" han flodede papiret ud og rakte det frem. På sedlen var tre af navne streget over som Logan var kommet til. De andre havde han taget undersøtter, men ikke nok.
Mitch

Mitch

Healer og Kiles Engel

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Grace 06.01.2019 19:58
Det føltes rigtigt at få styr på den gamle aftale og den gamle opgave. Som at finde splitten der havde gnavet i baghovedet på Mitch og aldrig helt ville fortælle hvad det handlede om, men havde holdt ham fast i at noget ikke var færdiggjort. Noget hang og ventede på ham. Nogen.

Denne nogen gik ved hans spørgsmål på jagt i oppakningen, trækkende et smil fra Mitch. Logan smed aldrig noget væk, før han var færdig med det, hvilket havde sikret dem en del ekstra indtjening mens de havde arbejdet sammen. At have noget på folk gik begge veje, når det kom til at få det aftalte beløb hjem og ikke blive røvrendt efter endt opgave.

Ganske rigtigt kom der da også et gulnet ark frem bærende præg af årenes gang. Mitch tog imod den og gav sig tiden til at læse sedlen igennem, selv de overstregede dele, før han gav sig til at rode i egen taske efter pen og blæk. "Du nåede da alligevel en god del af vejen." Han fandt en beskrivelse af lederen med køllen og stregede ham over, før han lod blikket afsøge listen en ekstra gang, stregende en ud med et brutalt smil. "Men dog. Ham krydsede jeg veje i nordlandet jo..." Det havde endda ikke været så længe siden den sidste gang.

Han foldede sedlen sammen igen og rakte den tilbage. "Har du lovet dig ud til andet vi skal klare først, før vi dender de sidste til Kile?"
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 15.01.2019 20:58
Logan ventede mens Mitch læste sedlen igen, og indregistrerede hvad arbejde der var gjort og hvad der var tilbage. Logan blev aldrig tilfreds hvis en opgave ikke blev klaret fuldstændig, men han havde ikke haft så mange andre muligheder, og trods han kunne vende tilbage efter et par år, var han ikke kommet til det. Svagt ladet det gå i forglemmelse, til nu. Logan trak let på skulderen som svar. En del, men ikke nok tilsyneladende. Den næste kommentar blev dog mødt med et veltilfreds skævt smil "Det er nu meget rart at de dukker op af dem selv og tager straffen"

"Jeg er imellem arbejde i øjeblikket. Kile har også haft ventet alt for længe nu" svarede han tilbage med et grumt smil, som han tog imod sedlen. "Men lad mig lige få en nats søvn inden vi går på dødstogt!" tilføjede han med et grin og strakte sig. Som planerne da pludselig havde ændret sig for hans dag i morgen. Men rart at vide at det nu var på banen igen, og kunne gøres færdig.
Mitch

Mitch

Healer og Kiles Engel

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Grace 03.02.2019 08:12
Det hårde glimt i Mitch mørke øjne forblev, skønt gnisten af brutal morskab også var der. "Det er det, skønt jeg helst havde været foruden det første møde med ham .. og hans daværende leder." Manden havde været en del af den banden der havde overfaldet landsbyen han havde overnattet i og kostet ham livet. Lederen var stadig derude et sted, men Mitch havde tid nok.

"Godt." Så kunne de da gå direkte sagen i stedet for at bevogte et eller andet først eller hvad Logan nu ellers brugte tiden på disse dage. "Hun er en tålmodig frue." Humoren havde ikke forladt hans stemme helt, skønt respekten for hans gudinde skinnede igennem også. Lidt havde døden forandret ham og ikke til det mindre alvorlige. Det var dog rart at falde tilbage til den gamle jargon og afslappede tone han havde brugt omkring Logan og resten af mændene.

Mitch hægtede tasken af og satte ved siden af sig. "Du havde også noget mad jeg afbrød dig i - hvis du ikke smed det hele væk?" Han kunne selv bruge et hvil og måske et par timer på øjet efter de mange dage på vingerne.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 19.02.2019 17:43
Ak ja, at lide døden kunne næppe være rart. Logan fastholde selv at han forblev død når først han var fældet ned! Foretrukken var det at forlade livet i gloriøse omgivelser, hvilende i en kvindes skød. Så heldig var mænd som Logan sjældent, men man kunne drømme.

"Selvfølgelig er hun det. Alle kommer til hende før eller siden" om man ville eller ej. Det var uundgåeligt og jo før man accepterede det, des nemmere var livet at leve uden bekymringer. Hvilket selvfølgelig bidragede til at Logan var langt mindre alvorlig end Mitch, med mindre tiden virkelig krævede det af ham. Men også kun lige.

Med en dyb brummen gav han sig til at rode i tasken igen og fandt noget let tørt brød frem, saltet kød og noget efterhåden godt modnet ost. Den varme mad var jo kommet ud og flyve! "Jeg går aldrig ned på mad!" et gnækkende grin kom over ham, som han gav sig til at grovskære ting ud. "Sulten?" han havde nok, såfremt de da kom forbi en by i en nærmere fremtid for at fylde op.
Mitch

Mitch

Healer og Kiles Engel

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Grace 20.02.2019 13:30
Et lille smil krusede Mitch læber ved Logans måske lidt tørre ord. "Nogle en del før end siden. Nogen beklageligt efter deres tid." At snyde døden og forlænge livet var noget alt for mange eksperimenterede med, men udfaldet var altid det samme. Kile hentede dem, når Hun fandt deres tiden inde. Det var livets gang og alt man kunne gøre var at værdsætte den tid man fik tildelt.
Noget han selv havde lært for sent.

Smilet blev der som Logan brummede af ham og var nær ved at udvikle sig til et grin. At prikke til Logan havde altid været en farlig, men underholdende ting. Især da den anden ikke altid virkede til at være sikker på om han drillede ham eller var grav alvorlig. "En gang kunne jo være den første og ja. Det var en lidt længere flyvetur for at finde dig end forventet." Han havde måtte stoppe for forsyninger på vejen også, men som altid havde det været en noget blandet oplevelse. En der kun var blevet værre som han var kommet ind i Azurien. "Kan også sige folk ikke er så venlige herude som de prøver at bilde en ind."
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 21.02.2019 00:37
Logan havde ikke mange holdninger på området. Følte ikke misundelse for elvernes evige liv, eller nogen eftertrækning efter at forlænge sit eget. Var det tid var det tid, ligemeget hvad der så end bestemte den skæbne. Han havde tænkt sig at kæmpe for sit liv! Men alt andet, det var der nogle højere magter der tog sig af, og ikke noget han bekymrede sin tid med. Det var unødvendigt at sige at han på ingen måde havde samme tiltro til en gud som Mitch.

Logan fnøs let og rakte maden frem, så Mitch kunne tage, efter Logan selv lige havde fået skovlet lidt ned i skålen, han havde fået hevet til sig igen og rystet fri af jord og græs. Hygiejne var en ret unødvendig ting i vildmarken ifølge Logan. "Uden tvivl havde du også travlt" forståeligt.
Et gryntende grin forlod Logan, mens han forsøgte at tygge noget af brødet nok til at kunne tale. "Ingen har rigtig råd til venlighed nu om stunder." gravalvorligt, var det desværre. De fleste kunne klare at man overnattede i en lade på høet eller arbejdede lidt for et måltid mad. Det var nu skeptiske tider, med alt det verden havde bragt befolkningen den senere tid.
Mitch

Mitch

Healer og Kiles Engel

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Grace 30.03.2019 18:17
Mitch tog imod den rakte mad og forsynede sig med brød og kød nok til at blive mæt. Resten rakte han tilbage, trak sin kniv og skar en skiv af kødet, som han nikkede samtykkende. "Aldrig til at sige hvilke ulykker du kunne få dig selv ud i hvis jeg tøvede længere..." Kødet var salt nok til at kræve en tår mere af drikkeskindet, før han fulgte op med en stump af brødet. Mad gjorde godt efter flyveturen og måtte han indrømme havde været godt tiltrængt.

Så fnøs han let. "Har de aldrig haft, men det er da blevet værre. Også siden jeg kom tilbage." Det var ikke fordi han før sin død var blevet budt varmt velkommen, men efter havde han kun mødt åben mistro og afstand, hvor han før var blevet ignoreret eller mødt med varsomhed. Vinger gjorde en del. Kile endnu mere.

"Har du en ide om hvor vi skal starte med at lede?" Listen var ikke så lang, men at finde folk på beskrivelser flere år efter var aldrig en helt lige ting. Alt de kunne håbe på var at nogen af folkene havde gjort sig uheldigt nok bemærket til at være efterlyst officielt. Endnu bedre hvis de vidste hvor andre var, når de fik fingre i dem.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 02.04.2019 19:25
Logan brummede. Han havde da stadig sine nerver i behold. Skiderik. "Så så! Jeg har trods alt ikke fået vinger siden sidst" Logan pakkede resten af maden ned i tasken igen, i hvert fald det af det han ikke selv tog fra. Han havde trods alt fået spist en nogenlunde portion inden fugleskræmslet var landet. Det blev til en god bid brød og resten gemt.

"Hårde tider." en let tør kommentar. Logan var vant til at blive set skævt til. Han emmede ikke ligefrem af lovlydighed! Han var stor og han var bred. Og han bar våben. Alt sammen gode grunde til ikke at stole på ham.
Logan stirrede let dovent ind i ilden som de sad. Tænkende. "Der er offcielle efterlysninger i de fleste byer med en kro. Hvis intet der, vil jeg tro at i hvert fald Ahkir er vendt tilbage til varmen i Rubinien."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator, Muri Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 3