Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 25.09.2018 07:40
Hector vidste ikke, hvad det var for et af de tilbagevendende mareridt, der vækkede ham, men han satte sig op i sin seng med et sæt. Hans hjerte hamrede i brystet på ham, og han blinkede vildt med øjnene for at orientere sig i det mørke lokale. Han var i Dianthos. På sit værelse. I sin seng. Ikke i Balzera på gulvet ved Anas seng. Juno var... hvor var Juno?

Hector følte febrilsk rundt i lagnerne i mørket for at finde Juno, men han fandt intet. Var han faldet i søvn alene eller havde Juno været der? Han kunne ikke huske det. Var Juno i sin seng? Hector løftede med det samme armene for at skubbe til brædderne under Junos madras. Hvis de føltes tunge, betød det, at Juno lå der. Hvis ikke, så var sengen tom. 

"Chef?" hviskede Hector, mens han skubbede til brædderne. "Chef, er du der?"

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.09.2018 01:36
Juno havde aldrig sovet tungt og han vågnede i det øjeblik Hector sagde hans navn - der var slet ikke grund til at løfte i sengebræderne, men Juno havde trods alt ikke reageret med det samme, så han forstod godt hvorfor Hector gjorde det.

"Hvad?" mumlede han og vendte sig i sengen, til hans arm faldt ud over kanten. "Vil du have mig ned? Der så ikke ud som om der var plads, da jeg kom hjem." Juno lod sig nærmest falde ned på gulvet, allerede inden Hector fik svaret ham.
Han var kommet sent hjem med vilje. Nogle dage var det sværere end andre at se Hector i øjnene og så var det nemmere bare at snige sig indenfor og op i sin egen seng, især hvis han vidste at han stank af alkohol.

Han stod uden andet end underbukser på og så ned på Hector, i fuld forventning om at fyren ville flytte sig og give Juno nok plads til at lægge sig med ham. Hector var ikke alene om at få mareridt, og Juno var klar til at hjælpe ham hvis han kunne.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 26.09.2018 01:50
Hector slap et lille, lettet suk, da Juno svarede ham, og han nikkede bare af hans spørgsmål. Den del af ham var lidt ked af, at Juno ikke bare altid kom ned i sengen til ham, men han forstod det også godt. Hector havde også brug for at være alene nogle gange, især efter deres lille udflugt til Balzera. Men det her var ikke en af de gange. Han ville gerne have Juno tæt - helt tæt. Han ville også gerne bolle med ham lige nu, men han ville være mere end tilfreds, hvis han bare kunne mærke ham og røre ved hans hår.

Med et nik rykkede Hector sig i sengen. Den var ikke ligefrem stor, men Hector fyldte ikke så meget, og han havde tænkt sig at vikle sig så tæt om Juno som fysisk muligt alligevel, så der var rigeligt med plads til dem.

"Hvornår kom du hjem, chef?" spurgte han, mens han løftet tæppet også, så Juno kunne komme under det.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.09.2018 19:57
Juno trak først på skuldrene af Hectors spørgsmål, men imens han kravlede ned under dynen til ham, tænkte han alligevel over det.

"Måske en time siden," svarede han med et suk og lagde en arm om Hector, inden han begravede sit ansigt imod fyrens hals. "Jeg ved ikke med dig, men jeg kan fandme ikke falde i søvn medmindre jeg er ved at kollapse af udmattelse," indrømmede han lavmælt. Han ville aldrig have kunnet sige det i dagslys, men her, midt om natten i mørket, tæt sammen med Hector, var det nemmere at indrømme at deres ufrivillige tur på tværs af landet havde gjort noget ved ham, der ikke var så nemt at gøre om igen. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 26.09.2018 20:07
"Hm," mumlede Hector, mens han helt automatisk puttede sig tættere på Juno og rakte en hånd op for at lade sine fingre glide igennem Junos hår. Han stank af sprut og øl, men Hector var ligeglad. Det var Juno, og Juno kunne var sølet ind i ren lort, og Hector ville stadig holde om ham.

"Jeg synes sgu, jeg kan sove hele tiden," gryntede han med sin hage hvilende mod toppen af Junos hoved. "Men aldrig mere end en time eller to, så… så vækker de skide mareridt mig."

Han havde ikke før indrømmet, at han led af mareridt. Det var meget tydeligt, at selvfølgelig gjorde han det, men det føltes alligevel lidt farligt at sætte ord på det. For at distrahere sig selv lidt fra angsten, der kom krybende under huden, lod Hector sine fingre glide videre fra Junos hår og ned over hans kind og kæbe. Hans fingerspidser gled over the markerede kæbe, som næsten altid havde en rift eller blåt mærke på sig enten fra en slåskamp på et værtshus eller fra et af de mange slagsmål, Hector og Juno plejede at have. De havde dog ikke slåsset endnu, siden de kom hjem… Måske var det bare noget andet nu, hvor de begge havde set den anden blive banket helt ud til grænsen af livet flere gange.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.09.2018 21:27
Juno fnøs da Hector bragte sine mareridt op. "Ja, de kan fandme være slemme. Duftene her hjælper lidt på dem. Prøv at sov i småpigernes seng en dag, det er en eller anden slags mirakelkur. Man kan ikke have mareridt, når man samtidig kan dufte de små tøser." Det var en overdrivelse, for Juno kunne have mareridt hvor som helst, men det var sandt at han havde dem sjældnere efter at være kommet hjem, og endnu sjældnere når han sov et sted, hvor der kun var hjemlige dufte og ingen af de lugte, han havde forbundet sin rejse med.

Et ufrivilligt suk forlod ham, da Hector strøg ham over kæben. Han havde et bulende, blåt mærke langs den, som var nyt nok til at Hector endnu ikke havde set det, men det skulle han nok komme til i morgen.

"Jeg så min far. Hos Vargas. Han kom for at købe en slave, og han købte ikke mig." Juno vidste ikke helt hvorfor han pludselig fortalte dét, det røg bare ud af ham. Han havde ikke fortalt det til Hector før, men indtil nu havde der også konstant været farer omkring dem, og det havde ikke virket relevant at Juno havde set sin far, når de stod overfor en værre trussel. "Jeg siger ikke, at det var et dårligt valg, tværtimod - jeg ville være blevet en forfærdelig slave, og en endnu værre slave hvis det var ham, der havde købt mig, men... det var sgu vildt. At se ham."

Juno trak sin arm til sig og lænede sig halvt op at sidde, med albuen støttende i madrassen, og så ned på Hector uden at vide hvad han forventede at se hos ham - han ville bare gerne vide, hvordan han reagerede på det Juno fortalte ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 29.09.2018 18:17
"Hm," gryntede Hector til svar på Junos råd om at sove hos småpigerne. De havde faktisk plaget ham flere gange, om han ikke ville fortælle dem godnathistorie og sove hos dem. Indtil nu havde han nægtet, men måske skulle han prøve det alligevel... 

Han skulle til at sige noget til det, da Juno nævnte sin far. Hectors brune øjne blev en kende større, mens Juno fortalte, og raseriet begyndte med det samme at syde tydeligt i ham. 

"Jeg ville h ave smadret ham," sagde Hector uden tøven. "Hvis jeg havde set ham, så havde jeg losset ham så hårdt i kuglerne, at de var fløjet af! Den forpulede skiderik! Jeg ville brække næsen på ham, ligesom jeg gjorde med det svin Vargas. Jeg mener... jeg er glad for, at han ikke købte dig, for så ville du jo ikke være her, vel? Men den lort fortjener en røvfuld, så han ikke kan gå igen."

Hector kendte ikke detaljerne omkring Junos far, men det behøvede han heller ikke. Enhver, der havde gjort Juno ondt, var fjenden, og Hector ville ikke tøve med at forsøge at banke dem sønder og sammen, hvis han fik muligheden.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.09.2018 23:24
Juno vidste ikke hvad han havde forventet, men han følte en vægt forsvinde fra sine skuldre, da Hector reagerede med den vrede, Juno ikke var sikker på om han selv var berettiget til at føle. Han var trods alt aldrig kommet ud af det med Kerfeir, og der var ingen anden grund end blod, til at manden skulle have hjulpet ham. Ud af skam havde Juno nægtet sig selv at tænke på deres møde, og det var først nu, at han fik bearbejdet sine følelser omkring det.

"Han indså sikkert, at jeg er stor nok til at slå igen, hvis han forsøger at 'opdrage' på mig nu," fortalte Juno med et skævt smil, der ikke nåede hans øjne og en vægt på ordet 'opdrage', der betød at han aldrig i sit liv var blevet oprigtigt opdraget på af sin far. "Jeg ville have været en dårlig investering - og desuden ville jeg ikke have ladet ham adskille mig fra dig." Med de ord blev Junos udtryk lidt varmere og han sparkede venskabeligt til Hector. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 30.09.2018 23:43
"Hæh," gryntede Hector, mens hans kinder blev en smule varmere og rødere. Han skyndte sig at sparke lidt tilbage. "Jeg ville sgu da heller ikke lade ham skille os ad. Hvem skal så irritere mig grænseløst hele tiden, eller... eller få mig til at grine selvom det hele er ad helvedes til?"

Den sidste del af sætningen blev mumlet mere end sagt, og Hector slog blikket ned, mens han mumlede det. Selvom de havde været meget ærlige overfor hinanden det sidste stykke tid, og selvom de helt sikkert var tættere nu, end de havde været før, så var det stadig meget svært for Hector at indrømme nogen som helst følelser. I stedet pillede han lidt ved en løs tråd i linningen på Junos natbukser og var meget optaget af det.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.09.2018 23:57
Juno fnøs af Hectors svar. Det var for intimt til, at han kunne finde ud af at svare ordentligt på det, så det var nemmere at tage afstand til det. Hector ville ikke have kunnet stoppe Kerfeir, hvis manden havde købt Juno, men det ville Juno heller ikke have kunnet. Juno så dog sin egen ønsketænkning som realistisk, imens han så Hectors som barnlig.

Han spændte i hele kroppen, da Hector rørte ved hans natbukser. Det var ikke seksuelt og det var langt mindre, end hvad de havde gjort før, men Juno kunne ikke gøre for det - han havde ikke frivilligt haft sex med nogen siden Hector og ham havde delt Vargas' badekar, og selv dengang havde han fået et panikanfald lige inden.
Han trak vejret dybt ind, koncentrerede sig om det, men slappede ikke mere af på trods af det. Hans muskler nægtede at adlyde og han kunne ikke tvinge dem til noget, fordi han frygtede, at et forsøg ville lede til at han sprang ud af sengen og stak af. At forlade Hector lige nu var det sidste han ville, men at lægge afstand imellem ham og den fyr, der rørte ved ham var hvad hans instinkter bød ham.

"Hector, jeg..." forsøgte han, men vidste ikke hvad han skulle sige for at forklare. I stedet flyttede han sit blik op til Hectors ansigt og håbede at han forstod. Håbede, at det her var en af de gange, hvor det lykkedes Hector at læse hans tanker. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.10.2018 02:26
Hector kunne se det med det samme; han havde altid været god til at opsnappe, når Juno ikke havde det godt (det var langt fra lige så nemt at finde ud af, hvad problemet faktisk var), og dét havde heldigvis ikke ændret sig på trods af deres lille udflugt. Faktisk var han nærmest blevet bedre til det, synes han i hvert fald selv. Han kunne mærke spændingen i Junos krop, og da deres øjne mødtes, kunne han også straks se, at Juno var utilpas. Det var ikke på grund af ham, det vidste Hector også. Der var intet af det ubehag, de to drenge følte, der var på grund af den anden. Tværtimod havde Hector det sådan, at Junos tilstedeværelse dulmede de rædselsfulde minder og mareridt. Han turde slet ikke tænke på, hvordan det ville være, hvis han skulle klare det her alene. 

"...keder dig i den her rådne seng og vil heller ud på nateventyr?" hæftede Hector på enden af Junos sætning og fjernede straks sin hånd fra Junos natbukser. Han smilede bredt og betryggende til Juno. "Måske finde noget... sjov og ballade?"

Hector vidste ikke, hvad dette sjov og ballade skulle gå ud på, men hvad som helst, der kunne distrahere Juno og ham selv fra deres mareridt, ville være bedre end ingenting. Hector satte sig op i sengen og rodede lidt rundt i sine vilde krøller, mens han gabte lidt. Jo, det ville faktisk være helt i orden at gå ud. De ville nok have byen for dem selv for det meste, og måske kunne de endda prøve at finde én, der kunne skaffe dem lidt sjov og ballade i form af tørrede svampe eller miksturer.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.10.2018 23:48
Juno var stadig utilpas, da Hector foreslog nateventyr, men så snart hans hånd også var væk fra ham, var det som om en kraft, der holdt ham presset ned i madrassen, endelig slap ham. Han kunne smage blod og et øjeblik var han sikker på, at han kunne dufte Thanos også. Som var det et forbandet minde om ham, der holdt hans krop nede, så snart hans traume-opslugte hjerne troede at der var noget som helst omkring ham, der bare kunne minde om voldtægt. Han var træt af det allerede, og hans mimik var lige ved at afsløre foragt, da Hector distraherede ham - med smil og et løfte om noget godt.

"Lyder som noget for os," svarede Juno, hans stemme usædvanligt svag, men han fik ikke desto mindre klatret ud af sengen og hevet noget tøj på. 

"Svampe?" spurgte Juno selv, et skævt smil over sit ansigt, imens han trak en tyk trøje på. Han havde ikke været meget for at miste kontrol siden han var kommet hjem, men han kunne godt mærke, at han havde brug for det nu, og han stolede på Hector. Sammen kunne det ikke gå helt galt. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 27.10.2018 05:42
"Svampe," svarede Hector med et bekræftende nik. Han kravlede ud af sengen og fandt et trøje - sikkert en af Junos - og hev den over hovedet. Han vidste ikke helt, hvor de skulle få fat i nogen svampe, men det fandt de nok ud af. Et besøg på et af deres faste, snuskede værtshuse ville i hvert fald være en god begyndelse. Hector spændte situation bælte om livet med læderpungen, der indeholdt et par krystaller og hans slangebøsse. Slangebøssen ville ikke være en stor hjælp i en nødsituation, men det var bedre end ingenting.

"Skal vi tage på Svinet, chef?" spurgte han og strakte sig lidt. Det var sent, og han var lidt træt, men tanken om nateventyr med Juno friskeste ham op, og den kølige aftenluft ville nok også hjælpe.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.10.2018 17:42
Juno rystede på hovedet af Hectors spørgsmål. "Svinet er lukket. Thelma var elver, eller halv, eller hvad ved jeg," svarede Juno. Han forstod godt, at Hector ikke havde opsnappet sladderen endnu - der var også overvældende meget af den. Alt for meget havde ændret sig i Dianthos i den tid de havde været væk. Elvere, der var blevet smidt ud, selv elvere som alle kendte og elskede, som Thelma der havde ejet Svinet. 

"Den Glade Gås? Eller Hønsehuset?" foreslog Juno i stedet, begge steder der var snuskede og billige, som Svinet havde været. Af hvad Juno vidste af, stod Det Halve Svin tomt lige nu, men der var også rygter om, at Kile ville tage det i brug. Dén ide foragtede Juno - han havde følt, ligesom de fleste af stamgæsterne, at stedet hang sammen med Thelma, og uden hende burde der slet ikke være noget Svin.

Han ledte vejen ned ad trapperne, så lydløst som muligt for ikke at vække nogen.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 30.10.2018 18:23
Hector var, takket være sin klove, ikke specielt god til at liste, og slet ikke på et hårdt underlag som trægulvet og trappen var, men han havde fundet en anden metode at komme nedenunder på, når han ikke ville opdages. Han hoppede nemt op at sidde på gelænderet og kurrede ret elegant sidelæns ned af det glatte træ, inden fik stoppet sig selv for enden af gelænderet og gled ned på gulvet næsten uden en lyd. Han kunne ikke lade være med at grine op til Juno. 

"Lad os tage på Gåsen så, chef," sagde han, da Juno var kommet ned til ham for enden af trappen. Han hev et tykt halstørklæde op fra gulvet og viklede sig ind i det, så hans ansigt næsten var helt skjult, og det eneste, man kunne se, var de vilde krøller, der stak op på toppen. "Der skulle vist være en eller anden gammel kone, der sælger alt muligt fra en af båsene."

Han hev lidt ned i det store, strikkede halstørklæde, så han bedre kunne se Juno og smile til ham. Nogle gange blev han virkelig slået af, hvor flot Juno var. Der var sikkert mange, der ville synes, at Juno ville være pænest uden de mørke render under øjnene og den næsten altid flækkede læbe eller kæbe med blå mærker, men Hector ville slet ikke have Juno på nogen som helst anden måde. Juno var allerflottest, når han var sig selv, og det inkluderede også tegn på søvnløshed og slåskampe. 

"Du skal ikke lade det her stige dig til hovedet, chef," sagde Hector, selvom han godt vidste, at det var præcis dét, Juno ville gøre, "men du ser skide godt ud i dag."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.11.2018 17:16
Juno fulgte Hector med blikket, som han gled ned ad gelænderet, og han gengældte også fyrens grin. Det var imponerende og sødt, og den eneste grund til at Juno ikke tilbød af bære ham ned ad trappen.

Han trak selv en jakke på, samt et par slidte støvler, og vendte sig så mod Hector, der overraskede ham med et par pæne ord. Et selvtilfredst smil spredte sig straks på hans læber og inden Hector nåede at sige mere, greb Juno fat om hans halstørklæde og trak ham ind i et kys. Han pressede hele sit ansigt op imod Hectors, skubbede sin tunge op imod hans, og kyssede ham, indtil han var nødt til at slippe ham for at få vejret.

"Det' lidt for sent, Stump, du ved hvor meget dine søde ord betyder for mig." Han svarede ham i en lavmælt hvisken, med en latter i stemmen, deres ansigter fortsat tætte op af hinanden, og først efter han havde svaret ham, rettede han sig helt op og åbnede døren for Hector, som skulle han pludselig være en gentleman. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 03.11.2018 18:16
Hector udstødte et lille, tilfreds grynt mod Junos læber, og han viklede begge arme om ham et kort øjeblik, mens de kyssede. At kysse Juno var det bedste, Hector vidste. Sex var også skønt, men Hector ville hellere undvære det end Junos kys. De fik det til at boble i maven af lykke hver eneste gang, og Hector havde lyst til at grine højt, men så ville han bare vække hele huset, så han nøjedes med at smile bredt mod Junos læber og gengælde kysset med stor entusiasme. 

Han smilede stadig som en forelsket idiot, hvilket han jo også var, da Juno holdt døren åben for ham, og Hector nærmest hoppede ud af døren og ud på gaden. Vejret var mørkt og koldt, og Hector skuttede sig godt i sit tøj, inden han førte an på vejen hen til Gåsen. Som han havde gættet tidligere, så var gaderne næsten tomme. Det var sent og koldt, og de eneste, der gik udenfor på denne tid, var dumme drenge som ham selv og Juno, på jagt efter noget at underholde sig med.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 17.11.2018 23:05
Så snart de var udenfor lagde Juno en arm om Hectors skuldre, så han kunne have ham helt tæt på sig, selv som de gik ned mod Gåsen ad de mindste gyder, for at skjule sig fra byvagterne og Kiles Orden. Hver gang han var tvunget til at slippe ham, lagde han blot en arm om ham igen så snart de var ude på en større gade.

Inde på Gåsen var der varmt og behageligt, og stadig rimelig fyldt i forhold til hvad Juno ville have troet at udgangsforbudet ville have gjort mod nattelivet. Her var dog ikke så mange at han følte sig dårligt tilpas, eller også var det bare fordi at han stadig havde Hector under sin arm, at han ikke kunne forestille sig selv blive angst.

"Jeg skaffer os nogle øl," fastslog han og gav først nu slip på Hector. Fyren måtte gøre hvad han ville, skaffe svampe eller komme med ham, men Juno var fast besluttet på at få noget alkohol i sig så hurtigt som muligt, så måtte alt andet komme efter. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 18.11.2018 20:03
Juno skaffede øl, og Hector skaffede svampe. 

Det blev en besynderlig nat, fuld af mærkelige visioner og drømmesyn og rablende tilståelser og klarsyn. Hector kunne ikke huske halvdelen af det, da han vågnede den næste dag, men han huskede bare, at de begge havde haft brug for det. Mørket, som Thanos og Vargas havde efterladt indeni ham, var ikke borte, men det var skubbet lidt i baggrunden for en tid, og det var egentlig alt, han kunne ønske sig. Han havde på fornemmelsen, at Juno havde det på samme måde.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, jack
Lige nu: 2 | I dag: 9