På trods af regnen gik Shinji rask afsted med et svagt smil på læben med Shura luntende afsted ved sin side. Han havde ikke været ude i mere end et par minutter, men han var allerede gennemblødt. Den mørkegrønne frakke hang tungt om hans slanke skuldre, og flere gange måtte han fjerne sine dreadlocks fra øjnene, fordi pandehåret blev ved med at klaske ned foran dem. Dette var dog på ingen måde nok til at ødelægge hans humør. Shinji var sjældent i dårligt humør, og selvom han egentlig havde fået et nej fra Amalia, var han stadig optimistisk omkring det. Han havde allerede udtænkt et par kompromiser. Nu skulle hun så bare lige komme tilbage fra første sejlads, før han kunne tage kontakt igen.
Shinji åbnede døren til kroen og rystede det lange hår fri for det værste vand til stor gene for de nærmeste gæster.
"Åh undskyld" sagde han stadig i en munter tone, inden han satte kursen op til baren.
"Goddag fatter. En flaske rom og en skål vand" sagde han, inden han kastede et blik på panteren, der gengældte hans blik.
"Okay så. Og en rå kølle også" tilføjede han, som hans blik igen landede på krofatter. Krofatter nikkede og gik ud bagved, hvilket gav Shinji tid til at kaste et blik rundt på forsamlingen. En gangske nydelig kvinde fangede hans opmærksomhed, og han kastede et blik ned på panteren, der brummede til ham, hvilket fik ham til at grine.
"Okay så. Så lader jeg den gå denne her gang" sagde han tydeligt rettet til panteren med et smil.
Krofatter kom tilbage, og Shinji satte skålen og dyrekøllen ned på gulvet til Shura, inden han selv skænkede sig et glas af rommen. Han havde dog ikke engang nået at tage sin første tår, før en mand prikkede ham på skulderen, hvilket fik Shinji til at dreje hovedet.
"Der er nogle her, der ikke bryder sig om kæledyr. Specielt ikke et der er så stort som dit" sagde manden, hvilket fik Shinji til at dreje sig helt om og rejse sig. Med det samme var det som om, han blev 10 cm højere, og et gult skær kunne kort skimtes i de ellers lilla øjne.
"Shura er aldeles ikke et kæledyr" svarede han med en stemme, der rent faktisk lød som om, han knurrede helt nede fra maven af.
"Der bliver betalt for hende ligesom alle andre gæster, og du skal være glad for, at hun er i sit gode hjørne, for jeg kan ikke forhindre hende i at flå dig i småstykker. Jeg er ikke hendes herre, hun er min ven" afsluttede han, inden han vendte sig om igen. Hans vejrtrækning var blevet noget tungere, og det tog lige noget tid for ham at falde til ro igen.
- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?