Der var engang to drenge i et badekar...

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 30.07.2018 03:45
"Alle steder er bedre end her, og alle er bedre end det svin," svarede Hector med et nik. Han havde ikke noget tøj på selv - det var for varmt til tøj her - men det stoppede ham ikke fra at rødme lidt og kigge ned, mens Juno tog sine bukser af. Selvom han havde set Juno nøgen et utal af gange tilbage i Dianthos, så havde han ikke set ham nøgen efter deres lille kælderferie, og det føltes anderledes nu, men det havde han ikke i sinde at indrømme overfor nogen.

Han kløede sig i stedet i sine krøller og lod, som om han var vældig interesseret i noget på gulvet. Et øjeblik efter kom en af de andre slaver ud fra baderummet og fortalte dem, at vandet var klart.

"Vil du gå først, chef?" spurgte Hector og nikkede mod døren til rummet. "Eller... skal vi gå sammen?"

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.07.2018 18:14
Juno var ikke helt enig - Vargas havde været bedre end mange andre han havde mødt, alt taget i betragtning. Manden havde givet ham noget. Råd. Mulighed for at se Hector. Juno havde oven i købet taget det som en handling af medlidenhed, da Vargas var kommet ned til ham efter hans fars besøg. Desuden var det Thanos han havde mareridt om. Vargas havde virket bedre, selvom Thanos havde advaret dem om at han ville være værre.
Men Juno sagde ikke Hector imod. Vargas var noget af det værste, og det var tæt nok på hvad Hector havde sagt.

"Vi går sammen," svarede Juno som var det en selvfølgelighed og så også undrende på Hector, der ikke havde forstået at det var en selvfølgelighed. Her var ingen damer at lade gå først, så han sagde det imens han selv gik nonchalant derind og op i karet, der var fyldt til randen. Han havde kun brugt det en enkelt gang før, men opførte sig som havde han boet her hele sit liv. Nu, hvor han næsten kunne smage deres frihed, følte han sig allerede langt mere som sig selv igen. Som om han ville kunne sove uden mareridt og svare mænd igen uden at frygte for sit liv.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 30.07.2018 18:51
Hector trak let på skuldrene; Juno var åbenbart ikke plaget af den samme akavethed, som han var, og det faktum alene hjalp en hel del. Hector fulgte Juno ind i rummet og lukkede døren bag dem, inden han klatrede op i karret til Juno. Det var ikke helt let, for Hector var en lille lort, og karrets sider var glatte, hvilket ikke var nemt at klatre på, når man har klove i stedet for tæer, men det lykkedes til sidst. Sådan da. Hector ville gerne have gledet let og elegant ned i vandet, men i stedet tumlede han ned i det med et plask, der overdængede Juno og det meste af gulvet med vand.

Hostende og hakkende kom Hector til syne over vandoverfladen. De mørke krøller var blevet våde og tunge og ned ned over hans øjne. De havde lagt sig på flat ned på hans hoved, at hans små horn endda kom til syne nær hårgrænsen ved panden. De var for det meste helt gemt væk i virvaret af krøller, men når Hectors hår blev vådt som nu, kom de frem.

"Ups," grinede han lidt og skubbede de våde krøller ud af sit ansigt, så han kunne se Juno.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 31.07.2018 01:13
Juno beskyttede sig med armene hævet, da Hector plaskede vand ud over ham, men han fik uundgåeligt vand over det hele alligevel, og modtog det med højlydt latter, der blev ved helt indtil Hector kom til overfladen igen og åbnede sine store, brune øjne. Der var små vanddråber i hans tykke øjenvipper og det var første gang i alt for lang tid at Juno så hans horn. Han fik en uimodståelig trang til at røre ved dem, men hans hjerte bankede så hårdt i brystet på ham, at han ikke var sikker på om han kunne bevæge sig overhovedet.

Først da deres blik mødtes, vågnede Juno op af den trancelignende tilstand han havde været i, slikkede sin underlæbe tør for det vand han havde fået i det meste af ansigtet, og gengældte så forsigtigt Hectors latter.
Han havde fuldstændig glemt, hvad det var de havde talt om, og i stedet for at sige noget rakte han ud efter sæben og skummede den op i sine hænder inden han gav den til Hector, kun for smilende at tage hans arm og gnubbe sine indsæbede hænder over den. 
"Jeg tror aldrig du bliver ren uden hjælp. Skal jeg tilkalde lidt flere tjenere for at hjælpe til?" Han spurgte med et kækt smil og et glimt i øjnene, også selvom det var med vilje at han tiltalte slaverne som tjenere. Det var ubehageligt for ham at tænke på dem som slaver, lige så ubehageligt som det var for ham at tænke på sig selv som en slave.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 31.07.2018 02:05
Hector grinede og skummede sæben mellem sine hænder, inden han begyndte at gnubbe det i sit hår med den frie hånd. Det var ikke, fordi Hector havde været den renligste unge i verden, inden da blev bortført sydpå, men han havde altid passet nogenlunde godt på sine krøller, der ellers meget hurtigt kunne filtre sig sammen til dreadlocks, man kun kunne komme af med at ved klippe dem af. Der var allerede begyndt af danne sig nogle små nogen i nakken på ham, men han havde været okay god til at få dem flitret ud, inden de blev for slemme, og sæben skulle nok hjælpe med resten. 

"Hah," fnøs han til Junos kommentar. "Som om jeg nogensinde ville lade andre end dig vaske mig, chef."

Det var først bagefter, det gik op for ham, hvad han egentlig havde sagt, og hand spidse ører, som normalt var gemt i krøller, men som nu var ret synlige, blev en smule røde. 

"Jeg mener, jeg gider sgu da ikke have alle mulige fremmede til at rage på mig," forsøgte at han redde sig selv med, men regnede hurtigt ud, at han kun havde gjort det værre.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 31.07.2018 02:22
Evnen til at se åbninger var noget Juno havde tillært sig efter hundredevis af forsøg med piger i byen, og han så den også her. Hørte tydeligt Hector give ham den, som havde han direkte bedt ham om at rage på ham. De nemmeste åbninger var trods alt dem, hvor man kunne grine det af som en joke, hvis ikke det var ønsket alligevel.

"Men du vil gerne have mig til at rage på dig?" spurgte han med et smil i øjnene og en hånd på Hectors lår, imens han lænede sig grinende frem mod ham og lagde sin anden hånd mod hans lår også - denne hånd så langt op som den kunne komme og hans tommelfinger gled straks op og ned ad Hectors inderlår. Han så på ham og forventede næsten at blive skubbet væk eller situationen at blive lavet sjov med. Deres tid i kælderen havde på ingen måde gjort det nemmere for Juno at forstå, hvad Hector ville have fra ham eller hvornår, selvom det havde skubbet grænsen for hvad Juno syntes han kunne tillade sig. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 31.07.2018 02:35
Hector kunne næsten have tyder, da Juno rørte ved ham; i hans øjne var dette den gamle Juno, han kendte, den Juno, der altid skubbede til grænserne og lirkede og pirkede til ham, indtil Hector næsten var ved at blive sindssyg. Det var alt, alt for lang tid, siden han havde set denne Juno, og varmen fra Hectors ører spredte sig hurtigt til hans kinder også.

"Ja, hvis jeg nu absolut skulle vælge under tvang," svarede han med et grin, der var lige præcis åndeløst nok til at lyde en smule ophidset, hvilket var en stærk underdrivelse. Hectors krop kriblede over det hele, især mellem hans ben, og det gik op for ham, at han nok skulle have skubbet Junos hænder væk, hvis han skulle have virket bare en smule normal. I hvert fald skulle han nok ikke have spredt sine ben den smule, som han gjorde.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 31.07.2018 02:57
Juno bemærkede det hele - Hectors åndedræt, hans accept af Junos hænder på sig, og den måde hans ben spredte sig for ham på. Det føltes ikke ulig at være på stoffer; som om Hectors nærvær fik ham til at opfatte små ting, der normalt ville undslippe hans opmærksomhed eller være ligegyldige.

"Tvinger jeg dig?" spurgte han med et kækt smil, der blev på hans læber, da han mere eller mindre elegant fik sat sig overskrævs Hector, hans hænder og underarme skubbet helt op imellem deres ben. Det ville ikke være første gang hans pik rørte ved Hectors krop, men det var anderledes nu og Juno ventede på noget fra Hector. Han vidste ikke selv helt hvad, men han vidste at han ikke kunne gå længere uden at få det, og efter at have sat sig over ham ventede han med vejret holdt på det.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 31.07.2018 03:07
Hector så til i mere eller mindre åndeløst stilhed, mens Juno bevægede sig tættere på ham, og han blev nødt til at bide sig i underlæben for at holde kæft og ikke slippe et lille støn, da Juno kom helt tæt på og rørte ved ham. Den fugtige jordkælder føltes på mange måder helt tæt på, og så alligevel uendelig langt væk lige nu, men Juno var lige her, lige her sammen med Hector.

Hector rystede på hovedet til Junos spørgsmål, slikkede sine læber og grinede så lidt. "Du kan sgu ikke tvinge mig til en skid, chef," sagde han, mens han halvtøvende rakte op for at skubbe et par våde lokker hår væk fra Junos pande. "Jeg smadrer dig bare, hvis du prøver."

Hans fingre vandrede helt af dem selv ned fra Junos pande til hans kind og så hans kæbe.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 31.07.2018 03:27
Det føltes næsten farligt, da Hector strøg Junos hår væk, og han sad helt stille imens. "Smadr mig hvis du kan," svarede Juno selvsikkert og løftede hagen med et grin. Først da Hectors fingre kom ned til hans kæbe, flyttede Juno også selv sine hænder op til Hectors hofter, som han gav et klem, inden hans blik faldt mod døren bag Hector. Det gik op for ham at de ikke var langt fra rummet hvor Vargas havde taget Hector foran Juno. Ikke var langt fra rummet, hvor Vargas havde beordret Juno dræbt. Var mindre end 100 meter fra det bur, hvor Juno var vågnet op hver nat, badet i sved af frygt for de mænd, der var i hans mareridt. Vargas kunne komme ind til dem hvad øjeblik det skulle være, for de var trods alt stadig i hans hjem, og hvem sagde at Liv egentlig havde betalt for dem, og at det her ikke var en syg joke Vargas havde planlagt for at lære Juno en lektie?

Juno kunne mærke det skylle over ham. Han havde ikke ordet for det, men han kunne lige så tydeligt mærke angstens kløer gribe fat om ham. Lige så tydeligt kunne han dog også mærke vejen ud af det under sine fingerspidser og han skævede ned til Hector, inden han følte sig nødsaget til at se mod døren igen, rædselsslagen for at Vargas ville komme ind i dét øjeblik han var mindst forberedt på det.
"Hector." Det var det eneste han sagde, men han sagde det bedende, overvundet. Hector kunne hjælpe ham, var måske den eneste der kunne hjælpe ham. Han vidste ikke, hvad han ellers skulle sige. 'Jeg er bange, kan du berolige mig?' ville aldrig være gået før og det gik heller ikke nu. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 31.07.2018 03:38
Hector så skiftet i Junos øjne næsten med det samme, og pludselig havde han glemt alt om at være nøgen og liderlig og akavet og flirtende. Det var én eneste ting, der betød noget lige nu, og det var Juno og at få ham til at have det godt igen. 

"Selvfølgelig kan jeg smadre dig," sagde Hector og smilede drilsk og puffede let til Junos skulder. "Kan du ikke huske den gang på Svinet, hvor du væltede min øl, fordi du skulle spille idiot? Det var sgu da mig, der vandt den slåskamp! Eller det ville jeg have gjort, hvis den narrøv til dørmand ikke havde blandet sig." Han lo, og det var faktisk en helt reel latter, der kom over ham, mens han huskede den aften. "Og så stjal du fandme hans pung, mens han smed os ud! Det er det sygeste trick, du nogensinde har lavet, chef. Det var den aften, jeg vidste, du var min bedste ven. Jeg havde sgu aldrig set noget så smukt i hele mit liv!"

Hector blev ved med at le ved mindet om, hvordan de havde gemt sig i en gyde og lyttet til dørmanden, der bandede og svovlede over sin stjålne pung. Det havde været en tung en af slagsen endda, og de havde taget alle pengene med til en anden kro og drukket dem op (udover den slat, de lagde til side til at købe mad til ungerne i banden for). Hector og Junos forhold havde været ret svingende indtil den aften; de var gået ud sammen for at forsøge at løse det, så de konstante skænderier og slagsmål kunne høre op bare en lille smule, og hvis det ikke havde været for den hændelse med dørmanden, så havde de nok ikke kendt hinanden i dag. Men den næsten morgen var alt anderledes, og intet kunne skille dem ad længere. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 31.07.2018 03:53
Indtil nu havde Juno ikke vidst, hvad der skulle til for at få hevet sig ud af det mørke han kunne mærke sig selv være på vej ned i, men i det øjeblik Hector begyndte at tale, vidste han at Hector havde haft på noget rigtigt.

Da Hector puffer til hans skulder kunne Juno ikke lade være med at se ned på ham og efterhånden som Hector kom i gang med historien glemte han helt at døren eksisterede. Han grinede med Hector og fnøs de steder i historien, hvor han blev rost for meget. Ikke fordi han synes Hector overdrev, men bare for at spille cool.
Det var lykkedes Hector at minde Juno om, hvem han var. At han levede i nuet, fuckede op i nuet og kæmpede i nuet. Han ville ikke leve i frygt. Han følte sig stærkere igen.

"Det var fandme en god aften," sagde Juno endelig, da Hector var færdig med at fortælle. Det var en underlig følelse, pludselig at sige noget efter hans hals havde været snøret sammen i frygt, og han havde ikke lyst til at sige mere. I stedet begravede han sine fingre i Hectors tykke krøller og kyssede ham. Forsigtigt, som var han stadig bange for at Hector ville skubbe ham væk på trods af alt.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 31.07.2018 04:05
Det tog Hector et sekund eller to, før han reagerede på kysset, for han havde været helt opslugt af minderne fra deres første nat som bedstevenner. Men da hans hjerne havde indhentet nutiden, lagde han straks sine arme om Junos skuldre og gengældte kysset med stor iver. 

Han havde selvfølgelig aldrig kysset med nogen anden end Juno, men han var sikker på, at Junos kys var de bedste i verden. Det havde han naturligvis ikke tænkt sig at fortælle Juno af frygt for, at Junos ego ville blive så oppustet, at han ville stige til vejrs. I stedet nøjes Hector med at give sin mening til kende igennem små, bløde støn mod Junos læber. Han pressede sig op mod Juno og nød hans nærvær, nød at dufte og smage ham igen efter så lang tid uden.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 31.07.2018 14:03
'Kom nu,' skyndte Juno mentalt på Hector, da han ikke straks gengældte hans kys. Han bildte sig selv ind at det var ligegyldigt om det blev gengældt eller ej, så længe Hector gjorde noget. Selv det at blive skubbet væk, ville tvinge Juno til at handle. Men så blev det endelig gengældt og i dét øjeblik vidste han at det var hvad han havde ønsket.

Hectors støn gik direkte i maven på ham. Han tabte selv vejret og med et åndeløst støn møvede han sig helt op imod Hectors krop, hans pik presset ind imellem dem. Det var tydeligt at mærke at Hector var blevet mere kantet igen og Juno nød, at fyren føltes som sig selv.

"Jeg skulle have hevet dig op på mit skød i stedet," sagde han grinende imellem deres kys og hintede til den stive pik imellem dem, inden han blev utålmodig og insisterende kyssede Hector igen.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 31.07.2018 15:55

Hector kunne ikke forestille sig mange ting, der var mere ophidsende end at føle Junos stive pik presse op mod sig og vide, at det var ham, Juno var hård for. Hector kunne ærligt talt ikke helt forstå det selv, men så længe Juno ville have ham, stillede han ikke spørgsmålstegn ved det.

"Det her er sgu da næsten lige så godt, chef," halvt gispede, halvt grinede Hector mod Junos bløde læber, mens han rakte ned for at vinkle sine fingre omkring den tykke skaft og klemme om det. "Så er der fri adgang."

Han smilede drilsk mod Junos læber, inden han åbnede sin mund ordentligt for Junos tunge. Hvis Juno ville mere, så var Hector klar, og han prøvede ubehjælpeligt at lade dette blive tydeligt ved at vride sig lidt under Junos vægt, som om han gerne ville vrikke sig fri.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 01.08.2018 02:58
Juno grinede, da Hector gjorde det. Han var enig med ham i, at det kun var næsten lige så godt, selv da Hector greb fat om ham. Han stønnede utålmodigt imod Hectors læber og løftede sig op på sine knæ, for at få Hectors hånd længere ned om sig, samtidig med at han havde kunnet mærke Hector vride sig under ham også - han var ivrig efter en ny position, også selvom han lige havde fået Hectors hånd om sig.

"Skal vi?" spurgte han med et smil og skubbede sig nok væk fra Hector til at kunne se på ham. "Det bliver måske sidste gang vi får chancen, inden damen insisterer på at lege med," sagde han grinende og satte sig ned i karret igen, denne gang med en hånd under Hectors knæ så han kunne guide ham med sig og så de kunne sidde omvendt af, hvad de havde før. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.08.2018 03:29
Hector bed sig i underlæbe ved Junos forslag, og han nikkede ivrigt. Det var igen ikke helt nemt at manøvrere rundt i karret med klove i stedet for fødder, men det gik nogenlunde. Han kom i hvert fald hen og sidde over Junos skød og lagde én arm om halsen på Juno, mens han rakte ned med den anden for at holde om hans pik. 

Selvom han godt vidste, at det ikke passede, kunne Hector godt bilde sig selv ind, at hans indre var designet præcis til Juno. Det føltes i hvert fald åndssvagt dejligt, da han satte sig ned, og Junos hårde pik gled op i ham så nemt som ingenting. Den gned mod alle de rigtige steder indeni ham, og Hector næsten smadrede sin mund mod Junos med et støn i et grådigt kys. Han ventede heller ikke på, at Juno skulle komme sig eller noget, men begyndte med et samme at rulle med hofterne og løfte sig op og ned omkring ham. Han havde savnet det her; ikke kun savnet Juno og at være tæt på ham, men savnet at føle, at han havde kontrol over en seksuel situation. Thanos og Vargas havde taget kontrollen fra ham, men med Juno havde han genvundet den. 

"Juno," hviskede han mod Junos læber, mens hans fingre slangede sig ind i Junos hår og tog fat i det.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 01.08.2018 15:57
Hver gang de gjorde det, føltes det mindre akavet. Juno havde godt nok lige drillet Hector og sat det hele op som en joke, men denne gang føltes det mere som om de begge to godt vidste, at det ikke var en joke. At det ikke handlede om, at de ikke havde andre end hinanden ved hånden, og mere om, at de ville vælge hinanden selv hvis der var andre til stede. Juno havde også været seriøs, da han havde hintet til at han hellere ville have Hector alene end han ville have ham sammen med Liv.

Et langtrukkent støn undslap Juno, da Hector uden tøven satte sig på ham, og selvom fyren lod til villigt at gøre alt arbejdet, kunne Juno ikke lade være med at sætte albuerne i kanten af karret og støde op i ham også. Han kunne ikke  holde til at sidde stille, slet ikke når alt hans energi var koncentreret ét sted, som nu. 

"Hector," hviskede han tilbage og holdt ham tæt ind til sig, sine fingre boret ind i hans ryg. "Lad mig se dine horn," sagde han med et smil og rakte en hånd op for at stryge sine fingre igennem hans store hår og holde det nede, så hans ene horn kom til syne over det fugtige hår. Hans tommelfinger strøg over det og han huskede med væmmelse hvordan Thanos havde slæbt ham væk med et tag i samme horn. Af samme grund var Junos berøring blid og han understregede det med et kys. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.08.2018 16:12
"De bliver skide store engang," halvgispede Hector, da Juno rørte ved hans horn. "De bliver de største horn, du nogensinde har set, chef."

Han grinede mod Junos mund, men det forsvandt i et støn, da Juno stødte op i ham og ramte et rigtig godt sted. Vandet skvulpede omkring dem og plaskede på gulvet, men han var ligeglad. For hans skyld kunne hele verden ryge direkte i lokummet, så længe han havde Juno i sine arme. Så var alt andet lige meget. Sammen kunne de klare hele verden.

"St-store nok til at spidde alle de røvhuller, der har skadet os," fortsatte ham, og hans tag i Junos hår blev til hårdere. Tanken om at gennembore Thanos og Vargas gjorde ham måske ikke direkte ophidset, men det gjorde ham i hvert fald i godt humør.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 01.08.2018 17:30
Juno grinede, da Hector talte om sine horn. Det var ikke langt fra, hvordan Juno selv havde talt om sin pik i starten af sine teenageår.

"Thanos er min," sagde Juno med et selvsikkert grin og slikkede sin underlæbe, imens han stødte op i Hector igen. "Jeg fucking smadrer dig, hvis du prøver at myrde ham, inden jeg kan få hænderne i ham." Han smilede i deres kys, tanken om at myrde Thanos opmuntrende, særligt når man samtidig var liderlig og fik lov til at kneppe en smuk dreng imens. 
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Muri , jack
Lige nu: 3 | I dag: 13