Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 19:06
Efter en lang dag med skænderi, totur og meget andet, der ikke må nævnes, har Hauru sat sig i kanten af den røde flod. Benene hænger ud over kanten og hænderne er placeret bag ham for støtte. Egentlig burde han vel nok have fundet en sø, så han kunne have taget en dukkert. Han var ikke ligefrem den mest charmerende type i dag og han havde ikke engang taget sig tid til at tage en bluse på, for at dække lugten af død en smule.

Floden brusede vildt under hans fødder og det kunne da ikke undgås at hans bukser blev ramt af det røde vand. Jo længere tid han sad der, jo mere ramte ham og jo vådere blev hans bukser. Der ville ikke gå længe før hans bukser var helt gennemblødte, men det var så ligegyldigt.
Det var bare rart endelig at få noget ro for alt det drama, man ikke kunne undgå nogle steder.
Han flyttede hænderne over hovedet og lagde sig ned i stedet, stadig med benene ud over kanten. Han kom med et ordentligt suk og lukkede øjnene i, bare for at slappe lidt af.

Lunan

Lunan

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1903 år

Højde / 182 cm

Lunan var træt. Træt af de dødelige, træt af sine egne, bare helt og inderligt træt, ind til kernen af de gamle knogler der holdt den blå dæmons krop gående. Lunan havde mødt et vælg af folk den seneste tid, og alle havde vist sig at være trælse, på nær én.. Ahra.. Men besøget hos den gæve kaffebrygger var blevet gjort kort af et helt nyt niveau af irritation, fra en af Lunans egen race! Det viste sig at selv ikke dæmoner kunne fri sig fra den last at skulle ødelægge andres dag.. Nogle ville sågar sige det var hele deres eksistens.

Lunan var født af had, men der var andre følelser dæmonen ikke håndterede lige så vel. Irritation, frustration.. Alt hvad der var træls, men ikke træls nok til at fortjene sandt had!

Det var grundet alt dette at Lunan netop denne dag, på dette tidspunkt, befandt sig ved den røde flod. Det var et smukt stykke natur, for det meste urørt og ubebygget af simpelt tænkende individer.
Den blå dæmon dukkede op ved flodbredden, klædt i en simple, løs kofte og bukser, begge i mørke farver. Guldet der prydede de krummede blå horn og hud glimtende i månelyset.
Knap havde man kunne nå at tage synet af den nyankomne ind, før duften fulgte med. En tung, sød parfume med krydderede undertoner lå som i en sky omkring ham, og kvalte alt anden duft i flere meters radius.

Lunan sukkede og tog en dyb indånding - ikke at den gjorde så meget. Fred! En skvulpen tog dæmonens opmærksomhed, og ledte direkte til en anden person til stede, der sad med fødderne i vandet og plaskede. Det var bare løgn.

"Du er på min plads." orderne var faktuelle og fordømmende, som ville verden anerkende dæmonens ret til dette sted i skoven, skulle man have evnen til at spørger om dens mening. 
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 20:34
Hauru nød freden mens han lå og slappede helt af. For en gang skyld. Ingen i nærheden der kunne irritere ham og ingen i nærheden der kunne afbryde stilheden med snak.
Indtil han hørte en anden stemme. En anden stemme der havde nerver til at fortælle ham, at han skulle flytte sig. Han åbnede langsomt øjnene og skævede mod manden der havde udtrykt sig om hans tilstedeværelse, men blev liggende. Et lille grin undslap hans læber.
"Nej. Jeg er på min plads," svarede han, stadig med et lille grin over sig.
Selvfølgelig havde han ikke tænkt sig at flytte sig. Det var så rart endelig at nyde noget, uden at skulle anstrenge sig for at nyde det og intet skulle stoppe ham. At han blev forstyrret af en noget så ubehøvlet mand, betød ikke noget.
Det skulle nok gå op for den blå mand, at Hauru ikke havde tænkt sig at rykke sig en meter. Det var han sikker på.

Lunan

Lunan

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1903 år

Højde / 182 cm

Lunan stirrede indgående på mandslingen der bare blev liggende... og blev liggende... Hans næsvished bed ikke på Lunan, der langsomt lagde armene over kors "Jeg er kommet her siden din slægt eksisterede. Det er min plads" vedholdt dæmonen. Lunan viste ikke hvad slægt manden her tilhørte, men det lignede et menneske, og hvis han ikke passede på, kunne hans familie meget snart holde op med at eksistere igen. 

"Så jeg foreslår du flytter dig, inden du fortryder det" foreslog Lunan nærmest blidt. Men der var stål gemt bag den falske venlighed, og sværdet ved Lunans side havde set mere blod end de fleste vampyrer drak igennem hele deres levetid.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 21:18
Hauru morede sig en smule over den fremmede mand, så han kunne ikke lade være med at grine igen.
"Beklager, jeg er ikke typen der flytter mig for de gamle," svarede han roligt. Godt nok var han ung af en vampyr at være, men spurgte man de fleste, var Hauru selv den gamle.
Han satte sig op og vendte blikket mod Lunan.
"Jeg tvivler på, at jeg kommer til at fortryde det," sagde han uden nogen former for bekymringer.
Han forstod ikke hvorfor han på en eller anden måde, altid havnede i problemer. Okay, måske blev folk sure når han voldtog dem, men lige nu sad han bare og det plejede ikke at være noget problem.
"Men du skal da være velkommen til at sætte dig ved siden af mig," sagde han med et glimt i øjet og et smil der plejede at virke på damerne.

Lunan

Lunan

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1903 år

Højde / 182 cm

Lunan kunne ikke andet end at smile hånligt over den dødeliges bravado. Nok kunne de være farlige, ja, det måtte selv Lunan anderkende, men dette ynkelig eksemplar så jo direkte fjollet ud, i dens barnagtige stædighed. Måske skulle Lunan højne sig humør med at fremelske lidt had? Manden her virkede som en fremragende grobund.

Lunan trådte nærmere, med skridt der fik hofterne til at vugge let. Der var noget umådelig feminint over gangen, der kunne få en til at sætte spørgsmålstegn ved dæmonens køn, til trods for de relativt brede skuldre. Den androgyne dæmon stoppede en meter fra den ynkelige mandsling "Åhhh? Så det ville du kunne lide, huh? Sig mig, hvad laver du overhoved her, på min plads, netop denne dag af alle?". 
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 22:32
Hauru lagde hovedet en anelse på skrå og betragtede den fremmede med et fraværende blik. Som om selve personen ikke eksisterede, kun kroppen og han måtte indrømme at den var fantastisk.
Han vendte dog blikket mod øjnene i stedet, da han blev snakket til. Han skulle jo ikke fremstå som pervers. Nej.
"Jeg slapper af. Jeg holder mig væk fra mylderet tæt på byen. Jeg... Møder væsener der er lidt for smukke til at blive stående der, i stedet for at sidde hos mig," forklarede han med et bøvet smil.
For at sætte sig lidt mere til rette, placere han den ene hånd bag sig igen som støtte. Han løfter det ene ben op og hviler den anden arm mod knæet. På den måde den fremmede mand gik mod ham, var han rimelig sikker på at han ville kunne lide hvad der skete om lidt. Han skulle bare lige være en anelse mere tålmodig.
"Så... Sæt dig endelig," smilede han.

Lunan

Lunan

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1903 år

Højde / 182 cm

Dæmonens røde øjne mødte mandens, og Lunan måtte rette sin første antagelse af hans race. Mennesker havde ikke røde øjne. Så en halv-dæmon måske, eller muligvis en vampyr. Foreskellen vigtig, under normale omstændigheder, men for nu, bekymrede Lunan sig ikke om det, andet end med en mentale note om ikke at lade sig bide. Vampyrisme var så forfærdelig smittefarligt, og Lunan havde aldrig haft nok med dem at gøre, til at vide om hans slags var immune eller ej. Sandsynligvis opførte det sig ikke som andre sygdomme.

Lunan fandt mandens tilnærmelser direkte patetiske. Hvis nogen havde tilnærmet sig Lunan selv, eller guderne forbyde det, Lunans Lys, Ishtar Helia, ville de ikke bryde sig om konsekvenserne. Lunan var ikke nødvendigvis et jaloux væsen, men hvis nogen skulle tilrane sig hvad der ikke var deres, skulle de i det mindste prøve!

Alligevel nærmede Lunan sig yderligere, bukkede sig indover manden, med fyldige læber let adskildt. "Det ville jeg, men.." et skævt smil brød frem på de blå læber "Du ligger på min plads"
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 22:58
Haurus bøvede smil forsvandt ikke, tvætimod blev det en anelse større, da den blå mand bukkede sig ind over ham. Han havde godt nok aldrig set en som ham før, blå, med røde øjne, men det gjorde intet. Hauru var ikke kræsen. Hvilket var tydeligt.
"Så hvis jeg flytter mig en anelse til siden..." sagde han roligt, mens han langsomt rykkede ansigtet en anelse tættere på Lunans.
".. så ville du gøre mig selskab?" Fortsatte han.
Hauru nød en lille smule opmærksomhed. Normalt var alle, af en eller anden årsag, sure på ham og han vidste aldrig hvad han havde gjort. Her var der en mand, som ikke kendte ham og derfor ikke havde nogen grund til at se sig dårligt på Hauru, så hvad kunne gå galt?

Lunan

Lunan

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1903 år

Højde / 182 cm

Lunan fik næsten kvalme som manden bevægede sig nærmere, som om han lagde an på en bly, uskyldig bondepige. Det var næsten mere end den blå dæmon kunne klare. Det her var nød til at ende, og det snart!

Lunan rakte ned, langsomt, og lod sin ene, guldbelagte negl løbe op langs mandens hals, til den hvilede under hans hage. Lunan bukkede sig længere ned, til deres ansigter var blot centimeter fra hinanden. Lunan betragtede manden gennem lange øjenvipper, som de fyldige blå læber spredte sig med et uhørligt suk..

"Du..." ordet var ikke mere end en hvisken "sidder på min plads" tilføjede Lunan så munter, og uden advarsel greb den blå hånd om mandens hals, og teleporterede dem begge.
Et splitsekund senere dukkede de op i luften over floden, hvor Lunan slap manden, med et selvtilfreds smil, og teleporterede sig tilbage til hvor manden havde siddet før.

Umådelig tilfreds, og lettet over ikke længere at skulle være tæt på manden, satte Lunan sig ned. Nu var verden igen som den skulle! Det eneste der kunne gøre det bedre, var, hvis manden ikke kunne svømme.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 12:11
Hauru nød berøringen fra den fremmede og lukkede kort øjnene i mens han tog en dyb indånding.
Dog spærrede øjnene hurtigt op igen, da han mærkede hånden om sin hals og før han nåede at reagere, faldt han hurtigt ned mod floden i et chokeret råb.
Han landede pladask i floden, men svømmede straks ind mod land igen og da han kom op stirrede han vredt mod manden.
"Hey! Hvad skulle det til for?!" Vrissede han og straks farede han mod manden og langede ud efter hans ansigt med en knytnæve.
Vandet drev af ham på vejen, tilgengæld var lugten af død ikke så slem efter dukkerten og blodet på hans brystkasse var næsten forsvundet.

Lunan

Lunan

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1903 år

Højde / 182 cm

Lunan så på ingen måde oprørt ud over vampyrens vrede. Lunan burde nok have indset sandheden før, med alt blodet, men den kraftige parfume om Lunan selv, havde gjort det umuligt at dufte døden om den anden. 

Lunan sukkede blot som vampyren væltede mod ham, lod ham ligge alt i slaget.. og i sidste øjeblik teleporterede Lunan igen, så slaget ikke ramte andet end tom luft.

"Det er som jeg sagde. Du kom til at fortryde du ikke flyttede dig" svarede Lunan, fladt fra et sted ved siden af vampyren. End ikke et smil prydede læberne, der før havde været så nær de kunne havde kysset vampyren.

Som om det nogensinde ville være sket. Dæmonen var tæt nok på til at det var provokerende, men udenfor arms rækkevidde.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 13:00
Haurus vrede blik ændrede sig hurtigt til forvirret, da det slag han havde tænkt til den fremmede ikke ramte. Han vendte sig hurtigt mod ham, da han hørte hans stemme.

Hauru rykkede sig hurtigt helt tæt op ad manden og greb fat i hans buksekant.
"Mind mig om at holde fast næste gang," sagde han, stadig med en lettere vred tone.
Og holde fast det ville han. Lige dér, han havde fat nu. Den fremmede skulle ikke tro at Hauru ville bukke under så let.
Det var gået op for Hauru at manden ikke lod til at være ligesom alle andre. Enten bukkede folk under for Hauru, eller også skræmte han dem til at gøre som han ville, men dét at manden ikke reagerede på noget af det Hauru gjorde, irriterede ham ret så meget. Så hvis han skulle tvinge sig selv på ham, ville han intet problem have med det.

Lunan

Lunan

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1903 år

Højde / 182 cm

Lunan fortrak stadig ikke en mine som vampyren fór frem, og greb om dæmonens buksekant. Tværtimod så Lunan ud til at have en total mangle på interesse, og gjorde ikke engang noget for at holde manden på afstand.

"Tror du virkelig det vil være dig en fordel?" spurgte Lunan og lagde hoved en anelse på skrå. Imens flyttede han vægten en anelse i samme retning, så den hvilede på det ene ben mere end det andet, hvilket gav en fremragende stilling, til at give vampyren et solidt knæ i skridtet. "Tror du virkelig det vil gøre en forskel?" fulgte Lunan op, i en rolig tone, og det lød nærmest som om spørgsmålet var oprigtigt.
Nu manden endelig var kommet så tæt på, så ville Lunan nødigt skuffe ham!

Vrede og frustration emmede fra Lunans modstander, men det var ikke nok. Det var flygtige følelser, ikke værdige til Lunans tid. Manden skulle presses hårdere, skulle presses til had! Kun had varede ved
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 16:35
Hauru smilede svagt for sig selv, da manden ikke gjorde noget for at stoppe ham. Det betød jo som regel at de ville finde sig i ret meget andet.
"Selvfølgelig," svarede han. "Hvis jeg holder fast, ryger jeg ikke langt næste gang du smider mig i floden," fortsatte han. Hauru tænkte ikke meget over mandens nye position. Ikke andet end at det ikke så dårligt ud, så han lod blikket glide langsomt ned af mandens krop, før han vendte tilbage til hans øjne.
Hauru rykkede sig roligt så tæt på manden som muligt, mens han stadig holdte et fast greb i hans buksekant. Den anden hånd lagde han blidt i nakken på ham.
Hvis manden ikke gjorde modstand, ville Hauru helt sikkert udnytte sig af situationen. Godt nok var han blevet smidt i floden en gang, men det var sjældent nogle var så medgørlige i selskab med Hauru.

Lunan

Lunan

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1903 år

Højde / 182 cm

Lunan gav manden et solidt knæ i skridtet som han trådte nærmere. "Det er tæt nok. Du skulle nødig få flere frustrerende idéer" sagde Lunan lige så uinteresseret som før, inden de begge teleporterede igen.

Endnu engang hang de over den røde flod, og endnu engang teleporterede Lunan tilbage til breden, uden vampyren. Selvom vampyrens greb ikke havde løsenet sig, gjorde det ingen forskel. Lunans bukser ville blot ende i floden sammen med manden, og Lunan dukke op på bredden uden bukser på.

Dog var Lunans kofte rigeligt lang til at dække det nødvendige. Sværdet, der før havde siddet i bæltet i bukserne, lå nu i Lunans hånd. Det havde ikke fortjent en tur i floden!

"Forstår du nu?" spurgte dæmonen, tålmodigt, og umådelig øvretæveindbydende. 
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 20:03
Hauru undslap et gisp og foldede sig en anelse sammen, da knæet ramte hans skridt, men han gjorde hvad han kunne for at fokusere på ikke at slippe mandens bukser. Han var jo sikker på, at det var hans mulighed for ikke at få sig en dukkert mere, men lige så snart det gik op for ham, at han endnu engang hang i luften, spærrede han øjnene op i overraskelse. Det var da lige godt irriterende!

Hauru landede igen pladask i floden, men underligt nok havde han ikke sluppet de bukser der var røget med.
Hurtigt kom han op på land igen og af ren frustration kylede han de våde bukser efter manden.
"At volde mig smerte, som ingen mand nogensinde skulle opleve, og smide mig i floden... IGEN... Stopper mig ikke i at få frustrerende idéer!" Vrissede han inden han begyndte at bevæge sig mod manden.
Hauru holdte den ene hånd frem og en sort skygge begyndte at vokse derfra. Skyggen bevægede sig hurtigt mod manden, mens Hauru håbede at den ville kunne nå at gribe fat om mandens hals, inden han teleporterede væk igen.

Lunan

Lunan

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1903 år

Højde / 182 cm

Lunan greb de gennemblødte bukser som de blev kastet, og lagde hoved en anelse på skrå. Lunan havde ventet at bukserne var tabt - et værdigt offer til kampen. Havde ventet vampyren ville tage dem på hoved og danse en lille sejersdans, som havde det betødet noget. Det sidste den blå dæmon havde ventet, var at få sine bukser igen.

Nogle gange var Chance på Lunans side alligevel, lod det til. Hvis hun nu bare kunne hjælpe med noget der faktisk var vigtigt, ville det være strålende!

Lunan ventede ikke på skyggen nåde sig, men teleporterede igen, denne gang over på den anden side af floden. "Så må jeg hellere prøve noget hårdere, må jeg ikke?" kaldte den blå dæmon fra den anden side, og håbede inderligt at vampyren ville vende om og begynde at svømme mod den anden bred.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 21:10
Hauru forventede stærkt at få ordentligt fat på manden, men da han igen forsvandt ud af syne, sænkede han hånden og skygen faldt til jorden og forsvandt. Han stoppede selv op og begyndte at kigge rundt for at finde ham igen. Da han endelig så manden på den anden side af floden, bed han tænderne sammen og sukkede irriteret.
"Du kunne jo også bare komme tilbage og tage det som en mand," sagde han irriteret, højt nok til at den blå mand ville kunne høre det.
Han gjorde intet indtil videre. Han var nødt til at se om han havde tænkt sig at komme tilbage.
Det irriterede Hauru noget så grusomt at blive pisset af og derefter nægtet sin hævn. På en eller anden måde skulle han af med sine aggressioner og som regel lykkedes det fint. Men når denne mand blev ved med at flytte sig, uden at trække en mine, pissede det kun Hauru mere af.

Lunan

Lunan

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1903 år

Højde / 182 cm

Lunan kunne ikke holde et lille smil fra læberne da vampyren tydeligt blev frustreret over ikke at have ramt. Der skulle noget mere end så direkte og åbenlyst et angreb til at få fat på Lunan. Men nu havde vampyren vist noget af sin hånd, og givet et bedre indblik i, hvad Lunan skulle være opmærksom på, skulle det udvikle sig til reel kamp mellem de to. Lunan tvivlede dog på det ville komme så vidt. Vampyren virkede som en simple modstander, og ikke en der ville volde Lunan det store besvær at overvinde, eller trække sig fra skulle det blive nødvendigt!
Og dog havde vampyren vist en hurtigt forståelse for hvordan Lunans egen evne virkede. Afstand var nødvendig fra nu af. Det var tvivlsomt om finten med bukserne ville virke igen.

Lunan lagde hoved på skrå ved opråbet, og så spørgene ud. "Som en mand? Og hvad skulle det så indebære?". Dæmonen satte sig ned på hug ved bredden, og betragtede dovent den svømmende vampyr.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 10