Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 21.05.2018 18:54
det var aften ved banken. ud af banken kom en ung mand gående. eller ung og ung. han var 80 men så ung ud. han havde et monotont udtryk i ansigtet og gik roligt afsted mod byen. han havde en kappe på der dækkede hans krop. eller dækkede hans evne. han gik roligt mod smeden. han havde haft et surt udfald på en kunde i banken og fået lavet nogle krystaller på den ene arm.
manden her hed Fuego og var halvt menneske og halvt elemental. han var svær at finde ud af i dette humør. han var ikke glad men heller ikke sur. han var sådan lidt lige i mellem. han havde haft en lang dag på arbejdet.  han gik roligt videre ned af gaden imens hans øjne så rundt. han havde et glødene orange og et lyseblåt øje.
Fuego arbejdede for banken som kassemand og som en der gav krystaller til banken. da han jo selv var en krystal mager. han stødte en i en tigger og hun faldt ned. han skulle lige til at række hende hans krystaliserede arm men kom i tænke om det og tog den modsatte hånd og hjælp hende op. han nikkede til hende og gik videre.

Shouto Todoroki
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 27.05.2018 15:48
Det var snart fuldmåne og James vidste ikke om han ville overleve en forvandling til varulv. Han vidste ikke om dette var hans sidste dage, eller om det var en forvandling han ville overleve og faktisk leve længere tid endnu.
Efter Corrine havde hjulpet James til læge havde han opholdt sig for det meste i byen for at være tæt på lægen og få tilset sit bid reglmæssigt. Dog havde han stødt på Miranda en enkelt gang hvilket var gået. Tja knap så godt...

James kom ud fra lægens hus med et nik og et smil på læben. Han var helet fint og havde ikke noget bid mere. Det var betændelses frit og han kunne nu lave noget af det hårde arbejde han ikke havde kunne længe. Han havde taget små job i byen for at tjene lidt til føden, men det havde også været det. Måske han var heldig at finde Corrine i byen. For han anede ikke engang kom hun faktisk var i byen eller hvor henne hun var. Måske ville det bare hjælpe lidt på hans humør at se et venligt ansigt, også selvom Corrine og ham ikke var helt enige i hvad der var det rigtige og hvad der var det forkerte. "Tak skal du have doktor, du har været helt utrolig" kom det venligt fra ham og trykkede lægens hånd.
James bevægede sig ned ad gaderne og var utroligt overrasket over hvor mange mennesker der egentlig var. Han var helt klart ikke et by menneske, så meget kunne han da sige. Der var for meget larm, det var kun godt at hans audiokinise ikke var sat i ørerne lige nu, for så ville der da være endnu mere larm i ørerne, og det ville da have været til at få ondt i hovedet af.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 27.05.2018 17:13
Fuego kom roligt gående videre. han skjuldte sin arm godt under kappen. han så rundt på folk. alle virkede til at ha travlt her inden butikerne lukkede. han kom til smeden og bankede på. "hallo. Mark er De her" han så rundt og pludselig kom Mark ud fra baglokalet og rystede på hovedet. "allerede?" spurgte han og Fuego trak på skuldrene som i at sige. ja det er bare tybisk. Fuego satte sig ned og så ud af vinduet imens smeden gik over til ildstedet med en dolk og lagde den ind i ilden.
Fuego havde mødt sin første flamme her for ikke mange måneder siden.  de var begge kommet videre men Alicia betød stadig meget for Fuego. at han havde fået hendes død at vide havde virkelig taget hårdt på ham. han anede ikke hvordan man tog et dødsfald som dette.
han tænkte lidt på Corrine og den aften hun var kommet hjem til ham. han så mod mark og sukkede. en var død og en var i live af disse to kvinder. han kunne da lig corrine. hun var sød forstående. men hun var også meget.... hvad kaldte man det. nedgørene over for sig selv. Corrine så sig selv som mindre værd end Fuego selv om de begge var i samme status. Mente Fuego ihvertfald.

Shouto Todoroki
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 27.05.2018 23:01
James kunne ikke lade vær med at smile for sig selv. Hans skulder var klar til hårdt arbejde, han var klar til at tage noget hårdt arbejde. Han var i det hele taget bare klar på det bedste. Eller det bedste og det bedste det var vidst så meget sagt. Han anede jo ikke engang om han ville overleve fuldmånen, men en ting vidste han. Skulle han dø ja så måtte han jo dø med den smule værdighed han havde, og det var ikke ret meget.
James gik forbi et hav af mennesker og dukkede op foran smeden. Måske han snart skulle have et våben? Men så igen, hvorfor skulle han det når han ikke engang var særlig kamp idiotisk. Eller at han var særlig våben stærk, eller var særlig meget for at kæmpe i det hele taget, så hvorfor stod han her og overvejede et våben? Hans Audiokinise var da et godt nok våben at have??
Han vendte blikket ned imod en mand der sad og så ked ud af det, eller noget i den stil. "Hård dag?" kom det roligt fra James mens han stadig stod og overvejede om han skulle have et våben eller ej. Han kunne da altid bruge det til at slå sig selv ihjel hvis hans forvandling slog helt fejl. Eller kunne han overhovedet koncentrere sig om det når det først kom til stykket?
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 28.05.2018 13:41
Fuego vågnede lidt op da en mand pludselig talte til ham. hård dag? han så ned af sig og så på manden igen. "det kan man godt kalde den." sagde han roligt og skubbede lidt kappen tilside da han hørte smedens føder på vej mod ham med den brandvarme dolk. Fuego havde en arm fyldt med krystaller. ikke noget der så særlig behagelig ud.
han så på manden og lod smeden arbejde som han tit gjorde. "har De selv haft en hård dag?" spurgte Fuego roligt og vidste ikke helt hvad manden mon stod og tænkte på. han vidste dog at smeden havde meget andet end våben. heste sko feks. skjolde, og meget mere.

Shouto Todoroki
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 31.05.2018 23:10
Han kiggede lidt på ham og sendte et smil. "Det er jeg ked af." kom det fra ham og vendte blikket ned imod jorden og overvejede stadig om han skulle have det våben. Nej våben var bare et tegn på vold, og han var ikke ude på at volde nogen skade. Han ville måske komme til det før eller siden, men det ville han ikke nu. Der var nok at tænke på, han skulle bare være ude af byen inden fuldmånen kom. Han kunne ikke lide tanken om at gøre nogen ondt hvis det kom der til. Han stod lidt i sin egen verden da der blev snakket til ham. "åh undskyld?" startede han og kiggede lidt på ham og blinkede med øjne. "Mig? Nej den har været stille og rolig." han nikkede lidt for sig selv og rullede lidt med sine skuldre for at være sikker på at alt var som det skulle være. Der var ingen smerter i skulderen og ingen prikken eller stikken, og heller ingen infektion. Livet var da bare en lille smule hærlig ikke?
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 01.06.2018 09:58
Fuego så på ham da han pludselig var lidt væk. Fuego lod han være lidt i sin ejen verden. vis det var sådan han havde det skulle han ikke forstyrre. fuego så at manden her vågnede op igen og uden en mine sad fuego roligt imens smeden skar i ham. "det var da godt. det er sådan alle dage burde være." sagde fuego ganske roligt da han ikke mente at man skulle ha andet end rolige dage for så var der ingen der kom tilskade eller ud på randen af selvkontrol.
han så på manden som han rullede med skuldrene. "har De ondt?" spurgte fuego da han så hvordan manden rullede med skuldrene kunne jo være et tegn på at man havde ondt. eller at man havde meget at tænke på. Fuego så mod smeden med den varme dolk og trak vejret dybt ind da han var meget tæt nede ved huden. varmen kunne han lig. men dolken.... knap så meget, men det var sådan man høstede krystaler på et menneske. ihvertfald vis de havde samme evne som Fuego.

Shouto Todoroki
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 07.06.2018 01:54
James kunne ikke lade vær med at smile. "Ja hvis alle dage bare var sådan. Men desværre kan vi ikke altid være så heldige." han nikkede lidt for sig selv, og beundrede smedjen et kort øjeblik. Han vendte blikket hen på manden da han snakkede igen. "Nej ikke mere alt er helet som det skulle" han blinkede nogle gange med øjne og tog sig til sin højre skulder og klappede på den. "Ingen smerter mere, det kan jeg takke byens læge for og hende pige ved navn Corrine." han nikkede lidt for sig selv og sendte manden et smil.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 12.06.2018 20:21
Fuego sad roligt imens manden talte. han nikkede da han sagde det ikke gjorde ondt mere. det lød da godt. da han nævnte Corrine rejste Fuego sig op i et sæt og smeden rømmede sig da det vidste sig at pga hans bevægelse havde smeden fået skæret ned i Fuegos hud så det var begyndt at bløde.
Fuego så på såret og så på manden. smeden hev Fuego ned at side og vandt noget vand at skylde armen med. "corrine siger du.... har hun det godt?" spurgte han og havde ikke set hende i lidt tid. sidst havde hun været fuld.  og ikke kunne kontrolere sig selv rigtigt. hvilket var fint for det kunne Fuego jo heldigvis.

Shouto Todoroki
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 15.06.2018 22:08
Den pludselige bevægelse fra manden der rejste sig ved lyden af navnet Corrine vendte en mistanke i James. Var de sammen eller sådan noget siden manden reagerede sådan på navnet? Han trak lidt på skuldrene og var faktisk også lidt lige glad. Han var nu meget glad for at have mødt Corrine. "Tja sidst jeg så hende havde hun det meget godt. Eller.. Jeg gjorde hende vidst forlegen eller gjorde hende utilpads. Jeg er ikke helt sikker på hvilken en ag delene der passer bedst." han kiggede lidt på manden og på blodet fra armen. Gad vide hvad smeden havde gang i?  "Jeg mener Corrine har været en fantastisk hjælp." han nikkede lidt for sig selv og kiggede fortsat på armen og på blodet inden han lod blikket møde mandens.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 18.06.2018 18:47
Fuego var ikke sammen med Corrine, men hun havde været en sød og meget usædvandlig person i hans liv. han så på manden da han kiggede på hans arm. Hov! Det blødte.
Fuego havde slet ikke lagt mærke til det men smeden fik det renset og forsatte med at skærre krystaller af Fuegos arm. "det er godt hun har det godt. sidst jeg så hende var hun en smule beruset" den måde han sagde smule indikerede at det ikke var en smule.
Fuego hørte smeden kaste en krystal ned i en pose lyden var meget velkendt efterhånden.

Shouto Todoroki
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 21.06.2018 21:57
James trak på smilebåndet. "Corrine være beruset? Det kunne jeg slet ikke forstille mig. Hende som har været ude for så meget? Men så igen, med den fortid er det måske ikke så svært at forstå man gør det." han kiggede lidt på Fuego og sendte ham et smil. "Mit navn er forresten James, har jeg sagt det?" han kunne dårligt nok huske hvad han selv havde sagt lige i øjeblikket. Der havde jo været mere fokus på hans skulder det sidste lange stykke tid, end der havde været fokus på noget andet.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 22.06.2018 21:16
Fuego kunne godt høre han ikek kendte meget til corrines fortid. men hun havde været beruset den dag. han havde da ihvertfald fået hende på besøg midt om natten og hesten havde ikek været glad for det. den var blevet forstyrret i at sove.
Fuego så på ham og nikkede anerkendene til hvad manden sagde. "jeg er Fuego. hyggeligt at møde Dem 'James." han så mod smeden og sukkede over alle de krystaller han havde på armen. "skal De forresten bruge smeden til noget. han er lidt ophængt som De kan se." han kendte smeden for hvad han antog var for mange besøg.

Shouto Todoroki
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.06.2018 14:18
James sendte en anderkende nik tilbage til Fuego. "I lige måde Fuego" sagde han venligt og kiggede lidt på Fuego's arm og så tilbage til hans standpunkt.  Da Fuego spurgte om noget vendte han blikket mod Fuego og rystede på hovedet. "Nej jeg tror det ikke. Jeg overvejede et våben, men jeg afskyr faktisk vold, men alligevel kan man aldrig være på den sikre side." han kiggede lidt ned imod jorden og så op på Fuego igen. "Jeg håber da ikke du er kommet til skade siden der skal en smed til at hjælpe dig" nu havde han ikke set mange få en smed til at lave læge arbejde, men nogen havde vel bare nogle skræmmer som kun en smed kunne hjælpe med eller hvad? Nej det var helt hen i vejret. Det kunne ikke passe. Læger vidste altid bedre end en smed. Så hvorfor sad Fuego så her ved smeden og fik kigget på sin arm som tydeligtvis blødte. "Skal du have læge hjælp? Jeg kan godt hente lægen, jeg er lige kommet der fra?" kom det roligt fra ham og stod og vippede lidt frem og tilbage med fødderne.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 01.07.2018 19:02
Fuego så mod smeden og så mod james. kunne james ikke se krystallerne på hans arm. Fuego så lidt overraskset på james da han sagde han ikke var til vold men gerne ville ha et våben for at være sikker. "det lyder fornyftigt og farligt. man ved jo aldrig hvad kile ordnen vælger at anholde folk for mere" han så på smeden og måtte et kort øjeblik glemme alt for smeden var tæt på hans hud nu med en stor krystal.
"jeg skal ikke bruge smeden fordi jeg er kommet til skade.... jeg bruger ham for at høste mine krystaller" svarede Fuego. og så på blodet der var ved at aftage. "tror jeg ikke blive nødvendigt. jeg har prøvet at blive skåret i før. det gør ondt et øjeblik og så er det ovre" sagde han roligt og så på james.

Shouto Todoroki
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 01.07.2018 19:32
James kiggede lidt på Fuego og nikkede så. Han havde godt hørt om Kile's orden men havde faktisk ikke styr på hvad de var for nogen. Det var nok fordi han aldrig bevægede sig ind i byerne, han havde altid så travlt med at finde sin søster. "Nå ja dem har jeg faktisk hørt om. De skulle være nogle lede nogen" han nikkede lidt anerkende mest for sin egen skyld end for nogen andens.
James havde faktisk ikke lagt mærke til Krystallerne, han havde mere lagt mærke til blodet end noget andet. Hvorfor var det altid blod han lagde mærke til først? Det var vel nok bare fordi han ikke kunne fordrage blod. Han rynkede næsen lidt og kiggede en ekstra gang på armen. "Ah, så du er en krystaldæmon? Eller nej undskyld det lød forkert. Krystal væsen lyder bedre ikke?" han kiggede lidt på Fuego og gik om bag smeden for at se efter hvad han lavede. "Åh det var godt, det er ellers en god læge der er her i byen" egentlig var der nok flere end en læge, men det var nu ikke lige nogen han havde gået til. Byen var jo stor og James havde svært nok ved overhovedet at finde rundt i byen. Han havde ikke engang fundet en kro endnu.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 12.07.2018 14:42
kile ordnen nogle lede nogle.... mildt talt tænkte Fuego. han så på ham da han blev kaldt en krystaldæmon. det var da ikke rart at blive kaldt en dæmon efter de plager dæmoner havde lavet for ikek så mange år siden. da han så lavede det om til krystal væsen så Fuego ganske roligt på ham. "jeg er ikke en krystal væsen... jeg er faktisk en ild elements søn. jeg.... jeg har bare fået en underlig evne af det at være en blandning." sagde han og trak lidt på smile båndnet. da han så talte om læger så Fuego på smeden. der var ved at være færdig. Fuegos arm var helt rød og meget følsom lige nu. så han ville helst undgå at blive rørt. han så på james og smeden da han rakte ham krystallerne. Fuego tog imod dem og gik uden for til james. han smilte venligt og så ned i sin hånd med krystalerne i en pung.

Shouto Todoroki
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 13.07.2018 20:06
James kiggede på Fuego og sendte ham et smil. En element se det var interessant, det var første gang han havde mødt sådan en! Han beundrede Fuego et stykke tid og sendte ham et smil. "Hvor interessant." sagde han og hvis hans øjne kunne lyse så havde de gjort det. "Simpelthen interessant." han kiggede lidt på Fuego der havde lagt krystallerne i en pung og så på hans arm. "Virkelig interessant. Hvad gør du så meget krystallerne?" spurgte han da havde aldrig havde set krystallerne før heller. Han var faktisk lidt uvidende på det område. Egentlig var det ikke bare det område han var uvidende på, næh det var faktisk stort set det hele.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 14.07.2018 19:16
Fuego så på james da han sagde intrassant. hvad var intrassant? han så ned på krystallerne og sukkede kort. "de kommer over til banken hvor jeg arbejder. der blever de lavet til mønter." sagde han ganske roligt og gik uden for og mærkede den kølelige vind mod sin hud. det kølede dejligt på armen men han kunne godt lig at være i smedjens værksted efter som han var ild element halvt.

Shouto Todoroki
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 14.07.2018 20:09
James kiggede på Fuego da han sukkede. Ups! Så havde James sagt noget han ikke skulle han vidste det bare. Det var sådan det altid var, det ændrede sig jo ikke. "Aha, interessant" sagde han og kløede sig på hagen. Han havde ingen ide om de mønter han ejede var lavet af krystaller, men det måtte de vel være. "Det må være et spændende arbejde du har dig" kom det roligt fra ham og kiggede lidt på hans arm og så ned i jorden. Det var uhøfligt at stirre på den måde!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator
Lige nu: 1 | I dag: 4