Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 05.05.2018 14:26
Fuego var en ren legende i sig selv. han gik med sin paint hest ude på landevejen. hesten havde tabt en sko og han gik nu og ledte efter den. han havde set hesten gik lidt mærkeligt. og derfor var hoppet af. han så rundt på landevejen efter skoven. der var kun 5 minutter til hest hjem til ham så han vidste ikke om han skulel hjem og sætte hesten eller og han bare skulle lede videre.
Fuego begyndte at blive irreteret over ikke at kunne finde den. han sukkede lidt og gik efter de heste spor han kunne se.  hesten gik med hovedet ned og ledte efter græs som var typisk heste. 
Fuego havde en blå jakke på og et par sorte bukser. inden under havde han en grå skjorte som var lidt slidt.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 05.05.2018 14:39
Vejret var jo dejligt, det var bestemt noget Corrine havde udnyttet at komme ud i. Fruen i huset havde været så sød at lade Corrine få fri dagens løb. Fruen var en dejlig gammel dame der havde ansat Corrine til hjælp rundt omkring i køkkenet, og fruen var så rart imod hende. Den sidste periodes gode tid overskyggede helt klart alt andet dårligt der var sket, og hvis Corrine snart havde spærret nok op kunne hun måske komme ud og sejle lidt igen.
Men nu var Corrine på en tur ned af landevejene og nød at alt var godt, heldet havde endda været med hende, lidt før på vejen havde hun fundet en hestesko, de bragte jo helst hvis man hang den rigtigt op og Corrine ville gerne have fruen fik held med helbredet som var slemt for tiden. Dog kunne Corrine ikke lade hver med at tænke på den stakkels hest der havde mistet sin sko.
Corrine så en ung herre gå hende i møde, men han gik jo slet ikke ogholdtøje med hvor han gik, hoved var jo nærmest helt nede i jorden, eller det var det ikkemen det gjorde bare tankerne lidt sjovere.
"Undskyld mig, har de mistet noget min herre?" Spurte Corrine forsigtigt og havde begge hende på ryggen og stod forsigtigt og betragtede manden. Han var jo fint påklædt, ikke som Corrine der havde en kedelig brun kjole på med lidt slidt blonder og et hvidt forstykke ud over, hendes sandaler var slidt og hendes hår var bundet op i en hestehale.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 05.05.2018 14:52
Fuego så op da en stemme lød. han så rundt og fik øje på en kvinde. hun kunne vidst gennemskuet ham. han hev lidt i tøjlerne han holdte da hesten prøvede at gå modsat ham. "jo. det gør jeg. jeg mangler en hestesko min hest har tabt" sagde han og så rundt omkring dem. han synes det var tybisk at sådan noget skulle ske for ham.
han så på hende og så om bag hende lige så forsigtigt. "hvad gemmer De på." spurgte han og så på hende med nysgerige øjne. hans øjne var ikek normale. de var orange og blå. men det blå var også halvblind. hvilket var meget uheldigt for ham. 

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 05.05.2018 15:02
Corrine kiggede nysgerrigt på maden foran hende og de utrolige smukke øjne han besad, det var en smugle fascinerende. Men da han så talte til hende og ville vide hvad hun gemte bag ryggen smilede Corrine blot. Det var nu ikke for at gemme noget, men det kunne måske godt virke sådan, men det var fruen, hun nægtede at se på Corrine folde hænderne forankring da som fruen sagde 'kun slaver og tiggere folder hænderne foran sig' og da Corrine så havde spurt til dem der bad havde fruen grint og sagt de var slaver af en gud der tiggede for tilgivelse.
"Gemmer? Vi alle gemmer på mange ting min gode herre, nogle mere alvorlighed end andre, men mener de hvad der befinder sig i mine hænder, så vil deres hest nok være glad for den sko jeg fandt længere nede af vejen min ælde herre" sagde Corrine blidt og tog hænderne frem fra bag ryggen og rakte måden den sko der vidst nok tilhørte hans hest.
Corrine håbede dog blot på hun ikke blev straffet for tyveri og kunne næsten mærke et slag på vej, bare det var flad hånd. Trods virkede man ikke sur, men man vidste aldrig.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 05.05.2018 15:33
Fuego så på hende da hun fortalte hans hest ville blive glad.  han så på hende og tænkte som det første æble. men da hun så vidste skoen smilte han venligt. "det er nok mig der mest bliver glad her. så skal jeg ikke bruge en hel lån på en ny sko til min hest." i det han sagde det hev hesten i tøjlerne og han var ved at falde. 
han så på hende og rakte hånden frem for at få skoen. han ville ikke straffe hende. for alle heste kunne tabe deres sko jo. så det var jo ikke fordi hun havde pillet den af hesten og det var derfor den ikke havde sko på. hesten havde været uheldig og tabt den og det var jo en del af uheldet ved at ha hest.
Fuego så på hende. "undskyld hvor er mine manere. jeg er Fuego. hyggeligt at møde dem frøken."

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 05.05.2018 15:47
Corrine rakte Fuego hesteskoen og tog igen begge sine hænder om på ryggen mens hun blot betragtede den utålmodige hest der sikkert bare gerne ville hjem og stå i sin stald.
"Rart at møde dem... Jeg er Corrine" sagde Corrine blidt og nejede forsigtigt for Fuego, det var vigtigt at huske sine manere. Det var helt rart at Fuego ikke havde straffet hende for at havde taget hestens sko.
Corrine betragtede noget nøjsomt og nysgerrigt Fuego og undrede sig lidt over hvordan en kunne ende med sådan øjne, faktisk var Corrine lidt misundelig inderst inde.
"Vil der være andet jeg kunne gøre for dem?" Spurte Corrine om og ville gerne den gode mand det bedste
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 05.05.2018 15:53
Fuego tog hesteskoen og lagde den i hestens sadle taske. han så på hnde og smilte. det var da et pænt navn hun havde, hun var også meget venlig. det kunne han lig. men det underede ham lidt at hun ikke som så mange andre spurgte ind til at få krystaller af ham. eller var begyndt at stirre på hans ar omkring øjet.
det var rart med en der ikke var ude efter krystaller fra ham. det var noget han hadede. "De kunne måske fortælle mig hvor De er på vej hen. måske kunne vi følge Dem" med vi talte ham også om hesten der blev ved at hive i fuegos hånd for at komme over til græsset der var i kanten af vejen. han hev igen og hesten prustede ham lige i nakken.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 05.05.2018 16:09
Corrine grinte en smugle og sagde "Jeg følger dem gerne, men jeg starter aldrig med en slutning" det var ikke i dag relevant om hvor hun var på vejmhenmog det skulle ikke handle km målet men et kapitel var startet og nu måtte man tage det som det kom, hvem ved måske kom der uventede drejninger i historien.
"Forstår de min gode herre, jeg kunne måske være på vej til marked, eller måske en tur i skoven, men hvis jeg skulle leve efter hvor jeg var om en rum tid ville jeg aldrig opleve dette øjeblik" sagde Corrine blidt. Fruen havde tit sagt Corrine var for klog og filosofisk til at blot være en stuepige, men Corrine havde aldrig rigtigt studeret, eller hun kunne ikke huske hun havde.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 05.05.2018 16:17
Fuego så på hende hun lød meget ældre end han gjorde. og han var trods alt 80 år. hvilket var en pæn ældre for en blandningsrace. han bukkede for hende og så mod et hus i horisonten. "vis De vil med mig hjem en kort tur kan jeg lige stille bassen her, og så kan vi gå en tur i skoven." hun virkede ikke til at være intrasseret i hans evne. hvilket var rart var det var folk normalt meget intrasseret i. for hvem kunne lige lave krystaller ud af ingen ting. jo det kunne Fuego. noget han en gang i mellem hadede at kunne for folk lod som om de var hans venner for at få krystaller af ham.
Fuego hev i hesten og begyndte at gå mod huset der lå et lille stykke der fra.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 05.05.2018 16:32
Corrine nikkede blidt og fik sagt "Gerne"
En tur i skoven gjorde hende intet, det kunne dagen kun næsten blive bedre af, måske endda søerne i skoven eller bare en af dem var til at holde ud lige tage en dukkert i. Eller klatre et træ eller Ja hvad skoven nu gav af muligheder.
"Bør de her i nærheden?" Spurte Corrine og begyndte at vandre i den retning som hun Fuegomvar kommet fra imens han havde ledt efter hesteskoen.
Corrine tænkte just ikke over en fremmede mænd lige havde inviteret hende hjem og en tur i skoven, hun tænkte kun at det blev hyggeligt og det kun var Fuego ville være venlig, eventuelle bagtanker tænkte Corrine ikke yderligere over
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 05.05.2018 18:48
Fuego nikkede ernerkendene. til at hun gerne ville med hjem var jo hyggeligt. han så på hende da hunspurgte om han boede langt der fra. han så mod horisonten og pegede. "det hus der ligger der ude i horisonten... det er mit" sagde han. det var en lille hytte med tre bokse til heste men kun en hest. den han gik med nu. han vidste ikke hvorfor han havde tre bokse men det havde han. han smilte til hende og havde faktisk ingen bagtænker. han var bare glad for en der ikke kendte til ham. en der ike plagede ham. det kunne han godt lig. og da han ikke var den med flest venner var det rar med nogle at snakke med.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 05.05.2018 18:58
Corrine kiggede ud i horisonten og betragtede den lille silhuet af et hus der var der ude, et syn der magede hende. Der var noget over at betragte Ing i horisonten og gå dem nærmere og se hvordan sådan en lille ting vokse og blive mere virkelighedsnær.
"Det er deres? De mener de ejer det?" Spurte Corrine undrende og kunne godt se Fuego var fint klædt på, og han havde da en hest så han havde da nogle rigdomme, men eget hus endda. Gad vide hvor mange tjeneste folk han havde folk at passe på sin jord, men Corrine havde lært det ikke var pænt at spørger folk for meget om deres rigdom, de skulle selv prale hvis de ville, men der skulle man også bare lytte beæret.
"Undskyld jeg siger det min herre, men jeg tvivler mit selskab er dem værdigt" sagde Corinne så nøjsomligt og huskede sin plads i herakiet
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 05.05.2018 19:42
Min herre det lød helt forkert i hans øre. han så mod hende med lettere monotont blik. " ja det er mit. jeg har fået sparet op til det. og jo De er mit selvskab værdigt. jeg er en arbejder, lige som De selv er" sagde han roligt og gik videre. han kunne se på hesten at den kunne fornemme sit hø og boks var lige i nærheden..
Fuego var jo bare en bankmand. og en sjælden en af slagsen. han lavede jo de penge man brugte i dette rige. han så mod hende og tog roligt mod  hendes hånd og prøvede at ligge det roligt mod hans hjerte. "hvad har jeg her.? og hvad har De det samme sted? er vi ikke ens? er vi ikek begge levene væsner?" han mente ikke han var mere værd fordi han havde et lille hus med 3 værelser og en stald. men han vidste jo ikke hvad hun arbejdede me men hun var vel lige så meget arbejder som han var.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 05.05.2018 20:05
Corrine blev mindre forvirret over at blive taget i hånden og stoppede lidt op som hendes hånd blev lagt på Fuegos brystkasse. Hun lyttede til hvad der blev sagt og nikkede lidt og sagde "Vi alle gemmer vores bankende hjerte bag os, min min herre, vi er ikke ens"
Der var et smil på Corrines læber en blanding af glæde og accept over verden var som den var.
"Lad mig uddybe" sagde Corrine blidt og vandrede lidt videre imod Fuegos hus.
"I en by blev 3 brødre født kort tid efter hinanden, dem alle var smukke børn, født ind til arbejde. Som de voksede op voksede deres hjerte med, men ser du vi alle er født med huller i vores hjerte, nogle har mange, nogle få, nogle store, nogle få. De alle kunne mærke hvordan trods deres rolige liv at de blev angst for verden, de var ked, og de var vrede på det fremmede. Men ingen af os kan leve sådan, så den ældste bror drak sorgerne væk, den næste begravede sig i hasard spil og kvinder. Den yngste af dem gik dog til sin præst og sagde 'fader, jeg vil ikke leve med en tom sjæl. Præsten kiggede på den unge mand og sagde 'mit kære barn, godt du kommer til mig, men hvad du har kan ingen læge ordne, ingen magiker, ingen ånd eller gud, healingen finder du kun i dig selv.' Den yngste bror lyttede og prøvede at forstå, men han kunne ikke, han arbejde derefter dag og nat for at lappe sine huller hvorefter nogle år han mødte en kvinde. De forelskede sig, og som deres kærlighed blomstrede begyndte den unge bror at føle sig lettet, de mange huller forsvandt. Han gik undrende til præsten igen og prøvede at forstå hvad der var sket og præsten sagde 'Vi alle har vores last, vores erfaringer, der sætter mærker i os, derfor er vi aldrig ens, og just du tror det er din kærlighed til din kone der har hjulpet, så er det den kærlighed du har fundet til dig selv, og accept af du er dig og du er vigtig, derfor kunne du åbne op og elske en anden "
Imens Corrine fortalte historien så foran dem begyndte små illusioner at udspille historien igennem små mennesker og symboler der bevægede sig ind i hinanden og rundt for at vise historien.
"Hvad jeg siger min herre, vi alle er forskellige, men så længe vi acceptere os selv og er stolt af hvem vi er, så er den forskellighed vi har i orden, men desvære lever vi i en verden hvor din fødsel bestemmer sin sociale rank og jeg ønskede blot ikke de skulle stille deres status på kant for en tjenestepige skyld" sagde Corrine blidt. Og stoppede lidt op og lagde hoved på skrå og betragtede Fuego
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 06.05.2018 08:05
Fuego forstod godt hvad hun ville sige med sin historie. men det var ikek sådan Fuego så på verden. han så at alle var lige. alle havde hver deres lyst og hver deres hjerte. han fulgte med hende og lyttede grundigt. da hun så kom med det sidste standsede han op.
"vis det De siger er at jeg er mere værd end Dem pga min rang i fødsel må jeg skuffe Dem. jeg er født som fattig. det er dog min egenskab der har fået mig op i rang. derfor ser jeg ikke mig selv som bedre end Dem" sagde han og havde faktisk ret i han var født som fattig. hans forældre havde ikke haft meget andet end hinanden. og deres børn selvfølgelig.
Fuego huskede barndommen som hård, og havde altid ønsket han kunne gøre det bedre for hans kommende familie. men det blev nok ikke bedre end en 3 værelset med 3 heste stalde. 
Fuego gik op på hendes side og så på hende. "jeg er ikke en almindelig mand... jeg kan blive til noget alle strapper efter at få fingrene i. og det er derfor jeg ikke vil ses som noget højere end en arbejder klasse." sagde han roligt og så på hesten der græssede. "at jeg f.eks har en hest er pga at jeg skal kunne komme hurtigt til byen vis jeg bliver forfulgt." hesten så op fra græsningen og prustede imens dens hoved gik ned til græsset igen.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 06.05.2018 08:26
Corrine smilede til Fuego som han stod og forklarede sit blik på sig selv som i et stræk også kunne siges at være sit blik på verden. Corrine rettede sit blik imod hesten der gik og græssede og nød lidt synet af den glade hest der indelig fik sin vilje og kunne sætte tændernemi det saftige græs.
"De er anderledes, lidt ligesom fruen, jeg kan godt lide dem" sagde Corrine blidt og stod nu igen med hænderne på ryggen og vippede lidt på sine tær. Fuego var lidt som fruen ved de var højerestående i social status men de behandlede Corrine pænt.
Dog så Corrine på Fuego med et snært af et trist blik, tænk at skulle leve sit liv op omkring hvad evne man besad, at skille være jagtet, det var en smugle sørgeligt at det gjorde ondt på Corrine at andre skulle leve sådan.
Uden vidre advarelse gav Corrine Fuego et stort og varmt knus, men det lidt gik op for hende at hun nu igen brød den sociale status trak hjn sig lidt tilbage.
Corrine kiggede ned i jorden og sagde forsigtigt "Undskyld"
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 06.05.2018 08:48
Fuego var anderledes måske men han var også en legende for nogle. han så forskrækket på hende et kort øjeblik da hun gav ham et kram. men han krammede igen. da hun trak sig væk og sagde undskyld tog han fat i hende og hev hende ind til sig og krammede hende. "se mig som Deres ligemand. jeg hader at blive set mere end jeg er" sagde han roligt ind i hendes øre da han krammede hende. han slap hende forsigtigt og lod hende bestemme om hun ville trakke sig eller kramme lidt endnu.
Hesten så op på dem kramme og gik over og lagde hovedet på Fuegos skuldre. den var meget opmærksomheds søgen. men den var også meget alene jo. fuego lagde en hånd på hestens kind og nussede den blidt.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 06.05.2018 09:10
Corrine blev faktisk overrasket over at blive hevet ind til endnu et kram og stod først lidt par og krammere så igen. Da krammet blev løsnet lidt op, gav Corrine Fuego et kort klem og trak sig så væk. Hun grinte lidt ved synet af Fuegos hest der havde mast sig tæt op af Fuego, det var lidt komisk, men man kunne også se få tårre i kanten af Corrines øjne.
Hun havde svært ved at forstille sig sådan en rar mand blive jagtet af andre, og hvordan så stadig var en åben person som han var. Det måtte føles ensomt at skulle være jaget og ikke vide hvad fremmede ville før det måske var for sent, og det var det der gjorde Corrine en smugle ked på Fuegos vejen.
"Jeg vil prøve" sagde Corrine blot forsigtigt med et smil og vidste inderst inde at hun nok altid ville se de fleste som værende mere værd end hun selv var.
"Man siger at dyrs opførsel imod en siger meget om en" sagde Corrine og tog et par skridt nærmere og rakte hånden imod hestens mule og lod først lige hesten se hende an før hun så forsigtigt lagde sin hånd pp hestens mule. Den virkede glad for sin ejer.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 06.05.2018 18:20
Fuego var måske lidt for åben. men hende her corrine virkede ikke til at ville vre efter hans krystaller. og det kunne han lig. han nikkede da hun sagde hun ville prøve at se dem som lige mænd. Fuego var tit udsat for folk der lod som om de var hans venner. men han lod ikke mange komme tæt på sig som hans første date havde været. 
han så på corrine da hun virkede sød og ikke en der ville musbruge ham. han smilte til hende og så mod hesten da hun rakte hånden frem. han smilte stille og gik et skridt tilsiden så hesten kunne snusse til hende. den lagde mulen op af hendes hånd og slikkede den i håb om hun måske havde noget i hånden.
"nårh siger man det.... så må det betyde jeg er en kælepotte" sagde Fuego i en spørg.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 06.05.2018 18:40
Corrine strøg sin hånd blidt over hestens mule og grinede lidt over hvor ivrig den blev om hun havde nogle gotter i hånden. Det var et dejligt dyr Fuego havde.
"Det ved de bedst" sagde Corrine med et grin og træk så inderlig hånden tilbage, hun stod lidt og betragtede Fuego og ventede lidt på de skulle gå den sidste del af vejen.
Hun ville ikke være anmassende og skulle bede om de gik videre.
"Men er vi alle ikke det et eller andet sted" sagde Corrine så med et grin og vidste ikke om det var sandt, hun tænkte ikke sådan om sig selv, men nu havde hun kun kælet dyr.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Muri Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 7