Så jeg går ikke ud fra, vi er rivaler længere?

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 05.04.2018 20:01
Sted: Gaderne i piraternes by.
Tid: Sen eftermiddag/tidlig aften.
Vejr: Skyfri himmel og vindstille. Solen er så småt på vej ned i horisonten.

Det var langt fra hver dag, man fandt en vindstille en af slagsen i piratbyen. Denne lå ud til vandet, så det plejede altid at blæse en smule. Af denne grund var der også mange, der ikke kunne tage ud i dagens anledning. Ingen vind var lig ingen sejlads. Dette var også grunden til, at der var mange mennesker på gaden. De fleste var dog på vej på kroen for at drikke tiden væk.

Shinji var selv en af dem. Han var landgående lige nu og havde derfor ikke meget at lave, så han havde besluttet sig for at nyde det gode vejr for en gangs skyld. Den eneste ulempe var, at han ikke havde taget nok sprut med. Han var allerede løbet tør for sprut, inden han var nået halvvejs, men han havde ikke gidet at vende om for at hente mere. Shura var blevet tilbage på kroen, for hun havde ligget og sovet, da han gik. Mens han gik kunne en fløjten fra hans læber høres. Tonen var munter, og man var ikke i tvivl om, at han var i godt humør. Noget fik ham dog til at stoppe. En skikkelse i det fjerne.

Det var de røde lokker, der havde fanget hans opmærksomhed. Et snus indad, og han var ikke i tvivl om, at han genkendte duften. Han kunne bare ikke huske, hvem den tilhørte. Efter et øjeblik gik det op for ham, at han var stoppet op, og han satte atter i bevægelse. Et lille smil bredte sig nu på hans læber, som han satte efter kvinden med det røde hår. Han var overbevist om, at han havde set hende før, men han kunne ikke huske hvor. Det måtte han hellere komme i tanke om, inden han rent faktisk mødte hende.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 06.04.2018 19:26
Efter at have gået rundt i næsten flere timer i gaderne i byen besluttede Kayla sig for at stoppe op, enlig også fordi hun slet ikke havde nogen idé om hvad hun skulle give sig til. Der var vel mange ting at lave her i byen, dog havde hun slet ikke haft nogen idé eller haft nogle foreslag i hovedet, om hvad hun skulle give sig til, men mon ikke der ville komme noget. Hun var stoppet med at gå rundt, og stod nu bare og kiggede rundt på omgivelserne. Der gik så heller ikke lang tid før hun begyndte at få en fornemmelse af at der var nogen der måske var fulgt efter hende, eller bare en eller anden der måske havde udspioneret hende. Det var en underlig følelse og på samme tid også lidt skræmmende at tænke på, hun kiggede fortsat rundt på omgivelserne, før hun valgte at vende rundt, så hun kunne se om der var nogen der var fulgt efter hende. 

Vinden var så stærk at den fik hendes røde hår til at flagre ind i hendes ansigt, hun var nød til at holde det lidt væk, så hun kunne se noget, så var det næsten ligemeget om resten af håret bare flagrede i en vild sky. Kayla s blå øjne rettede sig på en skikkelse der så ud til at stå længere fremme, han virkede bekendt, havde hun ikke set ham før. Hun stod og tænkte lidt, hvorefter hun valgte at tage nogle skridt tættere på, bare for at se nærmere efter om hun kendte denne person her, som virkede så bekendt. Hun var iført det sædvanlige tøj i form af en tætsiddende top, et par tætsiddende bukser med huller i siderne, og et par knæ høje støvler med hæl på. Hatten havde hun dog ikke på idag, det var ikke så tit det skete men hun var sikker på det var godt at hun lod den være hjemme, eftersom vejret var vindstillet, det ville jo kun gøre at hendes hat sikkert ville flyve af flere gange. 

Så stoppede hun op efter at have gået nogle skridt hen mod personen hun var lidt væk fra ham, men efter at de var tæt på hinanden nu, kunne hun godt se hvem det var. Hun var begyndt at kunne kende personen, dog skulle hun være sikker på det var ham, men ud fra hans udseende kunne det næsten kun være ham. Kayla havde helt glemt at fjerne håret fra ansigtet det fløj og flagrede rundt, og hun stod nærmest bare og var lidt overrasket over synet af denne bekendte person der stod foran hende. Det måtte måske se lidt dumt ud at hun bare stod der helt stille, for ikke at tale om at personen foran hende selv stod stille, skulle hun mon starte med at sige noget, det ville næsten være lidt underligt med en stilhed i længere tid"Du...Jeg mener jeg mener jeg har set dig før"sagde hun og prøvede at få øjenkontakt med ham igennem de flagrende røde lokker. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 08.04.2018 22:13
Shinji var stoppet af ren reflesk, da kvinden med de røde lokker vendte sig om. Det var næsten som om, hun havde fornemmet, at han var fulgt efter hende? Han kunne ikke sige det med sikkerhed. Han kunne ikke lade være med at grine mildt, da hendes hår flagrede ind i øjnene på hende, som hun vendte sig, og et svagt smil blev hængende på hans læber. Jo tættere på, hun kom desto flere sanseindtryk fik han foræret. Han kunne dufte havet, træ og... parfume? Det sidste var han ikke helt sikker på, men det var en karakteristisk duft, han mindes kun at have oplevet et sted før. Var det i forbindelse med Søhesten? Nej. Det måtte være skibet efter, han havde haft et meget kort ophold på. Dog ikke fra selve skibet. Måske fra en rivals skib? Et navn tog dog form i hans erindring.

Han blev hyllet ud af sin tankestrøm, da kvinden nu stod foran ham og talte til ham. Han svarede hende umiddelbart ikke, men i stedet for svajede han tilbage, da hendes hår flagrede omkring, som prøvede han at undvige det. "Uha da. Sikke et viltert hår, De holder Dem. Kunne De ikke bede det om, at tage det lidt med ro? Jeg er ikke farlig" sagde han i en drillende og lidt for barnlig tone. Han lod sig dog imidlertid ikke kue. Hurtigt havde han løsnet en lædersnor fra sit håndled, og nærmest dansende havde han bevæget sig om bag hende, hvor han samtidig i imponerende fart havde indsamlet al hendes hår i sin ene hånd. Så viklede han lædersnoren omring, så hun nu havde en ganske fin hestehale til at holde styr på sit hår. Igen, nærmest som en dans, havde han bevæget sig rundt og stod nu foran hende igen, hvor han åbenlyst lod blikket glide over hendes karakter. "Undskyld, hvis jeg gik over Deres grænser, men det burde være mere under kontrol nu" sagde han og tog hendes hånd, mens han teatralsk og meget parodierende kyssede hendes håndryg. "Mit navn er Shinji Kurosaki, men De kan nøjes med Køter eller Udskud, hvis De synes. Angående Deres spørgsmål, så er jeg ret sikker på, at vi har mødt hinanden før. Er De ikke Kayla Morrow? Jeg er ret sikker på, det var under et søslag på hver sin side" sagde han og brød øjenkontakten med hende for igen at lade blikket glide over hendes figur igen. Denne gang lod han dog provokerende sit blik hvile et øjeblik for længe ved hendes bryst og hofter, inden han igen fandt de blå øjne.

Han havde i dagens anledning stukket den hvide skjorte ned i de rødbrune, løse bukser for at denne ikke skulle flagre vildt omkring sig. Dette var akkompagneret af et par sorte læderstøvler med en lille hæl på. Disse var langskaftede, og gik ham til ca. midt på skinnebenet. De ville have nået længere op, hvis det ikke var for deres ombuk. Ved hans venstre side han hans sabel og om hans venstre håndled havde han to (tidligere tre) lædersnore siddende med en matchende tredje, der holdt hans dreadlocks i en hestehale.

"Jeg er dog ikke på noget skib lige nu, så vi har ingen grund til at være fjender. I den anledning må jeg så byde på et glas? Jeg var alligevel på vej tilbage til kroen for at hente noget rom, og det er langt sjovere at drikke i selskab. Især når selskabet er en køn, ung dame" sagde han. Ved den sidste sætning skiftede hans toneleje sig dog til et mere drillende, men han bukkede stadig let for hende (stadig teatralsk) og rakte en hånd frem mod hende med håndfladen opad.

- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 28.04.2018 15:52
Det var heller ikke til med alt det flagrende røde hår, og flere gange havde hun næsten måtte holde fast på hatten, så den ikke pludselig ville svæve rundt, det ville kun ende med en eller anden ville få hatten direkte i ansigtet, hvilket ikke var så godt, og sikkert heller ikke ville være så kønt. Dog så det ud til at denne mystiske person der virkede bekendt havde nærmest danset rundt ved hende, han bevægede sig meget flot, ingen tvivl der, og han virkede til at være meget charmerende ud fra hans måde at være på. Hele det lange røde hår var nu blevet sat op i en hestehale af det lædersnor, denne person åbenbart havde haft på sit håndlæd, hun havde været hurtigt til at skimme ham med de blå øjne, så hun havde set hvordan han så ud, hvordan hans påklædning var, og generelt fået et indblik i hvordan han så ud. Der var stadigvæk noget bekendt over ham, og hun stod blot der, og pludselig sendte ham et lille smil, da han havde fået sat hendes hår op i en hestehale, det var flot gjort, hvem skulle have troet det, og hun havde da slet ikke oplevet sådan noget her før, det var første gang. Det gjorde hende ikke noget, hvilket også var tydeligt at se på hende, hun holdte blikket på ham, og førte en hånd op til toppen af hestehalen hvor lædersnoren var, og tog hånden ned igen"Tusind tak det er slet ikke til med alt det flagrende hår, det kan godt være svært at have styr på"sagde hun efterfulgt af et mildt grin, hvorefter hun betragtede ham som han stod foran hende.

Da han undskyldte rystede Kayla kort på hovedet, hvorefter hun kiggede på hans håndlæd, det håndlæd hvor lædersnoren havde siddet, hun kunne slet ikke lade være med at tænke om han skulle bruge det, eller om det betød meget for ham. Smilet sad stadigvæk fast på hendes ansigt, og det forsvandt ikke lige med det samme, og det var næsten som om det blev en smule større da hun hørte han undskyldte"Det skal du ikke tænke på, det gør skam ingenting, der er meget mere kontrol på mit hår nu"sagde hun og kunne slet ikke lade være med at grine, det var lidt morsomt, men han havde faktisk hjulpet hende, for hun havde ikke selv haft en lædersnor, eller form for elastik, eller bånd til at binde håret fast med, så det var ganske pænt af ham faktisk, at han lige fik sat hendes hår på plads"Jeg takker igen, det er pænt af dig, og jeg slipper for at mit lange hår genere nogen, og jeg undskylder hvis det har generet dig"sagde hun så og gav et lille buk forover mod ham, hvorefter hun lidt efter rettede sig op igen.  Da han så havde taget hendes hånd fulgte hun ham med øjnene, og dermed havde kysset håndens håndryg, kunne hun slet ikke lade være med at rødme en smule, han virkede jo som en ægte gentleman, hvilket ikke var noget galt i, det var få der kunne være sådan, og opførte sig sådan, og det fik Kayla til at kigge på hendes hånd lidt, hvorefter hun fæstnede sit blik på hans øjne, og da han så fik præsenteret sig, var der noget der gik op for hende, nu virkede han pludselig mere bekendt, det navn havde hun hørt før, og det fik hende til at nærmest glemme at hun pludselig havde hendes hånd i hans hånd efter at han havde kysset håndryggen"Shinji Kurosaki"gentog hun kort, hvorefter blikket nærmest blev tomt og hun blot stod med hendes hånd i hans hånd, og stirrede ud i luften, det var nærmest som om hun stod i trance. Hun havde mødt ham før, hun kunne godt huske det da han nævnte det, og efter lidt tid i trance måtte hun blinke en smule med øjnene for at vende tilbage, så hun stod og kiggede på ham igen"Det har vi, nu du siger det, så kan jeg godt huske dig, vi var fjender og så hinanden død, vi var rivaler i stor stil"sagde hun og kiggede ned mod hendes hånd der var i hans, uden hun faktisk havde tænkt over det. 

Så gav hun slip på hans hånd, og lod øjnene vende lidt ned ad ham, bare for at betragte ham lidt mere, måske kunne hun ikke helt lade være han var da tiltrækkende, som dengang som nu. Ret sjovt at hun stod foran ham nu, hvem skulle have troet det, rivaler og fjender som de to, der bare nu stod og førte samtaler som havde de været venner i al evighed. Hun lyttede mens han snakkede, og hævede så hagen en smule, så hun kiggede på ham igen, og hun nikkede"Det har du ret i, vi behøver ikke være fjender og vi har ingen grund til det"sagde hun og trådte nogle skridt frem mod ham, og lod nogle fingre på højre hånd strejfe nogle af hans hårtotter, han bød hende på et glas at drikke, jamen intet ville være mere lækkert og tiltrængt desuden kunne de da også skåle lidt for de ikke var rivaler og fjender mere"Det lyder meget godt, og det vil jeg da ikke takke nej til"sagde hun med et bredt smil, og før hun kiggede væk fra ham sendte hun ham et lidt drilsk blink med det venstre øje. Da han så bukkede for hende nejede hun for ham bare for at være høfligt, og fordi det virkede passende i øjeblikket,  og nu var det bestemt det var kroen de skulle sætte kursen imod"Lad os komme afsted, inden vi står her og slår rødder"grinte hun efterfulgt af et smil, og hun trådte nogle skridt forbi ham, dog kiggede hun sig over skulderen hen på ham. Som altid var han en køn mand, og det havde han altid været, og han vidste det sikkert godt, der var intet bedre end sådan et selskab, og især selskab af en man havde mødt før. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 28.04.2018 16:27
Shinji sendte hende et smil, da hun takkede ham. "Det var da så lidt. Nej det er ikke altid så let" svarede han med et grin. Han kendte selv lidt til det. Det var blandt andet derfor, han altid havde sit hår sat op. Det var ikke til at have med at gøre i blæsevejr, og i hans linje af arbejde var effektivitet en nødvendighed.

Hans smil voksede, da hun sagde, at han ikke skulle undskylde. Han viftede dog defensivt med den ene hånd, da hun selv undskyldte. "Alt forladt, det var ikke ligefrem fordi det lugtede dårligt eller noget" svarede han med en drillende undertone. Det var ikke fordi, at hun duftede dårligt på nogen måde heller, men det valgte han ikke at sige lige nu. Han komplimenterede hende i stedet ved at lade sit blik glide over hendes figur endnu en gang, og denne gang gjorde han lidt mere ud af at lade hende vide, at han kunne lide, hvad han så. Det var et lille hint, men han var ret sikker på, at hun nok ville opfange det.

Han sendte hende et nyt smil, da hun takkede ja til drinken, men så lettere overrasket ud, da hun blinkede til ham. Han lagde dog ikke så meget i det, fordi det virkede mere drillende end noget andet, men det var tydeligt, at han ikke ligefrem havde forventet det. Han fulgte roligt med, da hun begyndte at gå, og han grinede mildt ad hendes vittighed. "Jeg er dog ret sikker på, at vi skulle stå der længe, hvis det skulle ske" svarede han med samme drillende mine som før. Han præsenterede sin arm for hende i samme parodierende stil, som han hidtil havde brugt. For ham var det mere for at gøre grin med måden, de finere væsner opførte sig på, men det så på den anden side heller ikke ud som om, Kayla havde noget i mod det.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 28.04.2018 18:52
Da han fik præsenterede sin arm for hende, lagde hun hendes hånd elegant og fornemt om den, lidt ligesom de meget adelige herre og damer gjorde, fordi hun kunne godt fornemme på Shinji at det var lidt morsomt den måde det hele var på, og hun havde intet imod det, så derfor var hun med på det, og havde hun hendes hånd på hans arm, og de var klar til at gå hen mod kroen sammen med ham.  Noget at drikke havde godt nok også været tiltrængt, især efter at hun tit var tæt på før at spise hendes hårtotter pågrund af vinden, desuden kunne hun næsten ikke sige nej til en drink især ikke når det var ham der spurgte, der var nemlig gået alt for lang tid siden de sidst så hinanden, så det skulle fejres lidt at de så hinanden igen, og hvad var bedre måde at fejre det på end at få en drink sammen. Da hun så var begyndt at gå hen mod kroen sammen med ham, kunne hun slet ikke lade være med at have lagt mærke til, hvordan hans blik havde glidet hen over hendes figur, og rigtigt nok kunne hun godt se, at han godt kunne lide det han så, hvilket for hende slet ikke gjorde noget, det fik hende blot til at smile og skæve lidt hen mod ham, de gik ved siden af hinanden, meget elegant og fint kun for sjov, og underholdende var det bestemt. 

Det havde været noget tid siden at de havde mødt hinanden, ja dengang var de rivaler, og fjender i stor stil, det var meget slemt, men alligevel som de var på vej hen mod kroen, kunne Kayla slet ikke lade være med at tænke på hvordan hun overhovedet har kunne være fjender med Shinji, det udseende og charme han altid havde haft, det var svært ikke at kunne lide det. Hun kiggede lidt rundt på omgivelserne som de nærmede sig kroen, og gad vide om der ville være nogen derinde, ellers var det også hyggeligt nok bare de to"Er du sikker på du ikke får brug for din lædersnor, hvad nu hvis den betyder noget særligt for dig"sagde hun, og drejede hovedet en lille smule så hun kiggede hen på ham. Dog holdte lædersnoren enlig meget godt på det lange røde hår, men nu var læder også stærkt nok, og selvom hun ikke lige kunne se sig selv, så stolede hun da på hans evner som stylist, og hans evner til at have sat hendes hår op i en hestehale. Vinden blæste mere og mere kraftfuldt så meget at det fik hendes beklædning til at flagre lidt, ja de stykker tøj som nu kunne flagre, hun var iklædt nogle tætsiddende bukser med huller i siderne, så det eneste stykke tøj på hende der kunne flagre var hendes tætsiddende top, og den flagrede da også en smule"Har du været på kroen før"spurgte hun med venlig stemme, og med hendes blå øjne vendt mod ham, dog stadigvæk mens hun nærmede sig kroen sammen med ham. 

Efter at de så havde gået sammen i lidt tid kom de frem til kroen, som Shinji havde nævnt, og elegant som han havde gjort, havde han budt hende på et glas, hvilket var rart, og pænt gjort af ham. Kayla kiggede lidt på omgivelserne, hun kunne ikke se så meget andet end kroen, om der sad nogen indenfor vidste hun ikke, dog kunne det godt være"Du ligner dig selv, selvom vi var rivaler dengang, så har du ikke ændret dig Shinji, måske kun på en god måde"sagde hun med et smil på læben, og hun stoppede op ved kroen, hvorefter hun kiggede hen på ham"Jeg glemte helt at give dig ret, jeg er Kayla Morrow" fik hun svaret med en venlig stemme, og stod nu blot og ventede på ham, om han ville gå ind i kroen med hendes hånd på hans arm, var hun lidt spændt på at se. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 28.04.2018 20:55
Det eneste på Shinji der af og til blafrede, var hans trøje. Den blotlagde dog også hans mave af og til, men han tog sig ikke rigtigt af det. Han var ikke blufærdig, og han ville ikke have noget imod, at Kayla kiggede. Det ville kun være smigrende, syntes han.
Ved hendes spørgsmål til snoren rystede han på hovedet og løftede den venstre arm, hvor to andre identiske lædersnører kunne ses på hans håndled. "Det gør den ikke. Jeg har bare ekstra med i tilfælde af, at den i mit hår skulle knække" svarede han og sendte hende et smil. Hun var nu sød at spørge, men han kunne sagtens skaffe flere, hvis han løb tør.
Han nikkede til hendes næste spørgsmål, inden han igen rettede sit blik på de blå øjne. "Jeg bor der" svarede han bare, for han havde ikke rigtigt mere at tilføje. Det var ikke vigtigt, hvor længe han havde været der, og egentlig kunne han ikke helt huske det.

Han nikkede som tak til hendes kompliment og sendte hende et smil. "Du ligner nu også dig selv. Du er dog langt kønnere på den her side af skibet" svarede han med hentydningen til, at de ofte havde stået over for hinanden og ikke ved siden af. Det var dog sandt. Nu hvor han så hende tæt på, måtte han indrømme, at hun var ganske nydelig. "Det havde jeg næsten regnet ud, eftersom du ikke sagde mig i mod" svarede han grinende og åbnede døren med sin frie hånd. Der var plads nok til, at de kunne gå ind ved siden af hinanden, men han lod hende lidt bestemme, om hun ville slippe hans arm. Han havde intet imod at blive set i hendes selskab.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 28.04.2018 21:31
Da døren til kroen blev åbnet af ham, sendte hun ham et smil og var fast besluttet på at de bare kunne gå ind ved siden af hinanden, hun havde stadigvæk hånden på hans arm, den havde hun ikke flyttet endnu, og hun så heller ikke en grund til det lige i øjeblikket. Det var stadigvæk ret sjovt at de næsten lignede et adeligt par sådan som de stod ved siden af hinanden, så elegant og høfligt, nu manglede der næsten kun den adelige og elegante accent, så var det hele på plads, men det var morsomt og underholdende uden tvivl, hun havde intet imod det, og det virkede heller ikke til at han havde noget imod det, hvilket var godt, så de kunne sagtens fortsætte lidt endnu. Kayla havde bestemt heller ikke noget imod at blive set i hans selskab, det føltes også lidt mere hyggeligt og afslappende end dengang hvor de var rivaler og fjender. Det var som om dengang kunne de slet ikke snakke sammen sådan rigtigt, det var mest vrede ord sikkert og had, men nu var det anderledes, og det var sjovt at hun skulle støde på ham igen efter så lang tid siden, det skulle fejres og nydes, for det var vel ikke hvergang sådan noget her skete, det var ikke hvergang hun pludselig ville støde på ham, det var hun sikker på. Sammen med Shinji trådte hun så ind på kroen, han havde jo åbnet døren til kroen, så de kunne ligeså træde indenfor, så hun havde taget første skridt ind, og lod blikket glide lidt rundt på omgivelserne. Der sad der nogle folk herinde, og det så også ud til at der var en etage mere, måske der var værelser ovenpå, eller noget andet"Det er sødt sagt, tusind tak"svarede hun til hans kompliment og sendte ham et bredt smil. 

Da hun så stod indenfor på kroen lidt væk fra baren sammen med Shinji var hun stoppet med at kigge lidt på omgivelserne, her var meget hyggeligt, og det var ikke så slemt, det var ikke første gang at hun var på en kro, nej hun havde skam været på en kro før, dog var det altid hyggeligt at være på en kro, og mærke den atmosfære der var. Der var nogle enkle folk der drak og skålede med hinanden, det var tydeligt at se, og hun kunne også se der var nogle enkle der var begyndt at danse, og svinge hinanden rundt, ja derudover kunne hun også se der var nogle der var lavede armkrog, og bare så ud til at hygge sig. Den klassisk kro musik kørte løs, og der var nogle der skrålede med, hvilket ikke lød særlig godt, det syntes hun ikke, men underholdende og sjovt var det"Har du boet her i lang tid"spurgte hun og drejede hovedet en smule for at kigge på ham. Det var ikke et slemt sted, her var hyggeligt, og som de fleste steder havde kroen da sin egen charme, og skønhed, og selvom stedet ikke var fyldt med folk, så var her stadigvæk god stemning, og Kayla var allerede frisk på det glas sammen med ham"Vi burde få os den drink der"sagde hun og blinkede til ham, hvorefter hun så langsomt lod hånden glide ned ad hans arm, og hun tog nogle skridt hen mod baren. 

Kroejeren så ud til at have set dem komme ind på kroen, og sendte dem blot et smil, ret venligt af ham, og Kayla gengældte det da også, hvorefter hun havde sat kursen mod baren, men stoppede op på halvvejen for at se om Shinji var med, eller om han havde tænkt at de skulle sidde ved et bord. Måske hun skulle spørge ham om det måske, bare for at høre, det var aldrig til at vide jo. Hun ignorede de få blikke der blev kastet i hendes og Shinji s retning, og drejede lidt rundt på hælen, for at vende fronten hen mod Shinji"Du bestemmer hvor vi skal sidde, du får hermed æren"sagde hun og grinte venligt, hvorefter hun holdte blikket hvilende på ham, og stod afslappet og ventede spændt. Dog var han nu også køn som altid, og det vidste han sikkert godt, han kunne hurtig tiltrække sig blikke, og det var allerede sket, det kunne hun godt se ud af øjenkrogen, det fik hende blot til at smile lidt større, og hun havde helt glemt at hun havde hatten i den ene hånd, den ville blot flyve væk i vinden udenfor, men nu da de var indenfor, vidste hun ikke om hun skulle tage den på, eller lade være. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 28.04.2018 22:13
Shinji fortrak ikke rigtigt en mine over folkene herinde. Han var efterhånden vant til de væsner, der ofte befandt sig her. Der var ikke ligefrem noget nyt i sceneriet foran ham ud over Kayla, der også fik hans fulde opmærksomhed. Han fulgte med med et smil, da hun ikke slap hans arm for at gå ind. Han havde ikke ligefrem forventet, at hun ville slippe ham, men det var alligevel bekræftende på mere end en måde, at hun blev hængende. Ved spørgsmål om, om han havde boet her længe, måtte han have en tænkepause for at granske sin hukommelse. "Jeg vil tro, at det er omrking tre måneder nu? De må ikke lige hænge mig op på det, men det er noget i den stil. Jeg har været her, siden jeg forlod Søhesten" forklarede han. Han kunne dog ikke huske, om rivaliseringen havde været på det skib, eller om det havde været på skibet, han kortvarigt var på efterfølgende, men han fandt det også temmelig ligegyldigt.

Han nikkede til hende, inden han vinkede til krofatter og derefter viste to fingre til ham. Krofatter nikkede, men han sendte alligevel Shinji et sigende blik, hvilket fik ham til at grine. Ja det var ikke helt ved siden af. Han lavede en gestus mod det ene hjørne, hvor Shura lå ved. Han vidste ikke, om Kayla kendte til Shura, så han skyndte sig at sige: "Det er her, jeg normalt sidder. Bare rolig panteren gør ikke noget." Han sendte hende et beroligende smil og strøg Shura over hovedet, som han passerede hende, inden han trak stolen ud for Kayla. "Værsåartig den dame. Er der mere, jeg kan gøre for Deres nåde?" spurgte han med påtaget forfinet stemme, men han kunne ikke holde masken ret længe, inden han begyndte at grine.

Krofatter kom ned med en flaske rom og to glas, som han satte på bordet. Han kastede et nysgerrigt blik på Kayla, men Shinji sparkede ham hurtigt væk med et opgivende ansigtsudtryk. "Jeg håber, rom er okay? Jeg kan godt bestille andet, hvis De ønsker?" sagde han, idet han satte sig på stolen ved siden af hende.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 28.04.2018 23:16
Da han havde trukket stolen ud for hende, satte hun sig ned på den, og rykkede så selv lidt ind til bordet, før hendes blå øjne så fik opfanget panteren der var i nærheden, og som faktisk så ud til at tilhøre Shinji. Der hvor de sad var der, hvor han normalt sad, så det var klart at han havde vist vej herhen til dette bord og sted, denne kro her havde Kayla aldrig været på før, dette var første gang, dog kunne hun godt lide kroer, de var hyggelige, og der var en masse at lave, så længe fantasien var der. Som hun sad på stolen lagde hun det ene ben over det andet, så hun sad lidt mere tilpas på stolen, og så lod hun hendes øjne følge panteren der gik rundt i nærheden, og hun kunne da heller ikke lade være med at vende hovedet til den ene side, og rakte en hånd frem mod panteren bare for at røre ved den, den var ganske flot, faktisk virkelig smuk. Hendes højre hånd rørte panteren hen over hovedet, og hun følte sig lidt mere rolig da han havde nævnt at den ikke gjorde noget, det var betryggende, og gjorde at hun fik et smil på læben som panteren så ud til at være stoppet med at gå videre da hun rørte ved den"Du er virkelig elegant og høflig, det klæder dig faktisk"sagde hun ærligt, og holdte blikket hen på ham mens hun fortsat rørte og strøg panteren hen over hovedet. Tænk at den kunne føltes så blød, og dejlig, det var også første gang hun mødte en panter, aldrig før havde hun mødt en, kun set nogle, men aldrig så smukke som denne.

Da han grinte grinte hun selv, det var virkelig sjovt, og det lød sjovt, det var svært at holde masken, dog efter at have rørt ved panteren lidt, tog hun hånden til sig, og rettede sig op, og lænede sig en smule ind mod bordet, hvorefter hun placerede hænderne foran sig på bordet"Jeg vidste ikke du havde en panter, den er virkelig flot"sagde hun med et beundrende blik kastet i panterens retning, og skævede dog lidt hen mod Shinji også. I hendes øjne var det nogle smukke dyr, og denne her virkede så rolig, og tam, men det var sikkert takket været Shinji, han havde nok trænet med den rigtig meget. Kayla holdte så blikket på ham lidt, før hun lagde hovedet en smule på skrå, og førte hænderne op mod lædersnoren der holdte håret, hvorefter hun strammede det lidt. Smilet hang stadigvæk ved på hendes ansigt, og det gode ved at de nu sad på kroen var at de slap for vinden, det var altid godt, så kunne det være at lædersnoren på et tidspunkt ville blevet taget ud, og hun kunne lade det lange røde hår hænge løst. Kayla fik så lagt hatten ved hendes ben og på gulvet, så vidste hun da hvor den var, så den heller ikke lå på bordet"Jeg ønsker skam ikke andet end deres selskab den herre"svarede hun lidt fint og fornemt hvorefter hun ikke kunne holde på masken, og grinte af måden det blev sagt på.

Efter at hun så havde siddet og holdt blikket på Shinji, kunne hun skimte Krofatter ud af øjenkrogen til den ene side, og hun lod øjnene følge ham lidt, hvorefter hendes opmærksomhed pludselig var rettet på krofatter der så ud til at kigge på dem begge to med et stort smil på læben, og det så selvfølgelig ud til at krofatter havde som de fleste fået øje på den store barm Kayla havde, men det var en klassisk ting for de fleste handyr, dog gjorde det ikke hende noget, for hun vidste godt hun havde en stor barm, det var vel kun til hendes fordel indimellem. Krofatter havde til deres store held og kommet med en flaske rom og to glas, og det fik Kayla til at smile, og hun var allerede klar på at snuppe et glas, før hun bemærkede at krofatter havde kigget nysgerrigt på hende, dog så det også ud til at Shinji havde sparket ham væk, hvilket blot fik Kayla til at grine blidt, og hun fik vendt glassende rundt, så de stod klar til at de kunne hælde rommen ned i dem. Da han så satte sig ved siden af hende, drejede hun kroppen lidt hen imod ham, og rækte ud efter glassene, hvorefter hun rækte det ene hen imod ham"Det er helt fint med mig, skænker du eller skal jeg have æren"sagde hun og holdte blikket på ham, og dermed satte sig så hun kunne kigge på ham.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 28.04.2018 23:36
For Shinji var det mest en leg, at han opførte sig høfligt, men når hun komplimenterede ham det, havde han ikke ligefrem tænkt sig at stoppe. Han kunne dog ikke lade være med at smile over det. "Det er egentlig mest for sjov, men siden De nu godt kan lide det, vil jeg da ikke stoppe" svarede han drillende. Han var vant til komplimenter, men det var mest på grund af hans udseende. Han vidste godt, at de fleste hunkønsvæsner kiggede efter ham, hvilket kun gjorde at han opretholdte en nogenlunde form. Han var dog ikke vant til at blive komplimenteret sin væremåde, der godt kunne være temmelig drillende og flabet, men han havde i det mindste holdt sig på den venlige side over for Kayla.

Shinji betragtede Kayla, da hun rørte panteren, der ikke fortrak en mine. Folk kunne godt få lov at røre hende, men det var sjældent, at panteren ellers viste interesse ved første møde. Ikke engang Amalia havde været ret vellidt første gang. Shinji var dog vant til det, og han kunne se på Shura, hvor grænsen gik, så han nåede som regel at advare folk, inden de mistede en hånd. Han skar dog en grimasse hendes ord. "Jeg kan ikke påstå, at jeg ejer hende. Hun er nærmere min bedste ven, så hun er på ingen måde tam, men hun er vant til mennesker" svarede han forklarende med et smil på læben.

Ved hendes spørgsmål greb han flasken og trak proppen ud med et *plop*. "Tillad da mig" sagde han med samme påtagede forfinede stemme som før, inden han skænkede op i begge glas. Så tog han begge op og rakte det ene til hende. "En skål for nye venskaber" sagde han med et drillende glimt i øjet og holdt glasset frem mod hende, så hun kunne skåle.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 29.04.2018 00:43
Da proppen blev trukket ud ad rom flasken, fulgte hun den hurtigt med øjnene, men derefter ret så hurtigt igen kiggede mod hendes glas, og da han fik skænket op til dem,  tog hun imod hendes glas, og før hun tog en tår af den, var hun klar til at skåle med ham, hvilket han også så ud til at være. Så var de da klar, og hun nikkede til ham, hvorefter hun holdte hendes glas hen imod ham, og hun kunne hurtig høre den klinkende lyd det gav da de to glas mødte hinanden, og derefter førte hun så glasset op til hendes mund, og hun åbnede den hvorefter hun hældte lidt af glassets væske ned. Det havde været alt for lang tid siden at hun havde drukket rom, den sidste gang havde nok været på Edward s skib, men det var alt for lang tid siden, ja det var hvertifald noget tid siden. Men rom smagte altid godt, hun nød smagen, og efter den noget så store tår, sank hun glasset lidt, og næsten med et tilfreds smil på læben betragtede Shinji lidt"Jeg havde helt glemt hvor godt rom kan smage, det er helt fantastisk"sagde hun, og lod en finger køre rundt på kanten af glasset. 

Hun lod de blå øjne falde hen på panteren igen, og hun lyttede til det han sagde om hende, en hun panter, og en flot en af slagsne, Kayla var næsten helt betaget af dens skønhed, dog kunne sådanne dyr også være farlige, så hun vidste også godt at hun skulle passe på. Hun havde hørt før at man sagtens kunne være bedste ven med dyr, dog havde hun ikke prøvet det selv, men hun havde da hørt historier omkring det, men det måtte være dejligt at have en så tæt ven på sig, og i nærheden. Hun kunne godt forstå det, og betragtede panteren lidt, hvorefter hun fortsat kørte fingerne rundt på glassets kant"Har du haft hende i lang tid"spurgte hun lidt nysgerrig, dog med blikket hvilende på panterens hoved, og så kunne hun skimte øjnene, de smukke og flotte øjne panteren havde. Da han nævnte at hun var vant til mennesker nikkede hun og sendte ham et smil, det var hun glad for at høre, og det kunne hun også godt mærke på panteren, ellers havde den sikkert opført sig anderledes.

Efter at have kigget på panteren og Shinji lidt skiftevis, valgte hun at tage endnu en tår af rommen i glasset, og dermed valgte hun at sætte glasset på bordet, dog var der stadigvæk lidt væske tilbage, men Kayla havde fået en sjov idé og hun håbede at Shinji var med på det, så hun lænede sig lidt frem mod ham, og lod hendes blå øjne hvile sig på hans øjne, hvorefter hun slet ikke gad tænke på om hans syn til den store barm, hun var blevet fast besluttet på at de skulle tage en svingom på dansegulvet, eller hvertifald en dans sammen"Jeg håber du kan nogle gode moves, fordi jeg tænker vi skal tage en svingom"sagde hun og sendte ham et smil. Hun sad og håbede han var frisk på det, også for at de kunne hygge sig lidt og more sig, nu da de alligevel mødte hinanden igen, og denne gang var kommet på kro sammen, desuden havde de også noget at fejre, så det kunne ligeså godt være med en dans, og andre ting som de fik lyst til. 
Det var aldrig til at vide, hvad de fandt på, men godt selskab det var det uden tvivl, hun hyggede sig rigtig meget, og var mere end frisk på at lære Shinji mere at kende, og til at have det sjovt og hyggeligt med ham. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 29.04.2018 01:12
Shinji havde efterhånden fået drukket en del rom i den tid, han ikke havde været på et skib, men han værdsatte selv smagen af god rom, og kroen her kunne byde på byens bedste, hvis man spurgte ham. Mange gange var det nok smag og behag, men lige den de havde fået her, syntes han bestemt ikke var dårlig. Det var lykkedes ham allerede næsten at tømme første glas, og han nikkede bekræftende til hende. "Jeg går ud fra, at De ikke har fået det længe?" spurgte han hende med et smil på læberne.

Ved spørgsmål til panteren, kiggede Shinji kort på Shura, inden han igen rettede blikket på de blå øjne. "Det er vel... femten år siden, jeg mødte hende? Jeg kan ikke huske det præcis, men det er noget i den stil" svarede han og sendte hende et nyt smil. Han havde været omkring tretten, så det passede meget godt. Han tænkte ikke så meget over det. Han var bare glad for, at hun blev hos ham og ikke forlod ham. Hun havde været en enorm støtte gennem hans liv.

Da hun snakkede om at danse, sendte han hende et smørret smil. Om han kunne nogle moves? Hun skulle bare vide. Han tømte resten af sit glas i en mundfuld, inden han rejste sig. Uden omsvøb greb han hendes hånd og trak hende med ud på gulvet. Så trak han hende ind til sig og placerede sin frie hånd på hendes lænd, men lidt længere nede end normalt, så den var provokerende tæt på hendes bagdel. Han trykkede hende en anelse ind til sig og sendte hende et drillende smil, inden han begyndte at tage trin i takt til musikken, og det blev hurtigt tydeligt, at han i den grad var øvet i at danse.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 29.04.2018 01:39
Da han havde trukket hende lidt ind til sig, og dermed havde placeret hans frie hånd på hendes lænd, kunne hun ikke lade være med at presse sig en lille smule tættere ind på ham, så hendes bryster nærmest pressede sig lidt mod hans bryst. De var nu meget tætte, og dansede tæt, for hende gjorde det nu ikke noget, og hun kunne godt mærke på ham at det heller ikke gjorde noget, så det var ganske fint. Hendes ene hånd var placeret rundt om hans nakke, hvorpå den anden var placeret på hans brystkasse, og hun lod hendes øjne hvile sig på hans, uden at flytte det. Lige i øjeblikket så hun kun ham, ingen andre havde hendes fulde opmærksomhed som han havde lige i øjeblikket, og musikken var efterhånden ikke så dårlig igen, og hun kunne ikke høre de få mennesker s forsøg på at skråle med på musikken, måske var det fordi musikken ikke var så dårlig, det lød nu godt nok, og hun lod Shinji føre an, eftersom det virkede til at havde styr på det, men hvad han ikke vidste var at hun selv var danser, og godt kunne lide at danse. Det var dog alt for sjældent at hun dansede, men når hun endelig gjorde det nød hun det også fuldt ud

"Det er både lang tid siden jeg har drukket rom og lang tid siden at jeg har danset, så jeg må jo nyde det når det endelig sker"sagde hun efterfulgt af et bredt smil og hun blinkede lidt til ham, og hun fulgte hans trin sammen med ham. Det var meget hyggeligt, og lidt ud af øjenkrogen kunne hun skimte nogle mennesker der efterhånden var begyndt at lunte ud på dansegulvet til dem, ja der var flere og flere der havde fået lysten til at danse, før hun og Shinji var begyndt var der ikke så mange, men nu var pludselig flere og flere der var godt igang med at ryste både røven, og lave armkrog og svingom til musikken. Kayla holdte så blikket på Shinji igen, og hun holdte smilet på læben, hvorefter hun rykkede sit ansigt lidt tættere på hans, dog var der nogle centimeter imellem dem, for hun ville ikke være alt for hurtig eller direkte, for tænk hvis han slet ikke kunne lide det jo, eller hvis han måske ikke tænkte det samme, ja måske tænkte han bare på noget andet, hvem kunne vide"Shinji jeg er meget glad for at have mødt dig igen, jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke har savnet dig for det har jeg"sagde hun og gav et nik med hovedet, før hun lod hendes hånd der var placeret rundt om hans nakke glide lidt ned ad, mens hun kærligt rørte med fingrene. 

Den anden hånd var dog stadigvæk placeret på hans brystkasse, og hun nød generelt i øjeblikket og danse med ham, og hygge sig i hans selskab. Det var meget hyggeligt, og hun klagede da bestemt ikke over det de var igang med, selvom hun godt vidste at aftenen næsten kun var begyndt, der var masser af tid, og der var masser af muligheder jo. Efterhånden som de dansede lagde Kayla i smug mærke til krofatter igen havde kigget på hende med det nysgerrige blik, det var da lidt creepy var det ikke, måske fandt han bare hendes udseende interessant, eller også var det de store bryster, en af delene var det sikkert, medmindre det var noget helt andet"Jeg vidste ikke du kunne danse, men igen jeg ved ikke så meget om dig"sagde hun og kiggede lidt ned næsten pinlig over at hun ikke vidste så meget omkring ham, faktisk næsten ingenting. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 29.04.2018 01:55
Shinjis anden hånd blev lagt over Kaylas ryg, hvor han blidt lod fingerspidserne nusse hende mellem skulderbladende. For ham var det ganske tydeligt, hvad han havde i tankerne lige nu, men han vidste ikke, om Kayla havde opfanget hintet. Han havde dog bemærket, at hun fandt ham ganske interessant, hvilket altid var et godt tegn. Han grinede dog ad hendes ord, inden han rystede lidt på hovedet. "Nej det er heller ikke så ofte jeg danser. Lige i øjeblikket får jeg dog drukket rigeligt med rom" svarede han og sendte hende et smil.

Han kunne tydeligt høre andre var begyndt at trække ud på dansegulvet, men han var egentlig lidt ligeglad. Hans blik forblev på Kaylas blå øjne. Han nød hendes duft, og det var temmelig svært at holde igen, da hendes hoved kom rasende tæt på hans. Han sendte hende dog et drillende smil og lod sin hånd sænke sig lidt mere over hendes lænd, så den nu halvt lå på hendes bagdel. Den anden blev stadig ved med at nusse hende mellem skulderbladende, og han lukkede kortvarigt øjnene, da han mærkede hendes fingre på halsen. Han åbnede dem dog igen, da hun snakkede til ham, og han sendte hende et smil. "Jeg er bestemt også glad for at have mødt dig igen. Det er bestemt et glædeligt gensyn" svarede han og rykkede udfordrende hovedet lidt tættere på hendes, så der nu kun var få centimeter imellem læberne. Han gav hende dog plads til at trække sig, hvis det var det, hun ville, men han tvivlede ærligt på, det var det, hun havde lyst til.

Da hun sænkede hovedet flyttede han hånden fra hendes ryg og lagde en finger under hendes hage for at få hende til at kigge på ham igen. "Og jeg ved ikke ret meget om dig, men er det vigtigt lige nu?" spurgte han udfordrende, inden han blidt lod sine fingre glide ned ad hendes hals. Han stoppede dog, inden han nåede kavaleren, han havde heller ikke ligefrem lyst til at virke for direkte selv.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 29.04.2018 15:14
At han pludselig havde rykket hans hoved tættere på hendes, så der kun var meget få centimeter imellem deres læber, gjorde intet, derimod fandt hun det kun interessant, og hun trak sig ikke. Følelsen af at han nussede hende mellem skulderbladene føltes rigtig godt, det var noget hun godt kunne lide, og det var sødt af ham at han ville gøre det, og bare gjorde det. Hun var slet ikke vant til at blive nusset, der var aldrig nogen der havde nusset hende på hendes ryg, og mellem hendes skulderblade, hvorfor vidste hun ikke, måske var der bare ingen der havde lysten til det, eller gad gøre det. Kayla var næsten tæt på at lukke øjnene lidt så dejligt føltes det at blive nusset, og han var ikke dårlig til det, nej han var faktisk god til det, det føltes rart, og meget dejligt. Hun kunne se at han lukkede kortvarigt øjnene, og gjorde kort det samme i et øjeblik som hun stod foran ham, krop mod krop, tæt sammen, med få centimeter imellem deres læber. Hun fortsatte lidt med at køre hendes fingre ned ad hans hals, og hun stoppede kort da fingrene nåede midten af hans ryg, og hun åbnede så øjnene igen, og havde øjenkontakt med ham. Gad vide, hvad han havde tænkt sig eftersom deres læber kun var få centimeter fra hinanden, dog ville hun ikke trække sig, og det gjorde hun heller ikke.
"Et dejligt og glædeligt syn jeg er helt enig"sagde hun med et smil på læben.

Hendes hoved havde hun ikke særlig lang tid vendt nedad, for Shinji havde flyttet hånden fra hendes ryg, og havde lagt en finger under hendes hage,så hun igen kiggede på ham, selvom det var meget svært for hende ikke at kigge på ham, han havde jo et tiltrækkende udseende, og selvom uden at sige noget var det som om han strålede, i følge hende behøvede han næsten slet ikke sige noget, for den charme han havde og udstrålede, strålede klart og tydeligt som den altid havde gjort hos ham. Kayla stod nu med hendes fulde opmærksomhed, og fokus og med de blå øjne på hans øjne, og hun lyttede til det han sagde, hvilket fik hendes forrige smil til at brede sig en smule, og hun lagde en hånd ovenpå hans bryst og kærtegnede hans brystkasse en smule"Det vigtigste nu er øjeblikket, alt andet kan komme senere"sagde hun i en ærlig tone, og sendte ham et nik med hovedet, som at han havde ret, det var ikke vigtigt lige nu, det kunne altid komme senere, det var som øjeblikket lige nu omhandlede andre ting, hvilket Kayla slet ikke havde noget imod, hun vidste der ville ske noget, især når stemningen var der, og de to så tæt på hinanden. Det var næsten lige før at deres læber mødte hinanden, men hvis han ville kunne han give efter for det, og lade deres læber mødes, det kom an på hvor hans tanker ville drive ham hen, dog havde Kayla fornemmet det lidt, og hun havde set de hints han sendte og udsendte. 

Da hans fingre nåede ned mod hendes kavalergang, kunne hun ikke undgå at lukke øjnene en smule blot fordi, det bare føltes rart og dejligt. Det var næsten som om hun ikke ønskede at han skulle stoppe, men det gjorde han. Det var lidt sjovt og interessant de ville begge to ikke virke for direkte, men igen virkede det også til at de slet ikke ville stoppe helt endnu, de var sikkert langt fra færdige med hinanden endnu. Hendes øjne holdte hun lukket lidt bare fordi det føltes rart, og hendes hånd der var placeret på hans brystkasse kørte hun lidt ned ad hans bryst, hvorefter få minutter åbnede hun øjnene og lod dem møde hans igen"Shinji"lyden af hans navn ud ad de bløde læber kunne næsten lyde som om hun var spændt på hvad han ville gøre, og hvad hans træk ligenu var, dog lyden af hans navn igennem hendes læber kunne også lyde som om hun håbede på mere. I øjeblikket var det bare som om der kun var de to, selvom det ikke passede, det var sådan et øjeblik som om alting var væk, og der kun stod de to foran hinanden, men det var ikke sandt, fordi der var flere folk rundt omkring. Det var vel bare et klassik øjeblik der var der ligenu, et rimelig spændende og interessant øjeblik, som på samme tid også var intens og dejligt.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 29.04.2018 15:33
Shinji smilede lidt for sig selv, da hun ikke trak sig. Han tog det i den grad som en invitation, men han gjorde ikke noget... endnu. For ham var det lige så sjovt at pirre hende og nærmest love mere, men samtidig trække det lidt i langdrag, bare for at se om hun blev desperat. Han kunne dog godt se det sjove i, at hun heller ikke kørte den længere end absolut højest nødvendigt, og det var næsten som om deres dans var en lang pirrende konkurrence om, hvem der ville bukke under først. Ved hendes ord sendte han hende blot et smil, der kunne tyde på, at han lovede meget mere end denne dans, men hintet var ikke helt tydeligt. Det var med fuldt overlæg, fordi han stadig prøvede hende lidt af.

Hans smil voksede af hendes ord, og han nikkede egentlig bare som svar. Han havde ikke rigtigt noget at tilføje. Da hun lukkede øjnene ved hans berøring, fortsatte han blot med at nusse hendes hals. På et tidspunkt lod han dog fingrene glide ned mod hendes bryst, men han stoppede alligevel, inden han helt nåede det. Han var dog pirrende tæt på, og han lod kort fingrene hvile, inden han bevægede dem opad igen. Det var ganske tydeligt, at han nød at blive nusset, for han lukkede igen kort øjnene, da han mærkede hendes fingre på sit bryst.

Da hun sagde hans navn, åbnede han dem igen og lod sine lilla øjne fange hendes blå. Langsomt placerede han sin hånd i hendes nakke med tommelfingeren hvilende lige bag hendes øre. "Ja?" svarede han, men han gav hende som sådan ikke tid til at svare, for nu lukkede han afstanden og lod blidt sine læber møde hendes. Han holdt kysset et øjeblik, som han lod sin hånd glide helt ned over hendes bagdel, og han trykkede en smule for pirrende at skubbe hendes underliv mod sig selv. Da han slap kysset gav han sig til at lade fingrene nusse bagdelen, og han flyttede igen den anden hånd hen til hendes hals. Han åbnede øjnene og kiggede lidt afventende på hende, for hvad hendes næste træk ville være.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 29.04.2018 16:31
Rigtigt nok nåede hun slet ikke at svare ham før hans læber rørte hendes i et kys, hun holdte det selv lidt som han gjorde, og hendes fingre gled så langsomt lidt længere ned ad hans bryst, og efter lidt minutter stoppede hun, så hendes fingre blot var nået ned til lidt over midten af hans bryst. At han nussede hende på hendes hals føltes også rigtig dejligt, det var første gang nogen faktisk nussede hende, hun havde aldrig prøvet at blive nusset før, så hun nød det fuldt ud da han gjorde det, hvordan kunne hun andet når han var så god til det, han var virkelig god til at nusse hende, flere gange var hun tæt på at lukke øjnene pågrund af nydelsen. Det var tydeligt at mærke at han var pirrende, og hans fingre kom dog også tæt på hendes bryst og bagdel, hvilket hun slet ikke havde noget imod, tværtimod så føltes det meget rart, og hun vidste godt at hun bare ville være ligeså pirrende overfor ham, desuden var hun ikke færdig endnu, langt fra. Man kunne sige at hun lige var begyndt, og det var hun næsten sikker på at Shinji også var. Hans berøring af hendes krop fik selv de mindste hår til at rejse sig, det føltes så dejligt og rart, aldrig havde nogen rørt hende på den måde Shinji rørte hende på"Hvem skulle have troet det her ville ske"sagde hun efter kysset og efter at hun havde ladet hendes blå øjne stirre ind i hans lilla øjne, og hun kærtegnede hans brystkasse lidt mere, uden at flytte hendes blik, og langsomt lod hun et smil brede sig på læberne, var det nu hun skulle sige at han var en god kysser, eller skulle hun vente, det var aldrig til at vide.

At hendes underliv var blevet skubbet mod ham for at pirre så hun kun som en lille invitation, til at der skulle ske flere ting, og at hans tanker var rettet på lidt de ting hun pludselig var begyndt at tænke på. Så kunne hun mærke hans hånd var gledet helt ned over hendes bagdel, og det fik hendes hånd der var placeret på hans brystkasse til at glide lidt ned mod hans mave, dog gled hånden lidt længere ned ad ham, før den stoppede ved kanten af hans bukser. Kayla tog så den anden hånd til sig, den hånd der efterhånden havde været placeret ved hans nakke og hals, hvorefter hun lidt efter lidt trak den anden hånd til sig, så den ikke lå på hans bryst længere"Der er så mange muligheder"sagde hun og sendte ham et drilsk blik, hvorefter hun trådte nogle skridt forbi ham, men stoppede hurtigt for at læne sig lidt ind mod hans nærmeste øre, og hun lod hendes tunge strejfe hans øreflip, hvorefter hun så pustede drilsk mod hans øre. Kayla havde så sat kursen tilbage mod bordet de havde siddet ved, hvor hun kunne fornemme de nysgerrige blikke fra krofatter i takt med at hun gik hen mod bordet.

"Hmm"mumlede hun for sig selv  dog med et smil på læben, hun kunne godt gætte sig lidt frem til at Shinji sikkert havde fulgt hende med øjnene, eller ville sætte kursen det samme sted hen. Ellers vidste Kayla godt hvad hun måske kunne gøre, for at få hevet ham hen til sig, men om det ville virke vidste hun ikke, men igen der var alt for mange muligheder, hvilket kun var en god ting. Hun tog blidt fat rundt om glasset som der stadigvæk var væske i, og hun førte glasset op til hendes mund, og fik hældt resten af rommen ned i munden. Så satte hun glasset ned på bordet igen, og valgte at sætte sig op på bordet med benene udover kanten, hun lagde det ene ben over det andet, og kiggede hen mod Shinji, hvorefter hun blinkede drilsk til ham, og for at pirre ham lidt kørte hun hendes hånd langsomt op ad hendes mave, og hun stoppede ikke, nej hånden kørte længere op mod hendes bryst, hvorefter hun ikke flyttede blikket fra ham, dog havde hun slet ikke tænkt på de blikke der blev kastet i hendes retning, især fra krofatter der mere og mere godt kunne ligne en der så indbydende ud, og ud til at han ville lade røre, men Kayla havde kun øjnene på Shinji, og hele hendes opmærksomhed var rettet på Shinji, dog skævede hun en smule til glasset med rommen i, og fik hurtigt skænket lidt op i glasset hvorefter hun fjernede blikket fra ham et øjeblik, og tog fat i glasset og lagde hovedet lidt bagover, hvorefter hun hældte noget af væsken ud over hendes bryst, hals, og kavalergang. Derefter smillede hun skævt, og satte glasset ned, hvorefter hun slikkede sig på nogle af fingrene der havde fået rom på sig, dog denne gang med blikket rettet på Shinji. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 29.04.2018 17:08
Shinji kunne ikke lade være med at grine ad hendes ord. "Tjaa jeg havde måske en forestilling om det" svarede han drillende. Han kunne dog ikke lade være med at bemærke hendes kærtegn, der bevægede sig længere og længere ned, og han måtte igen lukke øjnene, fordi han nød det. Han åbnede dem dog igen, da hun stoppede, og bevægede hænderne op igen. Han sendte hende et smil og trak lidt på skuldrene. "Ak ja, muligheder er der masser af" svarede han.

Han fulgte hende ganske rigtigt med blikket, først da hun gik forbi ham, men også da hun gik tilbage mod bordet. Han stod dog lidt uden at følge efter hende. Mest for bare at betragte hendes krop. Han fik dog store øjne, da hun valgte at hælde væsken ud over sig selv, men et skævt smil trak alligevel på hans læber. Så det var med den på? Hurtigt satte han kursen mod hende, og han gav hende ikke engang lov at protestere, inden han var i fuld gang med at slikke rommen af hendes krop igen. Han gjorde det dog ikke hurtigt, men han valgte at være pirrende langsomt. Langsomt lod han en enkelt finger glide op ad hendes lår på ydersiden, hvor hun havde åbningerne langs bukserne, så hun ville kunne mærke det direkte på huden. Han tog sig rigtig god tid (selv da der ikke var mere rom tilbage, fortsatte han lidt), men da han var helt sikker på, at hun var "ren" rettede han sig op og så hende i øjnene. "Du skal passe lidt på. Det er spild af god rom" sagde han med et drillende smil, inden han satte sig ved siden af hende på bordet.

Han hældte rom op i sit eget glas, men på vejen "kom han til" at spilde ned over brystet underskjorten, hvor det gled videre over hans mave. Han så påtaget undskyldende på hende. "Ej altså, jeg kan åbenbart heller ikke styre mine armbevægelser" sagde han med en udfordrende tone.
Han fik øje på krofatter og himlede med øjnene. "Skulle vi finde et mere privat sted, inden Bjørn når at spise dig med øjnene?" spurgte han i et drillende toneleje og sendte hende et smil.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 29.04.2018 18:26
Rigtigt gættet havde han sat kursen hen imod hende, og havde været godt igang med at slikke rommen af hendes krop, hvilket kun føltes dejligt, hans tunge mod hendes krop, hvordan han fik slikket rommen væk fra den bløde hud, og kroppen hvor væsken havde været. Imens han lod hans tunge køre på hendes krop hvor romman var, og mens han fik slikket det af havde Kayla lagt hovedet en smule tilbage af den dejlige følelse det gav. Ikke nok med det lod han også hans finger glide op ad hendes lår på ydersiden, lige der hvor hullerne i siderne på bukserne var, og hun kunne mærke det, selvom det måske godt kunne være lidt svært at komme til eftersom hun var iklædt den beklædning som hun var, men dog var der også noget forførende og elegant ved det, men igen det var også en klassisk pirat beklædning, og Kayla var jo pirat, en pirat uden et skib, underligt nok, det havde vel et eller andet sted altid været hendes ønske at eje et skib, eller være pirat på et skib, blot følelsen af at være medlem af en besætning kunne være rart. Det at han ikke gjorde det hurtigt gjorde bare effekten af hans berøring endnu stærkere og mere tydeligt, især på hende, og hun kiggede ham ind i øjnene, som han så ind i hendes øjne. Hun førte en hånd op mod lædersnoren der holdte det lange røde hår, og fik hevet det næsten elegant af, så det lange røde hår hang løst igen, dog rakte hun så ud efter hans hånd hvor det havde siddet, og lænede sig en smule ind mod ham, mens hun skulle til at binde lædersnoren fast rundt om hans håndlæd igen, men stoppede fordi hun ikke vidste om han ville have det igen, eller hvad han havde af tanker om det"Du vil nok have det her tilbage, eller det tilhører dig jo"sagde hun med et lille smil, og blinkede lidt til ham.

Han kunne tage det tilbage, hvis han ønskede dog holdte hun lædersnoren ved hans håndlæd uden at binde det fast rundt om, i tilfældet af at han gerne ville have det igen, eller hvis han havde andre tanker omkring det. Dog var det som om hun stoppede da hun så han havde hældt eller var "kommet til" at spilde noget af romman ned ad hans brystet på underskjorten, og hun fik næsten et overraskende blik da væsken var gledet videre ned over hans mave, nu var det først tydeligt at se, hvor veltrænet han var igennem den nu lidt våde underskjorte, de mavemuskler gjorde at Kayla slet ikke kunne kigge væk, dog måtte hun næsten blinke nogle gange med øjnene for at komme til sig selv igen, og hun kiggede hen på ham som han satte sig ved siden af hende. Blikket gled så langsomt hen på krofatter og hun lyttede til det han sagde, hun var enig, for det kunne godt se ud som om krofatter kunne æde hende mere og mere med øjnene, og det var slet ikke godt, han virkede til at være lidt ældre end hende, så det ville måske ikke ligefrem være så lækkert og hyggeligt, dog var hun jo i Shinji s selskab, og hele hendes opmærksomhed var rettet mod ham i øjeblikket, nu var det også ham hun sad sammen med og ikke krofatter, han måtte kigge så meget han ville, dog var det sjovt det lige var hende der havde fanget hans opmærksomhed, måske det var det røde hår, og store barm, Kayla flyttede så ikke hendes blik væk fra Shinji, ligenu sad hun blot tæt ved ham skulder mod skulder, og lod lædersnoren hun sad med svinge lidt imellem nogle af fingrene"Der er masser af rom hvor det kom fra"sagde hun med et afsluttende drilsk næsten bydende blik til ham. 

Hun fjernede så blikket lidt fra Shinji, og kiggede op mod etagen ovenover dem, der var sikkert værelser, eller andre ting, hvor de kunne være lidt mere private, medmindre han havde en god idé til hvor de skulle vandre hen, så var der mulighed for at de kunne gå ovenpå på den anden etage der var på kroen. Efter få minutter vendte hun blikket hen på Shinji igen, og hun kunne ikke undgå at få øje på en våde underskjorte igen, og fik et smil på læben, hvorefter hun sendte ham et enkelt blik, før hendes ansigt nærmede sig hans brystkasse, og hun nærmede sig så meget at han ville kunne mærke hendes tunge der pludselig rørte ved hans hals, og langsomt kørte lidt ned ad. Hendes tunge kunne godt nå de få områder under hans underskjorte, hvor trøjen ikke var, så hun slikkede rommen af de steder, mens hun var sikker på han ville nyde det fuldt ud, hun stoppede dog ikke endnu, og lod hendes tunge fortsætte lidt endnu. Så stoppede hun efter lidt tid, og efter at have slikket rommen væk fra de steder hun kunne komme til, og hun rettede sig op igen, og lagde hovedet en smule på skrå, hvorefter hun holdte blikket på ham"Jo det lyder som en god idé,  tænker du etagen ovenover os, eller et andet sted"sagde hun med et nysgerrigt hævet øjenbryn, dog havde hun lænet sig en lille smule ind mod ham, så de havde øjenkontakt.  Som Kayla sad på bordet med Shinji, strøg hun en hårtot bagved hendes øre, det gode ved e var indenfor var at det ikke blæste så håret ikke ville flagre rundt i vilden sky. 

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1