Det var heller ikke til med alt det flagrende røde hår, og flere gange havde hun næsten måtte holde fast på hatten, så den ikke pludselig ville svæve rundt, det ville kun ende med en eller anden ville få hatten direkte i ansigtet, hvilket ikke var så godt, og sikkert heller ikke ville være så kønt. Dog så det ud til at denne mystiske person der virkede bekendt havde nærmest danset rundt ved hende, han bevægede sig meget flot, ingen tvivl der, og han virkede til at være meget charmerende ud fra hans måde at være på. Hele det lange røde hår var nu blevet sat op i en hestehale af det lædersnor, denne person åbenbart havde haft på sit håndlæd, hun havde været hurtigt til at skimme ham med de blå øjne, så hun havde set hvordan han så ud, hvordan hans påklædning var, og generelt fået et indblik i hvordan han så ud. Der var stadigvæk noget bekendt over ham, og hun stod blot der, og pludselig sendte ham et lille smil, da han havde fået sat hendes hår op i en hestehale, det var flot gjort, hvem skulle have troet det, og hun havde da slet ikke oplevet sådan noget her før, det var første gang. Det gjorde hende ikke noget, hvilket også var tydeligt at se på hende, hun holdte blikket på ham, og førte en hånd op til toppen af hestehalen hvor lædersnoren var, og tog hånden ned igen
"Tusind tak det er slet ikke til med alt det flagrende hår, det kan godt være svært at have styr på"sagde hun efterfulgt af et mildt grin, hvorefter hun betragtede ham som han stod foran hende.
Da han undskyldte rystede Kayla kort på hovedet, hvorefter hun kiggede på hans håndlæd, det håndlæd hvor lædersnoren havde siddet, hun kunne slet ikke lade være med at tænke om han skulle bruge det, eller om det betød meget for ham. Smilet sad stadigvæk fast på hendes ansigt, og det forsvandt ikke lige med det samme, og det var næsten som om det blev en smule større da hun hørte han undskyldte
"Det skal du ikke tænke på, det gør skam ingenting, der er meget mere kontrol på mit hår nu"sagde hun og kunne slet ikke lade være med at grine, det var lidt morsomt, men han havde faktisk hjulpet hende, for hun havde ikke selv haft en lædersnor, eller form for elastik, eller bånd til at binde håret fast med, så det var ganske pænt af ham faktisk, at han lige fik sat hendes hår på plads
"Jeg takker igen, det er pænt af dig, og jeg slipper for at mit lange hår genere nogen, og jeg undskylder hvis det har generet dig"sagde hun så og gav et lille buk forover mod ham, hvorefter hun lidt efter rettede sig op igen. Da han så havde taget hendes hånd fulgte hun ham med øjnene, og dermed havde kysset håndens håndryg, kunne hun slet ikke lade være med at rødme en smule, han virkede jo som en ægte gentleman, hvilket ikke var noget galt i, det var få der kunne være sådan, og opførte sig sådan, og det fik Kayla til at kigge på hendes hånd lidt, hvorefter hun fæstnede sit blik på hans øjne, og da han så fik præsenteret sig, var der noget der gik op for hende, nu virkede han pludselig mere bekendt, det navn havde hun hørt før, og det fik hende til at nærmest glemme at hun pludselig havde hendes hånd i hans hånd efter at han havde kysset håndryggen
"Shinji Kurosaki"gentog hun kort, hvorefter blikket nærmest blev tomt og hun blot stod med hendes hånd i hans hånd, og stirrede ud i luften, det var nærmest som om hun stod i trance. Hun havde mødt ham før, hun kunne godt huske det da han nævnte det, og efter lidt tid i trance måtte hun blinke en smule med øjnene for at vende tilbage, så hun stod og kiggede på ham igen
"Det har vi, nu du siger det, så kan jeg godt huske dig, vi var fjender og så hinanden død, vi var rivaler i stor stil"sagde hun og kiggede ned mod hendes hånd der var i hans, uden hun faktisk havde tænkt over det.
Så gav hun slip på hans hånd, og lod øjnene vende lidt ned ad ham, bare for at betragte ham lidt mere, måske kunne hun ikke helt lade være han var da tiltrækkende, som dengang som nu. Ret sjovt at hun stod foran ham nu, hvem skulle have troet det, rivaler og fjender som de to, der bare nu stod og førte samtaler som havde de været venner i al evighed. Hun lyttede mens han snakkede, og hævede så hagen en smule, så hun kiggede på ham igen, og hun nikkede
"Det har du ret i, vi behøver ikke være fjender og vi har ingen grund til det"sagde hun og trådte nogle skridt frem mod ham, og lod nogle fingre på højre hånd strejfe nogle af hans hårtotter, han bød hende på et glas at drikke, jamen intet ville være mere lækkert og tiltrængt desuden kunne de da også skåle lidt for de ikke var rivaler og fjender mere
"Det lyder meget godt, og det vil jeg da ikke takke nej til"sagde hun med et bredt smil, og før hun kiggede væk fra ham sendte hun ham et lidt drilsk blink med det venstre øje. Da han så bukkede for hende nejede hun for ham bare for at være høfligt, og fordi det virkede passende i øjeblikket, og nu var det bestemt det var kroen de skulle sætte kursen imod
"Lad os komme afsted, inden vi står her og slår rødder"grinte hun efterfulgt af et smil, og hun trådte nogle skridt forbi ham, dog kiggede hun sig over skulderen hen på ham. Som altid var han en køn mand, og det havde han altid været, og han vidste det sikkert godt, der var intet bedre end sådan et selskab, og især selskab af en man havde mødt før.