Så du elsker at hade mig, eller er det omvendt?

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 05.04.2018 17:01
Sted: Kroen i piraternes by
Tidspunkt: Først på eftermiddagen
Vejr/omgivelser: Udenfor er det temmelig blæsende og regnfuldt. Indenfor er der ikke så mange mennesker.

Det var en ganske våd Shinji, der trådte ind på kroen. Selvom det var knap en time efter frokost, var det ikke rigtig lyst udenfor, fordi de mørkegrå skyer dækkede for solen. I hælene på ham var en ligeså våd Shura, der dog rystede sig voldsomt, så snart de kom indenfor døren, og alt vandet fra hendes pels blev nu tømt ud over det hele, inklusive Shinji. "Eej tak da, jeg syntes ikke, jeg var våd nok i forvejen" sagde han lettere drillende til panteren med et svagt smil på læben. De fleste havde drejet hovedet mod ham og hans ven, men var nu vendt tilbage til deres drinks igen, hvilket gjorde det tydeligt, at det ikke var unormalt, at Shinji befandt sig her i følgeskab med Shura.
Omgående satte han kursen mod baren og bestilte en flaske rom, som han tog med ned i hjørnet, hvor hans vante bord stod. Han havde nu været landgående et godt stykke tid, og det var ved at hænge ham langt ud af halsen. Han ville ud at sejle igen, men Amalia havde endnu svaret på hans "ansøgning," og han var efterhånden temmelig rastløs.

Planen var dog imidlertid at vente på, at regnen stilnede af og så muligvis rende ud og finde et fruentimmer. Det hjalp en smule, at han kunne få skiftet sit fokus til noget andet end at tulle rundt og trille tommelfingre.

Længere nåede han ikke i sin tankegang, inden døren gik op, og hans blik automatisk gled derover. Han fik dog store øjne, da han genkendte Orphelia. Hende havde han ikke ligefrem forventet at se. Hun var jo ude at sejle! Skødeløst rejste han sig op og slentrede over mod hende. "Orphelia Silver. Jeg havde da ikke forventet at se Deres... kønne ansigt så tidligt. Var De ikke ude at sejle?" spurgte han med en stemme dryppende af ironi, især da 'kønne ansigt' blev nævnt. Han lagde dog ikke skjul på det. De havde altid haft et åbent fjendskab kørende, eller... Shinji var oftest bare flabet, og det pissede Orphelia af, hvilket han ofte fandt morsomt, så han blev ved med at se, hvor langt han kunne presse den. Dette var den officielle maske, de holdt. Det var helt anderledes, når døren lukkede, og de var i enrum.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Orphelia

Orphelia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 265 år

Højde / 170 cm

Nyxx 12.04.2018 21:35
En dårlig start på dagen kunne slå en hver ud af kurs, selv Orphelia. Hun havde været så fuld dagen før at hun ikke kunne finde vej tilbage til skibet og var endt med at sove i en høstak og nu, lignede hun et lig der havde rejst sig fra graven. Med zombie agtige skridt kom hun ud fra sit skjul og så op mod himmelen som hun bemærkede det regnede ”Du tager pis på mig... ” hvæsede hun svagt som hun stod opgivende og stirrede op i den grå himmel. Hvis ikke hun lignede døden, så kom hun i hvert fald til det nu. Det lange røde hår klamrede sig til hende og hun lignede en druknet mus. Irritabel gik hun mod kroen og kom ind i tørvejret.

Hun nærmest stivnede som hun kom ind og hun fik øje på Shinji. Hvad lavede den idiot nu her? Et kækt smil bredte sig på hendes læber ”Neeej, det umage par... En kat og en lille køter.. ” sagde hun og gik mod baren som hendes blik var låst fast på ham og panteren. Dette shitshow blev da også kun værre. Dette had var nærmest intenst og det fik folk til at stirre på dem begge, men de vidste sikkert ikke hvad der foregik. Kun dem der virkelig kendte dem begge vidste hvad der egentlig var med de to underlige individer.

”Noget stærkt at vågne på.. Og en skål vand til køteren her” sagde hun og pegede mod Shinji. Deres evige kamp om at svine hinanden til, var begyndt og hvert sekund var underholdene. Hun selv tog det ikke specielt personligt længere, da hun vidste han nok skulle gøre op for de ord han kastede efter hende.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.04.2018 23:43
Shinji smilede svagt over hendes fornærmelse, men Shura brummede tydeligt fornærmet ad Orphelia, og han drejede hovedet mod panteren. "Så-så Shura. Hun er bare misundelig over ikke at have venner" sagde han tydeligt hørbart for alle i kroen, hvorefter han sendte elveren et strålende smil. Alle der kendte Shinji vidste, at han var uimodtagelig over for tilnærmelser. Han blev sjældent sur, og fornærmelser kastede han af sig, som var de luft. Hvis man virkelig ville ramme ham, skulle man sigte efter noget andet.

Da der blev sat en skål med vand og en drink på bordet, var Shinji hurtig til at snuppe drinken, bunde den for herefter at sætte skålen på gulvet til Shura, der taknemmelig begyndte at drikke. "De må hellere nøjes med mælk. Spidsøre her kan ikke holde på sin alkohol" sagde han drillende. Han sørgede for at kigge hende dybt i øjnene, mens han sagde det, blot for at det så ud for alle andre som om, han virkelig forsøgte at fornærme hende. Krofatter klukkede dog, for han var udmærket klar over, hvad der foregik, og der blev stillet et glas mælk foran Orphelia.

Shinji elskede deres 'forspil'. Det var et rart afbræk for det sædvanlige, kedelige trummerum med at charmere sig ind på en eller anden tilfældig kvinde, så han tog imod det med kyshånd. Det distraherede ham også fra tanken om at være landgående, så han følte sig knap så rastløs lige nu.

"Men hvad bringer Dem hid? Har kaptajnen endelig taget sig sammen til at smide Dem ud?" spurgte han flabet Orphelia, mens han igen så hende direkte i øjnene med et drillende smil på læberne. Det virkede som om, han absolut ingen skrubler havde, men han vidste, hvor det førte hen, og de kunne begge lide det på en eller anden mærkelig måde.

- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!

Orphelia

Orphelia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 265 år

Højde / 170 cm

Nyxx 24.04.2018 23:30
Orphelia så på panteren som den brummede ad hende, hvilket fik et svagt fnys til at undslippe og Shinji's følgende kommentar, fik hende til at hæve et øjenbryn ”Hellere ingen venner. Forbandede gadekryds” sagde hun og hentød ret meget til hans race. Hun havde på ingen måder skam i livet og havde hun muligheden for at smide en racistisk kommentar i hovedet på Shinji, så gjorde hun det, ganske vidst var han også den eneste hun gjorde det ved, for hun vidste han kunne holde til det og ikke ville slagte hende.

Som drinken hurtigt blev snuppet inden hun nåede at reagere himlede hun med øjnene. Ganske vidst  havde han voldsomt smukke øjne, men hun måtte ikke falde hen allerede, det kunne hun gemme til senere, for hun vidste chancen ville komme. Hun skar tænder ”Mælk... Ja jeg mangler faktisk calcium nu jeg tænker over det.. ” sagde hun og rakte ud efter glasset med mælk og drak lidt af det inden hun hørte hans kommentar. Hun trak på skuldrene ”Du kunne jo selv spørge Kaptajnen... Han er på skibet i havnen... Men hvad med dig? Er køteren sluppet fri af snoren?” sagde hun med et  kækt smil på læberne. Folk der ikke kendte til dem, vidste ikke hvad de havde gang i, men det hele var blot en del af deres vanvittige spil de havde gang i for at gejle hinanden op.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 25.04.2018 02:12
Shinji kunne ikke lade være med at grine over hendes ord. Åh hun var fantastisk. Han rettede dog blikket mod Shura igen og nikkede bekræftende. "Helt sikkert misundelig" sagde han og sendte et højst flabet smil til Orphelia. Folk var begyndt at rette opmærksomheden mod dem, men Shinji var lidt ligeglad. Sådan var det altid, når nye så dem og ikke anede, hvad der foregik.

Han hævede et bryn, som hun begyndte at drikke mælken for så at bryde ud i latter. "Okay ved nærmere eftertanke måske hun godt kunne bruge den drink. Hun tænker tydeligvis ikke klart" sagde han, som han tydeligt var ved at knække sammen af grin. Det var en oprigtig latter, for han havde sgu ikke regnet med, at hun bare ville gå med den. Han kiggede mod døren, da hun nævnte kaptajnen. Shinji var på ingen måde glad for den mand, så det havde han absolut ikke lyst til. "Nah. De er ikke det værd at bruge energien på. Og køteren her har vist aldrig haft en snor. Men den kan De tage med Amalia" svarede han med en yderst flabet undertone i stemmen. Han bestilte en ny drink til Orphelia og en rom til sig selv. Folk fulgte nu nysgerrigt med i deres samtale. "Så... vil De egentlig noget bestemt her, eller hvor længe skal jeg døje med Deres ansigt?"

Orphelia

Orphelia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 265 år

Højde / 170 cm

Nyxx 01.05.2018 06:45
Orphelia sukkede opgivende af Shinji, men sagde intet. Misundelig, næppe, hun havde det egentlig fint med ikke at have specielt mange venner, eftersom de før eller siden kunne finde på at vende sig imod en og det havde hun ikke brug for. Hun skulede på de folk hvis øje var rettet mod dem. De havde endnu ikke fattet hvad der skete mellem de to, men ville sikkert heller ikke finde ud af det, før de begge var smuttet og fik afsluttet den underlige leg de havde færd i. 

Et kækt smil bredte sig da på Orphelia's læber som hun hørte Shinji's ord. Mundfulden af mælk hun havde taget, havde fået ham til at indse at hun var fuldkommen ligeglad og sagtens kunne have drukket resten, men var alligevel taknemmelig for at få muligheden for en reel alkoholisk drik. Det var tydeligt at han var ved at bukke under, grinet han holdt tilbage var ret tydeligt og det var også svært for hende selv. Hun fnøs kort over hans kommentar omkring hendes kaptajn og Amalia ”Har intet til overs for Amalia... Med mindre hun forlis på sit skib” sagde hun med et skævt smil. Måske var det lige hårdt nok, for egentlig havde hun ikke så meget imod Amalia og hun gik også ud fra Shinji godt vidste dette... Ellers var hun på skideren.

Orphelia rakte ud efter drinken og tog en grådig tår og så mod ham ”Du skal se på det så længe du er her ved min side.. Der er i teorien ingen der forbyder dig smutte” sagde hun med et kækt smuk på læberne. Hvis han smuttede gjorde hun også, men ikke på samme tid for det ville virke en smule suspekt med den kamp de kørte lige nu, så der gik som regel et par minutter, men de havde som regel aftalt hvor de skulle mødes derefter og denne dag, blev sikkert ikke ret meget anderledes.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 01.05.2018 17:27
Shinji kunne ikke lade være med at grine ad hendes ord. Det var dog en påtaget håndende latter, der dog set udefra ikke var så nem at gennemskue. "Jaså? Det er ellers ikke, hvad jeg har fået at vide" svarede han flabet. Ikke at han havde fået noget at vide overhovedet, men det var bare skuespil ligesom resten. Han vidste dog godt, at Orphelia ikke mente det, hun sagde. Hun havde som sådan aldrig udvist had overfor Amalia, så han gik ud fra, at hun bare kørte deres lille leg videre.

"Jaså?" svarede han og tømte resten af drinken. Han håbede, han havde forstået hentydningen rigtigt, da han sagde: "I så fald skal De da også slippe for at se på mit kønne ansigt" svarede han og sendte hende et alt for flabet smil, inden han vendte om og gik op ad trappen mod sit værelse. Han åbnede døren og gik ind, inden han lukkede den igen. Han vidste, at der var stor sandsynlighed for, at Orphelia nok ville komme rendende lige om lidt. Han forventede det faktisk, og forventningen om det næste der skulle ske, fik ham næsten til at dirre af spænding. Det var alt for længe siden, han havde set hende, så hun skulle i den grad forkæles.

Orphelia

Orphelia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 265 år

Højde / 170 cm

Nyxx 02.05.2018 21:25
Orphelia himlede med øjnene ”Endnu en der har fortalt jeg har haft hende med i kanen?” sagde hun med et kækt smil på læberne ”Du ved hvad man siger.. Hold venner tæt, men fjender tættere” sagde hun efterfulgt af en blik. Oprhelia havde aldrig være i seng med en kvinde og kom nok heller ikke til det, eftersom hun var til mænd, bevares så var hun kræsen... Hvad hun så i Shinji var der mange der ikke forstod, men det var det spil de havde sammen... De fyrede begge to en masse ”had” i retning af hinanden, men der var intet i det... Ikke det mindste. 

Hun nikkede kort og så hvordan Shinji tømte drikken ”Kønne ansigt? Hvor når er det sket?” sagde hun og hævede det ene øjenbryn. Jo gu fanden var han køn, men lige nu og her måtte hun ikke knække, for det ville blot ødelægge den uskrevne aftale de havde. Hun så efter ham som han smuttede op af trappen og ind på værelset. Orphelia færdiggjorde sin drik ”Her er der penge for et værelse” sagde hun og smed betalingen på disken inden hun selv gik op af trapperne. Et kækt smil spredte sig på læberne som hun med vilje gik ind af døren til Shinji og beholdt det kække smil på læberne som hun kom ind.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 03.05.2018 23:24
Shinji trak lidt på skuldrene over hendes spørgsmål. "Det ville jo ikke være sjovt, hvis jeg spolerede rygterne ved at røbe dem for dig" svarede han med en stemme, der stadig dryppede af flabethed. Han hævede dog et bryn over hendes næste ord. "Så det er det, du laver med Amalia? Det havde jeg aldeles ikke behov for at vide" svarede han og havde et tydeligt væmmende udtryk i ansigtet. Faktisk gjorde billedet ham nu ikke så meget. Orhpelia og Amalia i samme seng. Se det ville være interessant...

Shinji vendte sig, da Orphelia trådte ind på værelset og sendte hende et smil. Han lod hende kun lige lukke døren, inden han placerede sine hænder på hendes skuldre og blidt skubbede hende op mod den. Med det samme lod han sine læber kærtegne den ene side af hendes hals i en serie kys og nap, mens hans hænder langsomt gled ned ad begge hendes sider og videre ned langs lårene. Så rettede han sig op og så hende i øjnene. "Gud hej. Kommer du her ofte?" Tonen var stadig drillende, men det var på en helt anden måde end tidligere. Det var som om hans stemme var langt varmere.

Orphelia

Orphelia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 265 år

Højde / 170 cm

Nyxx 16.05.2018 13:58
Orphelia sukkede opgivende over hans ord. Ja hun vidste godt der løb rygter, men hun var efterhånden så vandt til det, at hun ikke lyttede til dem længere, for der var ikke ret mange af dem der passede, men det var jo også hovedsagen for rygter, at de sjældent passede, eller de altid blev ændret lidt, for at få personen til at se værre ud end de måske i virkeligheden var.

Hun så på ham som han placerede en hånd på hver af hendes skuldre og pressede hende mod døren. Han var allerede ivrig efter hende og hun kunne sikkert heller ikke holde sig fri, for hun var efterhånden også ret ivrig efter ham. Hun lagde armene omkring hans nakke som hans læber kærtegnede hendes hals. Svagt lagde hun hovedet til siden og gav ham mere plads og bed sig blidt i underlæben, i forsøg på at holde et suk inde. Hænderne på hendes krop fik hende til at sitre og et kækt smil bredte sig da på hendes læber som han talte ”Tja, det sker fra tid til anden... At jeg ender op med en køter... Et tilfældigt sted” sagde hun drillende tilbage til ham, som hun stille nussede hans nakke.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 16.05.2018 23:23
Det var længe siden, Shinji havde set Orphelia, så det var nok ikke så underligt, at han virkede en smule ivrig. Hans smil voksede en smule over hendes svar, og han lod blidt sine hænder køre den anden vej opad igen. På vejen op ad hendes sider lod han sine fingre blidt strejfe siden af hendes bryster, inden han kærtegnede nedad igen. "En køter ligefrem? Du kunne ikke finde noget bedre?" spurgte han stadig drillende, men han lod hende som sådan ikke svare, for med det samme gik han igen i gang med at kærtegne hendes hals i en serie blide kys og nap.

Da han igen rettede sig op, trådte han dog et skridt tilbage og sendte hende et lettere udfordrende blik. Han var ret sikker på, at han havde givet hende en lille forsmag, så han lod det være op til hende at fortsætte legen, eller hvad man nu skulle kalde det.

Orphelia

Orphelia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 265 år

Højde / 170 cm

Nyxx 06.07.2018 09:42
Et kækt smil spredte sig på hendes læber " Kunne jeg formentlig godt.. men.." sagde hun og bed sig kort i underlæben som hun mærkede hans kys og nap på hendes hals. Hun hadede ham, men alligevel ikke.. Hun know ikke sætte en finger på, hvorfor hun altid endte sådan her med ham... Denne love/hate relation de havde til hinanden var pirrende, sikkert ikke noget hun ville indrømme overfor ret mange hun kendte, men når de var i samme rum, var det ret tydeligt på hende.

Som han trak sig væk smilede hun kækt inden hun skubbede ham svagt i brystkassen. Hun ville have ham over i sengen... Have ham nederst, så hun kunne have bare lidt kontrol over ham, hvilket skete MEGET sjældent, men når han gjorde dette.. Var det blot endnu en del af deres lille leg, magtspillet de begge ville dø for. Hun fik ham guided over til sengens kant og gav ham så et hårdere puf så han formentlig faldt ned på sengen. Hvis han lagde sig, ville hun joine, men ikke ved hans side, men ovenpå.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.08.2018 14:52
Shinjis blik blev kun mere udfordrende over hendes ord. Hun vidste, det lå til ham at være flabet, og han kunne altså ikke lade være, når han fik ammunitionen serveret på et sølvfad. "Men hvad? Kniber det med at finde på undskyldninger?" Stemmen var tydeligt drillende, og han blinkede en enkelt gang til hende.

Han havde dog ikke stået ret længe, inden han mærkede puffet i brystet, hvilket fik ham til at tage et par skridt baglæns. Han havde egentlig regnet formålet ud, så lige nu gjorde han egentlig bare, som hun ville have og lod sig guide over til sengen. Det sidste puf kom dog lidt bag på ham, så han dumpede ned i sengen og endte med at ligge lige så lang han var dog stadig med fødderne hvilende på gulvet. Et ny flabet smil trådte frem på hans læber, da hun satte sig ovenpå ham. "Uha da. Jeg er vist ikke den eneste, der er utålmodig" drillede han, som han lod en enkelt finger glide over hendes mave.

Orphelia

Orphelia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 265 år

Højde / 170 cm

Nyxx 06.09.2018 22:46
Et kækt smil kom frem på hendes læber "Du er så irriterende" sagde hun efterfulgt af et grin. Årh hun kunne slå ham, men undlod det, i hvert fald indtil videre. 

Orphelia så ned på ham som hun havde placeret sig øverst "Er det små klagelyde der kommer fra køteren nu hva?" sagde hun med et kækt smil som hun satte sig på knæ og hænder hen over ham. Hun kunne ikke modstå ham... Sådan som han lagde der under hende, nærmest hjælpeløs.. Indtil han tog over i så fald. Hendes ene hånd placerede hun på hans brystkasse og lod den langsomt glide ned over hans overkrop, til maven og stoppede lige ved hans buksekant. Hun så på ham med et sultent blik "Men... Jeg kan da godt lade være" sagde hun og blinkede til ham som hun langsomt fjernede hånden, med rig mulighed for ham til at gribe den, hvis han ville. Nej egentlig ville Orphelia ikke stoppe det.. men han var så sjov at drille...
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 02.12.2018 04:09
Shinji kunne ikke lade være med at grine over svaret. Han havde ikke forventet andet, for lige nu gjorde han faktisk en indsats for at være så irriterende som muligt. "Det er derfor, du finder mig attraktiv" svarede han med en om muligt mere flabet undertone i stemmen. Han vidste ikke hvorfor, men han fandt deres forhold til hinanden yderst morsomt. Det var sjældent, han fandt en, der kunne give igen af samme skuffe, så når han gjorde, tog han det kun som en udfordring.

Shinji hævede det ene bryn over Orphelias kommentar. "Klagelyde? Hvorhenne? Det eneste jeg kan høre er en trængende pige, der brokker sig" svarede han tilbage med et nyt glimt i øjet for at understrege, at han drillede. Han kunne dog ikke lade være med at sukke nydende ved hendes berøring, men da hun trak sig, trak han blot på den ene skulder. "Dit tab." Han vidste udmærket, hun ikke havde lyst til at stoppe, og han vidste også, at hun vidste, han ikke ville have, hun skulle stoppe.

Han greb hendes hånd, men i stedet for at placere den tilbage ved buksekanten, placerede han den på hendes ene bryst, idet han satte sig op for at kysse hende. Mens han holdt kysset, lod han sin hånd klemme hendes for på den måde at massere brystet. Da kysset brød, tog han dog uden videre fat i hver side af hendes bluse og, hvis hun gav ham lov til det, trak den over hovedet på hende.

Orphelia

Orphelia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 265 år

Højde / 170 cm

Nyxx 08.01.2019 15:32
Orphelia skar kort en grimasse "Og hvad så?" mumlede hun og så på ham med et skarpt blik. Ja at han var så irriterende var bestemt en af grundene til hun var faldet for ham i første omgang, måske fordi han var en af de få, hun ikke havde lyst til at give en på hovedet når han provokerede hende på den måde som han gjorde. 

Hun sendte ham et kækt smil og trak på skuldrene " Måske... Men er det ikke sådan du kan lide dine kvinder? Vilde efter dig, hmm?" sagde hun og bed sig kort i underlæben. Trængende var bestemt det hun var, men hun ville heller ikke ende med at smadre sengen, eller give folk mulighed for at høre for meget, trods de nok kom til det uanset, da både vægge og døren ikke var lavet af det tykkeste materiale der fandtes. 

Som hun skulle til at rejse sig, greb han hendes hånd, hvilket fik hende til at blive hvor hun var. I teorien ville hun heller ikke være foruden, for denne forbistrede køter havde hende i sigtekornet og lige nu var hun fanget i hans spind. Hun bed sig kort i underlæben og sukkede stille, da han placerede hendes hånd på brystet og ved hjælp af sin egen hånd, fik hende til at massere det " Zaladin tage dig, Shinji" sagde hun netop lige inden han fik sat sig op og deres læber mødtes. Hendes øjne blev lukket og hun holdt kysset netop som han, i hvert fald indtil hans hænder greb fat i hendes bluse og trak den over hendes hoved "Og jeg var ivrig?" sagde hun med et kækt smil på læberne som hun lod sin ene hånd glide nedover hans skulder og til hans brystkasse. 
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 07.05.2019 11:05
// Lukket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0