Samera af Luften

Samera af Luften

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Elemental

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 281 år

Højde / 187 cm

Samera landet blidt på jorden i det nedre Dianthos, og der fra var hun gået fortabt. 
Hun havde ikke fået nogen præcis adresse eller et udseende at gå efter. 
Hun havde bare fået et brev, med et navn, og at vide han boet i det generalle nedre Dianthos. 

Hun stod altid ud på gaderne af hovedestaden. En næsten to meter høj, grå hudet, smuk som dagen er lang, luft elemental. Det var ikke hverdag man så sådan en, eller det var det ikke i hvert fald før hun begyndte at levere beskeder til Dianthos. 

Hun sukket dybt og begyndte at spørger folk på gaden. 
"Har du set Atlas?" 
Hun måtte have spurgt mindst fjorten mennesker før hun lod sig selv frustere. 
Hvordan kunne det være så svært at finde en engel i den her by?!

"I am no bird, and I will not be caged. I am a creature with free will and high ambitions. Cross me and I will take away yours."

Atlas Morwell

Atlas Morwell

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 277 år

Højde / 183 cm

Raider 12.02.2018 22:41
De kølelige dage, var kommet over Dianthos.

Som altid var der arbejde at finde, men i disse dage lod Atlas sig lukke inde. Ikke fordi at han havde mange problemer med kulden, faktisk var det hans tidligere element. Med mange måneder i bjergene, var Atlas lidt bedre til at tage varer på kulden.
Der var dog stadig dage, hvor englen blev indenfor. Men lige den dag, blev han nød til at tage ud. Med få ting tilbage til at lave mad med, måtte han ud på marked efter mere. Så med hætte til holde på de mange lokker af brunt hår, gik Atlas modvillig afsted.

Der gik ikke mange minutter før at den unge engel hørte en stemme der sagde hans navn. Han blik blev kastede fra den ene person til den anden, indtil at det lande på en kvinde der skillet sig ud fra alle andre. Kvinde var uden tvivl, på udkig efter ham. Så, i sted for at foresætte videre, gik han imod hende.

"Det er vist, mig du leder efter" Sagde han, med rolig samme. Han kunne naturligvis tage fejl. Dianthos var en stor by med mange mennesker, så chancen for at der var andre med hans navn var mulig.

Samera af Luften

Samera af Luften

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Elemental

Alder / 281 år

Højde / 187 cm

"Engelen Atlas?" Spurgte hun, hendes stemme let som en sommervind. 
"Jeg bringer post fra bjergene." Forklaret hun til ham som hun trådte tættere på ham.

Hun kigget ham over et kort øjeblik og gik bare ud fra at hun havde fundet den rigtige person. Det var ikke hendes skyld hvis posten gik bort, når hun ingen adresse eller udseende-beskrivelse havde fået.
Men hun kunne næsten mærke luften om ham var bare en lille smule koldere, og det hjalp hende også med bare at vælge at give ham brevet. Engel havde tit en koldere luft ved sig, mens dæmoner sjovt nok var meget varmere. Samera fortrækket kulden.

"I am no bird, and I will not be caged. I am a creature with free will and high ambitions. Cross me and I will take away yours."

Atlas Morwell

Atlas Morwell

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 277 år

Højde / 183 cm

Raider 13.02.2018 00:02
Atlas nikkede som svar. Han ville aldrig selv være åbenlys med hans natur, fordi det gave ham problemer med de lokale.
Fra bjergene? Det skulle lige sive ind, at der var tale om post fra den familie som han havde boet hos i tiden efter han kom til verden.

De vil nok vide om jeg kom hertil i et stykke. Når alt kom til alt, havde Atlas ikke være den bedste til vedligeholde kommunikationen med de mennesker der stod ham nær. Da brevet var i hans hånd, blev det taget ind i en lomme bagved den sorte vinter kappe. "Tak, jeg havde en teori om at de nok ville høre om jeg stadig var levende" sagde han kort, mens han gave smil.
Det var først nu hvor han var tæt på at han lagde mærk til den grå hudfarve. Detaljer var en de ting som der normalt kom til Atlas med høj fart. Der var et eller andet særlig ved udseende som sagde, at Atlas ikke snakkede til et normalt menneske. Mennesker var meget kedelige, mest på udseende. Alle de små fejl, var en ting som Atlas tit så.

I sted stod et væsen der smukkere, eller det var sådan Atlas så hende. "Et eller andet for mig til at tror at du er speciel, men på den gode måde" Han var altid dårlig med sine ord. Eller ikke den bedste, selv med evne til at kunne tale to sprog. Var Atlas lidt af en kloven.

Samera af Luften

Samera af Luften

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Elemental

Alder / 281 år

Højde / 187 cm

Samera fniste af hans klodset kompliment. 
"Jeg er en sommer brise, på en varm nat." Sagde hun, kryptisk og med et smil på læben. 
Hun kunne godt lide at han ikke rigtigt kunne finde ud af præcist hvad hun var, og hun var alligevel i lidt af et drille humør, så hun tænkte hun vil lade ham fiske lidt. 

Hun skubbet noget hår væk fra hendes ene skulder på den mest elegante måde hun kunne, hvor hun også meget diskret kunne skubbe hendes slå-om kjole lidt ned på skuldren på samme tid. 
Hendes blege øjne fandt hans mørkebrune og det var der hun besluttet sig for at Engel var meget mere spændende end mennesker.

Atlas Morwell

Atlas Morwell

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 277 år

Højde / 183 cm

Raider 13.02.2018 01:00
Okay, måske var han ikke så dum som han selv havde forvente.
Det ukendte var alligevel mere interessant end det som var kendt. "Nuvel, vi har alle vores hemmeligheder. Det gør verden mere interessant" Ikke at han ville blande sig i hvad hun var. Den slags information var meget personlig, hemmelig endda. Selv fortrak han at folk ikke kendte ham som en engel. Mest fordi visse mennesker var fanatiske omkring ideen om at han måske kunne helbred dem fra sygdom, eller forklar dem hvorfor at visse ting skete her i livet.

Et lille smil kunne han dog ikke undgå. "Men må jeg i det mindste spørger om et navn, selv hvis det ikke er dit eget navn?" Han viste godt at folk kunne finde på at bruge andre navne end deres givet navn, og han havde intet imod den slags. Selv, kunne han være hvem som helst, når som helst. Men, når han var rolig, var han bare Atlas. Mand, engel og en god menneskekender.
Igen blev han en smule tiltrukket af de mange bevægelser som var mere elegante, end hvad mennesker kunne skabe. Han viste fra sig selv har hun ikke var elver, de trak var der ikke at finde, plus selv han var ret lille ved siden af hende. Et hoved en skulder over ham, ikke at det kunne skæmme ham væk. Men helt klart en af de ting han bed hurtig mærke i.

Samera af Luften

Samera af Luften

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Elemental

Alder / 281 år

Højde / 187 cm

Samera bed sig selv i underlæbe mens han snakket, hendes øjne stadig låst ind på hans.
Hun lod sin læbe gå og smilet til ham charmerende.
"Jeg er Samera, og det er mit rigtige navn." Sagde hun, med et lille ryk på hendes skulder der flyttet hendes kjole lidt lavere ned på hendes arm. "Jeg ved allerede hvad dit navn er." 

Hun kigget ham over kort og kunne ikke holde et lille smil tilbage. Han var ikke helt dum at se på, måtte hun godt nok indrømme. Hun havde ikke set nogen væsner som havde den form for skæg han havde, og hun syntes det klædte ham rigtigt godt. Der var et eller andet ved ham som hun ikke rigtigt kunne sætte fingeren på, men hun fandt det spændende. 

"Hvad har du så af spændende planer for dagen?" Spurgte hun, nysgerrig efter hvad en engel eventuelt gik og lavet til hverdag, og nysgerrig til hvad han gik og lavet til hverdag.

Atlas Morwell

Atlas Morwell

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 277 år

Højde / 183 cm

Raider 13.02.2018 15:04
Samera, Atlas lod det glide igennem hans hjerne, mest for huske udtalelsen. Om der var en betydning bag navnet viste han ikke, den slags var der tit, men han var god til huske sådan ting.
Han kom til at lave et fjollet smil. "Under normale omstændigheder ville jeg give en korrekt introduktion, men det vist ikke en nødvendighed, denne gang" Sagde han. Et eller andet sted, var der maner at finde. Han havde været gæst hos en rig familie for han lærte den slags ting.
Spørgsmålet om hans planner, kom lidt bag på ham. Faktisk var det ikke fordi at han planlage det store eventyr den dag. "Jeg havde intet specielt i tanker, men må jeg byde på en rundtur her i byen eller en middag som tak for brevet?" Det var de eneste to ting som han lige kunne komme i tanke om som et tak. Ikke fordi at han selv kendte hovedstand på nær plan, for udforskning, var ikke den ting der var i hans tanker da han ankom. "Hvem ved, det kunne jo blive til et eventyr?" eller andet. Hans naturlig nysgerrighed, havde altid været stor. Selv da han rejse hertil, kom han på lidt af en afvej fordi han ville lære mere om verden.  

Samera af Luften

Samera af Luften

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Elemental

Alder / 281 år

Højde / 187 cm

Samera lavet et ansigt da han nævnte at få noget at spise sammen. Bare tanken om menneske mad gav hende ondt i maven og hun var ikke forfærdeligt god til at gemme hendes afsky for det.

"Jeg er altid klar til eventyr, men menneske mad er desværre ikke noget jeg kan være med i." Sagde hun, med et blidt blink på ham.

Hun forstod godt at han mente det godt, og hun ville mere end gerne gå en tur rundt i byen med ham, for at hygge snakke og se mere af Dianthos, men mad skulle hun ikke have. Hendes mad var blæsten i bjergene, stormen over havet, en kold brise gennem de små gader. 

"Du behøves heller ikke takke mig for min levering, det er jo bare mit arbejde." Samera fniste og skubbet noget af hendes lange hår ud af ansigtet på sig selv.

Atlas Morwell

Atlas Morwell

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 277 år

Højde / 183 cm

Raider 13.02.2018 16:07
Han blev klar over at forslaget om mad, ikke var det rette. "Man ved jo aldrig" sagde han med kort smil. Hvad andre racer spiste kom ikke ham ved, men det kunne altid være brugbar viden til hvis han skulle forbered sig bedre til næste gang.

"Jamen, det ville glæde mig at tag dig med på tur rundt i byen. Selvom, jeg nok ikke er den bedste rundviser, jeg har ikke boet her længe nok til lære hele byen at kende, men jeg ved at de bedste steder er oppe i den øvrig del af byen" forklaret han kort. Atlas havde være der oppe for søge svar omkring engel racen for et par uger siden. Han husket kun vejen fordi den gik ligeud det meste af tiden, men ellers var han ikke den store sted kender.

"Skal vi start i det øvrige, eller bare se hvor vejen føre os hen?" Atlas havde aldrig prøvet at vandre omkring, uden en ide om hvor han skulle hen. Det gav ham lysten til at gøre den slags lidt oftere, blot for finde nye steder og mennesker at møde.

Samera af Luften

Samera af Luften

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Elemental

Alder / 281 år

Højde / 187 cm

"Jeg kender ikke Dianthos specielt godt heller, her ændre sig for meget og for tit til jeg kan lære det at kende." Samera gav et lille ryk på skuldrene.
I de 200 år hun havde været budbringer havde Dianthos forandret sig en del, men det var mest bare kun at det var blevet størrer. Men hun kendte faktisk de gamle dele af byen, som oppe ved droningens plads, og markets pladsen. Der var tit post fra Rubinien til de adelige der sad på pinde oppe ved slottet og lod som om de var noget. Og folk på market var bare generalt ret gode kunder.

"Hvad med vi bare går og lader vores instinkter vise vej?" Forslog hun med et lille blink til Atlas. Hun kunne mærke en varme spræde sig i hendes mave ved tanken om at have godt selvskab noget af dagen, i form af en ret charmende engel. Det var ikke ofte hun fandt nogen former for person hun fandt interesante, så hun var nysgerrig hvad der gjorde ham så speciel.

Atlas Morwell

Atlas Morwell

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 277 år

Højde / 183 cm

Raider 14.02.2018 22:09
Det lød som et par spænende historier. Atlas ville gerne lytte til den slags. Viden, var næsten anden natur for den unge engel. "Jeg er positivt indstillet, for at hører gode historier, hvis du har nogle at dele om Dianthos?" Selv havde han ikke mange at byde ind med.
Han brød sig ikke om at snakke om de mænd der arbejde sammen med ham, nede ved muren. De var uvelkommen typer overfor alle nye medarbejder.

Naturligvis, den ide var optimal i Atlas verden. "Det er vist sådan at alle store eventyr starter, at man bare følger vejen ude at vide hvor den vil ende" Med den tanke, kunne Atlas bare kigge på mens de gik. Livet var alligevel for kedelig, hvis man ikke tog en chance engang i mellem. "Vi kan prøve den vej, der har jeg ikke tage før" Sagde han mens han peget en finger imod øst. Han gik altid nord og  syd, fordi at marked var på vejen op imod den øvrige bydel.

Samera af Luften

Samera af Luften

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Elemental

Alder / 281 år

Højde / 187 cm

"Du viser vej, så skal jeg nok fortælle mine historier." Samera smilede til Atlas. 

Som de begyndte at gå kigget Samera rundt med store øjne. Hun kunne se at den nedre by ikke havde ændret sig meget over tiden. Den eneste ting der sådan faldt hende ind var en meget lille ting 
"Bygningerne er blevet ekstremt grimme med tiden.." Bemærket hun, mens hun lavet et ansigt. 
"Gule og ved at falde sammen.." 

Så begyndte hun at fortælle om hendes liv med fokus på tiden hun havde brugt i Dianthos.
Der hun første gang havde været i den nedre by, var hun måske 137? Hun kunne ikke huske det mere. 
Hun skulle levere et brev til en eller anden tøs i bordelhuset. 
Tøsen havde ikke efterladet meget af et indtryk på hende, men da hun så bordelhuset var hun glad for at hun havde valgt at være bud i stedet for en af nattens kvinder. 

Hun lavet et ansigt ved tanken.

Atlas Morwell

Atlas Morwell

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 277 år

Højde / 183 cm

Raider 17.02.2018 14:43
Han kunne godt se det mentale billede, at byen ændrede sig over tiden var ikke overraskede. Fra hvad han selv kunne huske før at han ankom til Dianthos, var byen blev meget større eftersom at flere mennesker kom til hovedstanden. Han kom selv fordi han ledte efter svar, svar som han stadig ikke kunne finde.
Atlas tænkte tit over hvem han var, før han var blev en engel. Han viste han havde elverisk udsende, men han kendte ikke nok til dem. Så han kunne søge efter sin egen art.

Hans tanker forsvandt, da Samera begyndte at fortælle. Han lyttede i stilhed til hun var færdig med at tale. Det var altid spænende at hører andre historier om et sted der havde eksisteret længe før han selv havde set det. Han havde aldrig selv været inde på bordellet, men han viste at de andre mænd fra hans arbejde tog der ind med mellemrum efter arbejde, de brokket sig tit over hvor kedelige deres koner var efter at de fik børn og derfor var en del af dem utro.
Ind i mellem var han blev inviteret med derind, men det var ikke hans stil at søge selskab af den slags, så ensom var han ikke at han havde brug for flask kærlighed af en kvinde som han aldrig ville kende navnet på. "Kan du lide byen, eller syntes du at der for mange mennesker?" Det var et de spørgsmål der fløj fra ham, før at han kunne tænke mere over det.

Samera af Luften

Samera af Luften

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Elemental

Alder / 281 år

Højde / 187 cm

Samera kigget rundt på gaderne for et øjeblik, før hun svaret hans spørgsmål.
Jeg kan ikke rigtigt lide mennesker, de er kedelige og lugter sært.. Men byen er langsomt ved at blive et andet hjem for mig. Jeg er bud, og jeg er her derfor ret tit.” Forklaret Samera med et lille smil ned til jorden.

Selv mennesker var ved at få et specielt sted i Samera's hjerte, men hun vidste ikke helt om hun var helt klar til at tilstå det. Men der var en varm følelse der spredte sig i hendes storm fyldte hjerte da hun tænkte på at skulle hjem til bjergene.

Jeg har selv bopæl tæt ved Lazura, hvor der er meget mindre mennesker.”
Samera forstod ikke hvad det var der gav hende lyst til at fortælle om sig selv til Atlas, men der var noget ved ham hun følte hun kunne stole på, hvilket var sjældent når det kom til noget hankøn.

Atlas Morwell

Atlas Morwell

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 277 år

Højde / 183 cm

Raider 23.02.2018 10:14
Han kunne lad være med grine lidt. Samera havde ret, mennesker kunne lugte ubehagelig meget af tiden, mest på grund af sved eller mange uhygiejnisk. "Ja, de ikke den mest rene slags, hvis man skal sige den lige ud" som engel havde han opdaget at hans sanser var en smule bedre end menneskers var, og der gave ofte sine problemer når han kom på market eller hvis han var inde på et værtshus for en drink. 

Han viste ikke helt hvor Lazura lå, så geografisk var han heller ikke som engel. Han kendte kun de veje som han havde været på, det var en af årsagerne til at han ikke fare vild så tit. Havde han taget en vej, kunne han næsten altid husk den vej igen, især hvis der var nåde særlig ved vejen. "Jeg tror ikke, at jeg kender det sted" sagde han kort.  

Samera af Luften

Samera af Luften

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Elemental

Alder / 281 år

Højde / 187 cm

Det er oppe i bjergene ved Azurien. Jeg tog der hen så snart jeg var fri til at gøre det. Luften der oppe er så fantastisk frisk, og der er så meget plads til bare at være fri.”
Samera kunne mærke et smil sprede sig på hendes læber som hun snakket om frihed og vinden.
Vinden havde altid været hendes eneste ven, og selvom hun havde mødt nogle andre væsner der nu også var hendes venner, syntes hun stadig at vinden var den tætteste ven hun havde.

Hvordan er du så endt i en store by? Det er ikke tit at man ser andre.... ikke mennesker.. i byen?” Spurgte hun nysgerrigt med et lille smil på læben, mens hun kigget på engel der gik ved siden af hende.

Atlas Morwell

Atlas Morwell

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 277 år

Højde / 183 cm

Raider 23.02.2018 22:15
Bjergene, han kunne tydelig se dem i hans indre. De kaldte næste på ham ind i mellem, eftersom han selv var kommet fra højlandet, hvor der ikke var mange mennesker.
"Det lyder som et fornuftig sted, i forhold til det her tæt beboede kaos af en storby" sagde han kort. Han kunne i teorien var blev i bjergene, sammen med den familie som der havde taget ham ind, men han var enig med sig selv om at han aldrig kunne se hende igen. Man kunne i et øjeblik se et skift i Atlas ansigt som han tænkte på den kvinde der havde efterlad ham med et knust hjerte.
"Kærlighed, eller retter en dum mands beslutning om falde for den forkerte kvinde." forklaret han kort. "Jeg har ikke sær stor hukommelse, men da jeg vågnet op var det et sted i bjergene, og det mærkelig var at jeg ikke viste hvem jeg var. Efter en tid som jeg levede med en familie, blev jeg forelsket i deres datter, men hun havde ikke de samme tanker eller følelser for mig, så jeg drog afsted uden at se mig tilbage og derved endte jeg her." Det var en lidt bedre lille historie, hvis han selv skulle sige det.

Atlas kunne tydelig huske de følelser som Mina havde efterlad. Hun så ham som et legetøj, og derfor kunne hun aldrig finde på at være samme med ham på dybere plan.

Samera af Luften

Samera af Luften

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Elemental

Alder / 281 år

Højde / 187 cm

Samera kunne mærke hans sorg og vrede over det. 
Hun tog et øjeblik af stilhed før hun endeligt sagde; "Nogle folk fortjener ikke vores opmærksomhed eller vores kærlighed."

Samera overvejet at fortælle ham om hvem hun var, om hvor hun kom fra, og besluttet sig for at gøre det når hun var sikker på at han ikke var et svin. Som hendes mester havde været. Men hun tænkte godt hun kunne sige lidt af det alligevel. 

"Jeg blev skabt i Rubinien, så jeg tror at vinden valgte bjergene til mig fordi jeg er så vant til varmen." Fniste hun med et lille smil.

Atlas Morwell

Atlas Morwell

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 277 år

Højde / 183 cm

Raider 26.02.2018 11:22
Atlas trak på skulderne, han var delvist enig med Samera. Han havde lært at mennesker ikke var den meste trofaste race at betro sine tanker og følelser til. De havde delvist god og dårlige sider, som tit blev blandt sammen. 

"Mennesker er sære skabninger, til del forstå jeg dem, andre gange er jeg i tvivl om hvem de er." Sådan var det ofte, når han ikke havde fysisk kontant med folk, han havde svært ved forstå folk som han ikke delte et empatisk bånd med. Mens de forsat gik, lyttede Atlas igen til hvad der blev sagt, han havde aldrig selv set Rubinien, men han kendte til syden fra bøger og historier fra diverse værtshuse. 
Der måtte være koldt, at komme nordpå, hvis man kom fra syd. Vinteren havde stadig et tæt hold på norden, mens syden var mere mild. 
"Jeg vil gerne rejse længere syd på en dag, men mine penge rækker ikke til det, måske engang når min indkomst er lidt bedre?" Det havde været hans mål da han kom nordfra, at komme så væk fra Mina og de folk der levede i norden. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7