Såret og i smerter
Emilia 04.01.2018 21:18
Det var virkelig sjældent at Seeley kom til skade, når han udførte det arbejde han blev hidkaldt til. Han havde ikke haft styr nok på det offer han i denne gang havde skulle torturere, så offeret havde revet sig fri fra rebene og snittet Seeley flere steder med sit sværd. Det var forfærdeligt hårdt at holde ud, men han havde kæmpet sig over til landsbyens værtshus i Medanien. Det var ikke noget han gjorde i glæde, men han kunne på ingen måde komme hjem til Topalis med de smerter han havde efter angrebet, dog kunne han da trøste sig med, at han igen havde fået styr på offeret og fået de informationer ud, som hans klient skulle bruge. Nu skulle han bare holde ud til og komme tilbage med dem.
Det var nærmest væltende han kom ind på værtshuset, mens han holdt sig for det værste sår i højre side lige under ribbene. Han holdt lav profil om hvem han var, heldigvis var det ikke et sted han kom meget, så forhåbentligt ville folk hjælpe hende uden alverdens spørgsmål.
Mong 05.01.2018 16:10
Arlayna, som også blev kaldet Ayna var på kroen på et "hjemme besøg" en parsient havde så mange smerter i maven efter at ha været dolket og syet at han ikke kunne være nogle steder. man havde sendt Ayna for at hun skulle lærer også at være på marken når det galt. hun var ny i faget men gjorde sit bedste. hun sad ved ham da hun hørte kromutter skrige. hun rystede det af sig og healede mandens sår og gik ned efter 5 min hvor hun så en mand ligge ved indgangen med folk rundt om ham.hun skubbede sig frem. "lad en kvinde komme til" snerrede hun og så ned på gulvet hvor blodet lå og manden også. hun skyndte sig over til ham og råbte på vand. hun tog fat i hans hænder for at tjekke sårene og så bare blodet piple frem. hun skyndte sig at presse til på såret for det ikke mistee for meget blod.
"nogle der ved hvad der er sket her?" spurgte hun og så rundt men folk rystede bare på hovedet og trak på skuldrene. krofatter kom lidt efter med en balje vand og en klud og troede hun ville ligge en forbindning på. hun tog hånden ned i vandet og skyndte sig at sige "dette vil muligvis svig" og plaskede vandet på såret og hvor efter hun lagde sin hånd på det våde område og koncentrerede sig om at få det lukket inde fra og ud.

Weiss from RWBY
Emilia 08.01.2018 18:36
Svig... Ja det skulle man da lige love for, hvad skete der lige for det? Ud af øjenkrogen kunne han se det var en meget smuk kvinde der var over ham, hvorfor sendte man dog sådan en sød ung dame ud til en blodig mand som han? Han fik helt ondt af hende, men han kunne ikke holde fokus på det, da han flere gange måtte vride sig i smerte og skrige. Han var vandt til hans arbejde kunne gå galt, men ikke så galt, han ville ønske han ikke lå i de problemer. Han ville super gerne svare på hendes spørgsmål, men han kunne ikke få noget som helst frem, som han lå og vred sig i smerte.
Mong 08.01.2018 19:26
hun havde sagt det. for alt der var åbent ville jo svig med kontakt med vand. hun trak vejret roligt og koncentrerede sig om at få healet såret. "Gider nogle holde ham i ro" spurgte hun og to store mænd tog fat i hans arme og ben for at holde ham. da det store sår var healet efter 10 min gik hun over til et af de mindre og sprøjtede vand på igen og lagde hænderne på og gjorde det samme. hun ville gerne gøre det godt men vidste ikke helt om hun skulle til at sy resten. hun så på ham som han nok prøvede at vride sig nu. "De må slappe af hr. ellers bliver det aldrig godt" sagde hun og havde desværre inden urter med til denne slags patient. hun havde haft til den syge mand ovenpå. men selv om hendes hænder blev fyldt med blod gjorde hun hvad hun måtte.
Weiss from RWBY
Emilia 08.01.2018 21:46
Det var ubehageligt at blive holdt nede, ikke selv at kunne bestemme, at han intet kunne sige, men han måtte også leve med det og det vidste han jo godt, han havde selv valgt sit erhverv og det var ikke sikkert det var sidste gang, at tingene var endt så galt. Han vred sig dog stadig, for det var vitterligt en smerteterskel han ikke var vant til at krydse, han var vandt til at være såret, men healing var ikke ligefrem det han prøvede normalt, da han ofte bare var ligeglad med sårene. Han lyttede dog til hende og prøvede at slappe mere af i kroppen, mens han langsomt fremstammede "jeg skal prøve", så hun vidste han ikke gjorde det med vilje, men hold nu op hvor smerten bare fortsatte inde i ham.
Mong 21.01.2018 19:11
Arlayna så hvordan hans krop prøvede at slappe af men var helt anspændt over healingen. 15 min efter var Ayna blevet færdig og skyldede hænderne for blod. hun så på mændene og nikkede. de kunne slippe ham nu. hun så på ham da hun havde rystet vandet af hænderne. hun så med bekymrene øjne på ham. "hvordan går det nu? bedre?" spurgte hun. hun havde stadig ikke helt styr på evnen men styr nok til at kunne klare sår. det var værre med brækkede knogler. det havde taget flere af hendes krafter. hun satte sig ned på sine ben og smilte forsigtigt. til de mænd der hhavde hjulpet. "tak for hjælpen De herre" dagde hun og så på manden og de små sår han havde tilbage. det kunne en lille bandage sagent ordne. de var ikke dødelige.
Weiss from RWBY
Emilia 23.01.2018 12:25
Egentligt vidste han ikke helt hvordan han havde det, men han nikkede roligt mod kvinden, han var ikke vandt til nogen følte omsorg for ham, men han kunne heller ikke tillade sig at vrisse af hende, så han sagde bare roligt. "Ja, mange tak for Deres hjælp, jeg er ked af De skulle trækkes med mine sår." Han sendte en af sine sjælne skæve smil for at vise sin hengivenhed.
Mong 23.01.2018 17:09
Ayna smilte venligt og rejste sig og så på foket der stadig stod og gloede "vad er det i glor på. forestillingen er forbi" hun rakte hånden ned til ham og ville hjælpe ham op vis han tog i mod den. hun var van til at vise omsorg. men hun vidste jo heller ikke hvem han var . eller hvad han var . hun vidste kun at han havde været såret og skulle hjælpes. og hun var god til det.
Weiss from RWBY
Emilia 16.02.2018 23:07
Seeley tog med et smil imod hendes hånd og trak sig selv op, det var meget sødt af hende at hjælpe på den måde, han havde dog ikke den største ballance endnu og gik derfor over til den nærmeste stol han kunne finde. "Det var meget sødt af Dem, tusinde tak," sagde han med et nik. Han var ikke helt begejstret for deres nærkontakt, men han havde trods alt ikke lige kunne klare denne her tur alene, der havde denne healer godt nok været fantastisk.
Mong 18.02.2018 19:11
Ayna smilte venligt til ham da han trak sig op. hun nikkede som i at hun modtog hans tak. hun så på sine hænder og fandt et håndklæde eller hviskestyk til at tørre sine hænder fri fra blod. "har De flere sår som man ikke lige kan se som kan være dødelige?" spurgte hun roligt om da hun jo ikke vidste om noget var skyldt.
Weiss from RWBY
Emilia 19.02.2018 02:29
Seeley mærkede lidt efter indeni da hun stillede spørgsmålet, men så rystede han på hovedet. "Nej, jeg tror ikke der er noget." Sagde han med et høfligt nik og håbede, at hun ville acceptere det, han havde ikke noget specielt tilbage, men han var også bange for at han ville ende med at skade hende, hvis han følte mere smerte end han gjorde lige der.
Mong 19.02.2018 18:41
Ayna åbnede lettet op og tog sig til hjertet. "gudskelov. jeg troede lige jeg var nød til at tilkalde en erfaren haeler." sagde hun og smilte til ham da hun ikke vidste hvordan han ville ha haft det med at en til skulle tilse ham. men Ayna havde vidst klaret det værste. og det var hun glad for.
Weiss from RWBY
Emilia 20.02.2018 15:20
Seeley prøvede at skjule en irriteret grimasse, han ville virkelig ikke drømme om, at en til skulle tilse ham og den anden kunne lige så godt være en der kendte til ham og hans gerninger. Nej, det var meget godt han havde sagt det hele var fint, nu var det i hvert fald. Den smukke unge dame måtte hjertens gerne tilse ham, men han skulle ikke risikere der kom flere, så her stoppede den godt nok. "Nej De har gjort rigeligt, må jeg byde Dem på noget efter deres venlighed?" Spurgte han for høflighedens skyld.
Mong 01.03.2018 19:22
Ayna så på ham da han spurgte om han kunne byde på noget. "De behøver ikke bruge deres penge på mig.. jeg hjælper gerne. men næste gang.... så pas på med hvem De kommer op og slås med!" Sagde hun med et lille grin og troede det var derfor han havde set ud som han havde set ud. at han havde været oppe at slås. Ayna så op på solen og så på ham. "ikke fordi at jeg ikke vil blive men jeg skal tilbage til healerhuset. vis De for komplikationer må De endelig komme til healerhuset og kalde på Arlayna" sagde hun med et smil og vidste ikke om han kom i de omegne.
Weiss from RWBY
Emilia 05.03.2018 20:56
Med et smil rejste han sig op og lavede et lille nik, "så siger jeg mange tak og ønsker Dem en god tur tilbage," sagde han med et smil og satte sig ned, mens han overvejede at stikke af maks fem minutter efter hun var gået, det var slet ikke ham at sidde derinde, hun havde bare ramt et blødere punkt, fordi hun havde reddet ham fra mange timers smerte.
//OOG: Jeg går ud fra du afslutter den når hun går.//
//OOG: Jeg går ud fra du afslutter den når hun går.//
Mong 12.07.2018 21:22
Ayna smilte da han kom op og side. hun var glad for at ha gjort en forskel og så rundt på folk. der var ikke mere at gøre her. "så håber jeg De passer bedre på dem selv i fremtiden" sagde hun og gik ud af døren og tilbage mod healer huset.//out

Weiss from RWBY
Chatboks
IC-chat▽