Den sadistiske glæde ved at se pigen bryde sammen, så tydeligt i de kønne øjne, kunne ikke skjules, som Ileanas smil blev større og det glimtede grumt i hendes øjne. Endeligt. Væk med facaden. Hun tog et skridt op mod pigens hoved og lagde hovedet lidt på skrå i et forsøg på at fange hendes blik.
"Åh, var det for meget? Stakkels lille menneskepige." Hendes stemme var nedladende medlidende, stadig smurt i honning, mens hendes øjne fulgte ikke med og nydelsen over situationen skinnede ud af dem. Hendes negl var stadig lang, men hun brugte de tre andre fingre til blidt at stryge hende ned langs panden, tindingen og kinden. Igen var hendes tanker fanget af, hvad hun kunne gøre ved hende. Skabe mere frygt. Hun havde lyst til at se hende bryde sammen, se tårerne komme og den ellers slappe krop ryste i halvkvalte hulk.
"Og vi er jo knapt begyndt." Det søde forsvandt fra hendes stemme, som hun pludseligt trak en negl op over pigens kind og skar hul, så blodet flød. En trang til at skamfere hende kom over Ileana, men hun holdt igen. En skam at ruinere et ansigt, der kunne skaffe mænd til og selvom hun afskyede mænd, vidste hun, at den straf som de kunne give pigen, ville være større end den hun gav hende nu. I i stedet greb hun hårdt fat i menneskets ene øre.
"Hvad skal man også med sådan et." Og uden tøven skar hun halvvejs ned igennem brusket, der holdt øret på plads på hovedet. Men kun halvvejs. Af en eller anden grund morede tanken om et øre, der kun sad halvt fast hende.
Men hun var langt fra færdig. Derefter gik hun videre til at lave lange dybe rifter i pigens hud. Den lange negl gennemborede muskler og kød i de slanke sider, hvor ingen organer sad i vejen. Ileana gjorde plads ved den ene skulder og tvang den hårde, knivsagtige negl ind i leddet og skar ledbånd over for at gøre armen ubrugelig fremover. Med mere forstand på anatomi end man måske skulle tro, stak hun neglen ind i pigens underliv uden at ramme noget vitalt, med med mål at ødelægge hendes mulighed for nogensinde at få børn. Åh ja, den ultimative tortur for en kvinde, ingen tvivl om det. Og selvfølgelig fortalte hun, hvad hun gjorde.
Endeligt vendte hun tilbage til hendes ansigt. Lænede sig ind over hende og så ind i de kønne øje. Øje hun havde en stor lyst til at grave ud af kraniet på hende. Skulle hun? Neglen nærmede sig øjet, og beslutningen var næsten taget, da noget fangede hendes opmærksomhed. En muskelbevægelse. Umådeligt lille, Faye havde nok ikke engang selv bemærket den. Men den var der. Og med et par millimeter mellem skarp negl og øje, blev Fayes syn reddet.
Hurtigt rettede Ileana sig op. Skulle hun bide pigen igen, lamme hende for en times tid mere? Lammelsen havde ikke holdt så længe som forventet. Måske var hun ikke rent menneske? Ileana var ligeglad. Hun lod blikket glide ned over sit værk. Nej, det var alligevel ved at være fint, hvis hun mistede meget mere blod, ville hun dø.
"Jeg tror, at du har fanget budskabet." For at understrege det, log hun neglen ind i mellem to ribben og punkterede den ene lunge. Bare for sjov.
"Så mon dog du nogensinde bryder ind i en fremmeds hjem mere." Styrken fra blodet hun havde drukket sad stadig i hende og med den samlede hun pigen op og bar af sted med hende. Ud af døren og ud i den våde verden, hvor regnen var taget af, men stadig faldt. Hun fortsatte ud af den vej, der ledte ned til hendes hjem, stadig nøgen og med den blødende, slappe pige i sine arme. Da hun syntes, at hun var langt nok væk, lod hun ublidt mennesket falde til jorden.
"Hvis jeg ser dig igen, starter jeg forfra. Og stopper ikke, før du er skåret i så mange småstykker, at du dør." Hun vendte sig for at gå, men stoppede op som ved eftertanke.
"Hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig så langt væk som muligt, når lammelsen fortager sig om lidt. Hvis du kan. Dør du her, kommer kragerne og spiser dig og ingen vil savne dig." Med den sidste stikkende kommentar gik hun tilbage mod sit hjem. Solen var på vej op over horisonten, men de tunge skyer beskyttede hendes nøgne krop for endnu en stund.
- Some of them want to use you. Some of them want to get used by you. Some of them want to abuse you. Some of them want to be abused -