Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 29.06.2017 17:15
det var aften og Astra var ude ved floden for at se og læse stjernerne. hun havde set i en drøm at der ville ske noget slemt men hun kunne ikke tyde hvad det slemme var. hun havde en mørkeblå kjole på med indsyet krystaller på. den havde hun haft længe og elskede den da den passede til natten. hun sad med en bog om stjernernes betydning og læste imens hun en gang imellem kiggede op. 
hun tog brillerne af og gned øjnene. hun var træt. udmattet  og forstod ikke sin drøm. måske var det bare en drøm, men hendes drømme plejede at forudsige hvad der ville ske. noget hun også havde med stjernerne. men hun var jo også en stjerne seer. som hun selv kaldte det jo. hun tog brillerne på igen og så ned i floden. hun så ikke rigtigt hvad der var om hende men så stjernernes billed i floden.
"hvad betød det stjerner?" hviskede hun stille for sig selv og sukkede dybt. hun overvejede at gå tilbage til lennet men hvorfor skulle hun. hendes mor havde husarest og hendes svigerinde var hun ikke på god fod med og hendes store bror.... ja det var vel hvad man kaldte søskende revalisering de havde. hendes lille bror dog kunne hun bedst lig. han kunne altid få hende ned på jorden når hun var i det rødefelt.

Astra rejste sig langsomt op fra jorden og børstede sin kjole af. hun havde på fornemmelsen noget snart ville ske. men hun var ikke sikker på hvad eller hvornår. hendes syner plejede at være i den nærmeste fremtid. hun så mod vejen tilbage til lennet men droppede at tage afsted. hun tog sine sko af og gik helt ned til floden og hev op i kjolen og dyppede føderne ned i vandet og satte sig elegant på breden. hun begyndte stille at synge og håbede at så sine tænker skruet på noget andet end den drøm. men selv i hendes sang kom det. det var måske bare en drøm.

sangen

kjolen
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 29.06.2017 21:24
Elaina havde benyttet det meste af dagen for at få lidt kontrol over nogle dokumenter, efter overfaldet havde hun ikke haft muligheden til at se på det eller overskuet til at kunne se på det samt at tage de nødvendige beslutninger. Det var efterhånden blevet aften og Elaina så roligt ud af vinduet, det var stjerne klar aften. Hun smilede som hun så på den mørkehimmel. Og kom til at tænke på Astra, det var efterhånden længe siden de sidst havde snakket sammen. Faktisk havde de ikke snakket sammen siden de havde lavet nogle forbehold på lennet. Mon Astra overhovedet havde hørt om overfaldet. Elaina tænkte at andet ikke kunne passe, mange havde efterhånden hørt om det.

Efter hun havde klaret de sidste dokumenter havde hun forhørt sig hos nogle tjener for at finde ud af hvor Astra befandt sig henne. Nede ved floden, Elaina håbede ikke at hun var der alene! Selvom de havde et anstrengt forhold, ønskede hun ikke at der skulle ske hende noget. Ikke for hendes værste fjende ville hun ønske det hun havde oplevet. Elaina havde iført sig en gul enkel lang kjole, med lange ærmer. Det var trods alt stadig lidt køligt selvom det var sommer. Elaina havde derudover medbragt et tæppe og et håndklæde, det var jo ikke til at sige hvorvidt Astra havde bevæget sig ud i vandet. Til at ledsage Elaina var der fire af Hektors personlige trænede vagter.

Som Elaina nærmede sig, så hun Astra stå ude i vandet forsigtigt kaldte hun ”Astra?” hun ønskede ikke at hun skulle blive forskrækket af hendes tilstede værende.  
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 30.06.2017 12:14
Astra sad roligt ved kanten af floden med føderne i. Da hun hørte sit navn så hun om bag sig. Det var selvfølgelig hendes svigerinde. Hun trak vejret dybt og så på vagterne. Hvad lavede de dog her. " ja Elaina?" sagde hun roligt. Hun havde stadig den underlige følelse af at noget var galt. Asgra tog føderne op af vandet og rejste sig op og børstede kjolen af. Hun tog roligt sko på igen

Astra vendte sig mod Elaina. " hvad vil De her ude med alle dem" sagde astra. Hun var ikke bange for overfald. Faktisk ikke ret bange af sig. Kun når det galt sin bror.
Astra gik lidt væk fra floden og mod Elaina og vagterne. Hun havde faktisk ikke høet om noget overfald men det var nok fordi hun ikke var så social over for de folk hun havde nærmest.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 30.06.2017 13:16
Elaina så med rolige øjne på hendes svigerinde. De havde tydeligt et anstrengt forhold til hinanden, dog håbede hun især efter overfaldet at de kunne blive bedre til at omgås hinanden. Elaina havde følt sig så ensom og så truet at hun til sidst ønskede at komme tilbage til Hektor. Hvem havde troet det? Hun havde altid ønsket at komme til hendes bror. ”Hvad laver du her ude om aften, også alene?” spurgte hun roligt. Hun bemærkede at hun havde duppet sine fødder i vandet, dog ikke taget en svømmetur venligt spurgte hun ”Vil du låne håndklædet til dine fødder?”

Elaina bed sig lidt i læben, det var utrolig svært at forklare Astra tingene når de kom fra så forskellige steder, samtidig var det jo også underligt at hun. Hektors lille søster var ældre end hans kone. Elaina kunne godt forstå den fjendtlighed imellem dem, hun ville nok selv have det hvis hun stod i den situation ”De her for at beskytte mig, efter mit overfald…. Og jeg kom her ud for at lede efter dig ” svarede hun med et svagt smil. ”Efter mit overfald, har jeg fundet ud af hvor meget familie betyder og hvor stor en fjendtlighed der imellem os. Jeg ville håbe og ønske at vi kunne få et bedre forhold” forsætte hun efter lidt tid. Elaina følte sig ofte alene på lennet når Hektor var væk og det ville hjælpe hvis de blot kunne enes lidt bedre.  
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 30.06.2017 17:05
Astra rullede over spørgsmålet da hun synes det lød som om hun var 10 år. " jeg ser på stjerner som sædvandligvis er der om aften"  sagde hun lettere irreteret. Hun var jo ikke bange for overfald eller andet ubehageligt. Hun så på sine føder og synes ikke de var så forfærdelige våde. "nej tak de er ikke så våde sagde hun stille og roligt. hun vidste godt at Elaina var yngre end hende selv og allerede havde mere magt ind hende selv. og det irreterede Astra meget. hun så på hende da hun fortalte om et overfald. ikke en eneste følelses vistes i hendes ansigt. hun var jo ikke rigtig uintrasseret. hun ville faktisk gerne vide hvad der var sket men følte at hun ville virke bekymret for hende vis hun spurgte ind til det. 

Astra så på hende da hun talte om fjendeligheden mellem dem så hun lidt ned. "og hvorfor mon der er fjendelighed mellem os...." hun så op med lettere irreterede øjne. "du er ekstrem ung og overfuser mit domæne. selvfølgelig er der fjendelighed mellem os" Astra ville ikke sige alt det hun kunne finde på men dette var nok det meste der generede hende.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 30.06.2017 19:37
Elaina sukkede indvendig som hun undlod at svare på hele spørgsmålet, hvorfor befandt sig her alene. Elaina opfattede dog hurtigt hendes irritationen hurtigt, selvom hun havde forsøgt at være venlig, så det ikke ud have nogen former for effekt på hende. Elaina undrede sig over hvorfor hun ikke spurgte ind til overfaldet, eller havde nogen reaktion på det, mon hun overhovedet bekymrede sig for hendes ve og vel. Det irriterede hende faktisk hun ikke spurgte ind til det, de var da trods alt svigerinder. Og selvom Elaina havde et endnu fjernt venskab med hendes brors kone, så var de da alligevel nysgerrige omkring hvordan det anden havde i forhold til sådanne ting. Hun havde da endda sendt et brev til hende om det.

Elaina mistede lidt af den venlighed hun var kommet med, for ligesom at finde et fællesgrundlad, men for Astra var dette vist en umulighed. ”Hvilket domæne? Du er ikke hertuginde og selv hvis jeg ikke havde været så ville Hektor være der” svarede hun kort for hovedet. Elaina havde ikke engang bestemt ægteskabet, for hendes skyld skulle det aldrig have fundet sted. ”Og til din orientering var dette ægteskab ikke mit ønske, min svigerindes” afsluttede hun, Elaina anede ikke hvorvidt Astra havde kendskab til det møde Hektor og Selene havde haft, men nu vidste hun det.  
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 30.06.2017 20:32
også selv om Astra havde mærket venligheden og også den forsvinden prøvede Astra at virke uændret. men hun kunne faktisk godt lig lidt venlighed fra det samme køn. hun trak vejret dybt og gik over mod Elaina og så på vagterne. "vil i gå væk fra høre afstand... Tak" hun så på Elaina med rolige øjne. ja hun vidste ikke hvordan Astra havde det med at hun kom ind på hendes domæne. det var ikke kun det at hun ikke ville blive hertuginde lige meget hvad. men det var det hun kom til hendes hjem og ville bestemme det hele.

vagterne gik væk men stadig i synsfælt til dem. Astra så mod vagterne og sukkede højlydt. "jeg ved jo godt jeg ikke ville blive hertuginde... men De kom til mit hjem, og tror De kan bestemme over mig lige meget hvad." forklarede Astra og såå på hende da hun talte om at ægteskabet ikke var hendes ønske. hun så meget undrene ud.
"så De elsker ikke min bror?" spurgte hun undrene. hun havde ikke engang armende overkors som for at vise fjendelighed. men hun havde armende nede af siden i form for åbenhed. "men jeg ved intet om noget overfald. jeg ved intet om noget med Deres svigerinde. faktisk ved jeg kun det jeg læser mig til og det stjernerne og drømmene fortæller mig. så jeg ved intet omkring Dem eller nogle andre" Astra sagde det helt roligt. hun havde ikke fjendelighed i stemmen. og hun havde heller ikke noget kendskab til et brev.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 30.06.2017 22:52
Elaina var ikke yderligere tilfreds med at vagterne skulle væk fra dem, så de ikke kunne høre hvad der blev sagt, men måske var det også for det bedste. Hektor ville ikke kunne ane hvad der havde sagt hvad, hvis hun endelig skulle gå til ham med nogle af de ting de ville drøfte. Hun havde på fornemmelse at det ville blive lettere spydigt. Også selvom hun havde et ønske om at der skulle herske mere fred imellem dem.

Elaina så lettere opgivende på Astra, hun var som en tyk skal. ”Og Hektor bestemmer ikke noget? Enhver anden kone ville have gjort det præcise det samme som jeg, tage ansvar for det len man er herre over” svarede hun stålfast. Kom og bestemte, det var jo ikke sådan at Astra havde sin egen vilje. ”Jeg forstår ikke hvorfor De ikke finder Dem en mand, så vil De have Deres eget len og værre din egen herre?” spurgte hun lidt mere roligt. Eftersom hun selv havde stået i den situation og hvor meget hun havde hadet den.

”Desværre nej. Jeg holder af ham, men vi kender stadig ikke hinanden særlig godt” Elaina så lidt væk imens hun sagde det, hun skammede sig lidt over det og især fordi dette var hans søster og hun valgte at være så åben overfor hende. ”Hvorfor spørger De så bare ikke? Så farlig er jeg hellere ikke” svarede Elaina, hun var faldet lidt mere til ro, og var glad for at Astra trods alt var lidt nysgerrig om hvad der var sket med hende. ”Jeg var ude og ride og et væsen slog hesten ihjel og pinte, torturere mig i nogle timer. Kan faktisk ikke huske hvor længe, men jeg glemmer ikke det ansigt” afsluttede hun lidt stille og blev mindet om det grimme ar hun havde over sit bryst hvor der stod ’vokun hun hade det ar. Det var så tydeligt og en kæmpe påmindelse om ham og hvad han havde gjort imod hende.   
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 01.07.2017 17:40
Astra vidste godt at hun virkede tyk skallet men hun havde bare mest af alt brug for en der kunne komme ind på hende. hun sank lidt en klumb da Elaina talte om at gifte sig. hun sank blikket. "jeg har da også haft tænken omkring at finde en mand.... men mænd er så forskellige hver i sær. måske jeg skal finde en der kan.... kan komme ind under huden på mig før jeg vælger den person" Astra så op på hende og det var tydeligt at det var derfor hun ikke var gift. Astra var også i seng med alle de mænd pga hun ikke kunne finde den ene mand der ville tilfredsstille alle hendes behov. bare fysisk og psykisk. 

Astra så på hende og vidste at hun ikke bare kunne komme til at elske nogle. hun så på Elaina og da hun sagde hun ikke var farligt så Astra lidt skævt på hende. "måske mener De ikke det. men Stjernerne mener noget andet. de har ikke sagt endnu at jeg bare kan åbne mig op for Dem," da hun fortalte om den der havde tortureret hende lagde hun hovedet på skrå. et væsen. hvad var det mon og hvorfor havde stjernerne ikke fortalt det.... men det havde hendes drømme måske. hun havde jo for noget tid siden drømt om tortur og sådan men ikke noget hun ydeliger havde taget sig af.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 01.07.2017 23:10
Elaina trods alt forstod Astra, hvis hun selv kunne have valget i vælge hvem hun ville ægte, ville hun stadig være single. ”Jeg syntes det skal være dit valg Astra, men du må forstå at Hektor og jeg har en titel vi skal leve op til, og en dag vil du have din egen. Hvis jeg virkelig ville kunne jeg få dig afsat hurtigt, men det vælger jeg ikke at gøre fordi jeg selv ved hvordan det var ” Elaina overvejede at forsætte, men Astra var nok selv klar over den del. At hun kunne ikke vente foreviget enhver mand ville ønske en kvinde i den fødedygtige alder og dette var et simpel krav, men Elaina ønskede ikke at ligge yderligere pres, hun havde vist fået skrået det nok ud i pap for hende. At hvis hun ønskede at bestemme helt selv uden indflydelse fra hverken hende eller Hektor, skulle hun blot gifte sig, eller også måtte hun indfinde sig ind til da.

Hun sukkede kort, Elaina havde ikke ment det sådan ”Astra, jeg forventer ikke at du åbner dig fuldstændig op for mig. Men fortæller mig når noget går dig på, ellers kan jeg ikke gøre noget som helst” sagde hun roligt. Elaina havde bestemt ikke forvent at de ville kunne blive perlevenner lige sådan, men hun forventede blot lidt gensidig respekt imellem dem. Det ville gavne begge situationer. 
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 02.07.2017 16:29
Astra vidste da godt at mænd ville ha arvinger. oh hun kunne ha haft fået mange nu men hun havde valgt at aporte dem hver gang kun fordi hun ikke ville ha barn med den mand hun nu ventede sig med. hun så på Elaina og rettede hovedet op. afsat hende. hvad troede Elaina at hun var hendes far eller mor. hun ville ikke lade sig blive afsat. vis det skete ville hun ihvertfald findes utro tit og ikke gi fødsel til den mands børn. hun ville gi i mod alt hvad en kone skulle gøre vis det endelig skete.
men det lettede hendes hjerte da Elaina sagde hun ikke ville gøre det da hun vidste hvordan det var. Astra tænkte sig om og så på Elaina. "måske vi kunne lave et selvskab for.... øhm de mænd De kender. så kan jeg måske finde en mulig ægtemand selv. vis nogle af dem er i min intrerasse." sagde hun ærligt og så op på himlen da et stjerneskud fløj forbi.

Astra vidste godt at det at åbne sig var svært og især for en som Astra der ikke kunne finde en grund eller et tegn på at hun skulle åbne sig. Astra havde heller aldrig ønsket at åbne sig over for nogle... faktisk ingen overhovedet.... det var måske lidt trist. men Astra snakkede med sine bøger og sine stjerner. noget hun ikke følte hun kunne med mennesker. hun havde heller ikke nogle veninder der kendte alt til hende. de var bare bekendte.¨"det er lettere sagt end gjort" sagde Astra, ikke spedigt men tænkene. for hun vidste ikke helt hvordan man bare sagde sådan noget.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 12.07.2017 20:46
Hun afventede roligt hendes reaktion, disse snakke var aldrig behagelige eller rare, men det var nødvendigt for dem at få renset luftet imellem dem. Eller blot noget af den, det var ikke til at sige om der var mere end blot de allerede havde snakket om som lå i luften. Elaina havde bestemt ikke forventet det svar fra Astra, at hun måtte finde potentielle ægtemand. Havde det været Elaina selv, ville hun selv finde sin ægtemand, uden nogen former for hjælp. Måske var det hendes alder taget i betrækning at hun ønskede blot at se nogle mænd an. Elaina smilede ”Selvfølgelig vil jeg det”

Elaina så en tænkefuld Astra, hun fornemme at hun fjernede nogle af de mure der var imellem dem, men endnu var der rigtig mange som skulle fjernes hvis de skulle have et venskab. ”Astra vi kan ikke gøre andet end at forsøge, jeg syntes det er forsøget værd, det håber jeg også du syntes?” afsluttede hun med et lille smil, Elaina overvejede at bringe Hektor op og deres forskelligheder, men af hendes position kunne hun også risikere at komme imellem dem og deres stridigheder, selvom hun vidste at Hektor nok ville have nemmere ved at lytte til hende. Elaina vidste dog ikke hvilke uenigheder der var imellem dem og derfor var det nok også bedst at lade det være op til dem. 
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 12.07.2017 21:04
Astra havde altid kunne lig mænd. ikke kun fordi det var dejligt at mærke de forskellige hvad de kunne, men også det at det kunne genere hendes bror at hun var igennem så mange mænd og aborter. Astra havde ikke noget godt forhold til sin storebror, nærmere sin lille bror. han kunne et eller andet med hende. fik hende altid ned på jorden og til at slappe helt af. Astra tænkte vis hun fandt en mand der kunne blive hendes ægtemand ville familien måske lade hende være. men så det bare det. hvem ville ha en der havde været i seng med så mange som hun havde. hvem ville ha en der havde fået abort på abort på abort? Astra troede ikke på at hun kunne finde en ægtemand men måske få lidt flere bekendtskaber ville da også være noget. hun sendte et svagt smil til Elaina.

Astra var tænkende. hun anede ikke helt om hun kunne åbne sig op for Elaina som hun ønskede. faktisk åbnede hun sig sjældent så hun vidste ikke helt om hun kunne det. men hun nikkede roligt og gik tættere på Elaina. "jeg tror stjernerne fortalte mig om dit overfald?" hviskede hun. hun ville ikke skræmme Elaina men hun ville også gerne fortælle en eller anden om sine drømme hun mente kom fra stjernerne.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 17.07.2017 16:25
Elaina havde intet kendskab til Astras abortere eller at hun havde delt seng med så mange mænd. Elaina var trods alt den person der gik højt op i forventningerne, og endnu var hun stadig jomfru, jomfru for Hektors skyld. Elaina var i den overbevisning at enhver ægtemand skulle have en ren kone, så det var nok meget godt at hun ikke havde kendskab til denne del af Astra.

Elaina så med rolige øjne på sin svigerinde, der nærmede sig hende. Elaina blev noget chokeret over hendes udtalelse, havde stjernerne snakket til hende? Var dette overhovedet muligt? Elaina delte bestemt ikke den overbevisning, hendes lå i at der skulle herske balance imellem tingene. Men hvis dette var Astras overbevisning og tro på hvordan hun kunne få svar, ville Elaina ikke fortælle hende at det var forkert. Mange tilbedte forskellige guder og overbevisninger, så stjerne var da ikke mere underligt end alt andet. Hun smilede roligt og var alligevel nysgerrig ved hendes ord og derfor svarede Elaina også med ”Hvad fortalte de?” Trods at hun ikke troede på at stjerne kunne snakke eller kommunikere, ville hun ikke dømme Astra, ligesom hun ikke ønsket at blive dømt fordi hun var så ung.
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 17.07.2017 18:59
Astra vidste hendes bror kendte til hendes mange mænd og hendes mange aborter, noget han nok ikke var så stolt af over for familien. at være ren var en gammeldags ting synes Astra ihvertfald. hun havde ikke noget problem med at finde mænd. men hun havde problemmer med at finde manden, den eneste som ville kunne tøjre hende, den eneste der ville kunne holde hende ud.

hun havde sagt det lavt for at vagterne intet hørte. hun havde altid tydeligt vist at hun troede på stjernerne og at de fortalte alt, hun havde aldrig. og det var aldrig været i et tempel for at be til en gud. hun troede ikke på guder. da Elaina spurgte hvad de havde fortalt så Astra ned og gik lidt tilbage. man kunne nu se gåsehud på hendes arme. billederne havde hele tiden givet hende gåsehud. for hendes drømme mente hun kom fra stjernerne. "de vidste mig det i billeder, de vidste mig tortur, smerte, og gråd." Astra vidste ikke om Elaina havde grædt over for sin overfalds mand men hun havde sikkert grædt indenvendigt. Astra lukkede kort øjnene og tænkte på drømmende inat. lidt uklare billeder men noget med ulykke var ihvertfald sikkert for hende.

Astra åbnede øjnene og så på Elaina og ønskede hun kunne vise sin drøm til andre, men hun havde ikke den evne. hun havde kun evnen til at se fremtid, hun tog sin sjal tættere ind til sig og kunne ikke klare vis der skete noget uventet over for hendes familie. hun sparede øjnene op kort for hvad nu vis det var hendes lille  bror der kom i ulykke. hvad vis han blev overfaldet når han var ude for lennet, hvad vis han blev fanget fordi folk mente lennet havde penge. eller vis han nu lå såret et sted. hun holdte meget af lillebroren til at hun ønskede noget skete for ham. hun rystede på hovedet og prøvede at ryste tænkerne af sig.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 18.07.2017 20:10
Elaina valgte at gå lidt tættere på Astra, da hun valgte at trække sig lidt væk. Hun tænkte at det var fordi hun ikke ønskede at inkludere vagterne, og det kunne Elaina godt forstå. Rygter kunne nemt spredes, mon hvor mange havde kendskab til hendes overfald?

Elaina undrede sig over det Astra fortalte. Hun ville ikke selv havde benyttet ordet gråd. Det lød så barnligt, og det var jo ikke fordi hun havde grædt voldsomt som et lille barn der ikke kunne få sin dessert. Hun ville nok have valgt et ord som jammer eller andet. Elaina håbede bare ikke Astra fik det indblik af hende at hun var et barn. For det var yderst sjældent at hun græd, siden hendes bror død havde hun grædt i alt tre gange. ”Dine billeder er sande” svarede hun roligt og lettere trist, hun ville ikke gå i detaljer med ordet gråd. For hun havde jo grædt, så det ville løgn at gøre det til et større nummer end hvad det var. Elaina fandt det alligevel utrolig at hun havde fået det fortalt. Eller også havde Astra allerede hørt om det, og fortalte hende en løgn. Nej Elaina stoppede straks denne tankegang, hvis hun begyndte at blive mistroisk overfor alt hvad der blev sagt, ville hun ikke være i stand til at stole på nogen. Derfor valgte hun at stole på at Astra ikke havde hørt om overfaldet men kun fået det fortalt af sine stjerne, mon de havde også vist detajlerede billeder af hvad der var sket. 
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 18.07.2017 21:14
Astra havde altid stolet på sine drømme. også selv om de var utydelige eller i klip. ikke altid hun kunne huske det hun drømte. Astra så på hende da hun sagde de var sande. hun havde aldrig ønsket at hendes onde drømme var sande og håbede det bare var mareridt. Astra ville gerne hjælpe Elaina op med humøret vis ikke det var fordi hendes drøm inat havde været et mareridt igen. noget med en pil der borede sig ind i en arm. hun kunne ikke sige hvem det var der blev ramt, og hvor slemt det var. 

Astra så mod vagterne der bare så på dem med lidt nysgerrige øjne. de var jo bare mennesker så nysgerigheden blev jo ved at være der, de var jo ikke maskiner.

Astra så op på himlen i det en pil sussede ned igennem luftet fra et træ, længere fra dem. pilen borede sig ind i underarmen på Astra, hun skreg op i smerte og tog sig til armen.
Vagterne var med det samme på dupperne og omringede De to kvinder, Astra og Elaina. Astra faldt ned på knæ og holdte armen, den venstre, ind til sig. vagterne trak deres skjold og sværd og kiggede rundt for at finde ud af hvor pilen kom fra. da en til pil kom parrerede vagterne med deres skjold. og en farede mod pilens retning og fik hevet en menneske ned. han havde kappe på så man ikke kunne se hvem han var. han havde faktisk været ude på at dræbe de to kvinder. men havde glemt at tage højde for vinden der havde drejet pilen.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 20.07.2017 16:09
Elaina så vurderende på Astra, hun var yderst stille, mon hun tænkte eller havde set mere eller mærket det på egen krop hvordan torturen måtte have følelses. Hun vidste dog ikke om hun skulle spørger yderligere ind til det, hun anede ikke engang hvordan Astra havde det med den slags og hvorvidt emnet var følsomt for hende, for det var bestemt følsomt for Elaina. Alt ved den dag havde været et mareridt! Hun havde været så tæt på at dø, og hvis det ikke havde været for Hektor og de healer havde hun ikke befundet sig her i dag.

Elaina gav et kort gisp fra sig idet, hendes tankestrøm blev brat forstyret af en pil der fløj lige imod dem! Som ramte Astra i armen, Elaina gik straks helt op til hende og klemte sig forsigtigt til hende. Det var tydeligt at det voldte hende smerte at pilen sad i hendes arm, og det ville ikke blive bedre når den skulle fjernes. Ligesom så mange pile havde de modhager og det var tænkeligt at denne også havde, hvilket betød at den kunne ikke tages ud samme vej som den kom ind, men den del ville Elaina lade haeler tage sig af. Hun vidste blot at man kunne ikke hive en pil ud, da det skabte stor smerte og lavede et større sår med modhagerne. Elaina så hvordan vagterne beskyttede dem imod flere pile. I de første sekunder var Elaina bange, men hun vidste også at denne taktik ikke var Vokunzun strategi, så ham udelukkede hun hurtigt, men hvem ville skade dem og Astra. Det forstod hun ikke, men det skulle hun nok finde ud af. De to andre vagter havde formået at fange denne person, Elaina gik stålfast hen til denne satte sig på hug foran denne og spurgte ”Hvorfor skyder De en pil imod en adelsdame?” hendes stemme var fast og bestemt. Hun forlangte bestemt et svar, ellers kendte hun midler til at få dem.  
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 20.07.2017 17:55
Astra græd ikke i fordi det gjorde ondt lige nu, hun havde tåre i øjnene af vrede. hun holdte armen tæt ond til sig som Elaina kom farene mod hende og klemte hende ind til sig. Astra mærkede smerten igennem hele kroppen. hun hev hurtigt efter vejret og så rundt med hurtige øjne. hun kunne intet se. men da en pil kom mod dem og vagterne parerede og gik mod overfalds manden og hev ham ned fra et træ og de resterene vagter prøvede at beskytte Astra mod flere pile imens Elaina gik mod personen stirrede Astra ondt mod denne person. han skulle ikke tro han slap fra dette. ikke ifølge hende ihvert fald.

Elainas ord ragede faktisk denne person om hun var adel eller ej. han begyndte at grine ondt og så mod astra og blev holdt i hver en arm af vagterne så han blev presset mod jorden. "ja hvorfor ikke" sagde han og grinte igen ondt og højt. Astra tog hårdt fat i sin arm og pressede sig op at stå. "de burde ikke bevæge dem Frøken Astra" sagde en vagt der så hende bevæge sig.
"LAD MIG VÆRE!" snerrede hun og gik over om bag Elaina og så på den kappe klædte mand.
"hun er en usel barnemorder, en horre og dranker." han så fra Elaina mod Astra med et skummelt smil. "ikke sandt Astra" Astra så hårdt på manden og så så på Elaina. Astra kunne ikke genkende ham men hun kunne høre på ham at han kendte til hendes aborter og hendes mange forhold og hendes drikkeri. Astra var ikke selv glad for at familien fandt ud af det på denne måde. hun tog hurtigt sin jakke af ved at rive den i stykker og spendte den rundt om armen for at blodet ikke kom så meget ned i den arm. for gal hvor det smertede lige nu. hun gik forbi Elaina og tog fat i mandens kappe og hev den af. 
"og hvem er DE så?" hun havde stadig tåre i øjnene og hele hendes krop rystede men fordi hun havde kjole på kunne man ikke se hendes ben ryste. man så kun hendes arme ryste som en sindsyg. manden så helt fredelig ud i udseendet men hans smil var skummelt og dog charmerende. Astra havde aldrig set ham før. hvor vidste han alt det om hende. men han svarede hende ikke. bevidst.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 21.07.2017 11:20
Elaina fnøs da manden svarede hende, det var da det mest tåbelig svar hun nogensinde havde hørt. Hun sig kort over hovedet da hun hørte en af vagterne protestere imod at Astra bevægede sig, det burde hun hellere ikke. Tænkte Elaina, men Astra var stålfast og afsted ville hun og Elaina ville ikke stå i hendes vej, hun vidste hvordan hun selv ville have reageret hvis det var hende som blev skudt. Elaina så mistroisk på manden, som han nævnte de ord imod Astra, dog undrede det hende at hun var stille omkring det. Elaina ville have slået denne mand, hvis en kaldte hende disse ting. Hun vidste dog at Astra drak, men ligefrem kalde hende en dranker var et lidt hårdt udtryk. Elaina så afventede på situationen, det var trods alt hendes overfaldsmand, men da han intet sagde fløj hendes højre hånd hårdt men fast imod mandens kind, hvor den solidt plantede et rødt aftryk i hans kind. Manden så måbende imod Elaina. Han havde nok aldrig troet hende som den hårde type, men Elaina så som regel ofte ned på tjenestefolk og han var ingen undtagelse og slet ikke når han havde gjort skade mod en adelig! ”Hun stillede Dem et spørgsmål. Svar” kommandere hun hårdt og kontant. Hvis ikke ville hun selv sørger for at denne mand blev ført frem til borgen, hvor han ville få en passende straf. Elaina havde ikke i sinde at føre ham til Hektor. Der var de dybt uenige i hvordan sådanne skulle behandles, Elaina var hård i sine straffe og Hektor noget mere sød, og denne fortjente slet ikke at blive skånet, om så hans udsagn var sandt eller falsk. Så gjorde det ikke ham til herre over et liv.  
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Krystal Administrator
Lige nu: 2 | I dag: 4