En ny vinkel...!

Neph

Neph

Kaffepusher

954
karakterer

Neph 03.02.2017 16:07
Hejsa!

Nu har jeg prøvet at spille min karakter som en mere tilbageholden, nærmest god fyr.
Det lader bare ikke rigtig til at virke, af den ene eller den anden grund! Mine tråde har det med at dø :)

Så jeg tænker lidt at jeg vil prøve at lukke op for hans onde side, som er både sadistisk og måske ude efter magt.

Skulle der være nogen som er interesseret i en tråd med en mere ondskabsfuld version af Zane, må i meget gerne sige til her, i chatten eller via PM.
Så kan vi evt. aftale noget :D

Ciao!
-Neph

Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
karakter

Andy 03.02.2017 16:15
Nu bliver jeg lige nødsag til at få noget uddybet her. Dør trådene fra din side grundet du mister inspiration, eller dør de fra den anden side? Eller dør de bare?

~ Jordy ~
Neph

Neph

Kaffepusher

954
karakterer

Neph 03.02.2017 16:16
Jeg tror det er en god blanding.

Gæst

0
karakter

Du spiller en sort elver. Sort elver......
Neph

Neph

Kaffepusher

954
karakterer

Neph 03.02.2017 17:16
Øhhh... ja? :p

Gæst

0
karakter

Det er en undskyldning, til at gøre hvad du lige præcis har lyst til. Siden har en løs beskrivelse om dem, så det er op til dig selv hvordan du tolker dette. En klassisk og sikker vinder, er at være en arrogant tard, der ser sig selv højt hævet over alle andre racer. Det er nok til at give grund til at tag hvad end du vil fra andre, for ingen er bedre end dig til at bære og eje hvad end det måtte være! Hvad end det er direkte, ved at være snu eller en tredje måde, det finder du bedst ud af selv.
Neph

Neph

Kaffepusher

954
karakterer

Neph 03.02.2017 19:41
...so true! Let the fun begin ^^
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 16.02.2017 17:57
Pick me, pick me.

Gæst

0
karakter

Eventuelt kan jeg anbefale "War of the spider queen" serien. Den giver et rigtig godt bud på hvordan sort elvere opføre sig, fordi er der så mange forskellige. Den er på 6 bøger og foregår i forgotten realms.
Neph

Neph

Kaffepusher

954
karakterer

Neph 17.02.2017 16:02
Åh, jeg har skam en del viden om de onde elverbasser ;) 
Jeg har spillet D&D i mange år, hvoraf jeg mest har været GM/DM.
Bwahahahaha!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8