Hvem skal slås til hakkebøf? Pas på ikke at begå en misteak.

Hvad er bedst?

Hakkebøf
17%
Sirloin
17%
Filet Mignon
0%
Rib-Eye
17%
T-Bone
33%
17%

Tjære

:-)

21
karakterer

Tjære 08.12.2016 11:53
Tak fordi du kiggede, titlen til trods x)

Sagen er den, at jeg ikke kan nøjedes med at have en splinterny karakter, jeg må simpelthen have to.

Min kommende karakter #2 er en ondsidet, koloenorm minotaur, der ikke har mange brikker at flytte rundt med og ikke er i stand til, at se ud over egen næsetip og egne behov.

Jeg afsøger bare lidt markedet med et åbent tilbud: Snedige og snarrådige karakterer, som udnytter minotauren for egen vindings skyld. Om det skal være kortere eller længerevarende plots er relativt uvigtigt, så længe, at vi bare begge to synes plottet er interessant!

Som udgangspunkt vil den store halv-tyr bare lyste efter oplevelser, foruden at sprede kaos; med andre ord burde han være let nok, at manipulere med - særligt fordi han er så uintelligent, som han her; bare bild ham ind, at hvis han følger med planen, så vil han opnå sit mål, få rigdom, magt, sprede skræk og rædsel - fortæl ham, at det er ham der bestemmer, og at din karakter bare er en rådgiver, en hjælpende hånd, så skal han nok spinde som en mis. Minotauren har intet tilhørsforhold til hverken mørket eller lyset, selvom han naturligvis selv er en dyb "mørk" karakter; med andre ord kunne en god karakter også benytte sig af ham, for at underminere de onde.

Han er med andre ord tænkt som lidt af et wildcard, den "kaotisk onde" skruet op på max, med kun marginal fokus på egen overlevelse. Han er dum som et bræt, men stærk og vild som en tornado - og så er det bare op til en mere intelligent karakter, at pege ham i retning af folk de ikke bryder sig om.

Som en afsluttende bemærkning, så bør det nævnes at jeg intet ville have imod, at lade karakteren tage til fange eller blive hårdt såret (så længe han ikke dør, i hvert fald ikke lige med det samme) som følge af handlingerne.
Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
karakterer

Lorgath 08.12.2016 12:49
Jeg har nogle mulige kandidater til dette, men jeg skal lige kigge mine millard karakterer igennem! btw, opslagstitlen er smuk.

Tjære

:-)

21
karakterer

Tjære 08.12.2016 17:09
Super - og takker x)

Jeg kan lige nævne, at ikke bare flere karakterer kan have samme rolle (på forskellige tidspunkter) men også, at Horn kun er langt mere farlig og effektiv her under plagen, hvor han ikke kan stoppes med magi - så smed imens jernet er varmt!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8