Halvdyr med mere søges.

Mong

Mong

2577
posts
22
karakterer

Mong 15.08.2016 14:18
Hej alle med krystaller.


jeg søger halvdyr med mere til mit halvdyr (Tasja) jeg laver. hun er jæger og meget mistroiske over for andre racer end halvdyr, efter at de har været jaget og dræbt.


hun har brug for venner, bekendtskaber og måske nogle fjender. alt kan bruges, kom bare med jeres ideer jeg er villig til at se på alt og lytte til alt.
hun kunne også godt bruge nogle der køber hendes kød hun jager og dræber.

Hilsen Mong 
Gloria

Gloria

The Half Centaur

397
posts
7
karakterer

Gloria 15.08.2016 19:46
Hej Mong

Jeg har mit halvdyr (ulv) Rose. hun er dog også varulv, men hun skjuler det under, at hun naturligt er halvt ulv. 

Der er intet sort og hvidt i Roses verden. bliver hun sat til at slå ihjel har hun ingen kvaler med det, og har også arbejdet som "hyret tæskehold" for slummens bander. Dog forsøger hun ikke at blande sig, da hun et eller andet sted er et godt væsen, og gerne vil hjælpe de uskyldige og hjælpeløse.

hun opholder sig meget i skoven omkring hovedstaden.. måske kan vi bikse noget sammen med dem.. :) 
Mong

Mong

2577
posts
22
karakterer

Mong 15.08.2016 20:35
hej Gloria 

hun lyder sej. vi kan helt klart bikse noget sammen :D Tasja er los som halvdyr og hun har nok brug for nogle som også er halvdyr. hun er kun 22 år gamle.
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
posts
12
karakterer

Sunny 20.08.2016 13:23
Så er der sørme en ny kat i byen! Paka er en tyvagtig halvlos der ikke har meget tilovers for andre. Så nu er der hvert fald endnu et halvdyr løs i hovedstaden!
Mong

Mong

2577
posts
22
karakterer

Mong 20.08.2016 17:50
men Sunny Tasja er fra amazoniskovende :) ikke hovedstaden da hun tror folk stadig jagter og dræber halvdyr :)

Morgana

534
posts
2
karakterer

Morgana 02.10.2016 18:40
Jeg har Alexander, der ikke rigtigt er halvdyr, men som kan forvandle sig til en gepard.
Han er dog midlertidigt sat ret ud af spillet med den evne pga. kaosset og manglende magi! XD


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Nao
Lige nu: 1 | I dag: 10