Zera 08.11.2015 22:37
Jeg er ny på KL (sådan helt ny), og søger derfor alt fra de mest basale plots, til de store, indviklede og karakterudviklende plots til Saga.Lidt info om Saga:
- Hun er 19 år og datter af Tusmørkekroens tidligere ejer.
- Født og opvokset i Tusmørkedalen med med en eventyres sind er hun draget ud for at se verden.
- Hun er en fabelagtig jager, og man ser hendes sjældent uden bue og pil.
- Hun har en smule medfødt magi (forhøjede sanser og hørelse), men har ingen kontrol over det.
- Hun drømmer om engang at blive en af Lysets Krigere, men det er først når hun har set hele verden.
Saga er en nysgerrig tøs, hvis rejse kan føre hende hvor som helst, og primært ønsker hun at møde alle typer mennesker og væsner og se så meget som muligt.
Rent rollespilsmæssigt er jeg med på stort set alt, og har intet imod at stille hende til rådighed til både knubs og kram - eller hvad du nu skulle gå og søge. :)
Så kom karakter nummer to på. Mød:
[url=http://www.krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=9120]Kahina Oyibo[/url]
- Hendes kælenavn er Moder Kahina.
- Hendes alder er ukendt, men hun mener selv, at hun er omkring de 23 år.
- Hun er tidligere slave for en af de store slavehandlere i Rubinien.
- Hun er kraftfuld seer og besidder en smule vandmagi.
- Hun er præstinde for Sharas orden
Kahina er en stille og eftertænksom person. For mange kan hun virke direkte skrøbelig, og selvom det måske passer at hun ikke just er stærk rent fysisk, udstråler hun en magt kun de færreste andre kan udstråle. På trods af at hun kan være hård og ubarmhjertig som ørkenens nat, foretrækker hun dog at være kærlig og eftergivende. Kahina er præstinde (og derved leder) for en nomadestamme i ørkenen. For nu har hun valgt at rejse mod Nord, i et håb om at finde en, der kan hjælpe hende med at beherske den vandmagi hun for nyligt opdagede hun besad.
Som med Saga er jeg med på stort set alt, just hit me!