Vladimir 01.04.2015 02:21
Ja, som titlen hentyder, søger jeg nogen til at være Vladimir’s værste mareridt. Det er dog ikke det eneste jeg søger.Hver af tingene herunder, er en mulighed for et lille plot, som kan sende vores karaktere i mange forskellige retninger. Det er ting, som Vladimir skal bruge, for at kunne udvikle sig som en karakter, og ting jeg helst ikke vil have NPC’er til at tage sig af. Det ville jo ødelægge hele idéen i at spille post-by-post rollespil ^^
Jeg vil sætte hvert af plotsne op, som var det et opslag for sig selv, og så kan du overveje, om det skulle være noget for dig. Dog beder jeg dig om at overveje, om det virkelig er noget -din- karakter, realistisk, ville kunne udfylde.
Anyway.. Enuff talk.
The Face of an Angel’s Nightmares
Vladimir husker ikke meget fra hans liv som et menneske. Og de ting han kan huske, er hans navn, og smertefulde minder.
Noget af det han husker allerbedst, er ansigterne på dem han elskede allermest, og deres skrig da de brændte op i hans arme. Men det han husker aller bedst, er ansigtet på den der dræbte dem, og ham selv med i købet. Ansigtet hjemsøger hans drømme. Gør hans søvn skrøbelig, og hans drømme til mareridt.
Vladimir bære på mange smerter. Følelser, som han oftest forsøger at gemme for andre. At holde for sig selv. Men den flamme der brænder aller stærkest i ham, og lyser hans største mål i livet op, er hans had for dette ansigt. Dette kreatur, er roden til alt mørkt i Vladimir’s hjerte.
Vil det ende med at æde ham op? Brænde den han engang var, og skabe en helt ny, mørkere side af hans sjæl? Eller vil han endelig kunne besejre denne vrede, og komme over tabet af hans elskede?
Det er temmelig åbenlyst, hvad det er at jeg søger her. Jeg søger en, til at sætte en krop, og personlighed, bag dette ansigt. Hvad enten ansigtet er en mand eller kvinde, betyder ikke så meget. Om det er en Dæmon, en ondskabsfuld Engel, eller hvad, er også irrelevant. Dog, er der nogen få kriterier.
Jeg ser helst, at denne skabning er forholdsvis stærk, og ikke noget Vladimir ville kunne besejre, i hans nuværende tilstand. Jeg vil også gerne have, at denne figur, er leder af et eller andet. Noget, som Vladimir ville kunne skade ham/hende igennem. Måske en ulovlig smuggler ring? En Assassinations order? Noget hvor Vladimir virkelig kunne gøre skade.
Det var vel det. Glæder mig til at høre, om nogen er interesseret. Er egentlig det, jeg søger allermest. Uden denne karakter, har Vladimir ikke rigtig noget formål. ^^
Det er hvad jeg lige har, indtil videre. Jeg vil tilføje mere, når jeg lige har fået svar på nogen spørgsmål omkring de andre.
Indtil da, så vil jeg håbe på at høre fra nogen glade, ondskabsfulde personer der ude, der kunne ønske at torturer en Engel, mentalt! \o/
Vlad