HoneyBee

HoneyBee

33
karakterer

HoneyBee 08.08.2023 14:30
Hej!
Min karakter er nu blevet godkendt og kunne derfor godt bruge nogle at lave tråde med! :D
Så hvis der er nogen der genre vil finde på noget sjovt med Alcyone, ville det være fedt :D 

Jeg tilføjer lige nogle ekstra til listen! :D

KIKI 
Jeg er så heldig at få godkendt en ny karakter, som hedder Kiki! :D Hun er en ung menneske pige, som hele sit liv har levet alene sin familie og ved ikke helt, hvor hun kommer fra. Imens hun søger dette, skaber hun ballade i Dianthos, hvor byvagterne er efter hende. Hun er kendt som Den Lille Djævel og er uden tvivl en person med ben i næsen. 

Hvis du har nogle unge og sjove karaktere, som måske kan krydse hendes vej og skabe ballade, så lad os da finde på noget!:D

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 08.08.2023 16:41
Jeg er frisk
Leviathan

Leviathan

monster from the deep

666
karakterer

Leviathan 08.08.2023 19:04
Hej og velkommen til siden, håber du falder godt til.

Jeg er også frisk på en tråd, ser om en af mine sige dig noget eller om de begge gør ^^
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 09.08.2023 03:23
Velkommen til! 

Jeg bil gerne tilbyde min skovelver Davian til noget plot eller en random tråd. Han ejer kroen I skovfortet i Elverly men rejser gerne til disnthos for mjød eller øl til kroen
Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
karakterer

Fisk 13.08.2023 12:28
Velkommen!! (Elsker dit profilbillede)

Hvis du har tålmodighed vil jeg gerne starte en tråd med dig. (Jeg er lige kommet igang igen efter en lang pause) Jeg har Avira som jeg tænker ville være en god mulighed. Hun er strejfer og sælger meger af sine skulpture, så ja hun rejser meget  
HoneyBee

HoneyBee

33
karakterer

HoneyBee 17.08.2023 18:53
Update! :D
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack