Halløj!

Leder du efter sprængfarlig dynamik? Rådne relationer? Svigefuld, giftig, usikre eller helt usandsynlige relationer af enten fjendtlig, venskabelig eller romantisk karakter? - Det gør jeg også!

Min tudsegamle fuldblodsdæmon Perditha er en sassy madame, der anser sig selv som en mindre gudinde. Højt tilbedt af sig selv, uden et regulært gudekompleks. Hun elsker svig og smerte, at ligge og dase under et viftende palmeblad og lange gåture på randen af insanity. Og nu sidder du sikkert og tænker - omg, hvad fanden jeg skal finde på til dét? og dertil kan jeg sige; Der er masser!

Perditha husker intet om sin fortid - end ikke sit eget virkelige navn. Derfor kunne der være massere af familie, enten nær eller fjern der pludselig kunne dukke op i hendes liv - måske kunne det også være nogen der rent faktisk ikke var reelt familie, med bildte hende det ind?

Det kunne være venskaber af ny eller gammel tidsalder, som perditha måske heller ikke lige husker? Det kan være venskaber der er gode, eller det kan være venskaber der er opstået af nød - like, my enemys enemy is my friend? Eller det kan være intense venskaber der grænser til romantisk og som enten består eller går ned som et kælvende isbjerg!

Rivaliserende fjender, barndoms nemesisser, eller bare en som man kan give sit stink eye til har også interesse.

Til romantikeren, der søger lidt ømhed - kan jeg kun beklage og sige, at Perditha og jeg ikke tager imod pladderromantiske requests - men! Vi tilbyder passion, udnyttelse, reel love med overhægende fare for at enten din karakter eller stakkel Per, bliver brændt. Om ikke andet går vi også ind for domestic issues, hertil kan jeg informere om, at jeg tidligere - med succes, har spillet lange tråde i debatten om, i hvilken ende af stuen som kaffebordet skulle stå. 

Intet for småt eller for stort - vi tager det hele med!

(Bare ikke pladderromance)...

... (Seriøst, Hun hører ikke til i en disney film)