Tråde og plot søges til Kieran (mørkelver) og Sylvia (Bjergelver)

Tosobia

Tosobia

88
karakterer

Tosobia 05.02.2023 16:20
Kieran Mørkelver
Kieran er en person som gør hvad der passer ham. Han er svær at komme ind på livet af, men er man først inde, er han der 100 procent for en.
Han er dog rimelig utålmodig, stædig og kan virke meget selvisk. Han skjuler gerne sine følelser, og mener altid selv han har ret. Han er også en eventyrlysten person.

Kieran mangler alle slags relationer, og en masse tråde!
Både romantiske, fjender og venner. 
Det kan også være fortidsrelationer
Jeg er frisk på alle slags tråde, både intime, kamp, og så videre! Evt også noget der omhandler hans erhverv som Tyv!

Sylvia Bjergelver
Sylvia er temmelig genert, i starten, men er dog ikke bange for at sige sin mening, hvis hun er i det rigtige selskab. Hun er forsigtig, men en optimistisk og opmærksom person, som både er medfølende, men selv gemmer sine følelser, for folk hun ikke stoler på.
Hun er en loyal pige, som er frisk på eventyr.
Jeg søger en masse til Sylvia, og er frisk på både intime tråde, kamp tråde, folk der kommer forbi kroen hvor hun arbejder og alt andet!
Sylvia har en lillebror, som hun har oplært i bueskydning, hvis du kunne tænke dig at spille lille broderen så skriv!
Charmander

Charmander

Den lille Charizard

2879
karakterer

Ello! 

Ville det være muligt, at du kunne skrive hvad du mere konkret søgte af former af relationer og plots eventuel, så er det nemmere for mig (og måske også andre) at se om noget matcher up ? :D 
Tosobia

Tosobia

88
karakterer

Tosobia 05.02.2023 17:10
Har tilføjet lidt <3

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8