Søger en at emne med, efter længere tids pause

Mizulla

Mizulla

21
karakter

Mizulla 20.08.2022 21:29
Hej alle sammen!
Jeg er tilbage fra en virkelig lang pause, på grund af noget irl mobning. Men jeg er nu endelig klar til at have det sjovt og dykke helt ind i Krystallandets univers! Jeg er stadigvæk ved at lærer, hvordan jeg skal emne, da det virkelig er længe siden jeg sidst har gjort det, men det er derfor jeg har alle jer til at hjælpe mig med at komme igang igen

Lige pt. har jeg denne bruger Midnight, som søger et emne

Kort sagt om midnight: Midnight går tit under navnet Night. Han er en virkelig dygtig healer. men brænder meget at skrive, tegne og være krativ. midnight har dog et problem, det er når han får ondt i hoved, har han et problem med næseblod. Han kender sin mors familie, men de hader ham, da de beskylder ham for være grunden til hans mors død

Hvad Midnight søger: altså han vil gerne finde en pige, som både vil være hans livs kærlighed, men også hans muse indenfor hans kunst

p.t lille note: Da det er virkelig længe siden jeg har emnet, så vil jeg gøre mit bedste for at skrive mere end 3 linjer. og hvis man finder mine svar for kort, må man endelig gerne sige det til mig, så jeg kan redigere det, så der kan komme mere på mit svar.
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 21.08.2022 02:08
Velkommen tilbage Mizulla!

Jeg har faktisk 3 karaktere jeg kan smide efter dig.

Jeg har Joseph som er tigger og som hverken kan skrive, regne eller læse men han vil gerne designe tøj. Så det ville helt sikkert være en ting som Midnight kunne hjælpe ham lidt med, da han hverken forstår det ene eller det andet. Bortset fra at han er pisse paranoid når det kommer til ALT