Mizulla 20.08.2022 21:29
Hej alle sammen! Jeg er tilbage fra en virkelig lang pause, på grund af noget irl mobning. Men jeg er nu endelig klar til at have det sjovt og dykke helt ind i Krystallandets univers! Jeg er stadigvæk ved at lærer, hvordan jeg skal emne, da det virkelig er længe siden jeg sidst har gjort det, men det er derfor jeg har alle jer til at hjælpe mig med at komme igang igen
Lige pt. har jeg denne bruger Midnight, som søger et emne
Kort sagt om midnight: Midnight går tit under navnet Night. Han er en virkelig dygtig healer. men brænder meget at skrive, tegne og være krativ. midnight har dog et problem, det er når han får ondt i hoved, har han et problem med næseblod. Han kender sin mors familie, men de hader ham, da de beskylder ham for være grunden til hans mors død
Hvad Midnight søger: altså han vil gerne finde en pige, som både vil være hans livs kærlighed, men også hans muse indenfor hans kunst
p.t lille note: Da det er virkelig længe siden jeg har emnet, så vil jeg gøre mit bedste for at skrive mere end 3 linjer. og hvis man finder mine svar for kort, må man endelig gerne sige det til mig, så jeg kan redigere det, så der kan komme mere på mit svar.