Søger en at emne med, efter længere tids pause

Mizulla

Mizulla

21
karakter

Mizulla 20.08.2022 21:29
Hej alle sammen!
Jeg er tilbage fra en virkelig lang pause, på grund af noget irl mobning. Men jeg er nu endelig klar til at have det sjovt og dykke helt ind i Krystallandets univers! Jeg er stadigvæk ved at lærer, hvordan jeg skal emne, da det virkelig er længe siden jeg sidst har gjort det, men det er derfor jeg har alle jer til at hjælpe mig med at komme igang igen

Lige pt. har jeg denne bruger Midnight, som søger et emne

Kort sagt om midnight: Midnight går tit under navnet Night. Han er en virkelig dygtig healer. men brænder meget at skrive, tegne og være krativ. midnight har dog et problem, det er når han får ondt i hoved, har han et problem med næseblod. Han kender sin mors familie, men de hader ham, da de beskylder ham for være grunden til hans mors død

Hvad Midnight søger: altså han vil gerne finde en pige, som både vil være hans livs kærlighed, men også hans muse indenfor hans kunst

p.t lille note: Da det er virkelig længe siden jeg har emnet, så vil jeg gøre mit bedste for at skrive mere end 3 linjer. og hvis man finder mine svar for kort, må man endelig gerne sige det til mig, så jeg kan redigere det, så der kan komme mere på mit svar.
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 21.08.2022 02:08
Velkommen tilbage Mizulla!

Jeg har faktisk 3 karaktere jeg kan smide efter dig.

Jeg har Joseph som er tigger og som hverken kan skrive, regne eller læse men han vil gerne designe tøj. Så det ville helt sikkert være en ting som Midnight kunne hjælpe ham lidt med, da han hverken forstår det ene eller det andet. Bortset fra at han er pisse paranoid når det kommer til ALT

Så har jeg Adelynn som er vampyr men sagtens kunne gå efter at finde en kur til ham når han har ondt i hovedet. Hun bruger gamle opskrifter der er over 100+ år gamle som hun har lært fra en urtekræmmerske som healede dyr. Hvilke Lynn stadig gør den dag i dag og derfor ser man hendes hus næsten altid fyldt med dyr. Hun er tidliger datter af en lord og er den eneste nulevende fra den familie men hun bruger ikke sin titel. Hvis de går godt i spænd kan jeg sagtens se et potentiale i et forhol da hun ikke bider mennesker med mindre hun bruger sirene stemme men hun har aldrig slået ihjel

Så har jeg Aliana som sagtens knne bruge en sød fyr. Hun er varulv og lever i Medanien men har et potentiale i at leve et frit liv. Hun vil ikke slippe sin ulveflok hun er en del af og så har hun en datter på 1½ sammen med flokkens leder Manuel. Hun er viljestærk og hader ALT der har med slaverri at gøre!

Jeg er lige glad med om de er korte svar, det er indholdet der betyder noget :)
Mizulla

Mizulla

21
karakter

Mizulla 22.08.2022 10:41
jeg ligger lidt til inden at vil have et emne med Joseph, da jeg tænker at lære ham læse, skrive og regne måske vil være en god ide. men jeg ligger også til et emne med adelynn. da jeg har noget for menneske/vampyr forhold. da jeg selv skriver en bog om det emne
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 22.08.2022 19:33
Altså vi kan sagtens have begge tråde hvis du ønsker det. Jeg kan sagtens oprette dem hvis du ønsker?
For jeg er firsk på begge. Joseph er tidligere slave solgt af sine forældre og blev frigjort efter service. Så han har ingen ing lært da han ikke har måtte.

Så du siger bare til om du vil have begge to eller bare det ene og hvad du selv ønsker at have :)
Mizulla

Mizulla

21
karakter

Mizulla 22.08.2022 19:35
lyder sjovt med begge. og det vil glæde mig virkelig meget. hvis du kunne starte dem. da jeg lige skal ind i det med at emne igen
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 22.08.2022 20:00
Er det okey at Josephs tråd bliver i Dianthos (Det er der han tigger)

O at Adelynn's tråd bliver i Safirien? (da det er det hun opholder sig for det meste)
Mizulla

Mizulla

21
karakter

Mizulla 22.08.2022 20:02
helt fint med mig

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8