Garr udbryderkongen

Garr

Garr

14
karakter

Garr 14.07.2022 23:58
Garr er ganske vist ikke nogen udbryderkonge. Han er en slave. I øjeblikket er han faktisk slet ikke godkendt som karakter.

Når han engang er det, så søger jeg efter en medspiller i et specifikt plot, som min medspiller(dig) naturligvis kan være med til, at sætte dit eget præg på.

Først er fremmest, så er Garr en slave i Rubinien, som han har været i hele sit liv. Han er en ret speciel, meget lærd, kløgtig og særdeles ondsindet slave, men stadig en slave. Han står foran endeligt at skulle sælges, og her kommer din karakter så ind i billedet:

A) Din karakter er køberen. Altså vil vores to karaktere herefter være tæt forbundne, indtil du enten giver Garr hans frihed, eller han undslipper.

B) Din karakter er vidne til Garrs vilde flugt fra sin kommende ejer. En flugt som er mere eller mindre blodig, og som din karakter naturligvis også kan stå på den anden side af: For at hjælpe med at fange den undslupne slave.

C) Din karakter assisterer Garrs flugt, og faciliterer hans frihed. Om din karakter efterfølgende har lyst til at medvirke til Garrs uomtvisteligt blodige hævntogt er fuldstændigt oppe i luften. Selvom Garr er en helt igennem usympatisk person, så vil din karakter få en helt særlig stjerne hos ham, hvis de hjælper ham i hans flugt.

D) Fri fantasi. Dit forslag. Jeg er lutter øre!

Jeg håber nogen ligger inde med en karakter i Rubinien, eller en som kan komme dertil, som de forestiller sig kan medvirke i mit lille, men for Garr meget vigtige, plot.

Tak for læsningen, og vi ses måske ingame ;-)

Rettelse:
Vil i dette indlæg lige tilføje, at dette plot er et, som jeg ønsker at påbegynde, og også afslutte, relativt hurtigt efter godkendelsen af min karakter, da det er adgangsgivende for ham, til resten af spilverdnen. Med andre ord, så har jeg en klar forventning om en form for aktivitet. Det er ærlig talt for at lægge en smule pres på, for jeg - og Garr! - er sgu en presset mand, hvis plottet som skal slippe min karakter løs enten går i hårknude, i stå, eller ikke bliver til noget.
Jeg forventer naturligvis ikke svar hver time, men jeg forventer det inden for rimelig tid - så kan der lægges i det hvad man vil.

Føler du, læseren, ikke, at dette er noget, som du vil være i stand til, at leve op til - så vil jeg hellere påbegynde et plot med dig senere, på et andet tidspunkt.

Rettelse 2:
Garr godkendt! Se karakterarket i min profil, hvis du er interesseret!
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 15.07.2022 21:42
Hej Garr!

Jeg har aliana der kunne passe til alle 3 dele. Hun er varulv og bor i medanien. Men er tidligere slave og har købt sig selv fri for 10 år siden. Hun hader slavehandlere da hun selv blev solgt ma ge gange da hun blev bidt af en varulv som ganske ung, of ingen har kunne takle hendes varulve side under en fuldmåne som slave. 
Hun kunne sagtens købe ham for at give ham hans frihed. Hun kunne sagtens se hans flugt og være medvirkende til at han ikke blev fundet.
Hun kunne sagtens være med til et blodtogt mod hendes vilje da hun stadig har en familie som består af en ulve flok og en datter.
Garr

Garr

14
karakter

Garr 15.07.2022 22:32
Hej Fnuggie.

Jeg har læst Aliana og forestiller mig klart, at hun godt kunne være personen, som kunne skride til Garrs undsætning, i hans mere eller mindre spontane, impulsive, kaotiske og særdeles vanvittige flugtforsøg. Idéen tiltaler mig faktisk en del.

Sagen er bare den, at jeg er i drøftelser med en anden bruger over private beskeder. Da vedkommende skrev til mig først, og også tilbyder en god idé, så vil jeg lige se hvad der sker dér, først.

Slutteligt, så har jeg også lavet en tilføjelse i oplægget her; "Rettelse:" og frem, i bunden. Nu er jeg jo ikke bekendt den generelle aktivitet på siden, men jeg føler at det er noget jeg må plotte ind, da jeg vil være særdeles ked af både syv, fjorten, tredive og bestemt også treds dages ventetid på et svar i min potentielle plottråd.

Er det okay hvis jeg vender tilbage såfremt mine beskeder med den tredje bruger ikke bærer frugt? Eller har min rettelse taget livet af vores eventyr, inden det er begyndt? ;-)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8