Ophelia

Ophelia

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 28 år

Højde / 160 cm

Chiwii 01.06.2022 01:00
Ophelia havde begivet sig ud på en gåtur i skoven. På denne dag, havde hun tiden til det. Det var ikke altid, hun havde den samme tid som i dag, normalt ville hun være på arbejde, det var hun nærmest det meste af tiden, men ikke i dag. 

Hun havde brug for at komme ud og røre sig lidt, uden at skulle forholde sig til noget eller nogen. Socialt samvær var noget hun fik hver dag og egentlig følte hun ikke at det var noget hun havde brug for lige nu. 

Hun havde bevæget sig hen til lysningen, hvor hun valgte at stoppe op og trak vejret dybt ind i maven og puste ud igen. Det var befriende på en eller anden måde. Afslappende. Hun lod øjnene glide lidt rundt i landskabet, på naturen. Det kunne godt være at hun boede i skoven, men det var sjældent at hun faktisk kunne nyde at være der alene i stilhed. Hun valgte at bevæge sig over mod et træ for at sætte sig ned og nyde naturen, bare et øjeblik. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 02.06.2022 16:10
det var en god sommer dag og solen stod højt og kastede lys over Amazon skoven en el gammel skov som huse mange mærkelige væsner og hjemlige byer  man skulle være af den rigtigt støbningen vis man skulle bo her ude og skulle overleve men dog var det næsten som en vær anden skov dyr som løb og spiste af trænes blade og græsset 

dog var det ikke tilfældet for en særlige  halv ulv som boet med sin folk og med hans klang i skoven de hadet været kendt for at beskytte en gammel  by som meget meget få kendte til  der var lavet en stig men det krævet at være n halvdyr med en godlugte sans at finde den vis man ikke var blive vis den i forvejen Jack hadet taget sin træningens udstyr med for det var noget han gjorder tit vis der var noget som gik ham på han hadet en lang rund stykke træ han bruge til at slå mod træne  eller en dukke med hø i  

det hadet værre nogle lange dage for ham så det  var godt han kunne slappe af med det her og komme lidt væk fra alle opgaverne  der hjemme fra 
Ophelia

Ophelia

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 28 år

Højde / 160 cm

Chiwii 02.06.2022 22:55
Da Ophelia havde slappet lidt af og nydt naturen, rejste hun sig igen op. Det var på tide at komme videre med hendes gåtur, det var alligevel et skønt vejr. Det var rart at komme ud, når det skønne vejr endelig viste sig. Det var jo sjældent at hun havde tiden til det og når der endelig var tid, nød hun det i fulde drag. 

Hendes øjne var rundt i hele landskabet som hun bevægede sig rundt i skoven. Som om hun skulle undersøge hver detalje i landskabet. Hendes øre fangede fuglekvidder rundt omkring, hendes jaginstinkt kunne ikke undgå det. Det lå til hendes natur, det var desværre ikke noget hun kunne slå fra. 

På et tidspunkt så hun en fugl som stod på en sten og hun betragtede den som var et måltid for hende. Hun bevægede sig langsomt frem af, men inden hun så sig om bumpede hun ind i et træ og fuglen fløj. Hun rømmede sig lidt og tog sit til hovedet da det var det hun havde slået sig værst. Dog ikke fordi det var slemt, men nok til hun lige skulle komme over det. Hun bandede lidt over, hun ikke havde set sig for.. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 10.06.2022 15:28
jack hadet taget sigte med spydet og gennem boret  figuren  og lyfte den op men hans øre vifte tilbage da han høre nogle snakke ikke så langt væk her fra han  vendte sig underen og holdte et sværd fram men da han så det var en  halvdyr lage han sværet i skeden igen han studeret  persoen længe det var en kat det kunne han se det var ikke noget han hadet i mod stille lænte han sig op af et træ " nåå ser man det jeg troede katte var gode til sådan noget " svaret han stille for ikke at forskære hende for meget mens hans hale vifte lidt han hadet kun bukser på så man kunne se de forskelige ar på kroppen og det viste han var en kæmper 

jack lod sig ikke overvinde på nogle måde af en kat men han syntes nu ophelia så godt  men der skulle heller ikke så meget til for  hans side af at se på en halvdyrs kvinde så godt ud  

Ophelia

Ophelia

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 28 år

Højde / 160 cm

Chiwii 12.06.2022 22:50
Ophelia havde efterhånden kommet sig over st have slået hovedet. Det var et mindre slag hun havde fået, ikke rigtigt noget at snakke højt om. Det var nok også mest chokket som gjorde at det føltes som om hun havde slået det mere. 

Hun lod blikket glide lidt rundt i håb om at der ikke rigtigt var nogen som så det, det var måske en smule flovt. Hun sukkede lidt lettende op da hun ikke kunne se nogen. Det var nu alligevel heldigt. Det var nu ikke så tit hun var så uheldig. Men på et eller andet tidspunkt skulle det vel ske at hun var lidt klodset. 

Hun fik dog en lettere forskrækkelse da hun hørte en mandlig stemme som hun kunne regne ud var til hende. Hun gik ud fra at hun var den eneste kat i nærheden af ham. Hun vendte sig roligt om for at lade blikket møde hans. Et lille skævt smil kom på hendes læber "Jeg havde vel nok håbet på at der ikke var nogen som så mig eller hørte mig." Det var vel ikke rigtigt et svar på hans kække kommentar men hun havde ikke rigtigt hørt, hvad han havde sagt. Hun følte lidt at det ikke rigtigt var hendes dag, hun følte sig lidt klodset og forvirret. Hun lod blikket glide på skeden og sværdet. "Ude for at træne?" Spurgte hun, som om hun aldrig havde set det før.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 14.06.2022 13:00
jack smilte blidt og kikket ned på sit sværd han nikket til det hun sagde " ja da det jo et godt vær så hvorfor ikke " et stille varmt smil bredte sig på hans læber mens han studeret kvinden han så lidt op og ned af hende men valgte t gå hen mod hende og løfte en pote så hun kunne rejse op " mit navn er jack " svaret han blidt og holdte lidt fast i kvindes hånd i nu men gav stille slip  han vendte blikket mod sin trænigen sted og peget der hen " jeg træner lidt længer fremme jeg underet mig bare over lyden og ville se det hvad det var og så det var en smuk  kvinde der var der " svaret han chameren til hende og bukket høfliget til hende men han vendte sig rundt stille og begyndte at gå der hen hun måtte godt følge med vis hun hadet lyst til det. man kunne hurtit se jack var en kæmper 

han så lidt ned på jorden med et stille smil og tænke lidt over det " kender du til min hjem by længer inde i skoven " 

Ophelia

Ophelia

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 28 år

Højde / 160 cm

Chiwii 19.06.2022 23:04
Hun svarede ikke rigtigt på at det var et godt vejr, da hun ikke rigtigt anede, hvad hun skulle svare. Hun lod blikket glide lidt på træet, men faldt hurtigt tilbage på ham da han gik over mod hende og løftede hans pote. I det han løftede poten blinkede hun, som om han ville slå hende. Det var ren og skær en refleks hun havde, hvis nogen kom for tæt på hendes ansigt. Hun tog roligt imod poten for at rejse sig. "Ophelia" sagde hun med et lille smil på læberne. Hun kunne vel ligeså godt præsentere sig selv nu, hvor han havde præsenteret sig selv. Det var egentlig ikke fordi at hun var så glad for at præsentere sig selv, mest fordi hun frygtede altid at folk kendte til hendes far og ville sladre, hvor hun var. Det var en irriterende frygt. 

"Det lyder hyggeligt" sagde hun kort, da hun ikke rigtigt havde bidt mærke i hans charmerende svar. Hun havde ikke rigtigt været i noget forhold eller andet, som gjorde at hun vidste, hvad det var. Bevares, hun havde været forelsket før, men hun havde ikke rigtigt gjort noget ved det. Det havde ikke rigtigt sagt hende noget da hun havde andre ting at tænke på i hendes fortid. Da han begyndte at gå mod stedet, hvor han trænede, fulgte hun stille med men holdte sig på afstand. Hun kendte ikke til fyren og hendes mistro til andre var ikke blevet mindre selvom hun havde været væk fra hendes far i lang tid. 

Hun kiggede lidt på figuren som han trænede med, men blikket lod hun glide hen på ham da han spurgte hende et om et spørgsmål. "Nej. Hvilken by?" spurgte hun med et undrende ansigts udtryk. Hun havde boet i skoven et stykke tid, men der var så mange dele af skoven at hun ikke rigtigt havde undersøgt alle steder. Hun havde været mange steder, men ikke alle steder. Hendes tanker fløj lidt rundt, ville hun overhovedet følge med til byen, hvis hun overhovedet fik muligheden? Hun fik en kuldegysning bare ved tanken. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.06.2022 19:01
jack pakket stille tingen sammen i en stor taske som han har været kunne godt mærke af ophelia var blivet slået på og nok også der for blinkede med øjne lidt han trak snuden lidt da han mærkede det vis der var en ting jack ikke kunne klare så var det mishandlingen af halvdyr. stille fik han taget sit tøj på igen og vendte sig mod ophelia da hun sagde sit navn " smuk navn...." svaret han stille da det passet jack lod halen flaver lidt til siden til siden mens han pakket sammen godt nok var hun en kat men det var ikke noget som jack ikke kunne hånd tære der var mange katte halvdyre der hor han boet også 

"min landsby ligger langt inde i Amazon skoven den her hjemlige så ingen ville kunne finde den  og dem som kommer og besøger den skal underskrive et papiaer om tavsheds pligt det ville sige at vis du prøver at sige byens navn lukker din mund i   og vis du pøver at finde det med nogle ville du glemme hvor den ligger. "  svaret jack stolt og slog spydet ned i jorden mens han kikket sig omkring for at sikker han ikke hadet glemt et eller andet 

jeg der den næste som skal tage over strammen og det er jeg også begyndt på det var ikke nogle let start da jeg har en meget hård far " jacks blik vendte sig om til ophelia lidt og smilte rolige til hende han fandt lidt vand frem og begyndte at drikke det han jack sukket lidt og lænd te sig op af træet lidt solen fik hans hår til at skidne som sølv

Ophelia

Ophelia

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 28 år

Højde / 160 cm

Chiwii 22.06.2022 14:34
Ophelia lænede sig op af et træ imens hun stod og kiggede på han pakkede alt sit grej sammen. "Tak" sagde hun kort med et smil på hendes læber efter hans kommentar om hendes navn. Hun kiggede lidt undrende på ham da han fortalte om sin landsby "Hemmlig? Hvorfor?" hun spurgte egentlig af ren nysgerrighed. Hun havde ikke rigtigt forstået, hvorfor den skulle være hemmelig? Hun synes måske det var lidt mærkeligt? 

"Hård far? Hvordan? nu hvor han selv bragte det på banen, kunne hun ligeså godt spørge ind til det. Dog synes hun det virkede lidt mærkeligt, men man havde jo forskellige ting man tog sig af og forskellige måder at drive ting på. Det havde hun ikke så meget forstand på og egentlig heller ikke rigtigt noget hun havde oplevet. Hun boede for sig selv og holdte sig mest for sig selv. 

Hun lod sig selv betragte hans pels som skinnede sølv men lod igen blikket glide lidt væk fra ham "Jeg kender ikke så meget til sådan noget. Jeg holder mig mest for mig selv" sagde hun med et smil på hendes læber, for det generede hende ikke, hun havde det meget fint med at holde sig for sig selv, uden at have andre at skulle forholde sig til.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.06.2022 20:52
min far brød sig ikke om at jeg hadet bragt mine børn til verden uden for ægteskab" svaret han lige ud og trak trøjen lidt til siden så man kunne se store flænger over hans bryst  han hadet næsten slået Jack Ihjel    han slap den igen og kikket rundt men kikket igen på Ophelia  et stille smil bredte sig da han næsten kunne tænke hende tanker " nej jeg vidste det ikke selv... nej jeg er ikke gift... " svaret han lige ud og tænke sig lidt om det næste svar hun hadet stille ham  hvordan skulle han forklare det 

"hmme jo mine forfædre  var nogle slaver som befriede sig selv og flygte ud i skoven og fadt en jeg af en art som var formet som en mur her begyndte de så at bygge det vi kalder for halvdyrs Hjem by men de valgte ikke at omtale den for nogle kun for dem som de stolet på... ikke en gang de  konlige ved hvor den ligger  vi er fredlige folk men vis man trur vores folk er vi på vagt.. og tøver ikke... byen er hjem for dem som intede hjem har og kan gøre sig nytte der vi befrier også halv dyr fra halv slavernes handler" jack stoppet lidt og så efter tænk som ud og to poten op til hagen lidt det ville være beder at vise kvinde stede men han ville heller ikke bare lige vise hende stede som sådan han sukket lidt og trak poten over håret blidt " ja det forgår stadige det bliver gjort for det meste når det er mørkt " 
Ophelia

Ophelia

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 28 år

Højde / 160 cm

Chiwii 07.07.2022 12:50
Hendes øjne fulgte hans bevægelser og kiggede lidt på de store flænger. Hun kiggede væk fra dem igen, da det mindede hende om hendes egne ar på ryggen. Det var ubehageligt og hun sank en klump ved tanken. Hun kiggede lidt i jorden "Så, fordi det skete uden for ægteskabet, skulle du straffes?" spurgte hun stille og kiggede op på ham igen. Hun anede ikke engang, hvad hun tænkte på, men der var mange tanker som florerede i hendes hoved. "Det kunne godt være du var gift. Hvem ved?" hun smilede kort. "Dine børn.. Bor de i byen?"

"Det lyder umiddelbart som et godt sted at være. Har i aldrig uventede gæster? Jeg tænker at der må vel være nogen som kommer ret uventet?" Hun vidste at andre kunne være ret nysgerrige på andre ting. Især andre steder der måske var mulighed for, man kunne bo. Hun havde vel selv håbet på, at hun havde fundet stedet efter hendes flugt hjemmefra, men egentlig havde hun det fint med at være der, hvor hun var. Hun havde oprettet sin egen lille base i skoven. Ingen forstyrrelser, kun hende selv. Hun havde dog aldrig oplevet at andre havde været i hendes hjem endnu, men det kunne vel sagtens ske på et tidspunkt. 

"Hvorfor når der er mørkt?" hun smilede kort og lod øjnene hvile i hans. 

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.07.2022 15:57
jack  kunne godt mærke på ophelina at hun ikke kendte til stede han smilte blidt og lod blikket glide op og ned af hende lidt igen hun så nu meget godt ud i hans øjen " nej for dem som kommer på besøg skal underskrive et formular der går at de ikke kan afsløre stede " svaret han med et stille smil på læben han  gik stille hen mod Ophelia han hadet taget en vid skjorte på da det hadet været for varmt med det andet. jack dufte lidt til hende hun var ikke så gammel men heller ikke ung

" du arbajder på kroen gør du ikke " svaret han så stille  for at komme lidt uden for ham jack mindes at have set hende der lidt tit... men han hadet arldige rigtigt talt med hende som sådan  ørne kom stille og rolige op da han var nysgerrige anlagt " bro du her i skoven et sted eller "  hun var kat men det gjorder ikke jack noget han hadet det fint med alle halv dyre så længe  de kunne med ham 

Ophelia

Ophelia

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 28 år

Højde / 160 cm

Chiwii 30.07.2022 00:04
Da hans øjne tjekkede hende ud, gjorde hun egentlig ikke så meget. Hun var efterhånden lidt vant til det, på en eller anden måde. "Ja okay, det er vel også fair nok" et venligt smil kom på hendes læber. 

Hun fulgte ham med øjnene, da han valgte at gå tættere på hende, lidt på vagt. Hun holdte øje med hver en bevægelse han lavede og hendes hjerte pumpede lidt hurtigere. 

"Jo, det gør jeg" Hun lagde som sådan ikke så meget mærke til folk, når hun var på arbejde. Hun havde altid så meget andet at se til og så mange at snakke med. "Ja.. Jeg bor lidt længere inde for mig selv" Hendes øjne, kiggede lidt rundt på hans bevægelser, men endte for det meste oppe ved hans øjne igen, hun prøvede så vidt muligt at holde en øjenkontakt.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 31.07.2022 20:43
jack smilte lidt ned til hende og trøg hende over kinden blidt men snufet også til hende så han kunne kende hendes duft lidt " hmm vad ville du sige til en by tur " svaret han blidt og tog stille sin pote til sig igen hun skulle ikke være bange for ham det behøvet hun ikke være 

Jack bed sig stille i læben men vendte sig stille tilbage for at samle nogle af sine ting op halen vifte lidt mens han sendte lidt duft hud mod hende godt nok var hun en kat men jack kunne ikke lade være det var dog lidt sjovt at se hvordan hun reageret over ham han vendte sig blidt for at høre  Ophelias svar han ville være sikker på om det var oki med hende...  ham selv skulle ud og more sig men gad ikke at gøre det for sig selv det var sjover vis der var andre med men måske ikke i den samme kro som hvor hun arbejdet det ville måske være dumt vis hendes chef opdaget hende sammen med ham eller måske kunne han invitere hende med sig hjem til sig selv så han kunne vise hende stede det kunne også være en mulighed hun var halvdyr så hun var mere ind velkommen til at komme hjem hos ham 
Ophelia

Ophelia

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 28 år

Højde / 160 cm

Chiwii 02.08.2022 21:24
Da han løftede poten for at stryge hende bed af kinden, rykkede hun hovedet i chok, hendes hjerte pumpede hurtigere og kunne nærmest føle hvert hjerteslag. Det var ikke med vilje, men hun havde virkelig svært ved fysisk kontakt fra fremmede. Hendes øjne gled lidt væk fra ham og hun stirrede lidt ud i luften. Hun hørte godt, hvad han spurgte om men hun vidste ikke helt, hvordan hun skulle få noget sagt. "En by tur?" fik hun frem stammet, som om han nærmest havde angrebet hende. Hun lod sine øjne glide tilbage på ham "Undskyld" Hun smilede kort og anede egentlig ikke helt, hvorfor hun sagde undskyld. Det var jo ikke hendes skyld, at hun var som hun var. 

Da han begyndte at gå hen mod sine ting og hans duftspor ramte hende var hendes reaktion egentlig ikke så stor. Man kunne nærmest ikke se det på hende. Hun valgte dog at gå en smule tættere på ham, men dog valgte hun sin afstand på forhånd, hvilket gjorde at hun nok stod otte skridt fra ham. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 02.10.2022 23:27
jack kunne mærke at denne kvinde var blive udsat for et eller anden så der for ville han ikke prøve at gøre det igen dog kikket han kvinden i øjne lidt og sukke lidt " det tydlige at der er sket dig noget min ven "  Sagde han stille og rolige og tog alt under armen stille  han vendte sig stille mod Ophelia med et stille og rolige smil han nikket med hovdet " ville du med jeg skal ikke så langt jeg har lagt et telt op  ikke så lagt her fra "   jack ventede næsten på at hun ville sige nej eller et eller andet dog ville han vise hende at han ikke ville gøre noget som helst jack sukket lidt at man kunne være så ond at gøre noget som var så smuk som hende men igen  det var der mange der bliv udsadt for og han bebradet hende ikke  han fik tabt et  rundstok og han kikket lidt ned på den "pokkers også jeg syntes ikke jeg hadet så meget med før "  sagde jack med et grin på læben 

Ophelia

Ophelia

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 28 år

Højde / 160 cm

Chiwii 03.10.2022 21:43
Kuldegysninger kom over hende af det han sagde helt automatisk. "Det er svært at skjule" hun smilede lidt skævt. Det var ikke fordi hun ikke ville have at andre rørte ved hende, men hun havde det utrolig svært ved tanken. Især med fremmede væsner. 

Da han spurgte om hun ville med kiggede hun på ham og overvejede sit svar. Skulle hun bare gå med? Eller skulle hun bare gå hjem? Hun kiggede lidt på alle hans ting "Jeg kan godt gå med.. Skal du have hjælp med at bære noget?" hun smilede kort. Hun følte sig en smule akavet efter hendes chok. 

Hun lod blikket glide ned på rundstokken som han tabte. Et smil kom på hendes læber og hun gik stille og roligt der hen og bukkede sig ned for at samle den op "Jeg tænker at jeg tager denne her" hun grinede kort. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.12.2022 19:06
Jack kikket lidt mod hende med et stille smil på læben de fulgte stille en stig men det var ikke en som var synlige for en vær det  var en som kun halv dyr  med god lugte Sans og god syn kunne se eller at de boet der. Jack gik stille foran mens han vendte blikket mod Ophelia " så er det nogle der har gjort dig ondt siden du Reager som du gør " svaret han stille og så ned mod jorden 

han tænke  han lige så godt kunne spørger om det så kunne hun jo svare vis hun hadet lyst. Jack vifte lidt med halen og kikket op af nogle sider af tære for at være sikker på han gik den rigtig vej dog kunne han godt huske det. Jack kendte alt til famille Problemer  han var selv havnet i dem mange gang 

jack vendte sit hovde lidt for at høre hvad det var Ophelia hadet at sige til ham det kunne jo være noget godt noget men han ville ikke bare kun høre det måsk også hjælpe lidt på det vis han kunne jack så igen ned i jorden og tænke på sin fars problem og da han næsten selv hadet slået ham ihjel 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 8