With a little Grace

Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 13.05.2021 17:35
I et forsøg på at genstarte gnisten til spillet vil lidt nyt være rart, så - to af mine:

--------------------------------------------------------------------------------------------

Caitlin Silver
Borger - 20 år

Caitlin er vokset op på gaden i Dianthos. Hun har tidligt lært at klare sig på kanten af hovedstandens bander og tjene nok til sin overlevelse på indbrud og lommetyveri. Om ikke andet til hun fandt grund til at opleve verden undenfor byen. En stribe eventyr senere - alene eller med en ven - og hun havde rettet sig til den rigtigere side af loven. Sådan nogenlunde.
Efter en tid i Ulvedalene med sin adobtivfar og hun er nu tilbage i Dianthos, arbejdende på en kro og savnende... et eller andet.

Søger:
Eventyr: Caitlin har aldrig været i stand at sige nej til et eventyr og den sidste tid har efter hendes smag været alt for låst til et sted. Så jeg søger eventyr til hende.
* En der kunne give hende grund til at komme til Rubinien. Er der noget de skal hente eller finde sammen? Eller noget hun skal hente hos vedkommende?
* Vil en tage med hende ud og lede efter skæl fra en rød drage?
* Er et rygtet fortalt for at lokke hende ud, hvor en fælde kan klappe? Og hvilken form for fælde?
* Gemmer Dianthos på hemmeligheder værd at finde?
Kærlighed: Caitlin har aldrig oplevet en forelskelse. Hverken haft den eller været genstand for en. Faktisk er hun af den opfattelse at hun er uelskelig og kun god nok for en enkelt nats samvær eller løseligt venskab. Det kunne være sjovt at ændre på det.
Andet: Fik du anden ide - smid den nedenfor eller i en PM og så ser vi på det!

Emmeline af Arys
Komtesse - 15 år

Emmeline er af gammel fyrste-slægt, men en af de nyere sidegrene. Hendes familie (far) står for tilsynet af Safiriens miner, så hun er vokset op rejsende fra gods til gods. Det har sikret hende en del kontakter blandt de jævnaldrende adelige i Safirien.
Siden sensommeren 2020 har hun boet på Ædelborg under Fyrstindens opsyn efter lidt uoverensstemmelser med hendes forældre.

Søger:
Forelskelse Emmeline er lige alderen til at falde for en. Det ville være skønt at kunne spille det med en og ikke kun mod en NPC. Alt efter stand og intensioner kunne der komme forskellige ting ud af det.
* Hemmelige stævnemøder
* Knust hjerte
* Sommerfling
* Akavethed
Trolovelse: Emmeline skal giftes til Arys-slægtens bedste. Med hvem er endnu ikke bestemt, men bør falde på plads indenfor de næste to år. Gode bud modtages gerne! De skal dog være til fordel for slægten.
Andet: Generelt mangler jeg det meste til hende:
* Venskaber - måske fra de nylige bryllupper eller fra tidligere?
* Fjendskaber - fordi der er noget ved høfligt at hade hinanden
* ... Smid gerne andre ideer også!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Glæder mig til at høre fra jer! Her eller per PM!
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
jack

jack

new time new start im back :D

1437
karakterer

jack 13.05.2021 18:01
altaså jeg har draco  vis du er Frisk :) 

Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 13.05.2021 18:06
Hej jack - frisk på hvad?

LunaThor

LunaThor

288
karakterer

LunaThor 13.05.2021 20:24
Jeg kunne godt være fristet til at smide Lianna afsted mod Caitlin, hvad plottet skal være er jeg dog blank på, men tænker de er omtrent jævnaldrende og Lianna kunne i hvert fald godt bruge nogle veninder xD
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 13.05.2021 20:43
Hej Luna :)

Det lyder i baggrunden som om Lianna er taget ud på en rejse. Caitlin har det med at rejse ud når hun får muligheden for det.

Så jeg tænkte de kunne mødes på en kro, falde i snak og måske beslutte at rejse videre sammen fordi det trods alt er mere sikkert end at rejse alene?
Så har vi et start sted og kan se hvor det føre hen?

LunaThor

LunaThor

288
karakterer

LunaThor 13.05.2021 21:17
Well, jeg har nok bare ikke fået opdateret hendes baggrund for nyligt xD

Hun har været ude for at finde sin bror, Alf, men det er næsten et år siden hun fandt ham og drog hjem, jeg har bare ikke fået opdateret fordi de tråde der omhandler Alf's forsvinden stadig er igang ^^'
Men hun kunne sagtens tage ud på et nyt eventyr, eller tage ind på en kro og så høre om et eller andet spændende hun får lyst til at udforske nærmere :)

Leviathan

Leviathan

monster from the deep

666
karakterer

Leviathan 14.05.2021 16:26
Hej

Jeg smide gerne Faust ind i et emme med Caitlin, om det bliver kærlighed eller eventyr, eller om du har en ide til noget du kun bruge Faust til, høre jeg også gerne det ^^
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 15.05.2021 09:25
Hej Luna,

Se så er det jo lidt op til dig.
Jeg gik ud fra hun stadig rejste rundt - også fordi du har sat hende til at være eventyrer.

------------

Hej Leviathan,

Jeg har ikke lige nogen ideer her.
Beklager

zombie

zombie

Taberen

49
karakterer

zombie 22.05.2021 14:13
Hey hey Grace.

Jeg har Caedmon Jones som egentlig godt kunne være en form for barndomsven til Caitlin som startpunkt? :) Caedmon bliver på et tidspunkt i sin barndom solgt til en mand for at hans familie kan få mad, så indtil da kunne de godt have opbygget et form for venskab? Umiddelbart ville jeg sige at det giver dem meget at snakke om her i nutiden hvis de mødes igen!
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 03.06.2021 19:11
Hej Zombie,

Caitlin har ikke rigtig haft barndoms venner. Hun havde overfladiske bekendtskaber og midlertidige allierede som det nærmeste til hun var omkring de 14.
Så ikke så meget der at bygge på.

Mere muligt ville det være de stødte på hinanden et sted på farten, men der skulle jo være mere plan et bare et møde...

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8