Grace 13.05.2021 17:35
I et forsøg på at genstarte gnisten til spillet vil lidt nyt være rart, så - to af mine:--------------------------------------------------------------------------------------------

Caitlin Silver
Borger - 20 år
Caitlin er vokset op på gaden i Dianthos. Hun har tidligt lært at klare sig på kanten af hovedstandens bander og tjene nok til sin overlevelse på indbrud og lommetyveri. Om ikke andet til hun fandt grund til at opleve verden undenfor byen. En stribe eventyr senere - alene eller med en ven - og hun havde rettet sig til den rigtigere side af loven. Sådan nogenlunde.
Efter en tid i Ulvedalene med sin adobtivfar og hun er nu tilbage i Dianthos, arbejdende på en kro og savnende... et eller andet.
Søger:
Eventyr: Caitlin har aldrig været i stand at sige nej til et eventyr og den sidste tid har efter hendes smag været alt for låst til et sted. Så jeg søger eventyr til hende.
* En der kunne give hende grund til at komme til Rubinien. Er der noget de skal hente eller finde sammen? Eller noget hun skal hente hos vedkommende?
* Vil en tage med hende ud og lede efter skæl fra en rød drage?
* Er et rygtet fortalt for at lokke hende ud, hvor en fælde kan klappe? Og hvilken form for fælde?
* Gemmer Dianthos på hemmeligheder værd at finde?
Kærlighed: Caitlin har aldrig oplevet en forelskelse. Hverken haft den eller været genstand for en. Faktisk er hun af den opfattelse at hun er uelskelig og kun god nok for en enkelt nats samvær eller løseligt venskab. Det kunne være sjovt at ændre på det.
Andet: Fik du anden ide - smid den nedenfor eller i en PM og så ser vi på det!

Emmeline af Arys
Komtesse - 15 år
Emmeline er af gammel fyrste-slægt, men en af de nyere sidegrene. Hendes familie (far) står for tilsynet af Safiriens miner, så hun er vokset op rejsende fra gods til gods. Det har sikret hende en del kontakter blandt de jævnaldrende adelige i Safirien.
Siden sensommeren 2020 har hun boet på Ædelborg under Fyrstindens opsyn efter lidt uoverensstemmelser med hendes forældre.
Søger:
Forelskelse Emmeline er lige alderen til at falde for en. Det ville være skønt at kunne spille det med en og ikke kun mod en NPC. Alt efter stand og intensioner kunne der komme forskellige ting ud af det.
* Hemmelige stævnemøder
* Knust hjerte
* Sommerfling
* Akavethed
Trolovelse: Emmeline skal giftes til Arys-slægtens bedste. Med hvem er endnu ikke bestemt, men bør falde på plads indenfor de næste to år. Gode bud modtages gerne! De skal dog være til fordel for slægten.
Andet: Generelt mangler jeg det meste til hende:
* Venskaber - måske fra de nylige bryllupper eller fra tidligere?
* Fjendskaber - fordi der er noget ved høfligt at hade hinanden
* ... Smid gerne andre ideer også!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Glæder mig til at høre fra jer! Her eller per PM!
It’s not about whether you win or lose.
Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.